- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen videókártyát?
- visszaállítani az adatokat PC
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- RAM topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Másfél millás árban kéne valami tepsi.... benzines. Két kiszemelt van és a lexus fele hajlik a szívem. Mi jöhet még szóba? A két alsó linkből látjátok, hogy kb mit keresek... 2-3 liter, benzines, megbízható, 2 felnőt, 2 gyerek.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gergőke88 #170251 üzenetére
Miért is? Szervizelek kettőt is, bőven 200k km felett, de egyiknek sincs baja. Ha az előírt olajat, gyertyát megkapja, nincs velük gond. Aki itt motorfelújításba fut, annak mindig oka és előzménye van, csak mivel 3., 4. gazdások, nehéz megmondani, ki, és hogyan akarta okosban szervizelni. Ettől még nem lesz kerülendőbb, mint bármelyik másik használt.
Ennyi erővel az összes 1.7 crdi hyundai i30, i40 is kerülendő, mert láttam két repedt motorblokkot???
[ Szerkesztve ]
-
galervin93
őstag
Üdv!
Asszonypajtival szeretnénk első autónkat megvenni. Használat: munkábajárás (< 10ezer km) (fő)városban, havi néhány alkalommal vidékre járás, meg évi néhány nagyobb kiruccanás. 2.5-3 millió között gondolkodunk, a használatból eredően benzines, az én kívánalmam pedig ezen belül is hibrid volna. Mivel csomagtartóra is szükség volna (pecázni is ezzel kell menni ), én Prius III-ra gondoltam (ezért esett ki pl. a Yaris, Auris, kellene a tér hátulra is). A kérdésem az volna, hogy
a) jó-e az ötlet, vagy esetleg kisebb kompromisszummal (pl. nem hibrid) van-e más, ami hasonlóan megbízható (csak tesztek/vélemények stb. alapján mondom, nincs tapasztalatom)
b) az ilyen (papíron) 200-at futott Priusok mennyire vehetők nyugodt szívvel?[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz galervin93 #170259 üzenetére
Olyat keresnék, amiben volt garanciális akkucsere, inkább a kor végez a Ni-MH akkukkal általában. Ha veszel egy olyat, amiben új van, 10-15 évig nincs vele gond. Lépj be a Prius csoportba facebookon Magasabb futással olajat ehetik, illetve inverter tud elköszönni P3-ban, de erre azt hiszem volt visszahívás.
[link] a futás ellenére erre rámennék, fejlett akkukezelés, Li-ion cellák, tartós szerkezet, kevés jellemző problémával.
[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
válasz szőröscica #170243 üzenetére
Fiat 500 Abarth vagy Yaris GRMN kéne neki!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
hacki87
senior tag
válasz Elektrosokk #170262 üzenetére
A laptiming-ből megtanultuk, hogy a "piros autó" csak egyenesbe jó mert a szoftveres "sperr" miatt kanyarban kuka.
-
szőröscica
addikt
válasz Elektrosokk #170262 üzenetére
Ha annyit szanna kocsira, biztosan egy Por$che Cayennet venne inkabb hasznaltan, de a realitasok talajan maradva elso autonak par evre valami keveset futott, benzines, csajos kisauto lesz neki idealis. Masfelert.
-
HKorn
addikt
Két azonos felszereltségű új autó közül ti melyiket vennétek, a nagyobb motorosat/erősebbet kézi váltóval, vagy alapmotorosat de automatát?
Példa kedvéért legyen mondjuk Octavia 1.6 TDI 110LE DSG, vagy 2.0 TDI 150LE 6MT.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
BigBlackDog
veterán
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #170266 üzenetére
Attól függ melyik kuplungos DSG.
-
-
válasz BigBlackDog #170269 üzenetére
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
válasz BigBlackDog #170269 üzenetére
Nem, azt a csúszós kuplungra kell.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
veterán
válasz diegho #170275 üzenetére
A száraz hamarabb feladaja a küzdelmet (500+ e. Ft), ez egy 2 milliós autónál túl nagy gazdasági kockázat.
(A nedvest 60 ezrenként szervizelni kell, alkalmanként 70-80 ezerért; maszekben is kb. fele ennyi az anyagköltség, cserébe az okosok szerint határozottan tartósabb.
-
válasz focvis #170277 üzenetére
Az igazán okosok azt szokták mondani automata ügyévben h szervizelje akinek hat térgye kalácsa van: ha összeadják az időszakos szervizeket pont ott vannak a nagy generálnál... igaz azt már nem teszik hozzá h a nagy generált mással akarják fizettetni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
veterán
válasz bitpork #170281 üzenetére
De ugye a fosch DSG az nem igazi automata; csak egy jól robotizált kézi, 2 tengellyel és 2 kuplunggal. A gyári 7,2 liter feltöltésből 6 litert lecserélsz 60 ezrenként.
Pont ma 2 éve adtam el a manuális Golf GTI-met, itt az alkalom, hogy egy kicsit coming-outoljak... Pár nappal később - merő véletlenből, mert konkrétan fél napom volt arra, hogy egy szimpatikus, kis bukóval eladható átmeneti autót találjak - vettem egy klasszikus automata dízel Saabot. Egész megtetszett az automata, pedig előtte nagyon beteg dolognak tartottam, hogy fiatalemberek ilyenre vágyjanak; így miután sikeresen eladtam a Saabot pár hónap használat után, nem volt igazán ellenemre, hogy a következő GTI-t DSG-vel vegyem. Igaz, ekkor főleg azért esett a választásom arra a DSG-s példányra, mert jó vétel volt.
Most, 2 év kuplungpedál nélkül autózás után, nem kívánom vissza a váltó-babrálást a mindennapokban (ez volt a coming out ).A 2 tök egyforma, de manuális, ill. DSG-s Golf fogyasztása között nincs érdemi különbség; előbbi 8,97, utóbbi 9,28 l/100 km átlagot produkált nálam, de közben munkahelyet váltottam, így a napi 7 helyett napi 19 km-t ingázok Budapest belső részén. Szóval ebből a szempontból sem rossz.
De (no.1): egy hagyományos automata sokkal kifinomultabb a DSG-nél.
De (no.2): manuálissal jobb érzés csapatni, hiába vált gyorsabban egy jó DSG - a GTI-ben gyorsabb nálam, és visszaszúrja 6-ból 2-be is (@diegho).[ Szerkesztve ]
-
válasz focvis #170283 üzenetére
De az olaj frissítés nem csere. Cserekor vagy leszeDIK a váltót szétszeDIK és kitakarítják vagy átmossák. Egy átmosáshoz kell kb2 liter plusz olaj és a gép. 100 alatt nem áll meg szerintem DSGnél sem. Anno a tiptronicnál majd 150 volt.
De nem akarok én ebből vitát: soha nem csináltattam még DSGn, és különben is csak egy malac vagyokhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #170284 üzenetére
akkor inkabb megcsinalnam 2x rovid idon belul vmi kommerszebb olajjal
regi olaj leenged, atmeneti olaj betolt, 5-10km-t jar vele, amig atjarja mindenhol, leenged, aztan a jo olaj beletoltvagy eleve nem kene megvarni takkra a gyari km szerinti eloirast, ahogy a motorolajnal sem, hanem 40-45k km korul mar CS
aztan akkor nem lesz elhasznalodva, elsavasodva, elkoszolodva az olaj annyira, mint 60k-naltöbb drón kell ;P
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #170288 üzenetére
De az elettartam azt jelenti, hogy atlag hozzank hasonlo honpogar megveszi a sarkanyt 200e km-rel, amiben soha nem volt cserelve, akkor meg man kis tulzassal bacchatja. Sok valtos szaki azt mondja, hogy akkor mar egy csere vagy powerflush tobbet art, mint hasznal, annyira elkopik a valto bele addigra.
-
DonLaca@
senior tag
Szeretem ezt a fórumot olvasni mert mindig tanulok belőle valamit.
Én 4 éve magam cserélem és szervizelem a család és barátok automata váltós autóit (hagyományos olajos).
Kicsit túl van lihegve az egész . Nem kell hozzá agysebésznek lenni. Átmosni a szelepek miatt érdemes, minimum 3x egymás után. Ha kopott a mechanika azon csak a csere segít. Nem cserélni az olajat meg a legnagyobb butaság. A szakik mindig hazabeszélnek. Amikor utánaolvas az ember akkor jön rá csak hogy mekkora hülyének is nézik a szervizben a kuncsaftot. -
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #170287 üzenetére
Dsg-nél 60k km a csere intervallum. 100k sok neki.
-
Különben elmondanám h a neten kering Aisin ajánlás scan-elve amin írja a gyár h automatában 20k km és olajat kőne cserélni. Csak ezek valahogy nem jutottak el a végfelhasználókhoz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz bitpork #170296 üzenetére
felületesen néztem át, azt egyből látttam hogy többen is írták hogy ez oylan mint a 3000km-es olajcsere, hogy azért találják ki, hogy minél többet el lehessen adni a hülyéknek
nyílván jó biznisz lenne, ha 20 ezrenként egy vagyonért le lehente cseréltetni a váltóolajat
5 ezrenként meg még nagyobbcryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz LuckyL #170298 üzenetére
Jah mert mindenki mindenhez IS jobban ért mint maga a gyártó. Persze h pampognak pont ahogy a 10k km-s motorolaj cserénél. Mindenki hogy örült a LL cserének. Osztán meg szarozzuk a kocsit h meghal. Nem viccből mondtam soha h egy jól karbantartott tiptronic akár több blokkot is kiszolgál.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz DonLaca@ #170290 üzenetére
de az mitol kopik be? a kenes hianyossagatol
nyilvan akkor mar b.szhatod kategorias a dolog, de gyakoribb olajcserevel ennek tudsz elebe menniugyanez a sztori a 30k-s longlife-s olaj csereperiodus a motornal
az is akkor iagz, ha nagyobb tavokat megy konstans sebesseggel, azaz nem varosban, meg nem rovidtavokona kb ket hete a Totalcar-s cikkben 5.5ev alatt 1millio merfoldet lefuto Hyundai-s autoban meg 2 hetente volt olajcsere
azaz 11k km-kent
nem 30k
na az azert is ment el annyit60k km-s valtoolajcsere is a hosszutavu hasznalatnal lesz igaz csak
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OTP Bank topic
- Nők, nőügyek (18+)
- Eredeti játékok OFF topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen