- Házimozi belépő szinten
- Melyik tápegységet vegyem?
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Riasztó topik
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Dell notebook topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPad topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
ph Jez Corden, a Windows Central újságírója szerint a redmondiak még a partnereiket is versenyeztetnék.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
szőröscica
addikt
Most megint en leszek a kocsog. Ne tegyuk mar tonkre azzal, hogy luxusautora beszeljuk ra. A leheto legkevesebb penze kene alljon egy szogegyszeru, megbizhato, keveset fogyaszto autoban, nem egy levetett kozepvezetoi wagen kell ala.
-
vzsryl
nagyúr
válasz hobizoli #203449 üzenetére
Bp és környéke szintén hetelős feladat lenne számára, ráadásul a munkakörülmények is sokkal rosszabbak lennének. A jelenlegi munkahelyét nagyon szereti, nagyon korrekt körülményeket biztosítanak neki, és heti 4 napot dolgozik csak.
Itt a környéken 200k felett nem tud keresni hentesként, és nem hajlandó más szakmát választani.#203453 joamilestoné: Értem én, hogy van egy sztereotípiád a luxusautók felé, de egy hibrid Lexus-t mégis olcsóbb fenntartani, mint egy általad említett 1.6-os modern dízelt, és az értékvesztése is jóval kisebb. Akkor mi a probléma?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
szabonagyur
félisten
válasz hobizoli #203455 üzenetére
Ha ismerős hasonló helyzetéből indulok ki akkor a másik fél számára a költözés nem opció (általában valami hülyeség miatt).
Ismerősöm napi 2x250 km-t ingázik, mert az asszony nem akarja elhagyni Pestet ahol könyvesbolti eladó... A pasi meg így 2 évente kb cserélteti a céges autókat, mert elérni a km számot és minimum 2x2,5 órát utazik.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Paxker315
addikt
válasz szabonagyur #203456 üzenetére
és a nyolc óra alvás megvan éjelente? Ez a 5 óra beleszámít a munkaidőbe?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
vzsryl
nagyúr
válasz hobizoli #203455 üzenetére
Mert a munkásszálló nem ideális a család számára, nincs ott is egy házuk, ott nem található meg a rokonság 90%-a ~20km-es körön belül, és nem tudnak németül. A Bp és környékére nem vonatkozik a nyelvtudás rész.
Elég hajmeresztő dolgokat tudsz kérdezni. Mintha ezek a dolgok így működnének.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Vismajor01
addikt
válasz Berrik00 #203446 üzenetére
Szia,
Nekem hasonló a felhasználás, bár én nem ingázok 1000 kilométert hétvégente, de az össz futásteljesitményem igyis fele autópálya, másik fele város.
Nekem szempont volt hogy kényelmes és halk legyen, menjen ha nyomom neki de ne fogyasszon sokat ha nem, és városban elektromosan cirkáljon hogy mindenhova beengedjék meg ne pöfögje a sok szemetet. Keret 6 milla volt nálam is.
Volvo 60 PHEV lett az én autóm, de én tudom itthon tölteni, ha te nem tudod a munkahelyeden-szállásodon-otthon akkor felejtős. De pályán megy böszme módon, de ha nem nyomod neki 6l alatt elvan, városban meg 50 (most télen inkább 40-et) elmegy elektromosan.
Vzsryl jól mondja, a Toyota hibridek kimennek a világból, cellaként cseréhető az akksi úgyh attól nem kell félni. Nekem azért nem lett Lexus mert Prius után kicsit elegem volt az eCVT váltóval. Mindenképp próbáld ki az eCVT-t mielőtt veszel egyet, valakinek nagyon tetszik és valakinek meg nem.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
lzjv1897
csendes tag
válasz Doki16 #203288 üzenetére
Szia,
Gondoltam még egyszer megköszönöm a segítséget
Meglett végül a GTE. Eddig nagyon tetszik, igazából sokkal szebb is, mint gondoltam, a városi villanyozás meg szuper. Hétvégén pályán is fogok vele menni, meglátjuk ott milyen lesz.
A tartósságában csak bízni tudok nyilván -
Doki16
addikt
válasz lzjv1897 #203464 üzenetére
Hopp az igen, gratulálok hozzá, legyen benne sok örömöd
Fényképeket majd kérünk róla a VAG topikba vagy ide
Nem lesz vele bajod pályán sem, ott is jól megy és nem vészes a fogyasztása.Ha valami kérdésed van akkor az jöhet a VAG topikba, azt is figyelem.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Hajas Mao #203427 üzenetére
206 1.4hdi bosch bsi-vel nem lesz gond az elektronikával. Főleg a 2003 utániak a jobb példányok, ott már h7 első fényszóróval látni is lehet. Utólag beszerelhető, ha mégsem lenne benne. Ha nem törték és ápolták nem rohadós. Kényelmes szerintem és aránylag modern. Hátsó híd lehet bajos. Nézni kell nem-e terpeszt. ha terpeszt az plusz 45 ropi.
[ Szerkesztve ]
-
kuyarashi
őstag
Sziasztok!
Olyan 7-10 év körüli sedanban gondolkodom, ami 5 ajtós, tehát a csomagtere a hátsó üveggel együtt nyílik fel, így baromi nagy a szája'. (Szóval hatchback-hez hasonló megoldás.) Például a B Insignia-ból létezik ilyen is - olyan is, de érdekelnének további típusok, mert az Insignia nem egy ajánlott típus, egyébként baromira tetszik.
Az "Autós topikban" az alábbi ajánlásokat kaptam: Skoda Octavia / Rapid / Superb, Ford Mondeo, VW CC / Passat CC, Renault Laguna / Talisman, Audi A5 Sportback / A7 Sportback, BMW 3GT / 5GT / 6 GT / 4 Grancoupe, Hyundai i30 Fastback, Seat Toledo.
Rendben van néhány BMW és társa is, de nem szívesen vennék a nyakamba egyet sem, annyit pedig nem költök autóra, amennyibe újonnan kerülnek, tehát további típusokat várok, ha vannak.Előre is köszönöm a segítséget.
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
kuyarashi
őstag
Igen, a Superb is benne volt a listában. A csomagtartó mérete is számít, de annak nem is muszáj túl nagynak lennie. 3.5 m-ig gondolkodom.
Akár A régi Civic is szóba jöhetne, de azok már-már 10 év felettiek.iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
vzsryl
nagyúr
válasz kuyarashi #203473 üzenetére
3.5M-ig nem kapsz épkézláb mk3-as Superb-et. 3.3M-ért vettem tavaly az mk2 faceliftet, de csak azért, mert sürgősen eladóvá vált. 4.1M-ért találtam akkor ugyanilyen felszereltséggel és futás teljesítménnyel mk2-t.
Most az árak még jobban felkúsztak.
MK3 5M-tól felfele kezdődnek, de egy olyan autóról beszélünk, ami még mindig kapható szalonban, és bőven 10M felett, tehát a kereted duplája a realitás.sky11: T27-esből csak normál szedán és kombi van.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
kuyarashi
őstag
válasz vzsryl #203475 üzenetére
Én nem Superb-et szeretnék venni, hanem bármit, ami megfelel a feltételeknek, tetszik (és jobb konstrukció), valamint belefér az árba. Viszont alig találtam 5 ajtós sedan-t, ezért kérdezek irt.
Ha nem jön össze, akkor ferdehátú lesz a vége, esetleg kombi.[ Szerkesztve ]
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
-
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #203454 üzenetére
Hahó. Ez a "modern dízel vs hibrid" fenntartási költség "márkán belül" is érvényes? Tehát, egy dízel-automata váltós avensis fenntartása -szervízköltségei magasabbak, mint teszem fel, egy hibrid Aurisnak?
Revideálni kellene, van-e értelme autót tartanom, mert, van, hogy kéthetente veszem csak elő, sokszor csak annyira, hogy elugrok lemosni, aztán garázs (azért rendszeresen beindítom, járatom a benzinmotort picit, mert, a hibrid k.. nem erre lett kitalálva, hogy a garázsban porfogó legyen) Csak városi közlekedésre borzalmas autózni, hosszú távra meg párhetente megyek csak. Így van olyan hónap, hogy 300km-t sem gurul a bódé..)Mivel érdemes még trükköznöm, hogy az akksi egészségét minél tovább megőrizzem? Néha beindítani, járatni elég? A dízelekkel azért kezdtem el szemezgetni, mert, gyakorlatilag mióta gatyába rázattam a bringát, azóta az autó csak nagyon ritkán kerül elő, és akkor is hosszabb utakra, és egyébként is gyűlölök vezetni Csak a szedán avensisek igen tetszetősek : )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
kuyarashi
őstag
válasz aero. #203479 üzenetére
Azt te írod először, hogy ez már az összes opció. De amúgy nem az összes, mert a Civic például kimaradt, azt én említettem, pont azért, mert az nem sedan, inkább ferdehátú (vagy ferdehátú coupe), de az egyébként majdnem szóba jöhetne. Pont azért hoztam fel, hogy ne csak sedanban gondolkodjatok, hanem olyanban is, ami kicsit kívül esik az alapkategóriákon (de régen volt 323F-ünk, az is jó volt).
Szóval válaszolva a kérdésedre, így már picit tágult a kör, tehát valószínűleg a felsorolt típusok nem fednek le mindent.Egyébként úgy érzem, hogy ebben az árkategóriában nem fogok ilyen autót találni, de ezt is említettem legutóbb, csak lehet lesz itt valaki, aki mégis felhoz egy kimaradt opciót. Emiatt nekem meg már megéri itt irkálni. Régóta keresek autót és sok szempontot kellett figyelembe vennem, tehát sokszor is módosultak az igények (főként melóban használom majd), a finisben pedig már nem szeretném elkapkodni.
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
válasz kuyarashi #203488 üzenetére
A civic mondjuk pont nem az az arsáv, amit keresel, de értem mire gondolsz. A 9G kombi viszont elég jól néz ki. Egyébként úgy igazából mit keresel, azt tudod? Mert oké, hogy felvannak sorolva a típusok, de mindegyiknek megvan a saját nyavajája. Dízel, benzin, mennyi éves futás, kézi, automata? Ezt szűkítsük már és akkor beletudunk menni a részletekbe. Faceliftes Insigniát egyébként nyugodtan vehetsz, ha az árba belefér. A mazda 6 dízelje ledarálja a saját olajpumpa láncát, a BMW-t viheted 1 milliós lánc-csapágycserére.
cars-data.com
itt magad is végig tudsz nézni minden márkát és típust[ Szerkesztve ]
-
kuyarashi
őstag
válasz aero. #203490 üzenetére
Civic-ből a VIII-as verzió-ról beszéltem.
Rátapintottál, igazából már mindent láttam kb., és el is vesztem benne, pont ez a baj. 1 éve nézegetem' a kocsikat, de az utóbbi pár hétben vált élesebbé a vásárlás, és most jutott oda a történet, hogy muszáj vennem valamit. Szerintem a vége az, hogy egy kereskedésben megnézek pár kiszemelt típust és megveszem - épkézláb érvek mellett - a legszimpatikusabbat'.
Nagyon szívesen elmesélném, hogy mit szeretnék, meg hogy jutottam ide, de baromi hosszú lenne és unalmas.Próbálok azért egy rövidebb verziót.
Igazából átlag hétköznapi 80 km-re használom majd a kocsit 3 város között, magyar viszonylatban is gyengébb utakon. Motorikusan első sorban ~1.6 szívó benzinre gondoltam, de ez a használat szinte ideális egy dízelnek is, viszont arról meg annyira mindenki le szeretne beszélni, hogy már úgy érzem, egyszerűbb, ha nekik is eleget teszek. Heti pár alkalommal pakolnom is kell - általában nem túl nagy és súlyos dolgokat -, de azért a jelenlegi Fiat 500 érthetően kicsi és - valljuk be - női autó.
Az úton úgy gondolom elég megfontoltan mozgok lassan 20 éve (A és B jogsi), kímélem a kocsit, csak néha pörgetem (akkor is kb. szándékosan), ugyanakkor nem szeretem a tatás dolgokat, szerintem sosem növök fel. Sajátos az ízlésem, az biztos.
A fogyasztás számít, mert évi 20.000 km biztosan összejön, úgyhogy 95-össel is durván 100.000-et lehet spórolni mínusz 1 liter fogyasztással a mai árak mellett (én meg 100-ast tankolok...). Fontos számomra, hogy megbízható, ritkán szervizelendő autót vegyek, aminek a javítása, kopó alkatrészei sem drágák (olaj, olajszűrő, féktárcsa, gyertyák, stb.). Az ár egy dolog, itt inkább arról van szó, hogy nem szeretnék felelőtlenül dönteni, nem érezném jól magam. Mellékesként jegyzem meg, hogy nem áfakörös kft-m van, és valószínűleg a cég nevére vásárolom majd meg az autót, ha ez számít.Szóval, 3 ajtósat abszolút nem szeretnék. Amiket eddig kerestem (a megbízhatóság alapvetően fontos tényező), az a Kia Ceed 2011-2012, Hyundai i30 - i40 (2013-), Astra J. (A sedan-ban a csomagtérajtó a negatívum, a ferdehátú esetén meg a karosszéria utolsó 1/3-a nem jön be), de egy pillanatig pl. Insight-al is szemeztem. Egyébként dízel Sport Tourerje volt fateromnak és nagyon szerettük. Belülről nagyon eltalálták, de elég masszív az egész konstrukció.
Ha muszáj volna döntenem, talán a japán-keleti autók felé hajlanék, mint mondjuk a németek felé.
Ja, és még volt tervben Pius III is. Azt hiszem ebben a topikban nem kell magyaráznom miért. Egyetlen problémám van vele, az, ami másnak is, a külső. Ami viszont tetszik benne, hogy különleges és imádom a különleges dolgokat, de csak akkor, ha nem hivalkodóak.
Ha 100%-ban ésszel választanék, akkor szerintem a Prius jó döntés volna, de nem biztos, hogy rávisz a lélek. Inkább papás, mint férfias, fiatalos autó. A komolyabb, átgondolt dolgokat és így autókat kedvelem. Nekem ilyen egy sedan Insignia, de pl. egy BMW már túlzás (legalábbis a nyugdíjas éveimig biztosan) és feleslegesen költséges is. Egy 'jól nyíló' Insignia szinte minden szempontból jó volna, de eleget olvastam róla, ill. mint írtam, nagyjából mindenki le is beszél róla. A benzines sokat fogyaszt és úgy érzem a szervizelése is sűrűbb, vagy legalábbis költségesebb volna, mint mondjuk egy koreai kocsié.A fejemben úgy élnek a személykocsik, hogy vannak kis autók, nagyok, meg normál kocsik. Ez utóbbi az alapja a több kivitelnek is, és ez az alap maga a sedan. Amikor egy sedan-t megtoldanak az a kombi, amikor levágnak belőle, az a ferdehátú. Az a baj, hogy a ferdehátú küllemén ez sokszor meg is látszik, és kicsit olyan, mint valami, amit kiheréltek. Bocsánat! Az i30 mondjuk pont elég jól el van találva, de általában emiatt számomra a ferdehátúak mégis olyan "kisautós" hatást keltenek, de ez nagyon szubjektív. Az már túlzás volna, hogy ez a kivitel női autókra jellemző, de legalábbis nem annyira markánsak, vagy komolyak. Nem igazán találom ide a megfelelő szót. - Biztos vagyok benne, hogy megköveztek. Á, tuti. Szerintem ezek után az autópokolba kerülök.
Ez az első olyan autóm lesz, amit csakis én vezetek majd, egyedül használom és amivel kapcsolatban én döntök mindenről, ezért bocsássátok meg nekem, hogy érzelmi alapon a szívem visz előre! Viszont nem tudok és akarok elmenni a tények mellett sem, szóval igyekszem a földön maradni és relatíve ésszerűen dönteni, de pont ezen kettősség miatt van nehéz dolgom.
Közepesen hosszúra sikerült a mese. - Sorry'.
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kuyarashi #203491 üzenetére
Ha nem áfa körös a cég, érdemes utána számolni, hogy jönne ki magánszemélyként tartani az autót. Drágább sok dolog, plusz cégautó adó, stb. Viszont egy kiküldetési megbízással máris tudod költségelni elég korrekt Ft/km mellett.
Insignia alapján tágas beltér, csak nem túlsúlyos és kiforrottabb motorral = Octavia 1.6 CR TDI gyakorlatilag valahol itt van a térképen. Vagy picit többért a 4 ülést, nem nyíló hátsó üveget, és esetleges plusz karbantartási igényt (Pest megyén kívül nehézkes) benyelve ott az Opel Ampera, napi közlekedésben tudnál villannyal spórolni, töltési lehetőségek függvényében. -
szőröscica
addikt
válasz molnarpeter #203492 üzenetére
Az Ampera 5 ajtos, nyilik a hatso uvege. Ezert turhetoen hasznalhato a literben nezve kis csomagtarto ellenere is.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Paxker315 #203483 üzenetére
Egy Toyota dízel fenntartási költségei a drágább dízelek közé tartozik, mivel itt Európában nincs akkora háttere, mint a VW/PSA motoroknak.
Hosszútávon többszöröse egy dízel Avensis fenntartása a hibrid Auris-hoz képest. Nem a fogyasztás miatt, hanem a zsebbenyúlós alkatrészek miatt. Nem csak a dízel alkatrészek drágábbak, hanem a két autó közötti méretosztály különbségekből fakadó alkatrészárak is, pl: fék és futómű.
A felhasználásod mellett a hibrid akksi se éli éppenséggel a legszebb napjait, de ha kell az autó, akkor inkább ez legyen.
Arra már rájöttem, hogy neked a vezetés egy hatalmas púp a hátadra. Mérlegeld át.
Én szeretek vezetni, de ami ennél is fontosabb, az a szabadság érzése, hogy bármikor mobilis tudok lenni. Ez utóbbi számomra "minden pénzt megér".megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #203494 üzenetére
"ami ennél is fontosabb, az a szabadság érzése, hogy bármikor mobilis tudok lenni. Ez utóbbi számomra "minden pénzt megér"." --> ez az egyetlen ok, ami miatt van.
Biciklivel nem tudok elhozni pl. sok 20literes virágföldet, vagy nagyobb növényeket : ) És fuvart sem tudok felkínálni ismerősnek, ha pont olyan helyzetben van.https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
torogyuri
aktív tag
Autóvásárláson gondolkozok de elég tanácstalan vagyok
Kb. 4 millió lenne az erre fordítható összeg. Hosszútávra venném, ezért amennyire lehet minél fiatalabbat és kevesebb kilométerrel. Márka szerint egy jó középkategória, nem kell bmw de lada, suzuki se pl (igaz ez már elég jól kezd felkapaszkodni). Ja és nem kell versenyautó sem, de min. 115 LE azért legyen meg. A jelenlegi kocsim csomagtartója 385 literes, ennél se szeretnék kisebbet.
Miket ajánlanátok? -
kuyarashi
őstag
válasz molnarpeter #203492 üzenetére
Köszi mindenkinek.
Az Amper szimpatikus, de ott nem moduláris az akku, csak egyben lehet cserélni, ami ráadásul elég húzós, ha bármi van. Néztem, de emiatt elvetettem az ötletet.iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs