- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Gaming notebook topik
- Projektor topic
- HTPC (házimozi PC) topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen monitort vegyek?
- Hobby elektronika
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #141450 üzenetére
A Zafira 1.8 szerintem nem lehet rossz, nálunk csak a rövid váltó (5 sebességes kézi) eddig az egyedüli probléma (no meg nem egy élményautó vezetés tekintetében ).
Bár választék tekintetében nem láttam olyan lelakott darabokat, mint pl. a munkásastrák, de azért szép példányra kicsit várni kell szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #141453 üzenetére
Konkrétan: [link], [link], [link], [link]
még mielőtt: 13kerben vérnyuggerek, hugyozó kutyák és fosós galambok környezetében fog parkolni az utcán és 3 db kutya lesz benne szállítva, plusz ugye erősen limitált a keret. úgyhogy trust me, automatákból ezek fedik az igényeket bár szerintem egyik sem vállalhatatlan némi törődés után. -
roberto211
őstag
válasz htomi85 #141456 üzenetére
5-600ért azért lehet értelmes autót kifogni a kritériumokhoz mérten is, nem kell túlzásokba esni meg a "bérleteket"ajánlani 5-600ezres keretnél
Ha Magyarországon kinézel az ablakodon akkor az autók merem állítani 60% a 5-700ezres "flottából" épül fel..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Thom!
veterán
Citroen Berlingo 1.6HDI 90le 2010. 02 gyártású, ebben van DPF?
-
máyköl
veterán
válasz htomi85 #141456 üzenetére
Ne túlozzunk.
Nekem mondjuk az iPadem, iPhoneom, Macbookom együtt 3x annyit érnek mint az autóm, de ez nem azt jelenti, hogy szeretnék bkv -zni.
Ha lesz pénz magasabb kategóriára, természetesen lecserélem, de a kütyük viszont munkaeszközeim, nem hóbortból lettek vásárolva. -
Bati0501
őstag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a második generációs faceliftes 1.4 tsi A3-ról milyen véleményen vagytok?
Ha esetleg vkinek van eladó vagy tud egy eladó 2009-2010-es (árba kb. ez fér bele) A3, amiben 1.4 tsi van, 5 ajtós, kézi váltós,xenonos (lehetőleg), és nem S-line-os, az kérem írjon egy pü-t.
Köszi.
-
batai15
félisten
sziasztok! 500 körül milyen kocsik jöhetnek szóba? 1.4 benzines ill valami megbízható dízel.
jelenleg egy 2001es suzukim van, amire ha őszinte akarok lenni rá kellene költeni vagy 150ezret hogy patika legyen (rohadas , egyéb apróságok)
a fogyasztása tökéletes, de kicsi is gyengus is már nekem ill nyáron a klíma hiánya is rossz.
Ha most meg csináltatom akkor is 1 max 2 év múlva szeretném cserélni. akkor viszont 2005 utáni suzukira.
viszont gondolkodom erősen mivel ígyis sok suzuki van a piacon, és nem hiszem hogy 250tol többert elmenne ha reálisan gondolkodom.
Tehát nem biztos hogy meg éri ennyit bele dobni, viszont muszaly lesz jövőre műszaki, na meg azért nem csak a kocsi van értem hanem fordítva is.
régebbi kocsit viszont nem szabad meg venni nem? mondjuk golf 3 variant dízel Például.
szóval érdekelne hogy kinek mi a véleménye, meg csinálni a kocsit és még hajtani, később nagyobb bukoval kiszalni, és akkor venni egy fiatalabb kocsit vagy más lehetőség?
előre is köszönöm, valamit ha lehet nem kérem hogy a torkomnak ugorjatok ha esetleg nem olyan a kommentem. -
fenergie84
addikt
Lenne egy kérdésem:
Mi a véleményetek a Renault Grand Senic-ről? Konkrétan II és III széria 1,5-2 milla körül. A lényeg számomra, hogy 7 személyre nagyobb legyen, mint a CoV. Egyébként semmit nem tudok a típusról, világ életemben kerültem a franciákat, de ez az ára miatt akár szóba is jöhetne.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz batai15 #141464 üzenetére
500e Huf körül szerintem nem fogsz olyan kocsit kapni, ami jelentős szintugrás lenne a jelenlegi Suzukidhoz képest (ha jól sejtem, akkor MK3 Swifted van). Mondjuk, ha nincs évjáratbeli megkötés, akkor azért jelentős mennyiségű türelemmel talán kifogható valami szebb állapotú G Astra is 600e Huf környékén, ha csak az 1.4-es motor és a klíma az elvárás.
Régebbi kocsi vételével szerintem nincs gond, ha jó kezekben volt eddig. A 10-15 év azért már érezhető idő a nagyobb igénynek kitett gumi és műanyagalkatrészeknél, de ha karban volt tartva és probléma esetén cserélve voltak benne, ami cserére érett, akkor szerintem nincs gond a korral. Értelemszerűen pl. biztonság terén azért volt fejlődés az idő előrehaladtával, de megbízhatóságot tekintve én nem ítélnék el egy autót csak azért, mert 10 év fölötti. Viszont, ha közel patika állapotú jószágot keresel, akkor legyen nagy türelmed és ne fáradj ki túl gyorsan a keresgélésbe!
Az, hogy megcsináltatod a jelenlegit és majd később eladod nagyobb bukóval, vagy most cserélsz, jó kérdés. Én szerintem a cserét választanám, ha valamennyire meg tudnám növelni a keretet, vagy próbálnék egy ismert előéletű -pl. ismerősi körből-, jó állapotú autót vadászni.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Kornel #141466 üzenetére
milyen swiftre gondolsz? használtra? hmm pár év múlva költözni is szeretnénk, szóval hitel maximum úgy ha 2-3even belül ki lehetne fizetni.
egyébként ha mondjuk egy ilyen 1.9 tdi golfot venne az ember, mennyivel kerülne többe havilag mint a suzukim? 6literbol járok , éves kgfb 23ezer. illetve alkatrész árak mennyire növekednének
?
Bigblackdog ezt neked is szegeztem.
g astra?
legnagyobb bajom a suzukival hogy rohad, 2 éve volt csináltatva az alja, meg még amit költöttem rá.
most kapott full új szettet előre , meg gázos gátlót is,kipuffot is például.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz batai15 #141468 üzenetére
Te írtad, hogy a későbbiekben beleülnél egy 2005 utáni suzukiba.
1M körül már használható gombóc swiftet kapni.
Ha most 500k lenne a kereted, akkor azt 500k hitellel kellene megtoldani csak, amit akar folyószámla hitellel is meg lehet oldani, de a legtöbb helyen már 8-10% közötti fix forint alapú személyi kölcsönt is adnak.
Egy köztes autó átírásaval és első szervizével garantáltan többet buknal, mint a kamaton.
Szerintem. -
batai15
félisten
válasz Kornel #141469 üzenetére
igen ebben valóban igazad van.
igazabol még csak gondolkodom, de kicsit még dobok a pénzhez.
dízel annyiban csábít jobban hogy azért 5-6literbol lehet járni vele, cserébe meg jobban is húz , viszont a gombóc Swift meg 6 literrel nem hiszem hogy be érné.
havi 1000km esetén pár ezer Ft külömbség menne a dízel javára ami melett jobban is húz , de csak ha valami megbízható dízel.
Mondjuk suzuki parti vagyok, így valóban a gombóc lenne a legjobb választás nekem.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz batai15 #141470 üzenetére
1.9 tdi megbízható, de azért koránál fogva azért egy két költségesebb kiadás is jöhet (nem feltétlenül, de a kor és km futas előrehaladtával egyre nagyobb eséllyel, kivéve ha már nem javították/cserélték az adott alkatrészt).
Pl. turbó, adagoló, csúcsok, turbo csövek, kettostomegu, stb.
Évi 12k km-re biztosan nem vennék dizelt, kb. 15-20k között gondolkoznek el rajta.
Gomboc swift ugyan 6,5-7 liter körül enne átlagosan (országút 5-6, város es pálya 7-9), de cserébe egyik fent említett alkatrész sem található meg benne, ami a fenntartási költségeit tekintve jelethet előnyt.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Kornel #141471 üzenetére
Jo, de valamit kicsereltek, akkor jön a következö soron levö dolog. Nem tudom egy regi 1.9 tdi nel mi hogy müködik, de egy atlag ujabb dizel autonal eleg sok több 100 es tetel sorakozik....adagolo, porlaszto, injektor, magasnyomasu szivattyu...minden dizel motornak megvannak azert a huzos tetelei. Ha valaki ilyen par 100 ezres autot akar venni, raadasul annak egy resze hitel is, szerintem total nonszensz dizelben gondolkodni.
Nyilvan nem feltetlen lesz valami hiba, de hatarozottan benne van a pakliban, hogy leall es azt mondja a szerviz, hogy 200 ezer huf....akkor mi van?Egy sima szivo benzinnel is lehet valami huzos tetel, de nagysagrendekkel kisebb ennek az eselye. szvsz...
-
válasz BigBlackDog #141467 üzenetére
500E-ből milyen G Astrát tudna venni?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Luck Dragon #141473 üzenetére
Én nem 500e Hufot írtam a G Astrához, annyiért sok választás nincs.
-
batai15
félisten
egyenlőre benzines suzuki marad. Bár tavasszal rokonék el akarják adni a Ford focusucat 1.6 benya 8 éves, nekem 1millioba ideadnák kb. tényleg szép állapot, sose hanyagolták el. csak a téli gumi szett 100korul vették rá.
focus v Swift? focus fenntartása havi szinten sokkal több lenne mint a swift?
francia kocsi amúgy élből kizárva nálam, német v japán abból is inkább suzuki. mondjuk tavaszra az emlitett pénzösszeg meg lenne kpra, és akkor hitel sem kell, bár akkor a félre tett pénz nagyja elmenne vele.
igen mk 2 focus, sedan. klímás stb.
a hifi rendszere valami brutális mikor ülök benne.hol kell nézegetni hogy mennyivel kerülne többe?
az az igazság hogy valóban jó lenne valami fiatalabb gép, kilométerbe is. suzukim 16. éves 200e km-el, a Ford meg most van benne 120e km.
az én évi 10-12ezer km-el jó pár év alatt nem lenne benne annyi mint a suzukiba most.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #141481 üzenetére
Ennyi.
Ennyiért jobbat és olcsóbban fenntarthatót nem fog kapni. -
roberto211
őstag
válasz batai15 #141478 üzenetére
Akkor várd meg szerintem is a focust. Lehet h ha valami bekakil rajta többe fog kerülni mint a II-es swift alkatrészárai de jó kis autó amúgy
Ezeket a golf és társait felejtsd el... Én is csíptem a golfot, halk volt, komfortos(már amennyire lehet), viszonylag kényelmes, jó helykihasználattal de amennyire rohad az az autó én komolyan mondom olyat még nem láttam se suzukiba se sehol.. Ne tegyél hülyeséget. Inkább tavaszig ha annyira zavar tüntesd el pár ezer ft ból a felületi dolgokat suzkán és tavasszal meg úgy is meglesz a focus.. Én ezt a megoldást választanám..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz batai15 #141478 üzenetére
Swift után"szerintem" mindegy milyen újabb autót veszel, fentartásilag picit drágább lesz mind. Helyedben én a focust választanám, hisz Ismered az előéletét és te lehetnél az első vevő.
Addig a Swift meg bőven kibírja.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
batai15
félisten
értem, köszönöm akkor tavasszal rá próbálunk a fokára.
-
Théodore
csendes újonc
www.voltetorve.hu-n kívül van másik site, ahol érdemes lekérdezni az előéletet?
Pl. vin-info.com-t ismeritek? -
Az olyan mint a Kekkh?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Kakaduku
senior tag
Üdvözletem! Érdeklődni szeretnék autó vásárlásával kapcsolatban. 2 millió forintom lenne az autóra. Nem vagyok márkahű, szóval nincs megkötés, hogy csak német, csak francia stb. lehet az autó. A kitétel az, hogy nem 1-2 évre kellene és család bővülése esetén (gyermek születése) se kelljen azonnal cserélni.
Amiket eddig néztem:
- Volkswagen Passat 2008-tól (2.0 és 1.9 is szóba jöhet),
- Ford Mondeo
- Ford C-Max
Motor teljesítményét tekintve jó lenne 100LE feletti. Benzin vagy Dízel az teljesen mindegy. Átlagos használatra kellene, ami évi 10-15 ezer kilométert jelent. -
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #141490 üzenetére
Évi 15ezerre teljesen luxus a dízel, csak annak jó, aki 2-3 éven belül cseréli és még akkor is lehet, hogy belefut egy fél milliós javításba, évi 20k alá benzinest kell venni. 2M körül pedig lehet találni bőven szép kevés km-es benzinest.
Pl itt egy jól felszerelt autó: [link]
[ Szerkesztve ]
-
#64118272
törölt tag
Srácok!
Ha vettem egy autót lízingre, október 6-án írtuk alá a végleges szerződést, pénzt átadtam, autót elhoztam, várok hogy a lízingcég küldje el a rendszámokat, viszont az ideiglenes rendszám ma lejárt, a végleges meg még nem érkezett meg, az kinek a sara?
Cégre vettem a kocsit, nekem munka eszköz, beszerzéstől elkezdve mindent ezzel intézek, kell egyszerűen az autó a cég működéséhez. Az autót egy VW márkakereskedésből vettem, a Porsche Leasingtől. A rendszám ma lejárt, végleges sehol. Felajánlották, hogy bérelhetek tőlük autót, 25 eur+áfa/nap áron.
Én úgy gondolom ez a kereskedés/Porsche leasing sara, ők kéne állják a költségeket, ameddig meg nem kapom a végleges rendszámot, nem az én hibám, hogy nem küldték még el nekem...
-
rii
nagyúr
sziasztok!
az átiratásakor azt írják hogy: érvényes műszaki vizsga vagy érvényes műszaki adatlap
akkor a Forgalmiban egy matrica benne címer, 18, sorozatszám, H-betű jelzi, hogy 2018-ig van rajta a műszaki?
(esetleg alatta kézzel írva a 04.11 meg azt, hogy 2018 04 11-ig van rajta érvényes mászaki?szóval amikor azt írják, hogy "érvényes műszaki vizsga vagy érvényes műszaki adatlap" akkor elég a Forgalmimban levő pecsét?
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Land
veterán
Nah legyen egy új autó vásárlós poszt is.
Közepes méretű, kompakt, 5 ajtós új autót keresünk 4.5, nagyon max 5 millió Ft-ig. Csak benzines jöhet szóba (min. 120 LE): évi 15.000 km, ennek 60-70%-a Pesten. Kb 2.5 millió Ft lenne az önerő, többi hitel.
Fontos a megbízhatóság és a vélhetően kedvező árú fenntartás, illetve hogy 4 fővel és megrakott csomagtartóval lehessen vele normálisan közlekedni.
A kiszemeltek:- Suzuki Vitara 1.6 szívó 120 LE, 5-ös manuál: GL+ csomag: kb. 4.4 millió Ft (+alku vagy valamilyen extra). A csomagban van: 17-es alufelni, tempomat, elől-hátul elektromos ablak, automata egyzónás klíma, 4 hangszóró, tolatókamera, elől ülésfűtés, visszagurulás gátló stb. 6 év garanciát ad a Soroksári úti Szalon.
Negatívum: beltér eléggé tré, gyenge minőségű műanyagok, csak 5 sebességes váltó, mely autópályán kevés lehet, 4 hangfal, menetzaj hangos 130 km/h felett- Suzuki S Cross 2016: 1.4 turbó 140 lóval, 6-os manuál: GL+ csomag 4.8 millió Ft (+alku vagy valamilyen extra). A Vitara csomagjához képest: elektromosan behajtható tükrök, középső kartámasz, elől LED-es lámpák, index a külső tükrökön, picit jobb minőségű beltér ( nincs az a fényes műanyag sáv a műszerfalon), start-stop rendszer, gombos indítás, kétzónás automata klíma. 6 év garanciát ad a Soroksári úti Szalon.
Negatívum: egyesek szerint csúnya az autó, tetszetős motor, no de mennyire lesz megbízható?, sok plusz extra a Vitarához képest
Mind a kettő Suzuki belül sokkal rosszabb kinézetre és anyagminőségre, mint a többi kiválasztottam, így lehet meg fognak bukni nálam. Kinézetre Vitara szebb, ésszerű döntés pedig az S Cross lenne.- Ford Focus 3.5 GEN 2015: 1.6 szívó 125 LE, 5-ös manuál vagy picit drágábban 1.0 Ecoboost 125 LE, 6-os manuál: 4.3-4.7 millió Ft. Elvileg érdemes a picit drágább Titaniumot venni a Technology helyett. Kívül, belül szép autó. A megbízhatóságáról nem tudok sokat a Facelift előtti verzióról sem, a FL-es pedig 1 éve létezik. Sajnos csak Suzuki szalonba jutottam el eddig, de a jövőben elmegyek az összes kiszemelt szalonjába. Így a beltér minősége képek alapján korrekt, sokkal jobb a Suzukinál, dizájnban is. A valós ár majd kiderül a helyszínen.
Egyik Ford szervizessel leveleztem és ő szerinte nincs gond az 1.0-ás motorokkal, bátran ajánlja. 150.000 km-ig nem igen volt még rajtuk javítás. Lendkerék csere és turbó felújítás sem volt náluk. Vezetésben nekem ez tűnik jó döntésnek, mivel 1500-tól húz, míg élettartamban a szívó. Szerintetek? A 6-os váltó miatt is jobb lehet pályára a kis turbós.
Amúgy a zajszigetelés a tesztek szerint példás a modellben, ilyen téren is veri a Suzukikat. 5 év garanciával hirdetik.- Kia Ceed 2015 FL-es verzió: 1.6 közvetlen befecskendezéses 136 LE, 6-os kézi: Még a felszereltségeket böngészem, lehet kevesebbet adnak drágábban, mint az előbb említett 2 márka. A listaárak magasak, nem tudom a valóságban mennyivel olcsóbban lehetne ezeket kihozni. Tetszenek, baromi jó a garancia rájuk, nagyon megbízhatóak. A motor a kérdéses. Az egy dolog, hogy szívó, de mennyire bajos a közvetlen befecskendezéses mivolta? Ajánlott így is? A 6-os váltója elég jó elvileg.
- Hyundai i 30: 1.6 szívó, 120 LE, 6-os kézi: hasonlóakat tudom elmondani, mint a Kiaról. Még nem néztem nagyon utána, de jó a garancia és elvileg ezek is jó gépek. Talán ennyi negatívum, hogy ez a motor picit többet fogyaszt, mint kellene a tesztek szerint.
Ti tudtok még típusokat, melyeken átfutottam? A felsorolásból van olyan, melyet lőjek ki egyből? Tapasztalatok, vélemény?
Köszi![ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
w333
félisten
Ennyi volt az Alfa 159 ?
Ezek közül én biztosan a Suzuki S Cross 2016 -t választanám !
"Csúnya" ? ezt kik mondják a Multipla tulajdonosok ? szvsz. nagyon jól néz ki !
(#141497) Land
Az irigy magyar ember ilyen ... amire nincs pénze az csúnya és sz*r !
Ez mindenre jellemző a telefontól az autóig, nem engedheti meg magának = sz*r !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Land
veterán
2 napja volt teszt a Totalcar oldalán az 1.0-ás S Crossról. Nézz rá Fb-on a hozzászólásokra....
Időpont: október 30., 6:59Ennyi volt. Tervezhető költségű autót keresünk hosszú távra. Túl vagyok turbó felújításon, lendkerék cserén meg még millió felújításon, cserén másfél év alatt. De hát ugye ilyen a 200k+ km-t futott komolyabb autók élete 8-9 évesen. Pesten megyek vele, ide nem jó a dízel, mostanában 8 L a fogyasztásom, mert az út felére jó ha bemelegszik.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
w333
félisten
Szörnyű ami a Facebookon megy ... de komolyan !
Elég volt elolvasni 3 kommentet, egyiknek motor van, másiknak valami Ibiza, harmadiknak 323 mazda ... életükben nem látták még élőben de sz*r és "csúnya mert nem engedhetem meg magamnak" jellemző az ilyen kis hazánkban
Nekem egy 23 éves régi Vectrám van de ha megengedhetném magamnak és megbízható új autót keresnék biztosan bevállalnám, szerintem nagyon jól néz ki és élőben pedig még szebb, felszereltség is nagyon jó, illetve a Suzuki mindig is a megbízhatóságot képviselte + olcsó fenntartást a konkurenciához képest !
Lehet hogy sokan most felszisszennek de én egy Dacia Duster -t is simán bevállalnék és pont lesz*rom hogy ki mit gondol róla, itthon jellemző hogy a szomszédnak vásárolnak az emberek autó (mert az menő)
Szerk.
Különben néha meglepődöm hogy emberek mit költenek az autóikra (környezetemben is) én 1.5év alatt durván költöttem rá 80k -t (kopp-kopp)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
Suzukirol mar elmondtuk a pro és kontrát, nagyjából te is megtetted most.
Fóka 3-rol pont valamelyik nap írtam is a saját véleményem, taxiba utaztunk benne a sofőrön kívül 3-an, én konkrétan az anyós ülésben sem fértem el rendesen, a 100+kg-os sofőr mögött az utas meg még annyira sem. Rá is kérdeztem a sofőrtol, hogy ezt most csak én érzem ilyen kicsinek, vagy wtf, de mondta, hogy az előző kettes fokaja nagyobb volt belül, de választása nem lévén ezt kell lizingelnie a taxis cegtol, így ezzel nyomja.
Tudom nem vagy egy óriás, de azért próbáld ki minden helyzetben, hogy elég -e a lábtér, elég széles -e az ulolap és a hattamla, stb. (Érzésre a 159-nel is joval szűkebb volt nekem)
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gaming notebook topik
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Projektor topic
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen