Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #202200 üzenetére
Nincs bajom a hibirddel általánosságban de az én felhasználásomhoz nem megfelelő az a technika. Eredetileg néztem hibird Lexus-t és Toyota-t is de lebeszélt róla az értékesítő a szalonban.
#nincsbennetarcsi
-
Vismajor01
addikt
De nagyon attól függ, milyen hibrid, ezért nem értem. Van ami abszolút városi felhasználásra van kitalálva, van ami meg nem. Van amiben nyekergős eCVT van, van amiben rendes váltó. Van ami dizel és van ami benzin. Szóval én azt látom, hogy a hibridben mindenki megtalálja amit szeretne a sportautótól a motoros esőkabát matchboxon át a nagycsaládi autókig, csak kevesebbet fogyaszt mint a nem hibrid társai. Pl nekem eszem ágában sem volt "sportos" autót venni, csak a prius nyekergős eCVT-s 110 lovát kellett felülmúlnia, és a kis családi V60 phev 6másodperc alatt van százon, 4 literrel eljár városban és 5-6 liter körül országúton. Persze ez dizel, meg csak egy példa, de érted. Szóval ezért vagyok kicsit értetlen mindig amikor azt olvasom, hogy "hibrid nem kell, nem jó"
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
titta73
tag
válasz Gergőke88 #202178 üzenetére
Infiniti Q50S. Ritka, nem a Toyota féle bégetős hibridség van benne, 360+ LE, 540+ Nm. AWS, jó futómű, V6 hang, (Nissan 350Z-t is ilyen motorral gyártották). 9-10 liter között simán el vagy vele, és nem kell tojáshéjon lépkedni hozzá. Kollégám friss 1,5 turbó i30-a is 9 literes városi fogyit produkál. Nagyon meg szokta lepni a sok vagánykodós hülyegyereket a húzott tdi-kkel, amikor a lámpához némán (villanymotorral) gurulok oda és ha épp olyanom van, simán állva hagyom őket... Vicces jószág.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #202202 üzenetére
Igen a V60 Phev tetszik pl nagyon. De hobbi autó, így gyakran áll akár 1-2 hónapot is a garázsban, ezt pedig egyik akksis autó sem bírja.
Toyota pl megvonja a hibrid garit ha 30 napnál többet áll az autó. Erre mondta a kereskedő, hogy inkább 1.6i-t vegyek ilyen használatra vagy 1.2T-t ne a HSD-t.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Vismajor01
addikt
Megvan annak a módja, hogy kell úgy eltenni a hibrid autót h ne legyen baja, nemtom kereskedő mire pattogott, prius csoportba is levolt irba számtalanszor.
Az mondjuk másik dolog, hogy hobbiautónak tényleg hülyeség a hibrid-de _szerintem_ a hobbi autó mint maga mint fogalom egy hülyeség. Venni 5-6-7-8-9 millióért valamit amit van, hogy hónapokig nem használsz? 5 millióból sztem 100x kibérled a V8 mustangot és akkor neked ezenkivül egy forintba sem kerül, vagy befizetsz pár pályakörre a ringen. Persze az más ha vki olcsón vesz vmi szórakoztatót és azt tartja arra a pár alkalomra az évben mikor előveszi, de sztem ritkán van értelme, milliós összegeknél meg már tuti h nincs
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #202205 üzenetére
Lehet van rá mód de a gari akkor is ugrik sajnos az a bajom.
Ezt eredetileg hosszabban kifejtettem volna de inkább csak maradjunk annyiban: van olyan élethelyzet amikor nem hülyeség.
#nincsbennetarcsi
-
Azért ezek az új autó árak... Lassan luxus lesz az új autó, nesze neked euro 6-7
Még tovább tartják majd életben a régi sz@rokat...Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #202207 üzenetére
Persze eddig is meredeken öregedett az autóállomány átlagéletkora. Lassan olyanok leszünk mint Kuba. Bár ha KariGe*i. tényleg meghúzza a dízel kitiltást, akkor azért lesz frissülés a nagy faluban. Mondjuk kezdhetné az Euro0-ás buszok kitiltásával de mennyivel könnyebb más f... verni a csalánt ugye...
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Na, halljam, ki vitte el előlünk a győri arany Musát?
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #202210 üzenetére
Ma délelőtt elmentünk megnézni a másik Musát, felejtős, túl szar és ehhez képest túl drága.
Megvizslattunk egy Ypsilont is, az egy fokkal jobb, műszakilag teljesen oké, de azért kellene ezzel is foglalkozni (lógó ajtókárpitok, itt-ott törött műanyagelemek, stb.). Egy próbakört is tettem vele, fura a Jazz után, hogy olyan “lötyi”, túl puha minden, de amúgy rendben volt. Összességében nem elvetendő, de nem is azonnali deal.
Végül kíváncsiságból elmentünk oda, ahol van az arany Musa, amiről lemaradtunk. Még ott van az autó, ha előbb sikerült volna, azt azonnal el is hoztuk volna, teljesen rendben van. Van egy Peugeot 107 is ott, so-so, meg egy Honda City is, annak meg az eleje törött volt, és még rondábban hozták “helyre”, mint az enyémet, a motorháztetőn szerintem nincs is lakk. 🤔[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #202212 üzenetére
Don't know.
-
-
mamboo
tag
BLB motorkód a 2.0 pdtdi 8v vagy 16v?
Amúgy blb vagy bpw a jobb megbízhatóbb?
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Gergőke88 #202178 üzenetére
Megane RS, i30(/Fastback) N, GT86. M4 talán a legvirgoncabb(versenypályás tempó/körülményeknél)
legjobb hangú (pedig az Nhek is piszok jók), meg a normál változatok összkerék kormányzása, hudralikus koppanásgátlós csillapítása is fincsi.
GT86 a leginkább játszós/(váltóval)gépészkedős (nézz utána a bajainak és próbáld ki tetszik-e, egy rendes szett gumival). Az utód/fl lesz ebből elvileg fincsi.
Alfa Giulia és Kia Stinger a nagyok, Clio és Fiesta a kicsik között.
De baromi tág amiket néztél, mintha nem tudnád mire vágysz, vagy csak nem írtad le mi a fontosabb
Pályanap, szerpentinezés éjjelente, csak combosakat gyorsulni, villantani, gyorsan letudni többszáz km-eket, nagyit autózni délután hogy kellemsen leizzadj de ne halj meg közben és ne legyen sokszázerer évente a fenntartása, stb.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #202211 üzenetére
107/TPCA pár apróságtól eltekintve jó, ha nem 10W40et kapott az 1KRFE akkor gombokért fenntartható jó cucc.
Mondjuk a Splash ideálisabb lenne ha belefér (motor dettó szitu). Ennek kicsivel több baja van, de amúgy meglepően jó a bigblokkos nagykerekes, jó vezetni (10x jobb mint a vasaló Swift).Qru: Értem is, meg relatív túlzás is. De annak ellenére hogy egy 130-155 lovas DS3ra azt mondom bőven elég erős, nekem szintén gyenge a GT86(/MX5 NB-k/Civic 1.8/Mazda 6 2.x, stb). Nem pont a lovakkal van baj, a nyomatékkal inkább (túl fent van a csúcs, sehol nem tol rendesen).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #202222 üzenetére
Amiket próbáltam asszonynak (S-es logóval), egész egybe voltak, jól ment, jó volt a futómű, igényesebb a belseje mint a stiftnek. Ha szempont, ESP-re figyeljetek (nálunk must have volt, sok eladó nem tudta van-e benne vagy sem).
Ja, az előnye az ülésmagasság, a váltó helye/üléshelyzet, bővíthetőség, korrekt biztonság a kategóriájában.
Esetleg Note, de Splash és Jazz (ill Fusion[ebből egy 1.4es még befér a keretbe], Modus, C3) ellenében hamar kiesett nálunk. Ha Ford szimpi, sokkal inkább a Fusion mint a Fiesta. Mocsok alacsony utóbbi alja, és a Jazz izzó cseréje egy félperces kéjmámor a Fiestához képest!Kénytelen leszel a Jazz helyett nézni inkább valamit
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Winne
nagyúr
Sziasztok!
A család bővülése miatt eljött az ideje, hogy kombira váltsunk, ebben szeretnék tippeket kérni. Az autóval keveset megyünk, ritkán van hosszabb útja, de nem szeretnék gyenge autót venni, a kényelmes előzés az alapfeltétel. Eddig 100le körüli szívóbenzines autók voltak, ott már cuccokkal több emberrel ez határon volt.
Turbóbenzin lehet, de csak nagy köbcentivel, a szívó lehet jobb lenne, de lehet azzal is úgy járnék, hogy gyengének érezném.
Miben érdemes gondolkodni?
Lehetőleg kevés típushibával, sok elérhető, nem agyrém áru alkatrésszel.
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
válasz molnarpeter #202226 üzenetére
Mindenes. Ha kell menni 1000km-t nyaralni akkor arra, ha csak boltba rohangálni, akkor meg arra.
Miért ez a javaslat?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #202224 üzenetére
Az ESP nice to have, de nem lényeg, a biztonsági dolgok közül elég az ABS és néhány légzsák is.
Nissan Note sincs nagyon 1 millió környékén (inkább alatta) jó, se Splash, se Jazz. A Fordok meg igazából egyikünket sem hoznak lázba.
Áh, Jazz marad nálam, nem válok meg tőle (még).
-
ngaba
aktív tag
válasz tboldi #202228 üzenetére
"A Fordok meg igazából egyikünket sem hoznak lázba."
Mármint Téged és apukádat? Szerintem erre a felhasználásra, amire anyukádnak kell (meg eleve, "melós autónak"), túl pénzpazarló igényeitek vannak. Persze ezen a fórumon autókedvelők vannak, nem "vádlón" írtam, csak megállapítottam. Nem tudom, hogy mikor érne meg nekem 1 millió ft befektetést, hogy eljussak a rosszul fizető munkahelyemre (sőt, nem is oda, hanem csak a vasútállomásra)...
Ha tényleg közlekedő edény kell, akkor megvesztek bármi nem szétrohadt szívó tucatautót minél olcsóbban (Clio, 206, Astra, vagy ami szembejön), aztán csókolom.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Winne #202225 üzenetére
Összeg?
Értem hogy 100 sokszor kevés volt bizonyos autókban, de ettől dőreség kizárni egy egy jó 1.2-1.4T motort, ami teljesen más liga. Pl ha azt írták összehasonlítón is ezekre pl a skyactive 2.0hoz képest hogy inkább ezt a hajtásláncot választanák, akkor énnegy próbakört adnék nekik.
Sajnos/nem sajnos egy szám rohadtul nem tudja megfelelően jellemezni hogy megy, milyen rugalmas egy autó. Corolla HSD pl jó, turbósból 308SW 1.2T (van nagyobb is) vagy Leon ST 1.4T, szívóból Ceed/i30 1.6.
Kollégám akinek 1.8 Civicje van, turbósnak gondolta a M3 GrT-om, pedig szívó 1,6, csak értelmesebbre hangolt szelepvezérléssel, meg szintén hatos váltóval, így jobban megy mint pár konkurens 1.6-os.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Nyx89
aktív tag
Sziasztok!
Kineztunk egy Kia Ceed 1.4 CVVT SW, 2015 FL autot (~130ezer km, flottabol leadott). Megnezegettuk tul nagy baja nem lehet(csak az elos kerekiv volt ujrafestve, hibak nincsenek benne, motor szepen jar, stb), viszont hallottam hogy a vezerles korul lehetnek problemak 150ezer km utan. Tudnatok segiteni hogy mik a tipushibak illetve hol lehetne utana nezni?
Felhasznalas 90% varosban 5-10KMes tavokra. Ha feltetelezzuk hogy szervizelt, jelenleg hibamentes(meg 1 ev garis) - megeri megvenni az autot?
Elore is koszonom!
Udv[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz ngaba #202229 üzenetére
Anyumat sem. De az Opelekkel, Skodákkal is így vagyunk.
Nem tudom, én, illetve mi nem érezzük annyira pénzpazarlónak, csak szeretnénk kihozni a legjobbat (számunkra) a rendelkezésre álló keretből.
Rosszul fizető munkahely: Hát igen, az ápolónőknek nem kell félniük a meggazdagodástól, de azért így is közel 3x annyit keres az érsebészeten, mint korábban a háziorvosi rendelőben.
.............................................................Sajnos megint az orrunk előtt vittek el egy másik Ypsilont.
Kb. egy órával előttem telefonált a másik érdeklődő pénteken, így elsőbbséget élvezett. Úgy beszéltük meg, hogy ha ma de. nem viszi el a hölgy, akkor du. mi megyünk érte, de kellett neki.[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
válasz MC Pite #202230 üzenetére
Az összes egy jó kérdés.
A. opció: 2 millióig valami régebbi, de megbízható és akkor mondjuk 5 év múlva csere bukóval.
B. opció: mondjuk 3.5 millióig egy néhány éves, ami mivel keveset megyünk vele megmarad mondjuk 15 évig.
Az 1.4T-t már nem zárom ki, onnan gondolkoznék valamiben, nem versenyautót kell, ezt lehet félreérthetően írtam, de egy 130 LE minimum kellene ahogy próbálgattam autókat.
A Suzuki 1.6 szívója tetszett, jó karaktere volt, jól ment, ha kellett, de abban meg nincs épkézláb kombi.
A "németek" (VW, Skoda, Seat) között van látványos különbség? Az utolsó előtti Octavia pl nagyon tetszik, T-Rocban ültem amiben a tsi volt, nagyon szépen ment az is, de arról meg több rosszat hallottam az ismerősi körben.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
válasz szabonagyur #202235 üzenetére
'15-től mondjuk, annál régebbit nem akarok.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
-
MC Pite
veterán
válasz Winne #202234 üzenetére
2m-ig 10év plusz. 2-2,5 körül Megane3-at vennék, 1.6 110lovast, szükség esetén ezt is még lehet egy kicsit hergelni hogy jobban szeressen húzni, és ne legyen fojtva a gázpedáljel.
3,5m-ig kb 6-7éves a reális, felszereltség és méter függvényében.
Oktávia is jó, a 125 lovas szíjas motorral venném, de a Leon is érdemes kipróbálni. De mint írtam, az év autója 308SW-t 130lóval megint bevenném a pakliba. Ceedből 1.6 (keleti iskola szerint nem érződik erősnek a 136 ló, de élhető).
Vagy Auris ST, de csak 2015tőlnem okádék a belsejeés én csak hibridben venném.Akad 3,5ért még 1-2 autó fiatalabb de azok kisebb alapokon vannak, és nem 130 lovasak (bár nem mennek rosszul), 2008 (1.2T), Clio Grandtour (0.9T) Fabia vagy Rapid(a 110 lovas 1.2T, az újabb), Logan (0.9T). A psa és renault turbója picike, szinte nincs lag, és relatív magasan van a teljesítmény csúcs, mint egy nagyköbcentis szívómotor, ahhoz hasonlítanak jobban. Én ezt sokkal jobban szeretem mint a suzuki/vw féle középen (szinte)elfogyós (1.0/1.2/1.4), nagyobb késlekedéssel dolgozós turbóit, amik lent tolnak egy nagyot ha megérkezik a nyomás, de kinek mi a szimpatikus.
Rövidtávra Auris TS Hybrid vagy 308/2008 1.2 Pt, vagy Ceed 1.4 (az mpi, az 1.6os az könnyebben kokszosodó gdi). Clio GrT/Logan 0.9TCe-e is mpi, azok is egész jól bírják.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
8th
addikt
válasz tboldi #202211 üzenetére
Nem olvastam vissza csak megakadt rajta a szemem, hogy musákat nézegetsz. Tudok egy makulátlant igaz az dízel. Minden szempontból kifogástalan az autó. Oktató jármű volt így a tulaj lévén, hogy munkaeszközről van szó kínosan ügyelt rá, hogy az autó mindig 100%-os műszaki állapotú legyen. Ismerem az autót egy barátom faterjáé volt. Ha belefér a keretbe érdemes megnézni mert ilyen jól karbantartott és leinformálgató előéletű biztosan nincs másik az országban. [link]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
tboldi
nagyúr
Köszi, de ez már túl van a büdzsén.
Anyummal egyébként az Ypsilonokra kattantunk rá most, hogy mi ketten ki is próbáltunk egyet tegnap. Apum annyira nem, ő egy Fiat Ideát nézett ki, de anyum cirka egy órával ezelőtt kijelentette, hogy Lanciát akar.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #202242 üzenetére
Annyira nem nagy ez sem. Eleinte úgy volt, hogy max. Jazz méret, de ez alig nagyobb, még tűréshatáron belül van.
szerk.: Kereken 10 centivel hosszabb az Idea a Jazz-nél, belefér.
szerk. 2: Igazából ez az Idea (és a Musa is) a 2-es Punto platformjára épül.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Rhino666 #202005 üzenetére
Na, ezt most olvastam vissza.
Mondanám, hogy 'Touche!', de inkább csak ízlések és pofonok.
Számomra nagyon sokáig az autó(zás) az élvezetről szólt, semmint életviteli kiegészítőként funcionált volna.
Ma is arról szólna, de... A múltidő amiatt áll, hogy jelenleg Bp-ről legalább másfél megyényit odébb kell gurulni azért, hogy egy élvezeteset lehessen tekerni még napfényél; és igen, már hétvégén is.
Viszont a Lidle-be járni még egy SUV is elég...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
VW Tiguan (novi)
Ez a kocsi belbecsben is annyira...ehm...'trendin funkcionális', mint amennyire a beltér sugalja?
A Passat-tal egy árban adják, de ugye leginkább egy túlfújt Golf...ugyanakkor ha jól sejtem (cinizmus ON), akkor az NVH-t és menetkomfortot tekintve nemhogy a Passat-ot, hanem még a Golf-ot sem nagyon éri be, ugye?
Nevermind...
-
-
Végén egy Audi A8 Long lesz a befutó V8-al , tudom ám én .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
MC Pite
veterán
válasz LZs?! #202245 üzenetére
Alapból rendben van, de Golf szintű rugózást nem tud sztem. Előzővel mentem, nekem nem kéne (hajó vontatáshoz próbáltuk, arra ok).
Ha hely kell, 5008 (emelt egyterű), vagy ha elég a mezei autó, akkor Octavia kombi.MQB A1 a Golf és a T-Roc (emelt golf), A2 a Tiguan (nyújtott, túlfújt golf).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest