Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mandras81

    senior tag

    válasz mandras81 #168451 üzenetére

    Kicsit árnyalódik a kép, sikerült leszűkiteni pár típusra (az automata váltót elengedtem, benzines kombit/ egyterűt keresek évi 10-15k km -70/30% pálya-város - megbizható, és ami még nagyon fontos pályán csendes legyen, a keret 1,6-1,7M Ft vételár, és 3-400k elkülönítve első szervízre):
    Opel Vectra C 2.2 kombi - 1,4M körül láttam már ígéreteseket
    Ford Focus Turnier 2.0
    Itthonról ez a kettő, még Mondeo szóba jöhetne, de 2-est nem igazán látok jót ilyen áron.

    Mobile.de (fenti feltételek + EURO5 motor, mert így a regadó annyival kisebb, hogy úttal+szállással is beleférek a keretbe a szamoldki.hu szerint, tehát max. €5k vételár):
    Renault Grand Scenic III 1.4TCE
    Renault Megane III Grandtour 1.4 TCE
    Ford Focus Turnier 1.6 101LE - csak ilyen motorral van
    Skoda Octavia valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
    VW Golf V.-VI Variant valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
    VW Passat V-VI Variant valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
    VW Touran valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
    Hyundai I30 CW vsgy Kia Ceed is játszana, csak valahol mintha olvastam volna, hogy a többihez képest zajosabbak pályán, illetve amit én láttam, az mind manuális klimával szerelt, nekem meg automata kellene (kétzonás az ideális).

    Ezek a francia 1.4TCE-k milyenek? Elbírják a kasztnit, megbizhatóak? TSI-DSG vonalba bele merjek ugrani (150-200k km futásteljesítmény)? Ha lerottyan a turbo, vagy a DSG-be kell belenyúlni, ezek mekkora tételek lehetnek (ugye 3-400k el lesz különítve)?

    Van még a kritériumoknak megfelelő típus (Peugeut és Citroen kizárva)? Minden egyéb tanácsot is szívesen veszek.

Új hozzászólás Aktív témák