Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rasotamas

    veterán

    válasz MDRobertB #142027 üzenetére

    Valószínűleg a kor legjobb benzinesei. Biztos, hogy ezek lesznek azok a 2010 után gyártott motorok amikből még 2030 körül is látunk majd az utakon. Sajnos konkrétummal nem tudok szolgálni, ajánlom keresd föl Gebrielt (Csepeli Mazda bontó és szerviz, 1214 Budapest Csepel, Mag u.3. 06-30-323-2-626) ez egy független jó és olcsó Mazda szerviz, talán tudnak valamit mondani.
    Rendszeres olajcserével és odafigyeléssel rendkívül tartós autók és szívó benzinmotorok.
    A karbantartásuk és az alkatrészek egyáltalán nem olyan drágák a Mazdákhoz, mint ahogy mondják, hogy milyen drága a japán autókhoz. 2004-es dízelem van, csak néhány példa:
    Hátsó féktárcsák (Feodo) + fékbetétek(Textar) 25ezer (ebben a szerelés is benne volt, mert hatalmas kedvezménye van a szerelőmnek az Unixnál)
    Vízpumpa, gyári GMB 25 ezer (nem kell vezérléssel cserélni, de nemsokkal később ki kellett)
    Generátor-szabadonfutó kedvezménnyel INA 13500
    Vezérlés csere márkaszervizben:
    - Dayco szíj 13687
    - Görgők jó minőségű utángyártott: 9175+12336
    - Feszítő gyári 27369
    - Ékszíj 9505 (azóta cseréltem mert a generátor-szabadonfutó elkoptatta, az már csak 5 volt)
    - A munkadíj 111 volt de mást is csináltak, kb a 2/3-a lehetett a vezérléscsere.
    Ez így kb 145 számlával márkaszervizben 120 ezer kilométerenként, de a benzinsek láncosak, az elmegy 2-3szor annyit egy vezérléssel.
    Olajcsere ismerősnél gázolajszűrővel picivel 20 felett, anélkül 20 alatt.
    Szóval ezek nem hiszem hogy magas árak.

    https://tinyurl.com/rasoapro

Új hozzászólás Aktív témák