Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
ph A ZMK platformmal kompatibilis, porvédővel szállított típus a Logitech MX Keys Mini kedvezőbb árú alternatívájának tekinthető.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Öreg így garancia semmire nincs! Viszont ha nincs benne megégve az olaj és nem viselkedik rosszul akkor pár liter olajjal jól bírja. Nekem egy generációval frissebb automatáim voltak, de amiben motorikusan 500k volt gyanú szerint, ott is egy olajcserével ment tovább gond nélkül.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz gzbotii #170805 üzenetére
Pedig japán autó nem romlik el. Nekem a 8gen Civickel nem volt semmi bajom még 10 évesen sem (mondjuk lehet azér', mert csak ~50e km volt benne ). Mondjuk így visszagondolva, egy fojtószelep + EGR tisztítás valószínűleg sokat segített volna a motor menésre való hajlandóságán.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #170806 üzenetére
Azert alapbol egy kis benzines motoros auton, keves elektronikaval meg keves extraval, sok minden nem tud törtenni, plane ha az ember picit figyel is ra.
-
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #170807 üzenetére
Most már meg nem mondom egész konkrétan, két-három LED annyit világított a műszerfalon, hogy amikor végre kialudt, azt hitte kiégtek Ezen kívül még a világítással voltak níűgjei. Elég sokat hordta diagra meg autóvillamosságihoz, azt tudom.
Ja, ő meg Mini One-ról váltott, így aztán főleg szíven ütötte.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
addikt
Egyik ismerősöm szeretne autót venni. Tudnátok néhány ötletet, kiindulási alapot mondani a következő célokra?
- Ár: Kb. 2,5-3,5M
- Kor: kb 3-6 éves és 10 év megtartásra kellene, utána eladás
- Használat: Napi 25 km munkába járás amely kissé meredek hegyi utakat is tartalmaz, évi több mint 10.000 km - tehát a motor kellően erős legyen, de ne fogyasszon túl sokat, mert hosszú távokat is meg kell tenni vele
- Dízel
- Családi autó kell, tehát férj, feleség, gyerek és bevásárolt cuccok elférjenek benne
- Az elsőszámú használója nagyon jól ért az autók működéséhez, tehát amennyire csak lehet, kímélően fogja használni és saját maga is meg tudja szerelni a legtöbb felmerülő hibát
- Árban egy optimumot kellene keresni, amely arról szól, hogy a 10 év használat alatt a lehető legkevesebbet veszítsen az értékéből és minél olcsóbb legyen a fenntartási költsége (cserélendő alkatrészek ne legyenek túl drágák), tehát nem is feltétlenül a jelenlegi ár számít, hanem az, hogy mekkora összeget veszíthet az adott autó 10 év alatt, ami után eladásra kerül -
vzsryl
nagyúr
-
addikt
válasz vzsryl #170811 üzenetére
Igen, azonban:
"ha dízelt vesz, magasabb fenntartási költségekért kisebb fogyasztást kap. (...) Egy tipikus, középkategóriás autónál például bő két liter üzemanyagot meg tud spórolni száz kilométerenként, ami százezer kilométer autóhasználat alatt mai áron számolva úgy 800-850 ezer forint." - TotalcarNem számoltam utána, de ez pedig a mérleg másik oldalán van.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #170811 üzenetére
+1
Évi 10k km-re biztos nem vennék dízelt, az nagyon alacsony futásteljesítmény cserébe a DPF/DMF ára már többéves üzemanyag difit fedez egy benzineshez képest. És akkor nem ment tönkre semmi drága cucc benne (pl nagynyomású pumpa, injektor stb).
mod:
Arról nem is beszélve, hogy egy CR dízel nem az a szint amit otthon a sufniban megszerel az ember. Még ha ki is cseréli otthon a DPF-t, injektort feltanítani ki fogja? Ezeknél már lassan egy akksit sem tudsz cserélni mert azt is fel kell tanítani gyári kütyüvel (pl VAG-nál).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Citroware #170812 üzenetére
De 10 év/100e kilométer alatt szerintem azért esélyes (főleg, hogy 3-6 évesen venné), hogy pl. egy kuplung-kettőstömegű csere esélyes lesz, ami jelentősen megszabdalja a megtakarítás mértékét. És akkor még a nagynyomású rendszer, turbó, részecskeszűrő még nem igényelt semmi törődést.
(#170814) Citroghost: Ha város lesz leginkább, akkor meg főképp nem vennék dízelt. Nem feltétlen fog bemelegedni és folyamatosan csak szenvedni fog. Többek között a DPF, kettőstömegű sem ezt kedveli. Viszont felmerül a kérdés; hibrid nem játszik?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
-
sagesz93
addikt
válasz Citroware #170810 üzenetére
én valami ilyesmit vennék. Mindenképp valami japán autót (honda,suzuki,toyota)
De itt sok kritérium relatív, kinek mint jelent, hogy erős, kinek mit jelent, hogy nagy, hány fős a család stb. Van aki suzukit elvből nem vesz stb...
Értékvesztésben egy suzuki sosem rossz, annyi, hogy én benzinesben venném mert az szög egyszerű és örök élet +1 nap, árban is biztos többet fog érni 10 év múlva. (aztán ki tudja...)[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz BigBlackDog #170816 üzenetére
Inkább úgy fogalmaznék, hogy két település között lesz a legtöbb távolság, kanyargós hegyi utakon 50 és 100km/h között (változó) de városban is sokat fog menni.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz Citroware #170810 üzenetére
Prius plus? Árban sajna csak a legalja van 3.5-ért. És nem is dizel, de hegyhez elég erős(Julianna alpokat megmászta velem, és itthon nem találsz olyan emelkedőket), nem fogyaszt, nem romlik el (tehát otthon se kell szerelni, amit igen azt meg tudja), értékéből alig veszit.(Épp ezért van csak a legalja 3.5-ért) Olcsó a fentartása mint egy benzinesnek, de keveset fogyaszt mint egy dizel.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
addikt
-
w333
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #170816 üzenetére
Van itt neked egy kis finomság: [link]
Ebbe még én is áthuppannék.
#nincsbennetarcsi
-
Lacy6
senior tag
válasz Citroware #170810 üzenetére
Én ezeket nézném meg.
Renault Laguna 2.0 Dci
Link1
Link2
Link3
Link4
Nagyon jó motor és furcsa de részecskeszűrő abszolút nem problémás.
Van ismerős aki városba használta 4 évig, majd cserélt honda dízelre ami már nem bírta a várost.
Futóműve kimondottan alkalmas a hegyi utakra, élvezet vele menni.
Kérdezz utána a renault fórumon.
Vagy ΞΔGLΞ-vel is beszélhetsz, neki is van tapasztalata lassan 600 ezer van benne.[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
-
őstag
válasz Citroware #170814 üzenetére
nem fogja szeretni a dízel hideg motorral a jókis hegyi emelkedőket minden nap
főleg télen nemszerk: az meg hogy 10 év megtartás utáni értékvesztés után aggódik az egy vicc
az értékének el fogja veszíteni 80-90% át, főleg ha dízel, ezzel nincs mit tenni[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Lacy6
senior tag
válasz Citroware #170814 üzenetére
Én dízelt vennék.
Családba rengetegen pont ilyen felhasználás mellett döntöttünk dízel mellett.
De az is igaz, hogy mind az 5 autó egy márkától van.
Renault dízelek nekünk beváltak, főleg a 2.0 Dci.
Emelkedőn hidegen visítani fog a benzines, mivel nyomatékszegény.
Szintén nem tesz neki jót hidegen hajtani.
Én nem félnék a dízeltől....Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Lacy6 #170830 üzenetére
Szerintem ilyen szempontból a dízel sem feltétlen jobb. Nem a fordulat öl, hanem a nyomaték, de egyetértek Veled, hogy hidegen nem pörgetjük és nem is nyomjuk neki. De a benzines gyorsabban beáll az üzemi hőfokra, mint egy dízel. Dízelnél meg ok, hogy alacsonyabb fordulaton is megvan a nyomatékmaximum, de hidegen ezt én nem használnám ki.
De ez csak a saját véleményem, azért dízelből is léteznek szívósabb, tartósabb és egyszerűbb darabok.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #170831 üzenetére
Írta, hogy emberünk nem fakezű/-lábú. Egy Defát be kell kalkulálni, és akkor fel is megy a parton szívfájdalom nélkül
-
Helmoras
őstag
Sracok!
Van tapasztalatotok a kia-hyundai csoport 1.4T motorjaval kapcsolatban? Kijott az uj Proceed es azonnal beleszeretett egyik ismerosom, ezzel a motorral rendelne meg.
-
realist
őstag
válasz szőröscica #170834 üzenetére
Azért nincs mindig minden esetben minden hibára gari. Plusz van olyan akinek nem fér bele az sem, hogy akár hetekig hónapokig várjon a javításra.
Ez nem kia ellen szól (nekem is szimpatikus az új ceed), ez minden márkánál megeshet (1.4 lánc nyúlásos sztorik stb).
-
rhonin
senior tag
válasz Helmoras #170833 üzenetére
2000km távlatából tudok csak véleményt mondani de szerintem szuper. Téligumival hegyes-Völgyes szakaszokon város/országúti használatban a tényleges fogyasztás 6.8-7 körül alakul normál nem szemkinyomós használatban.
Bejáratás után most kezdjük hajtani és elég dinamikus kB. 1600-1700tól már terhelhető. Üzemi vízhőmérséklet is az itteni 0fok környéki időjárásban kB 6-8 km után megvan. Szívó benzines után nem venni észre negatívumot.
Láncos motor és nincs bennük kettőstömegű sem. Kokszosodást majd meglátjuk de az első 5 évben nem hiszem hogy bármi bajuk lenne.
2018 közepétől már OPFel szereltek de eddig nem vettem észre regenerálást. Elvileg "észrevétlenül" történik.Ha van még kérdés nyugodtan keress meg.
-
Helmoras
őstag
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat!
-
-
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz LuckyL #170844 üzenetére
Vannak extrém esetek, de azt te is tudod, hogy a prémiumok mindig jobban zuhannak, főleg a dízelek, mivel azok újonnan drágábbak a benzinesnél, de használtan mégis olcsóbbak, manapság meg pláne.
Azzal valóban egyetértek, hogy tényleg simán eshetnek 80-90%-ot. Ezért kell venni benzines Hondát. Ott olyan árakért mennek a 10+ évesek is, hogy a hajam égnek áll. Normális UFO kuvik nincs 2 milla alatt.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
Hogy megbízható adatot adjak nektek i30 classic ac. Új ára: 3,4 milla (2007.11.) eladva: 1,4 milla (2018.04.) Ez 59% értékvesztés 10,5 év alatt (150k kilométer körül). Nyilván inflációt és kamatot és egyéb teljesen felesleges dolgokat kihagyva a számításból Meg azt hogy végig az enyém volt (1 tulaj azért előny, meg valahogy megbíznak bennem és ezért keményen tudom tartani az árat, elhiszik hogy van miért ).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs