Hirdetés
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz RocknRoller #141399 üzenetére
Stilo kell neked.
-
trassher
addikt
válasz Kornel #141384 üzenetére
Minden van hozzá, keveset eszik, relatíve kényelmes. Ismerős 350K-t tekert bele 8 év alatt, a legnagyobb kiadás egy lendkerék volt és egy turbófelújítás. Azt mondta ha tudna ilyet venni 150K km-rel a mai napig megvenné újabb 8 évre. 600K km-rel az órájában adta el, minden nap látom az autót.
Redmi Note 7
-
Kornel
veterán
válasz molnarpeter #141403 üzenetére
Kosz srácok mindenkinek.
Tesomnak nézegettem autót, meg ugye asszonynak is akarok majd valamit.
Hogy őszinte legyek, ez a toledo és a leon is az egyik legjobb kiállású autó szerintem, ezért akadt meg most rajtuk a szemem.[ Szerkesztve ]
-
-
akom
senior tag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy vásárolt e már valaki a pécsi Vario Autó Kft-től?
Van egy Partner a kínálatukban ami felkeltette az érdeklődésünket.
Számomra kicsit furcsa, hogy egy 7 éves kocsiban 1km van. Motor cserés lehetett ?Persze kiderül minden ha felhívom, de addig is kíváncsi lennék a véleményetekre.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz RocknRoller #141395 üzenetére
minnél fiatalabbat szeretnék, nyilván
Jó, hát nem minden az évjárat Nem attól jó autó a jó autó, mert minél fiatalabb.
Benzin vs. dízel témában szerintem ezt így nem lehet kimondani, hogy a dízel elromlik, a benzin meg nem. Mindkettővel lehet gond, ezért jó, ha van félretett pénz a nem várt kiadásokra.
DPF 2009-től van, az Euro5-el került bevezetésre, de 900 ezerért úgyse találsz olyat. Kettőstömegű szerintem nem akkora mumus, mint beállítják, de visszatérve az előző gondolatomhoz: legyen félretett pénz, kalkuláld bele, hogy esetleg költeni kell rá. Turbó, meg adagoló sem gazdasági totálkár, de nyilván ne új gyári alaktrészekkel számolj.
Ha a #1 kritérium a megbízhatóság, akkor valami egyszerű kis benzines, vagy szívó dízel kell. Nekem utóbbi van, nem is aggódok, hogy reggel eljutok-e munkába
-
Acheron
őstag
válasz #94529552 #141406 üzenetére
Jól látod a lényeget, főleg az utolsó mondatban.
Egyébként léteznek a Toyota által felújított motorok T25 modellekhez, garanciával, jóval olcsóbban, mint egy új. De T27 automatához való 150 lovast nem tudott kínálni a szerviz - ezért beszélgetünk új alkatrészekről és kemény árakról.(#141412) gaborbol: Én nem vagyok szakember, találomra nem fogok kiválasztani egy motort, ami vagy jó azt autómba, vagy nem. Emellett azt haza kell hozatni, keresni kell egy szervizt, aki beszereli, le kell papírozni a motorcserét a hatóságoknál, és eladás után még jó darabig viselni kell egy esetleges meghibásodás rizikóját, ami egy ilyen motornál, valljuk meg, nem kicsi. Emellett nyilván nem új, garanciális motorral lenne eladva, vagyis jóval kevesebbet lehetne kérni érte, mint azzal - végül lehet, csak néhány százezerrel jönnék ki jobban (jó esetben )- ennyi macerát nekem már nem ér meg. Talán a korábban javasolt motorhibás meghirdetés a legjobb ötlet. Én azt gondoltam volna, hogy inkább megéri összerakni és úgy eladni, de ha az a vélekedés, hogy így sem lennék pénzemnél, akkor nem erőltetem.
Azon még gondolkodom, hogy esetleg becseréljem -e egy benzines modellre, bár gyanítom, ez is komoly családi vitákat generálna - emellett nem is biztos, hogy abból jobban jönnék ki. Az új autóval annyi a gondom, hogy hacsak nem sok évre terveztem megtartani (már pedig ahhoz egy erős, élvezetes vezethetőségű autó kellene), akkor az első időben igen nagy az értékvesztés - az eladásnál többet bukhatnék rajta, mint most "nyerhetek" (dehogy lehet itt bármilyen nyerésről beszélni ) Benzines / hibrid használtat talán meg lehetne fontolni. És még akkor is ott van, hogy a "különösen megkedvelt" szervizbe kellene hordanom... -
Thom!
veterán
Citroen Berlingo 1.6HDI 90le 2010. 02 gyártású, ebben van DPF?
-
BUZZLGHTYR
senior tag
-
rbalint88
addikt
válasz RocknRoller #141399 üzenetére
2-300 evente az abbol jon ossze, hogy vasarlaskor megcsinalod a nagyszervizt (vezerles, izzitogyertyak, diagnosztika, olajcsere,, szurok, fagyallo, valtoolaj) gyari cuccal, top olajjal 160-ert, meg futomuben amit kell, de azt mondjuk 3 evente szepen ugyis megveszed az egeszet ujra a csodas utjaink miatt. Nagyszerviz le van tudva 3-4 evre evi 25k km-rel. Olajcsere levego olaj es pollenszurovel munkadijjal 30-40k, ez nalad ugye 9-10 ho, mert 20ezrenkent kell. Turbofelujitas 120, ha kell es abban mar benne van par plusz lo is es gyari minoseg, szoval elmegy 2-300ezret (nekem meg a gyari van 300k-nal, kezd hangosodni de meg 1,4-et vigan tolt a gyari 1,2 bar helyett igy chipelve). Kuplung-kettostomegu munkadijjal jo alkatresszel 200ezer, de lehet okoskodni kuplungnal kevlarozassal-erositessel 40-60k-ert +munkadij. Elvileg erositett kettostomegure is van megoldas.
Ugye kell gumizni is, 15"-rol indul a jatek, ekkora futashoz erdemes mar ket kulon szett gumit tartani. Jo minosegu es tartos gumik 15k/dbtol indulnak, kell 8, meg egy szett 15" alu 40k mondjuk.
Cr rendszer elegge stabil, 4-500e kmig birnia kell hozzanyulas nelkul, de szerencsere torott meg kulfoldi autokbol van hozza alkatresz olcson, ha barmi kellene. Rozsdara figyelni kell, fruttibol visszaallitottat ne vegyel. Vetelkor szerencses, hogy elegge nincs arul, ennyi penzbol korrekkt veteleket ki lehet fognies annyival nem dragabb a fenntartasa, mint amennyivel tobbet ad. Azt mondom, hogy egy azonos parameteru golf4-hezbkepest kb 20%-kal tobb, viszont vezetesi elmenyben (futomu,kormanyzas) nagyon mas vilag az alfa, meg ugy sokkal szerethetobb karakter, az esetleges hibakat is konnyebb szivvel nezi el neki az ember. Nekem eddig nem volt vele gondom, most lesz majd kuplungozva, elfogytak a gatlok alola es pici rozsda kezd elojonni, de ezek egyreszt kopo-fogyo dolgok, masreszt 13 eves, kinti tartasu osztrak auton ennyi minimal rozsda belefer, kb 50k kijavitani.
Ja meg en hulye vagyok es egyreszt tuningolom (chip, turbo, kiskutyafule), masreszt kb szalonautot akarok belole csinalni par ev alatt es igy van ra szanva evi 4-500k, amibol ez full realis.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz LuckyL #141423 üzenetére
Ez nem igaz. A fogyasztot nem lehet lemondatni a szavatossagi igenyerol. Es fodarabra vallalni kell, ez eleg pontosan meg vn fogalmazva, de abban biztos vagyok, hogy a motor az benne van. Oke, hogy a fogyasztonak kell bizonyitania az igazat, de a teny ettol meg teny marad.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Kornel
veterán
Swift legalább fél literrel többet eszik, volt olyanom is.
Nem kell 2000-nel elváltani feltétlenül, inkább az számít, hogy lendületből autozz, motorfeket ésszel használd, stb.
Ja és legalább 5w30-as olaj legyen benne, ne 10w40.Hobizoli: persze hogy számít. Lényeg, hogy kb. atlagokat írtam, normális, tempós, de előre látó vezetéssel.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
Dehogy szégyellni való.
Kategóriájának egyik legjobb autója szerintem.
Bár picivel többért a splash szerintem jobb választás, ha nem száguldozni veszi az ember.
Ha igen, akkor swift sport 😃BigBlackDog: igen, ez az oka.
És azért ez meg is állja a helyét.
Gomboc swiftnel az 1.3-at érintheti a váltó nyelestengely csapagy hibája, aztán kb. ennyi.
1.5,1.6 esetén, illetve az újabb szériánal és a splashnel sincs ez.
Ujabbaknal az első rugok torese okozott gondot, kemeny 40k az új.
Azért a mai autókhoz képest ezek kevésnek mondhatóak.[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz hobizoli #141430 üzenetére
Hát szivójapánoknál ezt azért elég nehéz megoldani 2liter alatt.. 1.3-as -1.5 ös swiftet nyomatékból vezetni? 3ezer környékén kezd el rendesen húzni, én 4ezer körül váltottam és akkor még nem húzott rendesen hanem lendületesen mentem. Igaz ez literes swift volt de vezettem II es swiftet is ott se sokkal különb de nekem mondjuk ez a karakterisztika tetszik inkább s nem a "nyomaték".. Mondjuk én szeretem kiüvegelni is a szivójapókat Persze ha egyedül vagyok. Ha a zasszony vagy valaki mellettem van akkor szigorúan szépen,kíméletesen megyek. Muternek II-es swiftjét azért nem csipázom mert automata és legkésőbb 6500nál elváltja kickdownnál is.. Viszont 1.5vvt, gurítja rendesen a kis dobozt.
(#141429) gabo: Változó,de swiftnél gyorsítás előtt 1-2 fokoatot vissza és utána gyorsítás.. Ha valóban gyorsítani akarsz .. Amúgy nem ciki autó, miért lenne az? Specko ha lenne 1-1,2m ft om gondolkozás nélkül stiftet vennék állandó autónak..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #141424 üzenetére
Kizarhato a szavatossag, ha beleirod. En sem adnek el mashogy autot. Gondolj bele, maganszemely vagy, nem kereskedes es hasznaltautonal pont az a riziko, azert er egyre kevesebbet (reszben) a hasznalt auto, mert egyre inkabb elöjöhet barmi. Maganszemelykent nem kötelessegem azt tudni, ha fütyül a turbo, akkor hamarosan egy 100 ezres vagy meg huzosabb turbo felujitas/uj turbo vetel van kilatasban.
Te mint vevö, vidd el, nezesd at es ennek tudataban vasarolj. Biztos, hogy en sem vallalnek semmilyen garanciat. Tudod mikor hivogasson engem azzal fel ev mulva barki, hogy ennyi meg annyi volt az adagolo....meg bizonygassuk, hogy kinek a hibaja, milyen kokanyolt gazolajjal jart mondjuk üveghangon hidegen, olajnelkül, amivel fel ev alatt akar hiba is elöhozhato, egy amugy tökeletes, de sokeves hasznalt autobol.
-
hobizoli
nagyúr
válasz roberto211 #141440 üzenetére
Ignis-l szoktam menni siman ugy, 2500 korul elvatod oszt megy az ugyis eleg jol
több drón kell ;P
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #141443 üzenetére
A jogilag egyszerűbb eset amikor magánszemélytől vásárolunk használtautót. Ebben az esetben NEM fogyasztói szerződésről beszélünk, a jogszabály fél év szavatosságot ír elő amennyiben az adásvételi szerződésben ez nincs másképpen rögzítve. A hibás teljesítés bizonyítása ilyenkor a vásárló dolga. Magyarán szólva, ha a szavatosságot kizárták a szerződésben, akkor nincs esélyünk szavatossági igény érvényesítésére. Amennyiben nem zárták ki, akkor is elég nehézkes az igazunk bizonyítása.
Ahogy a nemeteknel is a legtöbb esetben oda van irva:
Verkauft wird als Privatperson, daher ohne Garantie und Rückgaberecht !!!
Ez nem csak autoknal, ebay en is, hasznaltcuccoknal is. Szvsz ez igy logikus is.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
barátoknak segítek az autóvásárlásban, 5-600-ig értelmesen fenntartható automata autó kell 3 kutyához 1-2 évre. Zafira A 1.8 benzin és 406 kombi 2.0 benzin 4gangos olajkavaróval nem hangzanak túl rizikósnak, jól tippelek?
bátrabb választás gyanánt felmerült még A6 2.8 quattro tiptronic kombi és E39 523iA kombi is de azt úgy is vezettem fel, hogy csak ha nem fáj évente rákölteni a vételárat.
hétvégi kirándulós autónak plusz nagyobb bevásárlásokhoz lenne használva. dízelt a feldobott találatok közül nem mertem javasolni... egy C5 kombi van, de a 2.2 hdi-t nem ismerem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest