- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Micro Four Thirds
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Csillaghajó ihlette az AYANEO eGPU-ját
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz #46372352 #203701 üzenetére
valahogy en is igy vagyok vele bar elobb egy jogsi projekten kell tullennunk, aztan kineztem mar neki a pug 2008-at vagy az opel mokkat, esetleg yaris crosst. bar alapvetoen a g osztaly a kedvence de azert mindennek van hatara! foleg a penztarcamnak
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz Balázs_a_laz #203562 üzenetére
Meg tudtam nézni egy 1.5 tsi Touran-t és nagyon pozitív csalódás (beépített gyerekülés nagyon baró!!!, de összességében a kocsi is meggyőző, simán befér 3 Advansafix IV, ez volt az automata váltó mellett a másik kritérium), a Kuga-hoz képest fogyasztásban is (simán 9 liter alatt van vegyesben). Nah most ennek a DSG-je problémás (lehet)?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Balázs_a_laz #203707 üzenetére
Sajnos igen - kérdés, hogy marad-e 200-250k futásig, mikor ez jelentkezik, vagy esetleg van-e hajlandóság szemmel látható összeget költeni prevencióra (cserélhető a két olaj a váltóban, csak nagyobb munka).
-
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz molnarpeter #203708 üzenetére
Annyi a titok, hogy váltóolajat kell cserélni és akkor nincs baj? Ez elég win-winnek tűnik így. Köszönöm!
-
válasz Balázs_a_laz #203709 üzenetére
-
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz aero. #203710 üzenetére
Köszönöm, viszont most nézem, hogy Touranban a benzineshez és a dízelhez is a 7-es szárazkuplungos DSG van, szóval ebből a szempontból már mindegy, hogy melyiket választom, mert a 6-os olajos DSG-vel nem gyártották (ha a wikipedia helytálló információkat tartalmaz).
Viszonylag csábító ajánlatnak hangzik pl. ez.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Balázs_a_laz #203711 üzenetére
Már 7 fokozatú az olajos is, 2 literes dízelhez csak az van.
-
RJ45
junior tag
Drága ez az Astra. Például a harmadik generációs 1.5 dízel fókából egy 2017-es miért ugyanannyi, mint a J Astrából a 2011-es? Az Astra lett olyan, mint a Jazz, hogy kitalálták vagy van valami gáz ezekkel az 1.5-os dízelekkel a Fordnál, amiről nem tudok? Olyan nagyon nem köpködik pedig sehol. Nem értem.
Azért az nagyon nem mindegy, hogy 10+ éves vagy 5. Ha meg már dízel, akkor legalább nem francia, hogy még az elektronikával is szívjak. Renault Clio kombit inkább kihagynám. -
szabonagyur
félisten
Esélyesen nem is azt nézed amit írtak neked.
J Astra benzines volt az ajánlat, amit dízel Focus-al hasonlítasz össze
Dízel j Astra 2015/20156-s km-től és felszereltségtől függően már van fent 2,2M körül szóval így olcsóbb mint a Focus.
2016/17-től már ott a K Astra amiből a dízel hasonló futással, mint a kinézett Focusod is megáll 3M körül km és felszereltség függvényében.
A Focus 2017-ből 3M körül az mind ilyen 200.000 km körüli futásúak, ugyanilyen kapsz dízel Astraból is.
Benziens Astra más liga ahogy a benzines Focus is.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #203715 üzenetére
Az 1.6-os dízel Astra vezérlés csere kb 500-600k-s költség, mert ki kell venni hozzá a motort, és 60k km-t bír. Ezért ilyen olcsó.
Az 1.6-os TDCi sokkal jobb motor, a Focus futóműve is kategória etalon, de a beltér minősége és kényelme elmarad a németektől.
Benzin motoroknál az Astra-val kapcsolatban nehéz mellényúlni, de a Focus-nál ezt nem lehet így kijelenteni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
szabonagyur
félisten
válasz vzsryl #203716 üzenetére
Okés, de árban kb a 2,2 M-s dízel Astra 2016-s korral kb ott lesz, mint a felhozott 1.5 Focus.
Amire rá akartam világítani, hogy nem is ugyanazt nézi a kolléga. Benzin-dízel, random motorok, stb.
Igen írtam is, hogy a Focus benzinese megitn másik liga, de kb. felesleges belemenni amikor a km-kor-ár 3szögben megáll a beszélgetés, mivel csak ennyi a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
nagyúr
válasz szabonagyur #203715 üzenetére
Vicces, hogy egy 5 éves astra annyi mint egy 15 éves 2.4 accord
-
RJ45
junior tag
válasz szabonagyur #203715 üzenetére
De, azt néztem, csak miután 10 éveseket dobott fel átfutottam a piacon csapongva és tengernyi 3-5 éves autó van fenn 3 milláért azért most is, ha kiengedem a szűrőfeltételeket és csak a kort nézem jöhet bármi jeligére.
Így aztán sokallom a 3 misit akármilyen 10 éves autóért, pláne ha az egy dög unalmas 20 évesen közel eladhatatlan Astra. El is kell egyszer majd adnom.
Szóval megnéztem mi van, ha maradok a kombinál, csak elengedem a benzint és így került egymás mellé a kettő.
Össze-vissza nézek már mindent, mert hát 3-ból kéne varázsolni valamit ami nem öreg, lehetőleg kombi és nem rulettmotoros/váltós/láncos, két tömegű, meg 900-as turbós meg az ég tudja milyen copás.
Biztos könnyű ez annak akinek van pénze, de nekem ezt a 3 gurigát elengedni... Rengeteget nyeltem én ezért, te azt elképzelni sem tudod mennyit. -
szabonagyur
félisten
Szerinted miért ajánlották itt a J Astra benzineseket? Kor ellenére egyszerű, tartós motor. Veheted akár 1.6 szívóval, szóval turbó sincs benne.
Új autók nagy része már turbó, kis köbcenti, kettős tömegű, mindent amit elkerülnél.
Plusz 3M-ért az alja lesz.
Rengeteget nyeltem én ezért, te azt elképzelni sem tudod mennyit.
Pont ezért kapsz olyan tanácsot amit érdemes lenne megfogadnod, hogy ne duplát nyelj csak azért mert a km meg mégjobban az évre hajtasz.Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Tothgera30
Ármester
Az a gond hogy nem tudod mit akarsz. Azért lett ajánlva az 1.6-os Astra, mert apró hibák ellenére kiszámítható és alacsony költségeket generál a fenntartása. Családban van egy, azt mondom, nagyok megérte. Ha viszont unalmas, akkor viszont nagyon csekély a keret, vagy nem családi kombi a cél.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #203726 üzenetére
Vagy a hobizoli által korábban linkelt Fiat Tipót is megfontolnám, 1.4 szopóbenzinnel hasonló kvalitásokkal bír, mint a J Astra, de valamivel fiatalabb.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Vismajor01 #203725 üzenetére
nem lesz jó az auris, mert 3 milláért hibátlan, új autót szeretne.
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #203725 üzenetére
Esélyesen sok a km, kéne valaki aki visszatekeri neki elfogadható szintre.
Korábban ugye azt is kifogásolta, hogy ha pár évesen sok a km benne akkor az céges volt ami meg..
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Bdanyy
addikt
Logan MCV esetleg? Elég lelombozó a beltér, meg az 1.2 szívó kombiba, de fiatal + kevés km olcsón kompromisszum nélkül nem fog menni.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Tothgera30
Ármester
-
RJ45
junior tag
válasz tboldi #203727 üzenetére
#203725Vismajor01
Pár éve még vakon azt mondtam volna én is, hogy Auris, de amióta elkezdték ezek a kis Toyota benzinmotorok zabálni az olajat már inkább fázom tőle.#203727tboldi
Lehet, hogy megnézem a végén ezt a Fiat-ot tényleg. Csak apám vett anno újonnan egy Linea-t és abban az autóban 1 napos korában olyan volt a váltó, mintha lekvárt kevernél.
Vajon még mindig ez a borzalmas bowdenes megoldás van a Fiat-nál? Aki ezt kitalálta az se tudja miért csuklik...#203728dong86
Igen a franciát ha lehet kerülném. Életemben egyszer volt Citroenem. Elég is volt#203722szabonagyur
Ha úgy teszem fel magamnak a kérdést, hogy 10 év múlva mit szeretnék árulni, egy 15 éves fókát vagy egy 20 éves Astrát azért az sem nehéz kérdés.
Csak persze nagyon nem mindegy, hogy a 10 év alatt mennyit kell locsolni rá.Látom én is, hogy ez nehéz. Lehet el kéne engedni teljesen és inkább valami 1-2 éves alig futott Colt és inkább az áruszállítóknak fizetni, mint a szerelőknek. Csak annyi minden van. Egyszerűbb lenne sokkal az életem egy kombival. Nem tudom, még rágom.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Nekem egy Merivában volt hasonló élményem, mint egy kanál egy tál pudingban.
Borzasztó volt az etalon Honda váltó után, pedig a japánok is bowdent használtak.Sokféle váltót szereltek az olaszok mindenhez, nem tudom, abban a konkrét Tipóban melyik van, de pl. az 1.3 Multijethez társított C510 elég jó érzetű az Ypsilonunkban.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
"Pár éve még vakon azt mondtam volna én is, hogy Auris, de amióta elkezdték ezek a kis Toyota benzinmotorok zabálni az olajat már inkább fázom tőle."
Te tényleg járj villamossal. 144 millió de már havi 9900ért bérelhetsz egyet.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
veterán
egyébként milyen autót vennél, ha nem számítana a pénz? vagy ha mondjuk nem 3 misit, hanem 9-et szánnál rá? mert ahogy nézem nem létezik olyan kocsi, ami neked megfelelne. mindennel van valami baj, és nem tudod elfogadni, hogy kénytelen leszel kompromisszumot kötni. volt 20 éve egy citroened, erre az összes francia szar. gratulálok a logikához
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
molnarpeter
nagyúr
1.5 TDCI hibalehetőségek [YouTube link] gépen nézve le lehet fordítózni nagyjából. Ugyanez írásos formában, könnyebb lefordítani [link]. Régi DV6 nagyon közeli rokona, szvsz kiforrott motor, grátisz euro 6, AdBlue nélkül. Reklám helye vagy ahogy tetszik, Eurofleetnél van pl 2 is, akár 2 év garival. [link] (#nemfizetettajánlás )
-
Balázs_a_laz
aktív tag
Ha sokallod, akkor nem szabad megvenni, de akkor nem is a J Astra a Te autód és majd máson kifizeted (volt E46-os BMW-m, két év alatt ára két és félszerese ment rá, bár nem is lehetett belekötni). Én is baromira sokallom a kocsik árát, a sajátomat pont bemákoltam, mert COVID előtt szerződtem rá 2020. februárjában, ami miatt nem tudták időben szállítani, csak 2020. októberében vehettem át, ez idő alatt 213%-ot (!!!!!!!!!!!) ment fel a listaára, egyből meg is akarta venni a kereskedő, de nyilván nem adtam el, viszont ebből is látszik, hogy megváltozott kicsit a piac. A helyedben, ha cuccolni kell, tuti rámennék a Berlingo/Combo/Caddy/Partner(Rifter)/Proace City/Lodgy vonalra, nekem csak azért nem ezek közül lesz most a feleségem nagycsaládos autója, mert nincs belőlük automata dízel és többet kisturbós benzines nem teszi be hozzánk a lábát.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Balázs_a_laz #203709 üzenetére
Cserélni kéne - olajos DSG-vel erre gyári 60 ezres intervallum adott, és egy olaj csinál mindent a váltóban, szűrő is hozzáférhető (bár az talán élettartam hivatalosan). Száraz kuplungos esetén külön van oldja a hajtó fogaskerekeknek, ezt lehet még viszonylag kényelmesen cserélni, nade a probléma, hogy külön van másik olaja a váltást végző-vezénylő résznek is, ami jóval nagyobb munka. Nem is tudok olyat, aki csinált volna ilyet igazából, inkább gyűjtik a pénzt a malacperselyben, aztán vagy eladják még hiba előtt, vagy megy felújításra munkaigény miatt nem tudom, megéri-e szervizzel karbantartást csináltatni. Kb így látom az "elromlós száraz DSG" ügyét, érdekes kérdés mindenesetre.
-
RJ45
junior tag
válasz bandus #203738 üzenetére
Á ne kísérts, nem tudom ezt elképzelni. Azt mondanám nincsenek nekem nagy igényeim. Egy szép állapotú boxer Subaru is boldoggá tudna tenni, de ha itt lenne az ára a kezemben a Lexus-okat nézegetném Ha a nagymamának kereke volna... mit tudom én. Azért 9-ből találnék. De a francba a csicsával, nekem jó a 2004-es Lancer kombi is tényleg, csak gyártsák újra. Egy sportback-re rá is kívántam most az előbb, 10 évesen 2 guriga.
-
szabonagyur
félisten
10 év múlva mit szeretnék árulni, egy 15 éves fókát vagy egy 20 éves Astrát azért az sem nehéz kérdés.
Honnan tudod mi lesz 10 év múlva? Sehonnan és senki nem tudja. 15 vagy 20 éves a használt autó teljesen mindegy, esélyesen Te fogod betolni mindkettőt a bontóba mivel végig használod majd, maradványértéke nulla lesz kb.
Coltból van egyáltalán újabb mivel nem látok egyet sem.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
RJ45
junior tag
válasz szabonagyur #203746 üzenetére
[Ez van] De ez ennyi volt akkor újonnan, tehát aki ezt eladja, az visszakérte a pénz és ingyen használta. Emellé most Colt-ot nem fognak rajzolni. Gondolom úgy vannak vele, hogy minek, ma már minden autó ugyanúgy néz ki, ami ekkora.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Nők, nőügyek (18+)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- BestBuy ruhás topik
- Elektromos autók - motorok
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest