Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
ph Jez Corden, a Windows Central újságírója szerint a redmondiak még a partnereiket is versenyeztetnék.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mike81
senior tag
válasz szaki1986 #140562 üzenetére
Ha higadtan vezetsz és betartod a sebességhatárokat akkor pl a Fordból elég lehet a 101 pacis is. Bár irtad hogy 2011-től nézed akkor gondolom az MK3-ra gondolsz nem a kifutott 2 szériára. Amúgy az 1.6-ból van 125 lovas is. Szerintem az 1.6 benzines jó lehet, nincs turbo 2tömegu. Sima egyszerű szívó, amivel valoszinuleg kevés szívó lesz😉Dinamokában meg elég még a kombi kasztnihoz is. Az Opelnél szerintem az 1.6 szívó is gyenge a suly miatt.Nem is beszélve az 1.4 szívóról. Itt szerintem min. az 1.4T kell. Viszont ott is van már 2tömegu meg turbo is ami nagyobb kockázatott rejt magában.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz szaki1986 #140562 üzenetére
Amit még megnéznék: Lancia Delta, Alfa Giulietta. 1.4T-Jet/multiair motorral, 120 lótól vannak 170-ig asszem.
Szintén figyelnék Volvo C30/S40/V50 trióra, 1.8-tól felfele van benne előzéshez is tartalék. Az évjárat és km-paranoiát felejtsd el, állapotra menj. Első autóra nem feltétlenül költenék ennyi pénzt, illetve nem biztos, hogy a karcmentesség felmerülne szempontként (igazából bp-i igásló autónak nálam egyre kevésbé merül fel, mert sok a kcsg.)
A felszereltségbeli elvárások szerintem reálisak, hozzáraknám az ülésfűtést, ami egy baromi hasznos közérzetjavító cucc. Kiákban, Opelekben kormányfűtés is előfordul, az se megvetendő. Szintén sokat dob a hangulaton a napfénytető, ebből viszont csak olyat vennék, ami nyitható is, a fix panorámatető szerintem átqrás, de ha szeretsz a pokolban fortyogni, akkor kimondottan hasznos nyáron roló nélkül napon parkolásnál.
Ebben a kategóriában már szerencsére elég általános a kanyarkövető fényszóró/ködlámpa, szintén elég hasznos találmány. Navigációra nem feszülnék rá, ha valami középszarnál jobb okostelefonod van... Viszont a gyári kihangosító sokkal jobb, mint amit utólag bele lehet heftölni a kocsiba, szóval ha nem akarsz "kocsira van pénze, de kihangosítóra/headsetre már nem futotta" típusú szararc lenni, akkor érdemes arra is figyelni. -
sheep
addikt
válasz szaki1986 #140562 üzenetére
Ismerősömék nemrég vettek Mazda 3-ast (1.6 benzin 2006), 1.7 misiben megállt, szerintem nem rossz autó.
Az ajtók alja ennek is rohad, Ausztriából hozták. Amúgy motorikusan pöpec, digit klíma stb.
Viszont mp3-at nem tud lejátszani gyárilag és kihangosító sincs benne, ez már nálam is alap lenne.MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
B-L-A-C-K
titán
válasz szaki1986 #140609 üzenetére
Mindig elmondom nem vagyok egy hozzá értő, de pár hónapja keresek én is kocsit, és kiokosítottam magam 1-2 típusban. Én is J-s Astrákat nézegetek jelenleg elsődlegesen, csak kombimban, elvileg az 1.4T is jó választás (héten majdnem egy pont ilyen motorral vettem volna ha nem viszik el előlem), meg az a 1.6 is ajánlott, csak nem lesz egy villám az útobival azt kalkuláld bele. 6-os golfunk volt céges, ugyan ezzel a motorral, meglepően jól ment. ~130e km-rel cserélték le, pár évig volt nálunk, de a kötelező szervizekén kívül semmi baja nem volt (talán 1x egy aksicsere ha jól rémlik de ez minden márkánál és típusnál megeshet). Az hogy 130e felett mi lenne vele passz.
Többi kocsiról passz...
Illetve javaslom egy szakszervizben alvázszám alapján csekkoltasd le bármit veszel, mert 10ből 9-nél a km nem stimmel eleve.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
-
8th
addikt
válasz szaki1986 #141231 üzenetére
A benzines sem nagyon melegszik be annyi idő alatt szóval ebből a szempontból tök8. Amúgy az utcán vagy garázsban/udvarban parkolnál? Mert ha utóbbi akkor: [link]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
kelly416
veterán
válasz szaki1986 #141242 üzenetére
Nem a Te rohanásodról van szó, de Szegeden pl. találkoztam akkora reggeli csoportos rohanással a nagykörúton, hogy 70alatt én sem mentem, még így is előzgettek le, én senkit nem értem utol, és persze ebbe bele kell fékezni néha, utána meg újra gyorsítani. Erre gondoltam, hogy ha "lüktetsz a többiekkel", akkor sajna nem tudsz kíméletesen bemelegíteni sem bengásat sem traktort.
-
paavoo
aktív tag
válasz szaki1986 #141647 üzenetére
Ma voltam megnézni, nagyon patika állapot kívül belül.
Hétfőn viszem VW márkaszervízbe állapotfelmérésre, mire kell itt figyelni? Minden infot kiadhatnak nekem? 11e Ft lesz amúgy.
Elvileg ott minden hiba kiderül róla nem? Előélet nyilván nem, ha nem VW szervízbe hordták olaszban.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz szaki1986 #141823 üzenetére
Motortól függ, hogy milyen típushibái vannak. Benzinesnél vízpumpa tud problémás lenni, csöpögteti a vizet, cserével orvosolható, de valószínűleg már egyébként is cserélték.
Dízelnél a szokásos, kettőstömegű és társai. Ami mindegyiket érinti, az a hűtő/fűtő rendszerben az apró léptetőmotorok, elég borsos az ára, de Bravo klubban van fejtágító a felújításról is, amivel darabja kb 500 Ft lesz, és tartós, nem kókány megoldás.120 és 150 lovas között van fizikailag is különbség, szóval szoftveres trükközéssel ugyan lehet előbbiből is az utóbbi teljesítménye, de nem csak sw-es korlát van. Rengeteg fődarab egyezik az előd Stiloval és az erre épülő Deltával (ha nagy méretű autó kell, akkor erről a vonalról érdemes megnézni azt is).
Itt a környéken fut 2 1.4 Tjet tanulóautóként, illetve volt használt tanulóautóról teszt is valamelyik portálon."Bad reklám is reklám too"
-
alázógyík
őstag
válasz szaki1986 #141823 üzenetére
A legtöbb Bravoban ( 99% ) a klíma terelő motorjai tönkre mennek.
Csak a csere segít, 4db motor, közdarab, és sok-sok bontás.Márkaszerviz 2napot számláz ki csak a munkára. Anyagköltséggel 1ütt 200K-s a történet. Bravo fórumon van jóval olcsóbb lehetőség is.
Deltákat is érinti.Nekem 43K lett a végösszeg az egészre.Sok Bravo szenved a féltengelyek kopásával, ami remegés formájában jelentkezik. Debrecenben van a jól bevált szerviz erre. 70-80K-s törénet.
Volt 1-2 Bravo, amik 250K felett motortartó bak szakadást szenvedtek, arra nem árt figyelni.
Turbó, kettős tömegű, kuplung tartós, futómű is bírja. Elektromos anomáliák nincsenek.
Gyári hifi egészen jó, míg a gyári lámpa esőben nagyon nem.
Kényelmes, jól megy, ennyi pénzért én csak ajánlani tudom. -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest