- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Dorien #106291 üzenetére
Persze jól megválasztott sebességfokozatba ha tudod milyen fordulatnál hogy ugrik reagál a gép/ mire képes akkor nincs baj..csak a többség nincs evvel tisztába azt hiszi mert 100le-ős akkor az nagyon megy és mindent lehet csinálni vele.. az én szerény véleményem ha valaki ugrabugrálni akar és csak a gázt ismeri oda min 200LE és awd kell akkor talán az autó megmenti a hülyeségétől.
-
kalmanchris
tag
válasz Dorien #106348 üzenetére
Erről a nagyobb arányról kimutatásod is van? Fel kéne már nőni pár embernek és nem az alapján beskatulyázni egy autó megbízhatóságát, hogy melyik nemzet gyártja. Van gyenge típus franciából, olaszból és németből is. Haver 2001-es F Astráján az elmúlt 4 év alatt mindig előjön valami. Mégsem hirdetem, hogy a német autók sz.rok, mert tudom, hogy nem így van.
Inkább tükrözi egy autó megbízhatóságát maga a tulaj, a karbantartási hajlandóság és minőség, minthogy ki gyártotta. Minden autónak megvannak a típushibái, egyiknek több, másuknak kevesebb.
A berlingo-val nem tudom miket sikerült összehozni. Abból az időből egy szög egyszerű szerkezet, egy megbízható, egyszerű szívó diesel-el. De úgyis mindjárt sorolod... -
mycso
veterán
válasz Dorien #106382 üzenetére
Amiket leírtál, abból én sem látom ki a húdesz@r dolgot, no meg van erre ellenpélda is, sőt rosszabb példa is...
"ezeket a hibákat 3 szerelő sem tudta véglegesen orvosolni"
Erről meg szintén nem az autó tehet. Egy szerelőt kellett volna keresni, aki ért is hozzá és meg is csinálja.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Sutee89
aktív tag
-
nesa
veterán
-
nesa
veterán
válasz Dorien #106802 üzenetére
Tudom hogy 3 TC cikk elolvasasa utan mindenki szaki lesz , de engem a gyakorlati oldala jobban erdekel.
itt megtanultam azt is hogy a D szar a Benzines meg fasza.
Taxis haver azota nemtud penzt keresni miota elmondtam neki hogy a dizel rovid utakra nem jo es sokkal inkabb a janlott egy benzines, plane varosba, szerencsetlen azota otthon sirva rohog es keptelen munkaba alni, az elmult 30+ ev taxizasaira gondol hogy mekkora barom volt hogy mindig dizelt vett.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz Dorien #106819 üzenetére
Köszi a tippet, megnézem ezeket, meg mindenképpen viszek majd magammal olyat aki ért hozzá, illetve próbaút is mindenképp be van tervezve. MEnnyire próbaút a reális? Én úgy 100km-re gondoltam elsőre.
(#106820) kdavid94: köszi neked is, megnézem.
(#106829) AMD Power: igen nekem is egy ilyesmi volt még tippre, hogy nem lehet rossz vásár, tudásban bőven elég most nekem, fenntartása sem vészes, alkatrész sem méregdrága hozzá (na meg az 1-es Astra Classic van családban, nem csalódtunk benne). Na meg jobban is tetszik mint a régi Focus, az újak jobbak de drágábbak is, annyit nem adok most érte
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
szabonagyur
félisten
válasz Dorien #106831 üzenetére
Nem tudom mennyire illik elvinni, ez csak tipp volt, nekem az 1-2Km úgy kevésnek tűnik vagy nem tudom
Megnézem majd a Focust is, de külsőre az G-s astra jobban adja, nekem a Focus kicsit jellegtelen volt, de majd kiderül mi lesz jó állapotban, többet számít a jó állapot mint a kinézet.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
szabonagyur
félisten
válasz Dorien #106835 üzenetére
Rendben, értem. Igazából itt még nem tartok, keresem az ideális jelölteket, semmiképpen nem sietős a dolog.
(#106837) tomcsi23: nem erről volt szó, csak simán hosszabb próbára gondoltam az adott autóban, de ahogy írtam mivel nem igazán értek hozzá csak tipp volt, hogy ennyi útra érdemes elvinni.
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
szabonagyur
félisten
válasz Dorien #106839 üzenetére
Rendben, köszi neked is meg a többieknek is. Tényleg laikusan gondoltam, hogy 1-2 km vagy egy kör a városban kevés ahhoz, hogy a hibák előjöjjenek.
De akkor jön a kérdés: ha nem ott akarom venni ahol lakok akkor hogyan keressek az autó közelében megbízható szervizt? Tehát mondjuk 200km-re van a kiszemelt, oda max ismerőst tudok vinni, de annyira bele nézni ő sem tud mint egy szerviz, gondolom én.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
H A M M E R
csendes tag
válasz Dorien #106864 üzenetére
Kb 20 autót néztem meg személyesen és próbáltam ki (1 hónapja minden hétvégém ezzel töltöm). Ebből 2 volt amit így utólag sajnálom hogy nem vettem meg, de az elején néztem őket és azt hittem lesz jobb, amikor meg úgy döntöttem hogy az kellene (pár nappal később) már nem voltak meg.
Viszont rengeteg tapasztalatot szereztem. Próbáltam olyat amiben 300.000 Km volt beleírva és teljesen jól ment , váltóval semmi baj, viszont több karc volt rajta, és ki volt égetve mindkét első ülése ezért kihúztam a listáról. Volt aki azt mondta hogy a kiégetett üléssel ne foglalkozzak, mert veszek egy üléshuzatot és nem látszik, viszont később eladásnál szerintem nagyon csökkenti az autó értékét.
Lényeg, hogy sok 120.000-160.000 km futott (vagy annyira visszatekert) autót próbáltam, amik sokkal rosszabban mentek, rosszabb hangjuk volt a motorjaiknak, mint a 300.000 ret futottnak, és néhol a váltóval is probléma volt. Ilyenkor elgondolkodtam hogy azokat vagy 300.000 nél többről tekerték vissza, vagy elfelejtettek bennük olajat cserélni vagy ilyesmi..[ Szerkesztve ]
-
szabod
senior tag
válasz Dorien #107028 üzenetére
+tresh
Van mellette egy 2004-es Fiesta is, azt használom ilyen célra, ez tényleg ilyen munkakocsi lenne, ezt az apró részletet kihagytam. Nézegettem más márkákat is, ez a 2 Land Rover még amivel szemeztem: 1, 2, bár a Fronterák talán jobbak, mert több van, több alkatrész, olcsóbban. Bár lehet ez az én paranoid elképzelésem csak. -
-v-
addikt
válasz Dorien #108042 üzenetére
Jó, csak egy feltöltött 180 lovas motorban kicsit több a tartalék, mint egy 70-80 lóerős 1.4-es szívóban
Utóbbinál muszáj rövidre venni az áttételt, hogy vigye rendesen a 130-at meg történjen még azért pályán is valami, ha a gázra lépsz, előbbinél meg lehet egy spórolós hosszú hatodikat rakni nyugodtan, van elég kakaó hogy úgy is maradjon elég dinamika.
Ha meg fogyasztásra értetted akkor az 1.4 ha szanaszét forgatod se fog nagyon többet enniAmúgy az a 10 bődületesen sok, 3000-es fordulat meg 120-as tempó az lófasz, egyenletes 120-hoz kell kb. 30-40 lóerő ... a 3000 se valami hűde sok, nehogy már ott 10-et egyen Ott valami nem kerek
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Dorien #108042 üzenetére
az enyém 1.8T volt, csak a kipuff lett upgradelve V6-éra.
Morris: még nekem is de a jelenlegi és egy-két évre előre tervezhető felhasználásra jobb lesz egy benzines. de egyelőre még marad az avensis, 2016 novemberig van rajta műszaki, a heti egy bevásárlásra meg hétvégi kiruccanásokra pont tök mindegy, hogy mi áll az udvaron.
-
updog
senior tag
válasz Dorien #108182 üzenetére
Köszi az eddigi válaszokat, amúgy sok konkrétumot nem írtam, de pont Focus-t, Astra-t néztünk mi is már, +valami megmagyarázhatatlan oknál fogva tetszenek a (>2005) Swift-ek, akkor is ha kucorodni kell benne
Illetve szüleimnek megnemmondommikori Punto van, az meglepően kényelmes.
"2002-2005 évjárat, 150-250e km óraállás" pont emiatt vannak kétségeim az első verzióval kapcsolatban
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
feka007
nagyúr
válasz Dorien #108403 üzenetére
Polo III Classic-ok meglepően jó árban vannak hasonló korúak. Mondjuk az a 11-es városi fogyasztás 101 lónál beszédes, hogy nem mai csirke hajtja, de ha nem rohad, stb., akkor ennyiért elgondolkodtató, hogy első kocsinak egy ilyen, kb. fele annyi, mint egy hasonló Focus Mk1
-
#16514048
törölt tag
válasz Dorien #108439 üzenetére
Csak az a különbség, hogy azokból normális állapotút is találsz ennyiért. Ennyi erővel béjemvét is ajánlhatnánk, hisz az meg mégsem egy Focus... A faceliftesek meg 800 felett vannak inkább, 600-ért facelift előtit is nehéz találni.
Az, hogy kevés pénzed van, nem azt jelenti, hogy lelakott autót kell venni. Olyan modelleket kell nézni, amiből az adott pénzért vállalható példányt lehet kapni.
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen