- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Autós kamerák
- Riasztó topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rbalint88 #176148 üzenetére
A francia, japán megvolt. Olasz kimaradt. Golfból volt a flottában VII GTI, nyilván ha hozzám vágnák, akkor használnám, de olyat sem vennék. Nem tudom, én valahogy a VW-t nem élem a vonásai alapján. Letisztult meg minden, de nem az igazi. Az alfát mérlegelem, asszonynál vétóztam a Peugeot 1007-est, ha én beállítok egy alfával, akkor abból háború lesz.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
8th
addikt
válasz CactuS #176147 üzenetére
Csak benzines játszik? Mert valamivel 1M felett már Ibiza FR is van ami elég ügyes autó és dízel létére nem egy betegágy.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
CactuS
Arcképgyáros
Napi ingám most 2x12 km, ha költözünk, akkor lesz belőle 2x222 mondjuk. Ekkora távokon én nem kínoznék egy nagyobb köbcentis benzinest vagy egy bármilyen dízelt. Időnként mennék vele-erre arra természetesen, de a napi rutin és az éves futás kizárja.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bitpork #176152 üzenetére
Ja, pont az SSSt néztem meg, mert volt már majdnem 10 éve, hogy ültem a céges vasalóban, akkor látta meg anya. Nyilván a 2 gyerek is rácuppant az elektromos ajtóra. Beülve baromi kényelmes volt a pici méretéhez képest. Csak hát Peugeot és elektromosan nyíló ajtók... A megnézett példány a robotizált kuplungos volt, amire rákeresve a világ legrosszabb szerkezete jelzőt többször olvastam. Fogyasztása a leírások szerint vetekszik az 5.0 Mustanggal, dízel kiesik, mert bár évi 20.000 Kmt megy, gyakorlatilag Budapesten át kell vágnia és szmogriadó esetén is dolgoznia kéne. Az automata auris hybrid után nem tűnik reális döntésnek, hogy arra cseréljen. Az is szerelem, de a hülyeségnek is van határa.
Qru: Szerintem nincs a bolygón akkora chip, elbírna egy olyan programot, hogy azt a tömeget hot hatch-é varázsolja.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
q13579
senior tag
válasz rbalint88 #176116 üzenetére
Az a baj, hogy hétvégén lehet csak megoldani a dolgot és természetesen egyetlen márkaszervíz nincs nyitva szombat délelőtt sem.
Ezért lenne jó olyan hely, ahol megbízhatóan átellenőrzik és akár szombaton is meg tudják oldani.
Megjegyzem nem egyszerű körültekintően vásárolni használt autót.... Ha jó autóról van szó, sokan nem vacakolnak ennyit és az alaposabb vásárlók gyorsan lemaradhatnak... Érdekes csapda ez.
(Pár hete úgy maradtam le egy 2.0-es benzines i40-ről, hogy a 2. megtekintésre vittem egy hozzáértőt itt helyben és a próbakör alatt közben megjött a kereskedés főnöke és nem tudva, hogy a kollégával én kimentem próbakörre egy másik vevőjelölt le is foglalózta a kocsit előlem... És neki nem kellett a próbakör sem... )
-
Gabi 8906
senior tag
Sziasztok!
Valakinek vélemény Toyota Corolla 2.0 4d4 (2003-as) autóról? 680 ba tudnék venni most eggyet. Korábban Renault Clio 2 1.5 dci kocsim volt. Válaszokat előre is köszönöm.
Apple IPhone 13 Promax+Lenovo Thinkplus-GM2 Pro+B&O Beoplay A1
-
-
-
olajbogyo
aktív tag
válasz kisza25 #176140 üzenetére
Szia!
Mondjuk, még kenyérből sem rendelnek a boltok eleget. Nyitva vannak szinte éjjel-nappal, de egy kib@szott kenyeret nem lehet már venni du 6 kor....mondván rájuk szárad!!! Kissebb településeken előre kell feliratkozni db-ra wazze... Rám száradhat szerintük, mert honnan tudnám előre, mennyi kenyeret eszem majd? Nem minden nap készítek kocsonyát, meg köröm pörköltet azért én se. Éjjel-nappaliba, csak rágót, meg energiaital löttyöket lehet venni...ja meg kroasssssszant(vagy mi a tökömet). Kurva jó vele a kocsonya.
No, ezek után autóból, csak habokra, hogy hátha egyszer elviszik, biztosan nem rendelnek a kereskedők.Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
CactuS
Arcképgyáros
Az tuti, de itthon akkor ingát nem vállalnék be, nálunk jobb vezetési kultúrával rendelkező országban talán. Éves szinten szerintem 10- 11k körül megállok, mert vannak időszakok, amikor céges paripával közlekedem, arra meg felelőtlenség lenne.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Integrale
veterán
válasz Doki16 #176169 üzenetére
Pedig még korosztályban is egyeznek, sőt a Fiat frissebb. Egy jobban felszerelt Focus 2 tud versenyezni a Bravo belterével, az alap Fordok belseje sajnos kínosan gagyi.
Megane: Van 3 a családban a kacsaseggűből, köszönik szépen mindegyik hibátlanul fut, illetve egy ilyen második generációs GT-n tanultam vezetni, akkor volt benne 570e km, mai napig látom, közelebb van jelenleg a millióhoz. Nem kell rettegni attól a típustól, körül kell nézni, meg kell nézni a konkrét példányt, és nem lesz gondja.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz olajbogyo #176166 üzenetére
fater ahol vette a kia-t előre le volt rendelve több mindenből amiből fogy,
A carensből még rendeltek le 2-3 db-ot, mert tudták, hogy ki fog futni.
A stonicot néztem és 4-5 fajta szín lett volna lx ex-ből 1,25 és 1,4 is, ami már úton volt hajóval, 1-3 hetes átvétellel, de volt 2 db a kereskedésben is és tesztautó is volt, ceed-ből szintén..., ha volument akarsz eladni, akkor mindenből kell tartanod és rendelni előre, persze ezt csak nagyobb forgalmú kereskedések tudják megtenni.
Ez olyan, mint, hogy addig nem építek lakásokat amíg meg nem rendelik, előre ki nem fizetik....ehhez képest csak Balatonlellén építettek 500-600 lakást úgy, hogy 5000 állandó lakos van, majdnem mind el lett adva.
Persze ott is tudni kellett, hogy mi az ami eladható, bejöttek hozzánk és megkérdezték, hogy mire van kereslet, mit építsenek.
Tudni kell, hogy mi az amit el fogsz tudni adni. Itt a boglári suzukiban van vagy 6-8 db s-cross, meg swift, meg vitara, meg ignis, még a használt autós placcra is raktak vagy 4-5 db új autót, mert viszik, mint a cukrot.
A kenyér 2 nap múlva kuka, az autó nem, van több hónapod értékesíteni, persze ésszel kell csinálni.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
válasz Integrale #176170 üzenetére
Igen ez igaz, az alap Focusok bántóak gyengék beltérre. A Titanium ami már jó szerintem
Mondjuk ezek egyéni dolgok. Ízlések kár vitatkozni. Én nagyon nem csipem a Fiatot. Nem igazán van olyan modelljük ami egy kicsit is érdekelne. De azt is elismerem, hogy amit Kisza vett az egy abszolút bestbuy választás jelenleg.Én imádom a Renault Megane szériát. Egy 3-as volt nekem 3 évig. Nagyon megszerettem ez idő alatt. Nagyon jól meg kell nézni, tényleg ez a lényeg. De Egy elsőautós embernek akinek nulla tapasztalata van, nem gondolom ajánlott, főleg ha egymaga keres kocsit. Nagyon fontos, hogy ki hogyan tartotta. De sajnos a nagy többség az szarik bele és megy ameddig megy. Pedig az 1.5dci ami miatt mindenki utálja egy jó motor. Csak azt a nyomorult csapágyat kellett volna benne cserélni ami egyáltalán nagy drágaság. Meg sajnos a Renault rossz hírére a Laguna 2 ami sokat rátett. És most itt nem a megvigyázott kocsikra gondolok.
Mi újonnan vettünk 2006-ban egy Citroen C4-et. Az elkövetkező években a legrosszabb kocsinak lett választva. Népítéletben akkor nagyon le volt húzva. 8 évig volt meg nekünk, semmi gond nem volt vele soha. Igaz, hogy mindössze 55k km volt benne amikor eladásra került. JSZP-n megnéztem. Januárban volt benne 205k km.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
olajbogyo
aktív tag
válasz kisza25 #176171 üzenetére
Szia!
Lehet félreértettél, vagy én fogalmaztam rosszul de én neked adok igazat. Pont, hogy engem is idegesít ez a semmi hozzáállás néhol, hogy " én biz nem rendelek, csak ha van rá vevő.."
Voltam olyan építőanyag kereskedésben, ahol a legegyszerűbb ragasztóanyagot is, csak rendelésre hozták.....agyrém! Úgyhogy 1 pont nálad, én pedig befejezem az offolást.Üdv!
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
CactuS
Arcképgyáros
Hát, forma-forma.
Én a Priusban megtaláltam a lelki békémet, sose voltam ilyen nyugodt, mint ebben a két évben. Előtte volt pár kiszállós kalandom, tudom az én hibám, mert hiszem, ha elmondom valakinek, hogy hülyeséget csinál, akkor megérti, de nem. A kiszállás meg mindig meglepetést okozott, miközben ledobtam magamról a kasztnit. Pl: amikor a régi twingoból vagy swiftből fordultam ki, akkor általában már lezárt ajtókhoz értem oda. Meg rémült bambi tekintethez.
Szóval úgy vagyok vele, hogy a Prius elment, majd 300k km-nél, probléma nélkül, és mielőtt villanyos felé venném az irányt, pár évig még kéne valami, ami fenntartható viszonylag olcsón, nekem teszik és lehet vele játszani. Így lesz belőle talán Twingo II RS, ha minden klappol.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Wmwinters01
tag
válasz q13579 #176158 üzenetére
Egyet értek... jártam én is így... Mazda3 2007 1.6 meg ufóCivic 1.8... telefon, időpont egyeztet... mazdánál kereskedő honda magánszemély... át akartam nézetni, de nem alkudni -honda amúgy is áron alul volt- hanem h tudjam, hogy mit veszek és ne utána derüljön ki h valamit elhallgattak és a roller másik felére kerültem...
Mazda
Megnéztem, próbakör, tetszett, nem volt különösebb probléma.. mazdánál alá akartam nézni mert fekve nem látni mindent, mint aknából... kereskedővel időpont egyeztetve -pénteken délelőtt néztem, szombat reggel hívtam h szerdára találtam helyet ahol átnézik, szakszervíz- ... hétfőn hívom, hogy mikorra menjek, meg kivel megyek (kérte a srác ha ő nem hív, hívjam h beszéljük meg) ... ahogy elmondom h kivagyok mit akarok, hatásszünet ... "Ja hát most mondta a főnök h lefoglalózták" .. kössz h szóltál...Honda ugyan ez, de ott direkt megmondtam az embernek, hogy legyen szíves mondja meg ha keddig nem tud várni (szintén hétvége .. szombaton reggel néztük meg az autót, próbakör, kuplung volt fura, szerintem cserés lesz párezer múlva), mert az időmet ne rabolja ő is mint a kereskedő a másiknál... "persze, egyértelmű, keddig tartja nekem, meg amúgy se lesznek otthon a hétvégén.. vasárnap arra sétáltunk párommal, rá 10percre kapom az SMS-t, bocs jött egy pár és foglalózták.... de Ő legalább dobott egy SMS-t...
I`m not afraid to die, I just don`t want to be there when it happens.
-
SI-ZO
csendes tag
Melyiket válasszam?
1997-es Volkswagen Golf 3 1.8 vagy 2000-es Fiat punto 1.2?
Mindkét autó patika állapotú, a punto első tulajtól.(egy idős hölgy) -
8th
addikt
válasz MunezXBK #176179 üzenetére
Én kifejezetten szeretem a hármasokat de az a hulladék 1.8 motor mindennek a legalja. Napi használósnak biztos nem tartanék ilyen motorral szerelt autót. Itt van nálam a garázsban szétborítva egy G2 Syncro ugyanazzal az 1.8 90le motorral. Városban 11-12 vegyesben 8 környékén fogyaszt normálisan hajtva hamar felváltogatva. Klíma erre rátett plusz 1 litert. Városban még többet. Ellenségemnek se.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
aelod
veterán
Sziasztok!
Jelenleg egy mk1 Puntot hajtok és váltanánk egy újabbra.
Két személy és egy kutya az állandó utasa. Főleg városban használjuk, kéthetente pályázunk de nem sűrűn az is rövid utak Bp. agglomeráció környékén belül. Fél évente megyünk hosszabb távot kb. 500kmt oda-vissza. Éves szinten kb. 5-6e km mentünk a Puntoval kb.
Vételár kb. 1-1,2m lenne rá. Mit ajánlanátok?
Kritériumok amik lehet banálisnak többek egy 24 éves Fiat után:
- szervó
- abs
- sok légzsák
- viszonylag kevés fogyasztás (Punto elment 6,5el vegyesen télen)
- klíma!
- viszonylag olcsó szervizelés
- csomagtér ne legyen kisebb mint a punyeszé
- benzin min. 90 LE
- garázs nincs sajnos így a korróziónak ki lenne téveKöszönöm!
[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
Core2duo6600
veterán
válasz stickermajom #175993 üzenetére
Egy használt elektromos esetleg ?
Még Akár az Opel Amperat is meg lehet nézni, lévén, hogy 4 személyes nem lehet taxizni vele.(#176004) Kickass
Nem az a lényeg, hogy baszogatják, hanem az, hogy büdös és nem akarjuk szagolni, és igaz ez az újabakra is.(#176010) Dare2Live
Egyrészt, és másrészt sokkal hatásosabb lenne a páros / páratlan, amivel lényegében felezik a társaságot, ezen felül a diesel katalizátor nélkül nem mehet, vagy egyaltalán nem !
Nem a besorolást kell nézni, mivel honnan tudja a rendőr, hogy a kocsi hova van sorolva, a rendszám meg egyértelmű.(#176013) Kickass
Úgy kell megállapíni a mértékét, hogy ne fizPlesse mindenki, ennyire egyszerű.(#176019) bitpork
Földgázégetés, ha a fűtést nézed nem termel pm10 et, ez a legnagyobb előnye a szilárd és olaj tüzeléshez képest(#176026) 8th
Nem kitilani kelll, hanem olyan adókörnyezetet léztrehozni, hogy ne érje meg anyagilag sem tartani, lsd Norvégia, ott sem azért cserélték nagyon sokan elektromosra, mert nagyon zöldek, hanem mert nem ellenségük a saját pénzüknek.
Ott egy füstös kocsin, durva adó van, és akkor még 1 métert sem mentél, 1000 eur felett évente.
Hollandoknál szintpén ez a helyzet.De az is igaz, hogy már mozdulni sem lehet Bp en az autoktól, tehát valamit tenni kell, hogy kevesebben autózanak a városban.
(#176031) LuckyL
Pluginosra nincs vásárlás esetén semmi.
Csak elektromosra van 1,5 misi, Romániában ennek a duplája a támogatás.(#176033) freeknight
Én az euro 6 nak sem kegyelmeznék.(#176042) z-csongor
Egy toyota hybrid vagy elelktromos ?(#176063) bitpork
Márhogyne tudná, eladja mégegyszer powerbanknak, de nem döglenek annyira az akksik.
Fejlesztési és elemzési céllal cseréltek pár kiválasztott autóban, nem azért mert elromlott volna.(#176092) Qru
Vagy hybridet vagy villanyt(#176118) ribarszki
Ford, erre a futásra felesleges a diesel.
Ha kell bele az automataa akkor azzal is tudod választani, vagy akár hybrid, ha létezik belőle.(#176124) Qru
Ilyen kis távra akkor sem.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
máyköl
veterán
válasz Core2duo6600 #176183 üzenetére
"Én az euro 6 nak sem kegyelmeznék."
Szerencsénk van, hogy nem te vagy a döntéshozó.
-
őstag
válasz Core2duo6600 #176183 üzenetére
a zöld rendszám ingyen parkolással, a teljesítményadó mentesség, a cégautó adó mentesség, a regisztrációs adó mentesség, vagyonszerzési illeték elengedése mégis micsoda ha nem támogatás?
cryptot minden termékemért elfogadom
-
8th
addikt
válasz Core2duo6600 #176183 üzenetére
Lópisztolyt. Norvégia pont rossz példa mert ők földrajzi adottságaiknak hála közel 100%-ban vízierőművekből nyerik az elektromos áramot tehát kvázi ingyen korlátlan mennyiségű elektromos áram áll rendelkezésükre, ezért van ott annyi elektromos autó és ezért fűtenek villannyal mindenhol. Ráadásul az északi tengeren kibányászott és másoknak méregdrágán eladott környezetszennyező kőolajból megy ott a nagy habzsi-dőzsi szóval ne hasonlítsd Norvégiát a fejtetőig eladósodott koldus Magyarországhoz. Ott olyan támogatások és kedvezmények vannak érvényben az elektromos autóra, hogy az e-golf olcsóbb mint az alapmotoros alapfelszereltségű benzines golf. Nálunk az e-golf 12,5M míg az alap benzines 6,85M Ft. Nesze vegyél elektromos autót. Magyar keresetből. Okos...
a diesel katalizátor nélkül nem mehet, vagy egyaltalán nem
Kezdem azt érezni, hogy nem nagyon tudod miről beszélsz.
Én az euro 6 nak sem kegyelmeznék.
Most már teljesen biztos vagyok benne, hogy fogalmad sincs miről beszélsz.
máyköl: +1
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
gaborbol
őstag
válasz Core2duo6600 #176183 üzenetére
A Tesla nem csinal belole power bankot, pont azert Amit the is irsz. Egyszeruen nincs annyi "hibas-elhasznalt" aksi.
"At Gigafactory 1, Tesla is developing a unique battery recycling system that will process both battery manufacturing scrap and end-of-life batteries. Through this system, the recovery of critical minerals such as lithium and cobalt will be maximized along with the recovery of all metals used in the battery cell, such as copper, aluminum and steel. All of these materials will be recovered in forms optimized for new battery material production.”
[ Szerkesztve ]
-
Morales72
csendes tag
Sziasztok!
Volt egy 1999-es G Astrám olajzabáló X16XEL motorral, ami másfél hónapja elfüstölt. Nem részletezem, nem lett volna gazdaságos a javítás, így eladtam motorhibásan.
Most a helyére keresek valamit, amivel egyből meg tudok oldani egy észak-olaszországi túrát, kb. 2 ezer km. 2-3 héten belül kell találnom egy autót.
Keret: 700 ezer forint (jövő hónapban még rá tudok költeni max. 100 ezret, de azt már egy gyors szervizre, nem vásárlásra)
Amit szeretnék: 1.6 szívó benzin, klíma, elektromos ablak elöl, elég lábtér hátul (186 cm-es férfi embernek), nagy csomagtartó (a többire ott a tetőbox).
Évente 10-14 ezer km-et megyek, közlekedés városban 20km a melóhelyre és vissza naponta, évente pár kirándulás és egy jó nagy nyaralás, 1500-2000 km.
Gondolkodtam egy Renault Mégane I ph2-n, 1.6 16V motorral, de egyelőre nem találok olyan példányt a közelben, amit érdemes lenne megnézni / megvenni. Csak 1.4-es motorral adnak el errefelé ilyen gépeket.
Ti mit javasoltok? Milyen alternatívák lehetnek ennyi pénzért?
"I'm too old for this sh.t..."
-
mezmorize
újonc
Sziasztok! Köszi az eddigi válaszokat!
Mitsubishi Colt 1.3, 1.5, 1.5 Turbó-ról mit gondoltok?
Nincs sok szervíz tapasztalat róla fent a neten, elvileg megbízható kocsi, a tubósnak is jó a fogyasztása.
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
Norvégia tényleg rossz példa. Ott elég szélsőséges az elektromos autózás helyzete. Nálunk Finnországban viszont semmi nem áll meg abból amit Norvégiára írtál (olaj nem annyira van, erőművek egy része Orosz kézben, van de nem óriási a támogatás a hybrid/elektromos autókra), és ahogy észreveszem valósabb képet is mutat a dolog felénk. A tisztán benzinesekre csökken a kereslet, a hybrid/elektromos/dízel viszont még mindig megy. A mocsok nagy távolságok miatt sok embernek annak ellenére is jobban megéri a dízel, hogy büntetőadóval van sújtva, pusztán amiatt mert dízel. (Törvény szerint minden büntetve van ami bármi mást éget el mint benzint. LPG/CNG illegális, szóval nagyrészt ez dízelt jelent.) Az emberek egy jó része napi 40-80km-t ingázik, vagy akár többet. Nekik megér(het)i, illetve sokan meló miatt mennek iszonyatos távolságokat. (Itt a céges autó annyira nem jellemző, mert mindenkinek van sajátja.) Aki viszont nem megy annyit, hogy megérje a dízel, sokkal inkább vesz manapság elektromost vagy hybridet benzines helyett. Céges parkolóban is egyre többet látok ezekből és az autcákon is, újságban is nemrég erről volt cikk. Sima egy fázisra egy plugint kb bárhol fel tudsz tenni tölteni ahol megállsz (motormelegítő oszlopok), de folyamatosan építik ki a rendes 3 fázisú töltőpontokat az egész országban.
Szóval ha egy olyan országról beszélünk amit Magyarország és Norvégia közé pozícionálsz be valahova, akkor sokkal reálisabb kép rajzolódik ki. Amíg nincs 500km hatótáv emberi áron addig itt inkább a benzineseket szorítják ki a villannyos modellek és ez szerintem érthető is. Én is azok közé tartozom akik hybrid-et vettek szívó benzin helyett, pedig el-elmászkálok 2-400km távolságokra pályán.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Core2duo6600
veterán
(#176186) 8th
Azt nem mondtam, hogy minden rendben van a hazai adórendszerrel és bérhelyzettel.
De ezeken bármikor lehet változtatni, csak akarat kérdése, nyilván a kormány irányából, vagy a nép akaratának a segítségével.Az viszont biztos, hogy a régebbi dieslek büdösek és nem valóak a városba, de leginkább sehova sem, mint ahogy a régi benzinesek sem, kiváltképp szmogriadó esetén
Az sem megoldás, hogy megfulladunk a légszennyezéstől csak azért mert más a helyzet az országban
Mondom, az a tuti, hogy páros / páratlan korlátozás kell mint ami régen volt, a mostani rendszerben alig van kocsi amit érint a korlátozás, tehát csak látszat intézkedés
(#176184) máyköl
Miért is ?Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
válasz Core2duo6600 #176198 üzenetére
Budos... komolyan a powerbank mellett az ultima ratio. A benzines is budos am!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Formula-1
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASUS routerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen