Hirdetés
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
gp Az Öbölháború időszakában visz el minket a sorozat legújabb része, amelyben úgy tűnik hogy egy hirhedt ellenséggel szállunk majd szembe.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winne
nagyúr
Ehhez mit szóltok?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
A használtautó.hu-n a hirdetéskód egyesével nő? Ez logikus lenne, és ha így van, akkor az alacsony számú hirdetéskódból talán lehet következtetni arra, hogy vagy nagyon szar a kocsi vagy pedig nagyon drágán adják.
-
TomMusic
őstag
Hát ez a leírás no comment.
napihasználatbol olcson tőrzskőnyv van.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Acheron
őstag
Lehet, hogy pont kerül egy hosszú keresés végére. A hétvégén megnézem ezt a példányt. Sok szempontból olyan, mint a milyet régóta keresek, több szempontból nem. A fogyasztást ismerem (évi 15 - 18 k futásra kell, határeset). A márkafórumban sok infót olvashattam a típusról (no meg persze kaptam segítséget is, amit itt is köszönök) - egyelőre nem tudom, mi okból, de nagyon érdekes a számomra.
A személyes átnézés után majd eldöntöm a hogyantovábbot, de azért vannak itt páran, akinek érdekel a véleménye -
-
-
apholyon
aktív tag
válasz molnarpeter #160545 üzenetére
Mindkettő van a családban, igaz kombi és dízel, nem rosszak, de nem az én világom. Bár egy benzines Passat lehet megérne egy próbakört.
@i-sti: Golf kicsi, bora meg kvázi butított Passat... Superb tetszik (az is van rokonoknak), de az esélytelen 2-3m alatt.
Mennyire érdemes ilyen árkategóriában németből behozatni?
Ha a dolgok nem fordulnak jobbra, hát majd balra fordulnak... :)
-
Acheron
őstag
válasz bitpork #160561 üzenetére
OK, jegyeztem
(#160562) theuprising: Részben. Alapvetően megbízható, megnyugtató méretű benzines szedánt kerestem - leginkább munkába járni . Idővel jött be a kicsit (de nem túl) magasabb üléspozíció igénye a kényelem miatt, kicsit később pedig az AWD. Az élménykeresés relatív, kanyarvadászatra sosem vágytam, nekem a kényelmes, stabil és erős már kellő élmény. Azért, ha direkt nem is megyek ki a szerpentinekre (hegy mellett lakom), ha már ott vagyok, szeretem kiélvezni[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz apholyon #160564 üzenetére
Igazítsd az elvárásaid a kerethez, máris kinyílik a világ. Ennyiből lenne szép B5.5 Passat például (szívó benzinesek néha kérnek egy-egy trafót, 1.8T kicsit magasabb költségekkel megyeget is, de ha nem 2 km-re lenne használva, 1.9 TDI is jó). Amúgy a Bora konkrétan puttonyos Golf 4 (kvázi egy Mk1 Octavia), nincs köze a Passathoz. Ellenben ahogy érzem, szervizbe nem szívesen jársz semmi miatt, T25 futóműve egyszerűbb, de maga a típus újabb és emiatt drágább.
[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
válasz molnarpeter #160567 üzenetére
Utánanézek, köszi.
A Citroen C2 ugyanúgy nem ajánlott, mint ahogy a C3/C4 volt anno? Emlékszem azoktól a Totalcar nagyon óvott mindenkit.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Integrale
veterán
válasz Winne #160568 üzenetére
C3-mal es a C4-gyel sincs komoly gond, gyartas elejen lehetett, de azok is foleg elektromosak voltak, na meg motorvarianstol is fugg.
Totalcar ov a turbostol, ov a dizeltol, ov a kettostumegutol es az automatatol is, ov tovabba a vilag osszes nemzetetol, kiveve ha Jazz.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
válasz molnarpeter #160507 üzenetére
csak úgy viszonyításképpen, hogy miért is ég és föld különbség különbség, azonos felszereltséget konfiguráltam, mindent beleraktam a logan-ba ami a rapidban benne van. Persze én is szívesebben venném a rapidot, de az is rendesen le van ám butítva még fabia -hoz képest is.
dacia 3138000.- rapid 3942000.-, azért van közöttük 800eFt (ezek hahun is ennyiért vannak, ezekből már minimális kedvezmények vannak)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Geri89 #160573 üzenetére
ennyire általánosítani nem lehet, én 2 nap alatt adtam el a 2011-es kia pro ceedet (3 ajtó és 3,1M vettem 2M adtam el 5,5 évesen 70e km-el), a 2013-as i30 kombit meg 2-3 hónap alatt tudtam csak eladni, pedig az milyen praktikus és az árat is elégé lent tartottam, bár lehet pont azért volt gyanus
Praktikussága: 2 embernél nincsen nagy különbség, egyedül a szűk parkolókból rossz a kiszállás[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szallasi007
őstag
Még mindig csak nézelődés van, de a 2017-es Megane Grandtour-okról vannak már negatív/pozitív tapasztalatok? Mit érdemes tudni róluk a marketing szövegen kívül?
Pl egy ilyennek mi lehet a hátránya? 1.2 TCe Grandtour -
válasz szallasi007 #160576 üzenetére
A downsizing hosszútávú ismeretlen hatása a hátrány. Szerintem dédanyánk korában volt utoljára ennyi kerekes Singer az utakon.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szallasi007
őstag
-
alázógyík
őstag
válasz szallasi007 #160576 üzenetére
Feleségem egy 4,5 éves(97K km van benne) Megane Grandtourt használ, benzines 1.2 Tce-t.
Lassan fél éve megy vele, de igen megszerette.
Halk, csendes, és nem is megy rosszul. Nagyon kényelmes, egészen jól felszerelt.
Az én 1.4-es T-Jet Bravomhoz képest kevesebbet eszik legalább 1,5 literrel, kombi létére.A gyári 30K-s olajcsere agyfasz, én 10K-t adok max. egy olajnak.
-
apholyon
aktív tag
válasz molnarpeter #160566 üzenetére
Rákukkantok, köszönöm! Jók a megérzéseid, őszintén szólva az előző autómmal 2 év alatt semmi gond nem volt, persze félreértés ne essék, pár havonta látta szerelő, kötelezők mindig időben cserélve lettek. Csupán szeretnék egy hasonlóan megbízható autót. Sajnos én a tipikus racionális vásárló vagyok, aki nem a szíve, hanem az esze után megy... akármennyire is fáj ott hagyni a sok nagy teljesítményű pénznyelőt...
Ha a dolgok nem fordulnak jobbra, hát majd balra fordulnak... :)
-
válasz szallasi007 #160578 üzenetére
Arra akartam utalni, hogy igazi hosszútávú használt autó tapasztalat nincs még a piacon. Ezek a modellek jellemzően nem tizen+évesek sok százezer km-rel ami alatt kiderülne h mikkel kell számolni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz szallasi007 #160578 üzenetére
downsizing= egyre kisebb méretű motorokal váltják ki az eddigi nagyobb szívó motorokat, ehhez turbóval lettek feltöltve, hogy a teljesítmény meglegyen. Kb 100 lóerő/ liter teljesítményt hoznak ki belölük, ami a tartósságukat megkérdőjelezi, de mivel nincsenek régóta ezért hosszútávú tapasztalatok még nincsenek (mondjuk honda szívóból is kihozott már többször ilyen teljesítményt.
A turbo egy plusz hibalehetőség és jobban kell rá figyelni+ egr+ direkt befecskendezés okozta kokszhajlam[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szallasi007
őstag
válasz alázógyík #160579 üzenetére
Hmm az az olajcsere ár érdekesen hangzik bár 8-10.000 km-nél igazából nem egy összeg de azért tényleg soknak tűnik - gondolom valami ilyesmi távoknál kell ezt megejteni?
Most egy 98-as Toyota Corolla kombink van, és van benne 122.000 km 8 éve kaptuk rokontól az alatt tettünk bele 40.000 -et kb, ha kicsit modernebb lenne szerintem soha nem keresnék más kocsit (télvíz idején ez párásodás dolog kissé megnehezíti a vezetés. Akármennyire tolom neki a hideg/meleg/langyos levegőt, meg konkrétan télen 30 perc mire úgy felmelegszik hogy ne fagyjunk meg benne, de mire ez bekövetkezik addigra már megérkeztem Az ülésektől meg a rossz derekam miatt egy Bp-Balaton út után kb 2 napig új fáj a hátam hogy megmozdulni nem tudok, klíma meg nuku szóval ha ki 35 fok akkor benne meg kb 50.)
bitpork - megnéztem a blogodat, látom szeretsz enni
többiek & bitpork köszönöm a konyhanyelvet
[ Szerkesztve ]
-
-
alázógyík
őstag
válasz szallasi007 #160585 üzenetére
Én nem az árra gondoltam, hanem az intervallumra.
Gyárilag 30.000km-es, ezt sokallom.[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz alázógyík #160587 üzenetére
Hyundai szalonban, a csajszi azt mondta, hogy egy év vagy 15.000 a csere, hogy maradjon a garancia.
Mondtam, hogy ez nem gond, mert én amúgyis 10.000 ként hoznám.
Erre elmosolyodott, majd elmondta, hogy akkor már utána néztem ennek a marketing fogásnak a 30k intervallummal.Más: Nem hinném, hogy új verda lesz.
Lenne pénz rá, 5 év alatt meglehet fizetni. Szívem nagyon hajlik a Fastback-re, de a racionalitás mást mond.
Kell ház, kell házasodni, jó lesz egy 1.2 benzinfaló Jazzike.Ha most belevágnák ebbe, akkor a házzal nem haladnék, ami azért sokkal fontosabb mint egy közlekedő edény.
#unokmarudvarolni
#elegvoltanyosekbol
#kiakaromszabaditaniabaratnometNovum Forum Siculorum
-
válasz i-sti #160588 üzenetére
Amúgy 30e km/2év, de itthoni ajánlás a 15000/1 év
Ami változott hyundainál, hogy eddig volt szervizkártya, de most már csak digitálisan van tárolva, te magad, meg a myhyundai.hu-n tudod megnézni.
Be kell regisztrálni, megadni az alváz számot, feltölteni a forgalmit, aztán ott látod a szerviztörténetet.
A hyundai szervizben (akár telefonon keresztül is) rendszám alapján meg lehet kérdezni az utolsó szervizt és km állást.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Acheron
őstag
válasz theuprising #160589 üzenetére
Rx450h talán, de ezek jellemzően drágábbak.
-
theuprising
tag
válasz Acheron #160591 üzenetére
Az tetszik? Engem valahogy az taszit, marmint az elso gen 450 Szerintem tok nyomi ahogy kinez, a belseje sem valami szep. (Reszben) ezert is maradtam a 400h mellett. Nagy, kenyelmes, biztonsagos varosi auto, nem dizel, megbizhato es megy mint a szemet. Meg jo arban is van szerintem. (A subarunal amit linkeltel joval olcsobb).
Tobben is mondtak mar nekem hogy a 400h-t megbizhatobbnak mondják (nem azert mintha a 450 szar lenne ). Mondjuk vilagos szinben, pl ezustben csunya, meg pezsgo szinben is, de a sotet szinek nagyon elegansak, fekete, sotetszurke...
-
Acheron
őstag
válasz theuprising #160592 üzenetére
Küllemre egyik sem az igazi (bár a 450 valóban túl gombóc lett), beltérben nekem a 450 jobban adja. Az eddig nézett 400h -k beltere nem szépen öregedett, többnyire a bőr ülés van összerepedezve - nagyon.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz apholyon #160580 üzenetére
Arra akartam kilyukadni még, hogy nem tudom, hol tart most a T25 piac, de abból talán nem kapnál olyan jót, mint Passatból. Toyota 1.8 olajevős volt, de gariban cserélték, illetve bizonyos évjárat után más belsejű motort kapott. Pont ma vittek egy 450 ezret futott 2.0 D-4D-vel
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisza25 #160574 üzenetére
Na ma pont ilyet hoztam, 1.4 TDI 90 LE volt. Ha le kellene írnom a Dacia és a Škoda között a különbséget érzetre, azt mondanám, szvsz a román márka a Renault régi alkatrészeire alapoz, és néhol szándékosan el van butítva (tekerő hangolni, két gomb a hangerőnek nálam ilyen, aztán egy sorjás kilincs, kocsonya érzetű váltó, pedálok szintén csak úgy vannak, minden kongva csukódik, stb). A Škoda egy jóval minőségibb tárgynak hat, nyilván mondjuk műanyag kormány és váltógomb adott, de tisztességgel megcsinált alkatrészeket kapsz, puritánabb egy Polonál, de nem fáj a spórolás, sőt adott szinten van pár kellemes simply clever okosság, plusz törődés, értelmes gondolat a háttérben, ami nem a spórolásra irányult
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz molnarpeter #160596 üzenetére
Nekem a Rapid annyira nem adja azt a nagy minőségi különbséget egy Loganhoz képest.
De ez a szubjektív vélemény.Novum Forum Siculorum
-
válasz diegho #160598 üzenetére
de néztem
tesztvezetésre vár tipo, rapid, logan, talán 301
tipo, ha bejönne, azt megtartanám sokáig, mert 1,4 szívó, a 0,9 tce, meg 1.0 tsi-t valahogy nem merném 10+ évig birtokolni
ami megvolt, rio, i20, i30, ceed, vitara, ebből i20 lett, de kicsit kicsi, sok a kompromisszum a hellyel/motorral, ezért szeretném a cserét, de csak ~3,5M a keret, viszont időm az van, mert i20 még garis 2020.06-ig, de ~1 év garival szeretném eladni, hogy jó áron elmenjen[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest