- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Androidos tablet topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Léghűtés topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- iPad topik
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atomgeszi
veterán
Hali!
Ford Mondeo-ból 2004-es 131 lovas TDCI ajánlott? DDI-ből sajnos nem sok van.
-
őstag
válasz Kakaduku #141800 üzenetére
A vitara nekem is nyerő lenne, de nem mindenki rajong a családban érte (belseje visszalépés lenne, és ezt nem mindenkinek veszi be a gyomra). Az i30 meg hasmagasságban kevés (abból meg én nem engedek, ha feleségemen múlik akkor már új i30 vagy astra lenne).
Úgy kb. térdre állva imádkozok/reménykedek hogy valamelyik hyundai suv-ba (tucson vagy a most érkező kisebbe) berakják azt a 2.0 literes atkinson ciklusú szívóbenzinest sima 6-os automatával ami a nemzetközi elantrában van. Az úgy biztosan jobb csomag mint a suzuki vitara/scross (és semmi bajom velük). Félek a duplakuplungos automatától, turbótól és a direkt befecskendezéstől (kb. ebben a sorrendben). De automata az kellene a rövid városi utakra.
Nem lesz új autóm soha Főleg amíg a jelenlegiek elgurulnak és nincs olyan amiben meg tudnánk egyezni (arra nem adunk ki sok közös millót hogy valamelyikünk a száját húzza).
-
tresh
addikt
válasz molnarpeter #141798 üzenetére
De tényleg Amúgy nekem semmi bajom de benzinbe csak 1.8 T vennék belőle vagy PD-t
-
Land
veterán
Aki vett már új autó vagy látott/ismert olyat, aki vett
A költségei érdekelnének. Tehát az árban benne van a regisztrációs adó. Ezen felül kötelezőt kell kötni meg Cascot és befizetni a teljesítményadót?
Most nem tudok kalkulációt futtatni, mert pontosan nincs meg milyen autó lesz, de nekünk a 2007-es 150 lovas kocsira kb 40.000 Ft volt a kötelezőnk úgy, hogy barátnőm hivatalosan vidéki. Ehhez képest egy új autóra mennyi lehet? Függ a LE-n? Vagy 2016-os évjárat miatt drága lesz?
Amikor néztünk a jelenlegire Cascot az ár hallatára majdnem letettem a hajamat. Drágának találtuk. Egy új autónál a Casco ára mitől függ? Olvastam, hogy a kocsi értéke befolyásolja. Ez a megvásárlási ártól függ vagy a publikus listaártól? Számít, hogy milyen erős motor van benne?
A lényeg: tudnom kellene nagyjából, hogy a vételáron felül mekkora összeget kellene ezekre elkülönítenem. Köszi!Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Atomgeszi
veterán
válasz mtade #141804 üzenetére
Hát ennyi plusszal számolva már kijön az mk4-es, DDI is. Az egy fokkal jobb lenne? Mármint a DDi
'99 környéki A4-es TDI-k a 90Le vagy 110Le vállalhatóak, vagy mind kintről behozott lerúgott darab? (ismerősi körben sok TDI van(főként Passatok) és megvannak velük elégedve - bár egy 99-es értelmesebb állapotban lévőért is misit elkérnek már majdnem)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
+ a forgalomba helyezés díja ~ 100 k, az alábbiakból áll össze:
- vagyonszerzési illeték (google)
- rendszám (8500)
- forgalmi, törzskönyv (12 000)
- némi a kereskedés által leszámlázott díj a null-revizióért. Ez normális helyen 10-20 ezer Ft, gagyi kereskedésben akár 100 k (ebből lesz az árrés, mert muszáj meztelenre vetkőzni az autón).Visszanéztem: 101 600 Ft-ot fizettem cakkpakk - 162 kW-os motornál.
[ Szerkesztve ]
-
kezman
őstag
Már kérdeztem csak a HR-V miatt valahogy elmaradt, 2005-ös 2.0-ás dizel Tucsont érdemes megvenni? Automata a jobb vagy a sima váltós, és a simába kettős tömegű lendkerék van? Köszönöm.
Ne dühöngj, hogy megöregedtél, van, akinek ez sem sikerül.<< Nokia 5800>>Huawei P Smart>>
-
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Auris Touring 1.8 HSD -ről mi a vélekedés? Képbe került, mint esetleges lehetséges megoldás.
Még mindig napi munkábajárás, ami kezdődik egy 10 - 20 perces városi dugóval (gyerek - suli transzport) +10km pálya + 20 km közút falukkal - este ugyanez vissza - évi össz 17 - 20e km.
Gondolom nem egy élményautó, nem nagyon gyorsul és a végsebesség sem acélos, ellenben elvileg 5 literrel elvan ilyen használat mellett is (hivatalosan 3,6 a vegyes, de ebben nem hiszek), ami 20e km -nél már figyelembe veendő tényező. Ezeken kívül pro és kontra vélemény? -
őstag
válasz Acheron #141810 üzenetére
Ha meg tudsz békélni a belső tér dizájnjával és az anyagokkal, akkor szeretni fogod. A Toyota hibrid rendszere a legkiforrottabb a piacon, nem lehet vele mellé nyúlni. Gyorsításkor a "bőgést" el kell fogadni, de ezért kárpótol az automata váltó a dugóban és az alacsony fogyasztás.
Ha most keresnék ~5M forintért autót, akkor én is ilyet vennék (vagy Lexus CT200h-t)."Less but better" - Dieter Rams
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #141810 üzenetére
Tökéletes, erre lett kitalálva a HSD rendszer. A beltér minősége japános (értsd igénytelen) cserébe nem elromlós és tényleg keveset eszik. Power módban elég szépet lép az elko motor miatt már 0 rpm-től max nyomatéka van. Power módban egy gyengébb 2 literes dízelt (130-140) lenyomsz vele állórajtból.
Az akksik cellánként cserélhetőek és vehetsz hozzá garit is.
#nincsbennetarcsi
-
Kakaduku
senior tag
válasz Tom1939 #141802 üzenetére
Nálunk szerencsére a párom hozta fel először a Vitarát. Én nem is gondoltam rá, de egyre többet olvasok róla annál jobban tetszik. Még sajnos nem volt alkalmam személyesen megtekinteni, de lassan sort kerítek rá. Első benyomásom egyelőre pozitív, de majd meglátjuk.
Esetleg valakinek valamilyen tapasztalata az autóról. Igazából ami szerintem a legjobban megéri a GL+ felszereltség, bár ha több pénzem lenne rá, akkor már mást vagy nagyobb és jobb felszereltséggel venném. -
V.Stryker
nagyúr
Nem kötözködésképpen, de ma megnéztem két Mazda 2-t. Néztem az éleket, néztem motortérben, köszöböknél, mindkettő alá benéztem és nem láttam, hogy rozsdásodna. Egy valamit mindkettőn láttam, hogy a dobfék az viszont eléggé.
Amúgy méretileg szerintem jó lesz.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Acheron
őstag
válasz Tsebacsi #141814 üzenetére
+ xeon.Szabi, + Qru
Köszönöm a véleményeket. Nagyjából hasonlókat olvastam én is.
Az újabb (2015+) modelleknél már állítólag nem olyan hangos az autópálya üzem sem.
Még nem győzött meg, de gondolkodom rajta. Öt év alatt már szép összeget takarítanék meg vele a jelen állapothoz képest.
(#141817) molnarpeter: Az már nemigen. Valahogy nekem az Auris is jobban bejön formára.
De egyelőre az utóbbi is csak elmélet. -
kmisi99
addikt
Sziasztok, ma munkatársam megemlítette, hogy lehet eladásra kerül a 2005 ös 2.0 tdci mondeo ja. 270k valós kilométer, második tulaj, és nagyon jól tudom, hogy ez a munkatársam, vigyázott rá, e mellett elég komolyan is ért hozzá, szóval nem hozzáértés nélkül volt használva.
Ha okés az autó vajon sokáig hű társam maradhat? Inkább tőle veszek autót, mint "nepper Pistától" akit addigi érdekli a dolog míg megkapja a pénzt.
-
Kornel
veterán
válasz kmisi99 #141821 üzenetére
Kerdezd meg ezek voltak-e cserélve:
Kettostomegu
Turbo
Befecskendezorendszer volt-e javítva (csúcsok, magasnyomású)
Ha nem, akkor azért számold bele, hogy ezek jó eséllyel nálad lesznek majd cserések, árban azért ez nem 100k...Illetve az mk3 hajlamos rohadni is, azt nagyon atnezetnem, hogy nulla rozsda legyen rajta, mert sokkal rosszabb tud lenni, mint aminek látszik, én már csak tudom 😉
[ Szerkesztve ]
-
szaki1986
tag
Fiat Bravo-ról mi a közvélemény? Olasz autó kerülendő, vagy lehet akár jó is?
Ezeket nézegetem, mivel árban eléggé nyomottak, és ha nem muszáj akkor nem költök el 2,5 milliót egy autóra. Pl. a határtól nem messze van egy ilyen, de találni még Ausztriában 1-2 szép példányt. Vagy lessem csak inkább a Golf V/VI hirdetéseket tovább, hátha találok vmi értelmeset?https://www.flickr.com/photos/136049009@N07/
-
Integrale
veterán
válasz szaki1986 #141823 üzenetére
Motortól függ, hogy milyen típushibái vannak. Benzinesnél vízpumpa tud problémás lenni, csöpögteti a vizet, cserével orvosolható, de valószínűleg már egyébként is cserélték.
Dízelnél a szokásos, kettőstömegű és társai. Ami mindegyiket érinti, az a hűtő/fűtő rendszerben az apró léptetőmotorok, elég borsos az ára, de Bravo klubban van fejtágító a felújításról is, amivel darabja kb 500 Ft lesz, és tartós, nem kókány megoldás.120 és 150 lovas között van fizikailag is különbség, szóval szoftveres trükközéssel ugyan lehet előbbiből is az utóbbi teljesítménye, de nem csak sw-es korlát van. Rengeteg fődarab egyezik az előd Stiloval és az erre épülő Deltával (ha nagy méretű autó kell, akkor erről a vonalról érdemes megnézni azt is).
Itt a környéken fut 2 1.4 Tjet tanulóautóként, illetve volt használt tanulóautóról teszt is valamelyik portálon."Bad reklám is reklám too"
-
V.Stryker
nagyúr
Nissan Almera 1.5 benzinről mik a tapasztalatok? Vagy inkább 323F?
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
alázógyík
őstag
válasz szaki1986 #141823 üzenetére
A legtöbb Bravoban ( 99% ) a klíma terelő motorjai tönkre mennek.
Csak a csere segít, 4db motor, közdarab, és sok-sok bontás.Márkaszerviz 2napot számláz ki csak a munkára. Anyagköltséggel 1ütt 200K-s a történet. Bravo fórumon van jóval olcsóbb lehetőség is.
Deltákat is érinti.Nekem 43K lett a végösszeg az egészre.Sok Bravo szenved a féltengelyek kopásával, ami remegés formájában jelentkezik. Debrecenben van a jól bevált szerviz erre. 70-80K-s törénet.
Volt 1-2 Bravo, amik 250K felett motortartó bak szakadást szenvedtek, arra nem árt figyelni.
Turbó, kettős tömegű, kuplung tartós, futómű is bírja. Elektromos anomáliák nincsenek.
Gyári hifi egészen jó, míg a gyári lámpa esőben nagyon nem.
Kényelmes, jól megy, ennyi pénzért én csak ajánlani tudom. -
Immy
őstag
Sziasztok,
Első autónak keresek 1,8-2,2M Forint környékén. Mi a véleményetek a fiestáról (2008-2012)? Meg szabad venni az 1.4TDCI motorral szerelt változatot?Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
kezman
őstag
Valaki esetleg akinek Hyundai Tucson vagy Ssangyung Kyron-ja van tudna segíteni, tapasztalatokra lenne szükségem?
Tucson 2.0 ás dizel 2005, Kyron 2006-7
[ Szerkesztve ]
Ne dühöngj, hogy megöregedtél, van, akinek ez sem sikerül.<< Nokia 5800>>Huawei P Smart>>
-
kezman
őstag
válasz molnarpeter #141839 üzenetére
Tucson 2005 Kyron 2006-7 nem hallani róluk rosszat csak keveset, elég jónak tűnnek, automata váltóról mit tudsz, mármint szervizek Dunántúlon? Kösz.
Ne dühöngj, hogy megöregedtél, van, akinek ez sem sikerül.<< Nokia 5800>>Huawei P Smart>>
-
SzlobiG
félisten
válasz Cyrin #141844 üzenetére
Hát igen és tele van velük az ország "apró" pénzért behozott darabokkal amikor örül a tulaj, hogy milyen jó autót vett olcsón aztán jön a malac farok a műszerfalon és lehet nyitni a pénztárcát. Maga a típus mk3 mondi szerintem teljesen jó csak ne dízellel vegye az ember, vagy a régi tddi-t, de azok meg olyan öregek, hogy korrekt darabot aligha talál valaki. Szerencsére az MK4 esetén elhagyták azt a motort és váltottak a psa-ra.
-
SUPREME7
őstag
Sziasztok, Skoda Fabia 1.4 MPI classic-ról mik a vélemények? Valakinek saját tapasztalat, mennyire problémás?
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
Igen, közben megtaláltam. 1997ccm a PSA, 1998 a Ford sajátja. Köszi. Akkor ez kilőve, hiába gyönyörűek(nekem) az MK3-as Mondeok
TDI-ből(VW,Audi,Seat) a 90Le és 110Le 1.9-es ugyanolyan megbízható és örökélet + 1 nap?
A 2.0 TDI 105Le-vel is közéjük sorolható?Nem mintha ezekből találnék egy épkézlábat is, 10-ből 9 külföldi okmányos(nyilván 200k km van mindbe - váltónál a szoknya meg csak az idő miatt nincs már, csak egy két fonal), 10-ből 11-nél még a leírás is általános iskolás alsó osztályos.. Vagy még azt a szintet sem éri el.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs