- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Steam Deck
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Van egy 2004-es Mazda6 dízelem. Nem annyira patika sajnos, ráférne egy autókozmetika, pontszerű sérülések javítása, az egyik sárvédőíven is van egy rozsdapötty, de az ilyen mióta megvettem és a lakatos is azt mondta hogy ehhez még legalább 3 évig nem szabad hozzányúlni. Az ajtók alján is van egy kicsi de azt elvileg meg lehetne csinálgatni, bár nem látom értelmét mivel egy bontott ajtó 10-15 ezer forint. Januári márkaszervizes vezérlés, új generátor szabadonfutó, új hosszbordás szíj, olajcserére is figyelek. Valós 240 kilométer.
Mennyiért lehetne ezt eladni? Sajnos mióta megvettem bő 2 éve elárasztották a piacot a tekert órás kipofozott németek. Azt gyanítom inkább 8-900 mint 1-1.2Millió.
Félreértés ne essék imádom, de tudom hogy ha valami beszarik az drága lesz. Ráadásul 4 felnőtt+1 gyerekülésnek ez sem kényelmes. A szürke belső sem tetszik, fekete bőrt vehetnék bontóban de kompletten ajtókárpitokat, könyöklőt, műszerfal alsó részt kesztyűtartóval cserélni kéne.
Szeretnék egy olyan autót helyette, ami:
- A világból kimegy.
- Még az örökkévalóságnak gyártottak (ezt már nem).
- Már modern autó igényes beltérrel.
Amit egyszer kell megvenni, rendbe rakni aztán onnantól fillérekből karbantartható.
Az igények metszetében ahogy én látom dízel vonalon az adagolós 110 lovas 1.9TDI van (nyilván a 90 is, de 136 ló után valószínűleg kevesellném). Mennyivel rosszabbak/drágábban fenntarthatóak a PD-k ezeknél? Mert azok azért elmennek 131-150 lóig.
Valamiért a 4-es golfok sohasem tetszettek, a 3mas már nagyon régi. 1-es Octavia jó lehetne de a kis hátsó lábtér és a belseje valahogy nem jön be, teljesen azért nem vetem el.
Ami kívül belül tetszene az egy C5 A6 Avant. Az A4 B5 is szebb már mint a PassatB5. Superb B5 valamiért nagyon drága, gondolom mert ezek a legújabbak a B5 platformon. A6 C4 már kicsit öregecske, abból lehet jobb a 2.5 soröt dízel, de ezekből ami nincs lelakva az horror áron van. Valamiért az Audik belterét az enyhén kockás inkább selymes mint plüssös ülésekkel, nagyon elegánsnak és kellemesnek érzem, és ez nincs így a Volkswagenekkel és Skodákkal.
Lehet ilyen autót kapni, olyat ami közel patika de legalábbis nem félmillióba kerül mire az lesz, és aztán még 10 évig autó a Mazdám eladási árához minél kevesebb pénzt hozzátéve? A hahun csak a behozott polírozott N-es rendszámosokat látom. Mi az az ár amennyiért tényleg jót lehet kapni? Hogy lehet kiszűrni, hogy tényleg még csak 300 van benne (ezt totál elfogadható értéknek tartom), vagy egymillióról lett visszatekerve?
Amiről még úgy tartom, hogy az örökkévalóságnak készült az a benzines Lexus, Honda Legend, Mitsubishi Galant, stb., de jó lenne a mostani (6.4) átlagfogyasztás alatt maradni, ezért ezt csak megemlítettem.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
kmisi99
addikt
válasz Kornel #141822 üzenetére
Rákérdeztem munkatársamnál az mk3 mas 2.0 tdci mondeo 275k km.
220k kilóméternél volt a kettőstömegű cserélve, a turbóval nincs gond, a befecskendező rendszer szerintem nem volt javítva, de maga az autó rendszeresen jól karban tartott példány. Kívül belül nagyon szép állapotban, munkatársam senkit se enged a kocsiban enni, szóval vigyázva van rá. 1m ft ért adná, egyébként neten többért hirdetné. -
válasz kmisi99 #141861 üzenetére
Én nagyon csípem az mk3-as Mondeot, a 131 lovas dízellel nagyon korrektül megy, érzésre még többnek is érződik, de ezt még én se merném bevállalni. Osztálytársaméknak van, de a család fekete báránya, mert összefosták magukat a porlasztók, volt hogy ette a vizet és majdnem félmillió ment el kontár munkákra. Mellette van még 3 autó, maximum ez az egy indok van még, hogy nem adták el, na meg amennyit beleborítottak. Abban 230e km van.
-
veterán
válasz molnarpeter #141860 üzenetére
Á azok nagyon drágák. A rendelkezésre álló keret a Mazda ára plusz max párszáz ezer, és nem 5-600-ra gondolok.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
drosan
tag
válasz SUPREME7 #141847 üzenetére
Szia, nekünk van egy ilyen a családban új kora óta, jól összerakott autó, a kb 14 év alatt nem sok gond volt vele eddig, jó értelemben elég igénytelen, helyváltoztatásra tökéletes. Viszont a motorja már a megjelenéskor elég elavult volt, a karakterisztikája kellemes, dízel autóéhoz hasonló, de az a 68 lóerő nagyon kevés az önsúlyához képest, ha tartani akarod vele a forgalom ritmusát. Ehhez még hozzájön a magas fogyasztás, télen városi használat mellett simán lemegy a torkán 10l is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SUPREME7 #141847 üzenetére
Bocs, hogy felvágok de ezt az üzit dobja az oldalad:
"Fatal error: Call to a member function find() on a non-object in /home/thesupre/domains/supreme7.eu/public_html/hahu/index.php on line 218"
Már tegnap sem ment... Pedig annyira jó, használnám mindennap...
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz rasotamas #141853 üzenetére
Ha imadod az autot es msot vertel ra el egy nagyobb osszeget, akkor miert akarod cserelni?
A 4 felnott plus gyerekules a lenti autok a fenti autok mindegyikevel felejtos, ha ez a fo szempont akkor valami egyterut nezz mint a Sharan es tarsai.
A modern belteret szerintem egy 1M koruli autoban nem szabad keresni, de a lenti VW csoportos autokban egyebkent nem is talalni.
Olyan auto nincs mar amit az orokkevalosagnak gyartanak, mindenre kolteni kell, foleg az 1M korul arsavban.
Az import dizelekben foleg az A6/Passat vonalon mar benne van a vilag minden kilometere, de a Golf Octavia sem sokkal jobb ilyen szemponbtol. Ha ilyet akarsz, akkor csak is NO-bol maganszemlytol, mert egyebkent garantaltan tobbet koltesz ra mint a mazdara.
Meretben pedig a G4 Octavia joval kisebb mint a Mazda6 nem csak hatso labter mereteben, de mindenhol.
Ami a csomagtartot illeti az A4 is felejtos.
A superb pedig egy nagy olcso auto, amin erzodik is ez, az elso szeriabol ami beleferne az arba, pedig nem volt kombi, a szedan pedig szarul pakolhato.
Egyebkent a nemeteknel a felszereltsegi szintet nagyon meg kell nezni, mert a tempomat is a normalis ules a belepo szintekhez nem jart. -
rbalint88
addikt
válasz rasotamas #141864 üzenetére
Lusta vagyok visszamenni az eredeti hsz-hez. Azzal harsz legjobban, ha megtartod a mazdat. Nalam is a 13 eves auton most kezdenek elfaradni a dolgok igy 300e km tajekan, de egesz egyszeruen 2,5 millioig nincs olyan hasonlo kategorias auto, ami kb ennyit ad es nem ugyanolyan idozitett bomba, csak par evvel fiatalabb kiadasban. Inkabb most rakoltom a kocsi arat megegyszer 2-3 ev alatt es lesz egy oreg, de tiptop autom, aztan majd utana veszek valami par eveset 3M+ -ert. A masik gond az, hogy olyan auto nem letezik, amikyet keresel. Olyan nincs, amire nem kell kolteni, foleg ha hely is kell es igenyek is vannak.
-
hacki87
senior tag
.
[ Szerkesztve ]
-
hacki87
senior tag
Sziasztok!
Vw golf 1.6 sr 98as (190000) klima nincs tekeros ablak korbe, vonohoroggal kb mennyit erhet?
-
SUPREME7
őstag
Köszi srácok, végülis belevágtam a látatlanba, olyan szokásos laikus elsőautóvásárlósan Tegnap felraktak egyet a Hahu-ra, azt a benyomást keltette, hogy magánszemély, korrekt leírás, bár sejtettem, hogy kereskedő, de magánház udvarán lett fotózva stb., és nagyon megtetszett a gép.
Telefonban normálisnak tűnt, 80km-re volt, leugrottunk megnézni, persze nincs igazán autószakértő ismerősöm, így apósommal mentem, ő ment vele egy kört, de régi suzuki után neki is ég és föld, szóval sokat nem tudott hozzászólni, szerinte rendben van.
Elvileg nemrég lett vezérlés cserélve, de ez csak az előző tulaj bemondására, hangja szép de papír nincs, júniusban műszakin volt. Előző tulaj (hölgy) 1-2 parkolási karcolást ejtett rajta, de nem vészes, csak ha nagyon nézegeti az ember.
Elviszem megnézetni, aztán meglátjuk mennyire nyúltam mellé, vagy nem, de az biztos
2000.07. havi, ezüst 1.4 comfort, 222000km (2007-ig vezetett szervizkönyv 110K km, 2012 óta a kekkh adatok alapján 40K km ment bele, szóval az reálisnak tűnik nekem mint laikus)
490K-ért hoztam el, belealkudtam egy lemezfelnis téligumi szettet. Nem tudom jó vétel volt-e, de 10-én lejár a BKV bérletem, szóval muszáj volt Najónem, de tényleg, hiába húztam volna tovább, laikusként nem tudnék úgy se tökéletes döntést hozni.
A hahu-s oldalamon dolgozok, mert valamit buheráltak a hahu-sok és nem működött, de nemsokára úgyis átállnak az új reszponzív oldalra, és most arra alakítom át az oldalamat.
[ Szerkesztve ]
-
szaki1986
tag
Először is köszi mindenkinek aki a Bravo-s hozzászólásomra reagált. Ezen felül egy gyors kérdéssel fárasztanálak benneteket.
Tegyük fel, hogy külföldön vásárolok egy autót, egészen pontosan Ausztriában. A határ mellett lakok, itt a közelben találok mondjuk egy autót, amivel a jófej gazdája szépen hazajön velem a megvételt követően. Leszereli a rendszámát és utána én majd egy másik autóval haza viszem, viszlát. Szóval áll egy rendszám nélküli autó a házam előtt. Hogy tudom én ezt az egész átíratási/regisztrációs hercehurcát legkönnyebben elvégezni? Ha jól olvastam, vhogy Pestre fel kellene juttatnom az autót az NKH-hoz vizsgára. Ehhez kell bérelnem egy ideiglenes rendszámot, vagy hogy lehet ezt megoldani jelen helyzetben?
Kicsit homályosítsatok légyszi fel ez ügyben . Előre is köszi.https://www.flickr.com/photos/136049009@N07/
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hacki87 #141873 üzenetére
Golf 4? 300-nál kevesebbért nem adnám,
200-ért meg én is vinném[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Van ott G3 is még.
Amik talán jobban rohadnak, de majd a szakértők kijavítanak ha nem 😂molnarpeter: igen, én is így tudtam.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kornel #141882 üzenetére
G4 már galvanizált, nem rohad alapból. G3 után főleg sokkal jobb Első sárvédő dobbetét mögött gyűlik fel a kosz, évente ki kell csapatni (ezzek meg van védve a küszöbök eleje is), meg felül van zajcsökkentő szivacs a kerékjáratban, amiatt csipásodhat (le kell vágni az aljából). Csomagtérajtó lehet még gyenge pont, illetve a hátsó hidat mondják, hogy hajlamos rozsda áldozatává válni nagyritkán.
[ Szerkesztve ]
-
hacki87
senior tag
válasz molnarpeter #141883 üzenetére
Lemaradt de ez egy 4es ő anno 400ért vette azt tudom, de túl sokat nem adnék 6-700ezret meg 100% hogy nem.
-
szaki1986
tag
válasz molnarpeter #141885 üzenetére
Óó, értem. Szóval Pestre csak trailer-rel tudom eljuttatni. Hmm, így már nem annyira begyere ez a külföldi autóvásárlás, pedig találni 1-2 elég jó vételt.
Más: Ezt ennyiért érdemes lenne megnézni? Azonkívül, hogy figyelni kell a rozsdásodásra van vmi ami miatt esetleg nem ajánlott? Városban mászkálásra, néha 1-2 hosszabb útra szerintem nekem elég lenne az 1.6-os motor. Az mondjuk gyanús, hogy nincs a belsejéről kép...https://www.flickr.com/photos/136049009@N07/
-
Atomgeszi
veterán
96-os Merc E230-at még rosszakarónknak se?
-
szaki1986
tag
válasz molnarpeter #141890 üzenetére
Játszik az is ha azzal megoldható, csak homály vagyok a témában .
Ilyet találtam, hogy Kurzzeitkennzeichen meg Ausfuhrkennzeichen. Nem igazán sikerült még rájönnöm, hogy melyik kéne nekem. Ezen az oldalon előbbi 5 napra 36,6 Euro/db, utóbbi 9 napra 73 Euro/darab. Ebből kéne gondolom nekem 2 db, és akkor van 5 vagy 9 napom, hogy elintézzek minden szart? Össze kell számolnom, hogy még így is megéri-e ez a külföldi behozatal .Vizsgaállomás tudtommal csak Pesten, Szegeden meg Kecskeméten van. Szombathelyhez Pest van legközelebb.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/136049009@N07/
-
-
SzlobiG
félisten
Van aki jártas az omega dízelekbe?
A hirdetés rosszul van írva ez egy 2.0 TD motor lesz. Elvileg X20DTH motorkód. A kérdés, hogy kitől származik ez a motor gyári opel vagy vették valakitől mint a 2.5 TD-t a bmw-től?
-
Atomgeszi
veterán
Motorokkal hadilábon állok még mindig.
Accord 2.0 TD 1994ccm 105Le. Ajánlott?
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- DIGI Mobil
- Ukrajnai háború
- Ubuntu Linux
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Formula-1
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen