- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz freeknight #167351 üzenetére
Szia,
Jó esetben egy dízellel megcsípnél egy 6 literes átlagfogyasztást.
Számold ki, hogy emiatt megéri-e az értékvesztés + az új autó vételét (ebbe számolj bele átírást, biztosítást, plusz az esetleges javítani valókat).Ha csak a fogyasztás a lényeg a váltásnál, nem cserélném le az 1,4 benzines autót.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #167351 üzenetére
Sztem nem éri meg. 1M-ért egy lefingott dízelt kapsz amire biztos hogy költened kell. Én nem ugranék bele.
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz freeknight #167351 üzenetére
Én még megtartanám, és gyűjtenék a kerethez. 7-8 liter vegyesben nem vészes, veszel egy valamilyen dízelt 1 millióért, vagy idősebb lesz mint a Lacetti, vagy betegágy (legrosszabb esetben mind a kettő).
és eljár majd 6 liter körül vegyesben. 1-2 liter fogyasztáscsökkenésért nem vállalnék be egy kitudja milyen dízelt, kitudja milyen rejtett/tudott, de eltitkolt hibával."Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz freeknight #167351 üzenetére
Tartsd meg. Egy hasznalt auto sok buktatoval jarhat, nem veszes az a fogyasztas
-
8th
addikt
válasz freeknight #167351 üzenetére
Egy modernebb szívódízellel nagyon olcsón el lehet gurulni. Végtelenül egyszerű primitív technika a helyedben simán átülnék egy ilyenbe.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
veterán
válasz freeknight #167351 üzenetére
Rakass LPG-t a Lacettibe. (ötlet)
-
alázógyík
őstag
válasz freeknight #167359 üzenetére
Ma reggel tankoltam gázt, 218Ft/l-ért, nem rossz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #167359 üzenetére
Rozsda fals infó jelen formájában. Amit 1 körül kapsz, tehát Golf 4, Bora, Leon 1, Toledo 2, Octavia 1, A3 galvanizált, kb csak az első sárvédők alja szokott rohadni, ha nem tisztítják a dobbetét alatt (vagy a teteje, ha benne marad a szivacs).
-
nagyúr
válasz freeknight #167369 üzenetére
Így van, már be lehet hajtani jó pár éve. Számolgass, hogy hány évig akarod még megtartani a Lacettit, 15.000 km alatt behozza az árát az LPG, utána meg dízel áron közlekedsz az autóddal.
-
outsiders
aktív tag
válasz freeknight #167369 üzenetére
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
8th
addikt
válasz freeknight #167369 üzenetére
Ne is gondolkozz kisautóban. Egyebek mellett az Octavia, Leon, Toledo, Golf és a Bora is megkapta az 1.9 SDI motort szóval bőven van választék. A többségükben benne van a klíma is. Belső térben ugyanakkorák ha nem nagyobbak mint egy Lacetti. Azt mondod átlag ~80km-t ingáznál munkába naponta. Az éves futásteljesítményben nem kevés. Elmondásod szerint 7-8L között fogyaszt az autód, mivel gázból 20-25%-al többet fog enni egy 9,5-10 literes lpg fogyasztással nyugodtan számolhatsz. Értem én, hogy sokaknak nagyon csábító a 250 forint alatti lpg ár de ha tíz litert megeszik belőle a kocsi akkor megette a fene az egészet. Semmivel sem vagy előrébb mint ha egy SDI motoros Octavia vagy Golf kombiba ülnél. Az hosszabb távokon amire te is használnád elgurul bőven öt liter alatti fogyasztással és még ha dupla annyiba kerülne a gázolaj mint az lpg akkor is maximum csak egálban lennél költség szempontból. Használati értékben egy dízel mindig felette lesz egy lpg-s kocsinak mert oda állsz be vele ahová csak akarsz, nem kell lemondani sem a csomagtérről sem a pótkerékről és az említett SDI motor pont ugyanolyan faék egyszerű szerkezet mint egy random szívóbenzines. Annyi hátránya van, hogy hangosabb és gyengébb. Cserébe lpg ár alatt vígan elautózol vele. Komolyabb meghibásodástól félmillió kilométerig nem igazán kell számolni azokat szerencsére még nem a fogyasztói társadalomnak hanem az örökkévalóságnak tervezték. Manapság ilyen motor már nincs.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nagyúr
válasz freeknight #167377 üzenetére
Elviszi amúgy, országúton 90-el, de ettől függetlenül racionálisabbnak tartom az ismert autó átalakítását én is. Legalább több nézőpont lett leírva
-
8th
addikt
válasz freeknight #167377 üzenetére
Értem persze, én csak felvázoltam egy másik lehetőséget is.
Azt már csak félve teszem hozzá, hogy hasonló helyzetben megtartanám a lacettit és vennék egy váltóhibás Lupo 3L-t munkásautónak ingázni. Háromszázért jó állapotút kapni magyar papírral jó motorral jó bódéval de szar robottal. Egy százasból át lehet alakítani kézi váltósra és boldogság van mert az autó egyetlen gyenge pontja ki lett ütve. Olcsó a biztosítása, olcsó hozzá az alkatrész, olcsó felgumizni stb. hosszabb távon is kényelmes és brutálisan keveset fogyaszt. Egyenletes 90km/h-nál 2.8 litert eszik. Nem vicc. Azt lehetetlen überelni. A jelenlegi 417 forintos üzemanyagárral számolva kilométerenként tizenkét forintból elgurul miközben kilenc forint a munkáltatótól igényelhető üzemanyag költségtérítés. Aprópénzből járnék be melóba.
Kár, hogy otthon dolgozom.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Csabroncka
addikt
válasz freeknight #167509 üzenetére
Mostanában részben kíváncsiság miatt és más szempontból is ránéztem erre a karosszéria sérülés dologra. Gyakorlatilag kivétel nélkül mindenhol azzal kezdik, hogy az autó legdrágább része és ha a külső burkoló elemek sérülnek az nem eget verő probléma.
fenergie84: nem minden nepper hazug, de azért annyi infóval is meg vagy lőve, oké törött volt a hátulja a pl. ... és mennyire kérem?
Azt is kiemelik ugyanakkor, hogy ha az autó fő karosszériaeleme sérül (oszlopok) és egyebek, az bizony jelentős kockázatot rejt egy későbbi balesetnél.
Nálam most ez úgy fog működni, hogy a GOR-CAR-al átvizsgáltatom az autót külön kihegyezve a sérült rész feltárását. A fentebb említett ajánlásokat követve ha az A oszlopon sérülést és javítást találnak már állok is tovább...
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
veterán
válasz freeknight #168035 üzenetére
És AGM töltést is tud a leírása szerint.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz freeknight #168205 üzenetére
Szerintem azt, hogy a gázpedált fixen a padlóig nyomja és csak a kuplunggal játszik, hogy azzal araszoljon. Mint ahogy sok nyugger szokta kínozni a Daewoo Matiz-t
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
alázógyík
őstag
válasz freeknight #168206 üzenetére
pöcc-röff
-
válasz freeknight #168206 üzenetére
Vagy a klímát csak fel kell tölteni
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Xero
nagyúr
válasz freeknight #168390 üzenetére
Azért egy új prémium inkább 20M-ról indul és nem 10-ről.
Én mondjuk annyira nem fáznék mondjuk egy 1 éves 20e km alatti autótól, pláne ha bővített garancia van rajta. Gyakorlatilag ez a legjobb ár/érték arányban.
Jelenleg én is egy ilyesmit készülök megnézni. 13 hónapos autó 10e km. Új árának a 65%-áért. Az azért már érezhető összeg. Ráadásul van még rajta 3 év és/vagy 110e km ingyen szervíz/gari.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz freeknight #168902 üzenetére
Nekem is a sima egységesebb összhatásában; csak a felnit érzem rajta túl egyszerűnek.
-
akooos
veterán
válasz freeknight #172191 üzenetére
Adtam el autót borsodiaknak már, semmi baj nem történt. Két autóval jöttek hatan és ott derült ki, hogy aki meg akarja venni, az nem hozta el az igazolványait. Mi négyen voltunk, 3 haverom szóval tartotta őket, amíg nézték a (törött) autót és alkudoztak, hogy "azt a motoros ruhát aggyadmá' ajándékba" és társai. Addig megbeszéltük a 2 vevővel, hogy olyan nevére fog kerülni, akinek itt vannak az igazolványai. Megegyeztünk, a vételárnál bepróbákoztak azzal, hogy engedjek már el belőle egy HÁRMAST. 3000 rohadt forintot akart alkudni egy roncsból
Szóval amilyen szarul indult, annyira jó lett a vége, másnap küldött képet a faszi, hogy megcsinálták a (biztosító és szerelők szerint gtk-s, rogyott nyúlványos) autót. Lekértem a JSZP-n az adatait, 18 decemberében volt legutóbb műszakin.
-
i-sti
senior tag
válasz freeknight #172194 üzenetére
Kollégám vígan jár a B6 Varianttal.
És tudják hogy 2ből van összerakva.
Nepper közölte, hogy ez a helyzet, olcsón kapták kevés km-rel.Novum Forum Siculorum
-
válasz freeknight #172617 üzenetére
Ez egy átszerelt műszerfal, a bank vitte ezért átszerelték az első lököst, a műszerfalat, a sport üléseket, a hátsó légterelőt alufelniket, meg az aksit. Valós kilóméter 205000 az eredeti műszerfalban. Ami miatt elvetendő, hogy 3 éve áll, mondjuk a munkalapja szerint mindene működik kivéve a kézifék és világít a légzsák jelzés
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz freeknight #172751 üzenetére
Jo, oke megyek es lehuzom 20 ev tapasztalatat a wcn meg 6 ev erre epulo kereskedelmi gyakorlatomat! Szia!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Vesztor87
senior tag
válasz freeknight #173843 üzenetére
A legolcsóbb uj autók meg használhatatlanok két gyerekkel...balenot nézegettem, nemtom az am milyen
-
Core2duo6600
veterán
válasz freeknight #174108 üzenetére
Vagy intéz egy P és rendszámot, pont ilyenre való.
(#174110) bitpork
Ideiglenes kivonáskor nem kell leadni.Ha második autónak kell kis távolságokra, akkor fiat 500 e, elektromos, a csajok imádják, nem tudom mit szeretnek rajta, de oda vannak érte.
Fiat 500 e [bemutató_Handras]Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Dare2Live
nagyúr
válasz freeknight #175190 üzenetére
Én amennyire lehet kihagyom de elöző hét kedden muszáj volt és bekerültem dugóba. Amikor maps 1h25percet írt 13kmre azt hittem tökönszúrom magam. Amikor pedig 10perc után még mindig 1h24perc volt vissza a 13kmre tényleg.
És persze kocsik 90% 1 személlyel megy.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz freeknight #175190 üzenetére
Hidd el sokan nem használnák (nem baj ha telik rá, sőt - fejlettebb osrszágokban is van mindenkinek) ha lenne rendes tömegközlekedés.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
NB2
aktív tag
válasz freeknight #175190 üzenetére
Nem csak Pesten. Nálunk is nagyon megnövekedett az autóforgalom. A reggeli és a délutáni dugók jóval nagyobbak. Ráadásul ha nem érsz haza este 8-ra szinte esélytelen parkolót találni. Felettünk volt egy másik utca, ott tuti mindig volt, de 2 éve most már oda is mákkal lehet leparkolni. Nem azt mondom, hogy minden parasztnak, de tényleg több autó van az utakon.
Magyarország jobban teljesít
-
harry
veterán
válasz freeknight #175585 üzenetére
1.4 16v benzin, az egy hivatalos szervizmatricanak tunt, a gepkonyv meg nekem kicsit nem egyertelmu, ezt talaltam azon kivul: link Meg egy ilyen fuzetecsket.[kép]. Megkerdem ismerost, de a tobbit majd intezem a Renault topicban De mondom most ez csak az utantolteshez kell, a cserenel jobban korbejarom a dolgot.
Kotelezo megvan, at is utaltam, mas kerdes, hogy az csak kedden er oda, ezzel mar vegkepp nem tudok mit csinalni Mindenfele visszaigazolast lementegettem.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
válasz freeknight #176033 üzenetére
Ez addig ok hogy csere. De itthon nincs olyan vásárlóértéke a fizetésnek mint pl Merkelhonban. "Akkor tiltsuk be a vacsorafőzést?"
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
válasz freeknight #176033 üzenetére
Nem meglepődve vagyok rajta hanem felháborodva. Szemlátomást nem gondolták végig a folyamatot, hogy miből áll össze az a finom szálló por. Értelmetlen hülyeség amit csinálnak. Nincsen semmi értelme. Az agglomerációból ingázókat is beleértve jól kiszúrnak több tízezer emberrel szmogriadó idején miközben a kitiltások miatt alig fog tisztulni a levegő Budapesten és ha tisztul is csakis azért mert xy százalékkal kevesebb autó fogja felverni az utcaport a flaszteron a nyári kánikulában. Végig sem gondolták a döntéshozók ezt az egészet. Jó kis látszatintézkedés amolyan vakuljatok parasztok módjára amivel a tájékozatlanokat meg lehet etetni aztán verhetik büszkén a mellünket, hogy jól megoldottuk a problémát. Az ostobák.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Dare2Live
nagyúr
válasz freeknight #176033 üzenetére
Nem is az eur6nál rosszabb a fő baj. Hanem, hogy ha megálllítják az Eur6nál rosszabbakat a fele az első mérésnél elbukna. Egy tippre 30%nál meg nagyon durván bukna.... katalizátor hibakód kiütve, egr ledugózva... Ez MO. És meg van magyarázva. A szél se áll meg a város táblánál....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
aelod
veterán
válasz freeknight #176703 üzenetére
Így van, a legnagyobb baromság egy ekkora SUV...
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
nesa
veterán
válasz freeknight #176703 üzenetére
A válaszom erre irányult. vagy nem vezetsz hozza eleg lenduletesen.
Nem, nincs szabály de egyrészt nekem nem suv van hanem egyterű, minimális de van különbség, három gyereket normálisan nem raksz be bármibe, és pláne nem kényelmesen, xc70 be is csak úgy fért a 3 gyerekülés hogy a szélső ülés csatja a középső alatt volt magyarul gyerekkel együtt kell megemelned a gyerekülést miközben a másik gyerek fölött áthajolva bekötöd.
Két gyereket bármibe beraksz, seicentoba is de hármat már nem és az nem elég hogy elfér a 3db ülés egymás mellett hanem azokat használni is kell.
Az enyém szárazon csak 1600kg erre jön még némi folyadék meg 80L gázolaj, max terhelése is csak 3750kg de nem ennyire van vizsgáztatva mert személyautó.
Az inváziónak a csomagtartója 5 ülésél 790L kalaptartóig, plafonig 1600L , nekem Pl melyik fasza kombit ajánlanád????? Buick Rodmaster wagon nem játszik, olyat mondj ami kapható is a használt piacon.
[ Szerkesztve ]
-
válasz freeknight #176703 üzenetére
Azt is el kellene akkor felejteni hogy megmondjátok kinek mi tetsszen és mit akarjon, nem?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
NB2
aktív tag
válasz freeknight #176718 üzenetére
Mondjuk SUV itt nem igazán lett ajánlva, talán a hibrid volt ami soxor lett ajánlva.
-
nagyúr
válasz freeknight #176703 üzenetére
Nincs ilyen szabály. 1.7 tonnás Galaxy-ban is simán elfértünk 3 gyerekkel.
És csak 116 lóerős volt. Viszont a harmadik üléssorba befért még a nagyszülői páros, amolyan felvigyázó személyzetnek. Így mentünk le a Balcsira fürdeni.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Doki16
addikt
válasz freeknight #176804 üzenetére
B7 Passatban a CFFB motorkódú 2.0 CRDTI eléggé megbízható. Legyen meg a rendszeres szerviz és jól bírják. Ha odafigyeltek rá akkor sokat elmegy.
Saját véleményem, de egymagadnak ingázásra szerintem teljesen felesleges egy nagy Passat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
hobizoli
nagyúr
válasz freeknight #176804 üzenetére
evi 2x-i nagyobb utazasra ekkora vasbalna minek?
egy kompaktba is belefer a cuccod
ha nem, akkor vmit nagyon rosszul csinalszvegyel vmi A3/Golf-t, oszt joido
olcsobb es/vagy jobban felszerltet kapsz ugyanannyibol
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz freeknight #176804 üzenetére
Napi 70, az havi ~1400, éves szintem nincs 17.000 km. Ekkora futásra én nem vennék dízelt (flottakezelőként sem ajánlunk ekkora futásra, csak ha az ügyfél direkt kéri), főleg, ha nem pályázás, hanem sima lazulós országúti gululás. Asszonynak én évi ~20-22k futásra hybridet vettem, részben azért, mert neki több a város, előváros, részben azért, mert automata előny, részben azért, mert nem akarok szívni a szokásos dízel dolgokkal. Akkor meg ugye Prius/Auris páros lenne.
Évi 2 alkalom miatt én nem vennék bálnát, igaz, könnyen beszélek, mert amit Bs jogsival lehet vezetni, azt kb. tudok hozni melóból, ha kell és éppen van bent.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
soldi3r
veterán
válasz freeknight #176804 üzenetére
Az 1.9PD jonak mondhato. PD elemek allapota eleg jol megsaccolhato egy VCDS-sel.
A Golf-ok kicsit jobb minoseguek, mint az Octavia es igazabol az van parban vele nem a Passat.
Kicsit a biztonsag rovasara, de a kenyelem javara akar egy A4 B7 is jo lehet a celra.
A korai 2.0CR-eknek vannak gyermekbetegsegeik,de nem rosszak. Viszont egy nagynyomasu pumpa jelenleg dragabb, mint egy szett PD elem es az 1.9PD TAXI-k elmentek 5-600-akat a gyari szettel.
Viszont a felsorolt pontok alapjan en azt mondom egy faceliftes Avensis T25 2.0d-t irtal korul[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz freeknight #176825 üzenetére
30k körül van a határ, igen. Városon kívül igazából a visszatöltés csökken, tehát az, amit mondjuk a regeneratív fékkel nyernél, kevesebb lesz, nyilván 130nél már nem tud tisztán elektromosan menni. Ha nem pálya, akkor szerintem játszhat a Prius is, pl: nekem a vidéki útjaimon, ahol nem pálya volt, ott elég békés fogyasztása maradt. Nyilván 150-170 körül már azért kajál ez is, főleg a P2es az 1.5ös motorral. Szóval tisztán pályára nem ajánlanám a többire szerintem nem rossz alternatíva, főleg, hogy a költségei tervezhetőbbek. 2,5 millióig van gömbőc auris és Prius 3 is, bár az még inkább az alsó harmada.
Pluginből Priusok olyan 20-25 km-t tudnak menni, Mitsu PHEV amíg villanyos, addig jó, utána zabál, plusz az akku nagyon gyorsan degradálódik (ellentétben a Priusokkal). Amperát én nem vennék, több okból sem, hiába tud elég jó hatótávokat.
De, 2009ig ment az Avensis t25. Egyébként egy obelisk, egy elpusztíthatatlan, kényelmes dög, csak dízelből ne a dcat verziót, mert az gyorsan át tud fordítani a f*sz rossz oldalára.
Nekünk sok dízel Kiánk van a flottában, a CRDivel sok gondunk nem volt ~120-160k-ig. Kopón túl egy extra: 100k körül a gen1 utániaknál szinte mindegyiknél kell egy kuplung csere. Mivel ők ha jól tudom a mai napig megoldják kettőstömegű nélkül, így picivel 100 ezer Ft felett megáll a csere márkaszervizben. Bár elvileg a Hyundai a minőségibb vonal, nekem a Kia jobban bejött, itt minél újabb, annál jobbak a beltér anyagai. Ők tolják ezt a habosított műanyagot, ami az új generációkban már tényleg nagyon kellemes tapintású, míg a Hyundai maradt a keményebb daraboknál.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Zola007
veterán
válasz freeknight #176825 üzenetére
freeknight:
Lacettiről tudnál nekem írni pár sort?
nézegetem őket, mikre kell figyelni??:R
volt Lanosunk, lomha volt és az alapjárati léptető az típushiba, de emellett sok gond nem volt vele
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #176825 üzenetére
Írom itt is A jóféle 1.9 PD-t az évjárat feltétel gyakorlatilag kizárja, illetve 1-2 példányra szűkíti. Focus mk3 1.6 vagy 2.0 TDCI érdekes lehet.
-
vimes
senior tag
válasz freeknight #177444 üzenetére
Köszönöm szépen
Hát az a példány amit majd megnézek 1.2 benzin. Manuális klíma van benne. Nyilván ha tetszik, ragaszkodni fogok hozzá, hogy átvizsgáltathassam. Olyan dolgokra voltam elsősorban kíváncsi, amit én is észrevehetek mustrálgatás közben, és egyértelmű jele lehet annak, hogy inkább ne is foglalkozzak az adott kocsival. Még egyszer köszönöm
[ Szerkesztve ]
"Ole, ole, ole, ola, der FCK ist wieder da! Ole ole, ole ola, die roten Teufel sind ganz wunderbar." Let's go Bezte!
-
Integrale
veterán
válasz freeknight #177444 üzenetére
Hat ha az a motor zabalja az olajat, akkor ott mas problema volt, mert egyaltalan nem jellemzo ra.
A klimaban a kozdarabok tornek el, nem a motorok mennek tonkre, de ez is fugg attol, hogy ketto vagy egy zonas.
Kodkartyat kiadja a Fiat, csak be kell ballagni egy szervizbe.
Gyertyakat erdemes cserelni idoben, es csak a gyari ajanlast hasznalni, nem gyarival valoban elofordulhat torpanas. Alapjarat ingadozasat megszunteti a fojtoszelep kitakaritasa, vakuumcsovek atnezese, ha eloregedett, akkor azt cserelni, mert a fars levego (is) okozza."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz freeknight #177457 üzenetére
Hat nem tudom, sok 1.4 fire van a kozelemben, foleg Grande Puntok, 500, Ypsilon. Sosem hallottam ilyen jellegu panaszt. Forumokon is 0,5-1 liter irnak 10000 km-re. Ami fogyasztas nyilvan, de nem zabalas.
Kisza25 is erintett. :D[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz freeknight #177457 üzenetére
egyatalan nem egy olajzabalos motor az 1.4 16v sem, max ha hajtva van, de ugy barmi masba is ugyanugy kell idonkent vmennyi
Ignis-be is kellett onteni olajat, ha tartos 140-l mentem vele palyan Bp-Zala tavon oda-vissza egy heten 2xde normal hasznalat mellett abba sem kellett sosem meg fel litert sem ket olajcsere kozott
qrva jo kis motor az, megfujva sem lett egy szethullos motor belole, mint egyes gyartok muszaki szemtdombjai
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest