- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Def26
félisten
válasz Rick4 #111397 üzenetére
Értem. Hát nem tudok rá mit mondani.
Céges autóm volt 2006 -os corolla. Beleraktam 100e km -t és a kopó cuccokon kívül nem volt baja.
sasa134: Megmondom őszintén Honda -t nem is kerestem még. Ránézek.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Rick4
félisten
válasz sasa134 #111400 üzenetére
Egy új 5.3M, 3 éves 2.6M, most néztem a hahun. Lehet nem pontos, de nagyon mellé nem lőhettem. 36 hónap alatt 2.5M bukó az nálam havi 70 rugó.
Def26: De most nem 2006-ost keresel, hanem fiatalabbat, ezért is mondtam, hogy tapogass meg egyet az újabbakból. Ami nekem megdöbbenő volt, az az ezüsmetálra fényezett, kopogós könyöklő. Ezt beveszi valaki a Corolla feliratért cserébe 8M-ért?
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Def26
félisten
-
válasz Alvin_ti4200 #111388 üzenetére
Mikori s40?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz parandroid #111393 üzenetére
családban van egy V40 (V50 előtti széria még ráncfelvarrás előtti), azért elég nagy a csomagtartó. hátsó lábtér szerintem szintén oké, mi három fővel anno mentünk 3500kmet 5 nap alatt és utánna nem fájt semmink. V50ben mondjuk nem ültem, V40ben babakocsit mi nem szállítottunk. V70 használtan pár évesen már alig drágább (persze ez felszereltségfüggő), mint a V40, legalábbis erre. az pedig tényleg nagy.
---
S40 vs V50: arra ügyelni kell, hogy a V50 a V40 rebrandja, míg az S40 mindkét szériánál egyforma névvel futott. hogy teljes legyen a kép 2013ban egybeolvadt a korábbi S40 / V50 (/ C30) alsó szegmens az új V40é.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
sasa134
addikt
válasz Rick4 #111402 üzenetére
És ezzel mit mondasz?
2010 körüli kocsit akar. Minden új kocsin óriásit buksz, számolgathatod, hogy épp havi 50-et vagy 70ez, sztem halál mindegy. A Jazz még mindig egy drága autó, ezt vételkor és eladáskor egyaránt érzi az ember pénztárcàja. Lehet, nem a hahu kínálatànak alsó szegmensét kéne figyelembe venni, másrészt meg semmi köze ahhoz, hogy vmi jó vagy sem ( esetünkben jó) . Jazzeket üzletszerűen hozzák be külföldről, jellemzően nem karitatív célokkal. Nézd meg a mobile.de-n a végig vezetett szervizkönyves max 50-60ezret futott, 3-4 éves Jazz-eket, 9500eurotol indulnak az 1.4-esek.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Def26
félisten
válasz Alvin_ti4200 #111409 üzenetére
Ez milyennek tűnik? [link]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
válasz Alvin_ti4200 #111408 üzenetére
Csak azért kérdeztem mert barátomnak van egy és vezérlés cserére elég borsosan fog a ceruza mindenhol. Igaz az még 2001-s. csak hát az ördög soha nem alszik.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Rick4 #111399 üzenetére
Másfél év alatt beletett 80k+ km-t. Azért ha egy másfél (két) éves autóban ekkora futás van, az nem teszi elsőrangú ajánlattá. Mondjuk úgy, hogy teljesen egyértelműen cégautóra utal, az meg nem túl jó ajánlólevél. Basszus, ez minimum napi 150-160 km. Én az Astrába 8 év alatt tettem 110k-t, pedig a végén már bőven kapta a német utakat, ami megpörgette a futást.
Aki viszonylag új autót keres családi autónak, az nem véletlenül keresi a kisebb futású példányokat, magából indul ki, és ha úgy van vele, hogy az évi 12-15k-val neki 4-5 év alatt 50-70k fog belemenni, akkor azért csúnyán néz, ha már másfél év alatt benne van az autóban ennyi.
Kétmillióért meg páréves autót nemigen fogsz venni, vagy ad1) neked a páréves 5-10 évet is jelenthet, ad2) abban is benne van már a 150k+ km.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #111415 üzenetére
És milyen jó az a napi 150-160 km. Meleg a motor, kopás nulla, mindenki örül.
Van egy Transit Customunk, közel két éves, kb. 120 ezer km van most benne. Újszerű, semmi kopás, zörgés, stb. nincs. Csak jobban megy és kevesebbet eszik, mint 10 ezer km-es korában. Ha ugyanez 6-7 év alatt ment volna bele, biztos sokkal rosszabb állapotban lenne.[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #111417 üzenetére
Igen, amikor ahhoz hasonlítod, hogy 85k km 1,5, vagy 85k km 8 év alatt, akkor nyilván az előbbi a szimpatikusabb, de amikor azt nézed, hogy 85k km, vagy 20k km 1,5 év alatt, akkor gondolom rögtön érthető lesz az előbbi alacsonyabb eladási ára.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #111418 üzenetére
Ez így van, ahogy írod, de szerintem nem kell elfutni egy ilyen kocsitól, ha jó áron kapod meg.
-
Rick4
félisten
válasz parandroid #111415 üzenetére
Nem cégautó volt, igazolható km-es, szervizelt, magyar első tulajjal, szervizkönyvvel, sérülésmentesen, nem úgy, mint a többi. Napi 115 km sok? A tata verdája, amibe 10 év alatt 6 ezer km kerül, jobb? Ez nem Lada, meg 120-as Skoda, hogy 80 ezernél már a motorfelújítás jön, a 80 ezerrel még belül totál új, színre- szagra hibátlan, és nem lett tekergetve 200-ról ,ez ennyi volt. Ha 40 ezer lett volna benne, mennyit ért volna? A szalonnak 200-zal többet, a vevőnek 300-zal? a tényen, hogy rengeteg pénzt lehet bukni az új autón ez érdemben amúgysem változtat.
Abba bele se gondolj, hogy az a 20K hogy kerülhet bele, 1.5 év alatt, ha viszont picit gondolkodunk, mindjárt kijön, hogy kevésbé helyesen látod. Mivel alig havi 1000 km-ről beszélünk, aminek a napi 33 km egy oda- egy visszautat tartalmazhat, vagy inkább munkanapon 20-20km, hétvégente meg egy nagyobb, az ugye a reggeli- eti indításkor az első 4-5km-en bemelegedés, és az ezzel járó nagymértékű kopás, szóval ha szerinted az a jó, hogy 20K km, és a negyede tuti hidegüzem, olyat vegyél, és örülj neki. Én másképp gondolkodnék.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
shield
őstag
Srácok! Végig olvastam egy oldalnyi hsz-t. Mindenről írtatok, de azt senki sem dobta fel, hogy pl. egy 4 éves autónál (pl. feljebb volt egy CHEVROLET CRUZE) mit jelent a normál állapot. Talán el kellene gondolkodni rajta és már nem is olyan vonzóak az árak. Az én öreg autómra, arra írnám hogy normál állapot az rendben volna, de egy 4 évesnél!? Részemről a széthajtott és karambolos verda felejtős. Bármilyen pengén ki van javítva, azt csak használja az, aki szét k.rta.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
válasz Rick4 #111421 üzenetére
"a tényen, hogy rengeteg pénzt lehet bukni az új autón ez érdemben amúgysem változtat."
Ennyi. Ez egyszerűen nem fekete-fehér kérdés, nyilván, ha ennyit használta az autót, akkor neki megérte, hogy egy olyan autóban ült a nap egy jelentős részében (150 km azért nem napi 2x15 perc), amiben jól érezte magát, ez mindenesetre nehezen forintosítható érték. Arról meg azért nem is beszélve, hogy ha ugyanezt az autót 150k km-rel vette volna meg, akkor a beletett 85k km alatt mennyivel lett volna nagyobb esélye valami ordas nagy szívásra anyagilag... Persze nyilván nem annyiba került volna még úgy sem, mint amennyiért újan vette, de megint ott van az élményfaktor, ami ugye pénzben nem kifejezhető.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Def26
félisten
válasz Dorien #111416 üzenetére
Dehogynem. Nagyon is tetszik a focus és baromi jó árakon vannak. Sajátos elgondolásom, hogy a ford -ok és skoda -tól óvakodjak, mert ezekből szaladgál a legtöbb céges autó. Nem tudom, hogy ha szervizkönyv van az autó mellé írva akkor az kevésbé jelenti, hogy visszatekert darab lenne?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
TaaT
veterán
válasz parandroid #111415 üzenetére
"Másfél év alatt beletett 80k+ km-t. Azért ha egy másfél (két) éves autóban ekkora futás van, az nem teszi elsőrangú ajánlattá. Mondjuk úgy, hogy teljesen egyértelműen cégautóra utal, az meg nem túl jó ajánlólevél. Basszus, ez minimum napi 150-160 km."
Ültem egy Jetta 6 TSI-ben (nem most volt, tehát max pár éves volt), céges autó, nő vezeti, száztizenvalamennyi ezer kilométer.
Kitakarítás után nyugodtan vissza lehetne gurítani a szalonba úgy nézett ki kívül-belül. Az én 98e km-es négyesgolfom egy leamortizált szar hozzá képest.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Dorien
veterán
válasz Def26 #111424 üzenetére
5 év alatt 105e km teljesen reális futás. És ez egy full extrás darab. Meg kell nézni, ki kell próbálni persze.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
válasz Alvin_ti4200 #111409 üzenetére
tenyleg, megkevertek a rancfelvarrasok kozben
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Rick4
félisten
válasz parandroid #111423 üzenetére
Az élményfaktor annyiban merült ki, hogy kellett egy másik gép, 1 napja volt valamit venni. Üzet fogott az előző megane-jával, amibe 6 év alatt 280 ezret rakott, és másnap kellett valami, pont ez jött szembe. Ha nem történik meg az eset, nem cserélte volna le, ugyanis a Megane 6 év alatt 1 db generátorcserét produkált, (nomeg persze olajcsere, gumi, fék, de azt mindenben kell) ráadásul az a hírhedt 1.5 dci, aminél 150 ezrenként csapágycser javasolt, nos, ő erről nem hallott, nem cserélt, és baja se volt vele. Szóval az, hogy mit szívhatott volna, és mit nem, mindig rejtély marad
De mikor megnézte, hogy mennyit ér a kocsi, akkor gondolkodott el, hogy lószart se ér a semmiféle élményfaktor, mivel 100K-ért a hullámvasútra is annyiszor ül fel egy hónapban, amennyiszer akar, és ott lefelé még sikítozni is lehet. . Senki se mondja, hogy egy új autó annyival jobb egy 2 éves, 80 ezret futott hibátlan darabnál, hogy reális alternatíva 4M helyett 6.7M-ért, és a 4M-s 2012-es helyett nem reális alternatíva a 2009-es 2M-ért. Ugyanazt tudja, ugyanazt nyújtja. Ha hozzá kell nyúlni, egyik se garis már, nem tökmindegy? Itthon, itthoni átlagos, vagy annál jobb lehetőséggel megvenni, és használni úgy, hogy a különbségért nem egy hónapot, hanem 2 évet dolgozol, irreális. Ami reális az az, hogy veszel egy normálisan használt autót annyiból, amennyit egy év alatt meg tudsz spórolni, és a javítások, szervizelések se késztetnek zsíroskenyér- evésre. Csak itthon pont az van amit már megírtak évekkel ezelőtt, az autó státusszimbólum, mindenki legalább eggyel nagyobbat akar, mint amekkorára valójában szüksége lenne.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz Def26 #111410 üzenetére
Szép, a km óra ha jól látom, 2-essel kezdődő számot mutat, de tulajdonképpen lényegtelen, a belsején a pici képekről nem sok jön át, de lelakva biztos, nincs. A Flexifuel változatokat nem ismerem, az 1.8-as motor viszont láncos, amit elég ritkán szoktak cserélni, de a hivatalos márkaszervizben azért ajánlják. Én az S40-et a Duna Auto-hoz "hordom", 5 éves és régebbi autókra elég sok kedvezmény van, szerintem emészthetők az árak, én sokkal rosszabbra számítottam. Ha érdekel, előveszem a számlákat, aztán mondom, mi mennyi.
-
Rick4 és peterkeT : ha ennyire egyeztek akkor egy hsz-ben foglaljátok össze a többiek okulására
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
No sracok.
Sokat gondolkoztam, es nem jutottam semmire.
Uj auto kva draga, egy suzukiert meg sajnalnek 4+ M-t kiadni...
Tehat amin most gondolkozok.
2008-tol felfele szivo benzin, max. 100k km, minel nagyobb es kenyelmesebb, annal jobb.
Ha hasznalt, akkor a keret max. 2M.
Tippek? -
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #111434 üzenetére
persze, 2 millióért várja a csodát és csodálkozik, hogy nem jön. új nyunyukira 4+M zsenánt, használt "rendes" autóra szintén. Most ha valaki megadott feltételekkel keres használt autót, akkor valamilyen szinten kompromisszumot kell kötnie, új autónál gyakorlatilag az ár az egyetlen korlátozó tényező.
-
Kornel
veterán
Tudom sracok, tudom.
De!
Ha 3M kell egy ilyen autohoz, akkor tenyleg veszek egy ujat, az scross eleg jo benyomast tett rsm eloben, ellentetben a vitaraval.
Szoval miert vennek 3M-ert hasznalt autot, ha 4-ert mar ujat veszek? -
válasz rbalint88 #111436 üzenetére
Nem a mi feladatunk az elvárások tisztázása, mi -ha megfelelő tapasztalattal rendelkezünk- abban tudunk segíteni, hogy a legnagyobb bukkanókat ne kelljen megugrania. kornelka van olyan régen az autób*zik táborában , hogy tudja mit és miért keres. Az nem volt leírva, hogy csak itthoni autó érdekli: hátha van pl Németországból.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #111438 üzenetére
Pont ezen morfondiroztam, hogy elkezdek mobile.de-n nezelodni.
Nem bannam ha lenne kint ismeros is hozza, de nincs...Defranco: van benne valami
De ez van, most olyat akarok, amit egy ideig nem cserelnek le, ezert is allok neki hamar a keresesnek, es a feltetelek meghatarozasanak.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #111437 üzenetére
Azért, amiért én is vettem. Mert nem akarom benyelni az új autó értékvesztését, töredék áron megkaptam egy fullextrás autót. Esetemben 13600 eurót adtam egy 2012-es octavia combi 2.0TDI-ért, teljes felszereltségben. Laurin &Klement(értsd, minden, ami az octaviaban elérhető) No ez újonnan egy 30 000 eurós verda. Ha azt vesszük, vehettem volna 15500 euróért egy új fapados 3-as octaviat, 1.2TSI motorral.
[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
válasz Mágus2 #111442 üzenetére
a vw csoportnál ilyen drága modellnél kapásból engednek 20-25 % ot a listaárból
(ezt látod te a konfigurátorban)
számold hozzá hogy ezeket céges autónak veszik általában, visszaigénylik az áfát az további 20% minimum
tehát a 30 ezres octavia az inkább 20
nem azért mondom, lehet így is jó vétel a tied, de azért tudd mivel kalkulálsz[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen