- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#27813376
törölt tag
Egyébként mi az a motorban (320d) ami miatt változik hidegben a hangja néha? A kocsi mellett állva mintha egyszer-egyszer rásegítő fűtés menne, majd elhallgat. Hidegen beindítva ugyanezt a hangot hallom, mélyebb, brummogósabb a hang, mintha sok fogyasztót kapcsolnék rá. Magának szabályozza. Ja, a motor meleget fúj 500 méter után... Anno a 2.2-es Mazda hatosomban volt kályha , az csinálta ezt, ebben is lehet gyárilag?
-
m3tr0
senior tag
válasz tboy93 #99651 üzenetére
Egy gagyi 318ti compact? Elég jónak tűnik,bár automata. Ja,meg compact,azért én elfogadnám.
-
szőröscica
addikt
válasz #27813376 #99707 üzenetére
Nincs kizárva. E39-ekben volt a dízelek mellé kiegészítő fűtés (kályha), a Tiedben is lehet.
Nincs fura szaga néha hidegben indítás után, pár percig alapjáraton ketyegve? Általában a vezető ülés alatt van a kályha, és a kipufogója is, nagy hidegben látható is a füstje.
Mikor hallod a morgást, próbáld meg leállítani. Utána még 1-2 percig szellőztetni szokta magát, valami zúg az autó alatt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #27813376 #99695 üzenetére
Nagyon szép darab, a helyedben én sem adtam volna el, viszont én már letettem az E46-ról.
1) jó állapotú e46-hoz minimum 2M-al a zsebemben kéne nekiállni a keresésnek
2) jóval magasabb a szervizköltsége mint a mostani autómnak
3) most vettem a 7 gent és igazából nincs semmi komoly baja, gátlócsere után remélhetőleg nem lesz vele baj egy darabig, hülye lennék eladniMég csak 21 vagyok, majd talán 25-26 évesen újragondolom a dolgot, ha kijöttem egyetemről és lesz másik állásom is.
m3tr0 140le és 10.8 0-100-on 13L fogyi + automata? Szép állapotban van de erre nem cserélném le a civicet.
[ Szerkesztve ]
-
-
TaaT
veterán
Van egy tippem hogy az ár nem tartalmazza a kerekeket (a BBS LM replikákért is általában 200e ft-ot kérnek) de lehet más sincs benne az árban a képen szerepel, rá kell kérdezni.
Amúgy haver nem volt elájulva a 318TDS compact-tól ami nála volt egy darabig, semmilyen tekintetben.
Give them hell Ukraine!
-
lenox
veterán
Hat miutan komoly terepjaroknal mindig van olyan opcio, hogy osszezarja a diffiket, ez el is donti, hogy melyikunk mennyire vagja. De ha szemelyeskedes nelkul meg tudod tenni, akkor kivancsian varom a magyarazatot, hogy mitol biztosit jobb hajtast a kerek elforgasakor aktivalodo diffizar az allandora osszezartnal sarban/hoban/jegen.
-
m3tr0
senior tag
Én nem ültem még Compactban, de így kívülről, képeken tetszik.
Az M-Paket-os verzió félbőrös,combtámaszos ülésekkel, 3 ágú kormánnyal, jól felszerelve szerintem nem lehet rossz. A benzines 140 lovas 1.8ti ami 189x köbcenti szerintem már tud igazi hátsókerekes élményt adni.
Nyilván egy manuális váltóval.BMW-ben csak újakban ültem,azok persze teljesen mások.
Bár sokak szerint a 330XD és az 530D is egy szar,mind belülről mind kívülről és úgy általában műszakilag. -
lenox
veterán
Igy van, egyiken ilyen, masikon meg olyan. Meg az is lehet, hogy a hondan volt a legjobb tapadast biztosito, bar gyanus, hogy nem.
De mindenesetre ez most az az abszurd helyzet, hogy egy tudottan gyenge negykerekhajtasu rendszer szoftverhibajanak jelentosegen vitatkozunk, de mar ott tartunk, hogy nem is a hibat reprodukalo korulmenyek kozott, nem tudva, hogy sw update elotti vagy utani autoval csinaltak-e, meg amugy is tok kulonbozo gumikkal vegrehajtott teszt alapjan akarjatok fikazni. Nem tudom, hogy ebbol barmit erdemes-e kihozni.
-
TaaT
veterán
Haveré is m-paket-es volt, klíma, villanyablak, 4légzsák, 3ágú kormány abból is a ritkább, szövet ülések. De akkor sem volt elájulva tőle. Mondta ezt úgy hogy a kettesgolfját akarta rá lecserélni, de nem tette.
Az E46-ért viszont odavan, azt mondta a négyesgolfja sehol sincs ahhoz képest.
Give them hell Ukraine!
-
ABE
őstag
Haligali,
Valaki első blikkre lát ezen valami disznóságot, ami miatt ne lenne érdemes megnézni? Peugeot 3008 Hybrid
Kicsit gyanús, hogy újkori listaárának mindössze 2/3-át kérik érte mindössze 1 év után.üdv,
-
#27813376
törölt tag
válasz szőröscica #99709 üzenetére
De igen, fura szaga van, valóban. Mint a katalizátor, hasonló.
Na majd megnézem már az alját rendesebben.(#99710) tboy93:
Hát igen, nem egyszerű. Már lenyugodtam, most egy darabig marad a családban. -
EQMontoya
veterán
-
lenox
veterán
Nem emlekszem ilyenre, de ez szerintem se azt nem bizonyitja, hogy csak elol hajtott a crv a tc tesztben, se azt, hogy a sw updatetel szignifikansan jobban teljesitett volna. Amugy is mellekvagany ez a teszt, az nem kerdes, hogy akar a user altal osszezarhato difi, vagy akar masik erosebb 4wd jobban teljesit a cr-v-nel, akinek ez meglepo, az igy jart, ettol meg fwd-nal jobb, es nem igaz, hogy sosem mukodik. Persze lehet ugy ervelni, mintha azt allitanam, hogy veri a defendert, vagy a g mercit, csak ettol nem en leszek hulye...
-
TaaT
veterán
Jól gondolja meg az aki rákattint erre a linkre [link] Én előre szóltam.
Give them hell Ukraine!
-
-v-
addikt
Tudod mit, akkor itt vannak a kívánt érveid, bár totál fölösleges, mert te vagy az aki elbeszél mindenki más mellett, meg B-ről kezd el beszélni meg B mellett érvelni, amikor A-ról van szó csak hogy ne maradjon alul.
ez szerintem se azt nem bizonyitja, hogy csak elol hajtott a crv a tc tesztben
Te látod pörögni a hátsó kereket 8.18-tól? Ott nem akadt föl, de rohadtul nem látom, hogy dolgozna az AWD.
"Az összkerékhajtási rendszer hasonlít a Volvóban lévő Haldex-rendszerhez, vagyis elektromos szivattyú állítja elő a nyomást, amely a lamellás tengelykapcsolót zárja, szükség esetén"
Na akkor nézzük már meg a videón 13.08-nál tök jól látszik hogy a Volvónál szépen küldi hátra is a nyomatékot pont amikor kell, és fel is megy. Na vajon ha fizikailag ugyanaz a két rendszer, akkor mi is lehet a különbség a kettő között? Hm? Sw-e esetleg talán-e?
"Két kivétellel az összes autó alapvetően fronthajtásos, szükség esetén pedig többtárcsás kuplung zárja a hátsó hajtást, a kérdés, mi működteti."
Szóval mindegyik kb. ugyanolyan rendszer de messze a cr-v a legótvar szarabb a tesztben.
Ezért aztán megéri felárat fizetni egy awd-ért, meg cipelni magaddal fölöslegesen, hogy kb. nem csinál semmit ... a dácsia is agyonveri.Erről meg amit írtál:
ami csak csuszaskor kezd zarni, az altalaban sok mindenre nem joEnnyit ... tényleg nem ér semmit, csúszásra kezd zárni, és hopp!!! mégis felmegy. Igazad van, ez nem sok mindenre jó akkor. A cr-v meg előtte mit is csinál? Na most jöhet az, hogy ez mennyire nem valós helyzet, ilyen sose lesz bla bla. Rendes terepjárókról meg senki se beszélt, szóval totál fölösleges őket idekeverni.
De fölösleges veled vitatkozni, nem érted vagy nem akarod érteni a másikat, és ha A érveddel alul maradsz hopp hirtelen felbukkan egy B aminek bár semmi köze az előzőhöz (= klasszikus egymás mellett elbeszélés) de úgy tűnik, mintha partiban maradnál. Hagyjuk ...
Vagy nem tudod mit, vegyél elő egy n+1-dik "érvet" hogy hát a usernek ilyen úgyse kell soha, és így is mennyivel jobb mint a FWD, meg voltaképp az összes ilyen rendszer szar, és úgysem tudnak annyit mint egy land rover defender, meg ez nem is terepre való és amúgy is különböző téli gumi, tehát semmi nem bizonyít semmit. És különben is be tudsz gurulni a márkakereskedésbe biztosan frissítik, és akkor minden jó, tehát itt mindenki hülye csak te vagy a helikopter.[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
"Nem emlekszem ilyenre"
Akkor meg mi a fenének hozod fel?
A tesztelők az importőrtől/márkakereskedéstől kapják a tesztautókat a világon mindenhol. Azt kérhetik hogy milyen típusú (téli/nyári/4évszak) gumi legyen a tesztautón (amit vagy teljesít az importőr/márkakereskedő, vagy nem), de a gumi márkába nincs beleszólásuk sehol, mivel az autó gyárak le vannak szerződve egy adott gumi gyártóval így ettől eltérni nem lehet.
"de ez szerintem se azt nem bizonyitja, hogy csak elol hajtott a crv a tc tesztben"
Kimásoltam hogy lásd [link]
"Amugy is mellekvagany ez a teszt"
Inkább az hogy a TC-sek nem vették észre hogy "némá bameg, hátul nem forog a kerék."
Abban viszont igazad lehet hogy a második skandináv videón ugyanúgy SW frissítés előtti honda van a padon...
Give them hell Ukraine!
-
#27813376
törölt tag
Érdekes videó: [link]
-
lenox
veterán
Te látod pörögni a hátsó kereket 8.18-tól? Ott nem akadt föl, de rohadtul nem látom, hogy dolgozna az AWD.
Idezet a cikkbol:
Keresztben ledifferált: a jobb első és a bal hátsó kerék tehetetlenül pörgött
Hoppa... Megis forgott a hatso kerek?
Na vajon ha fizikailag ugyanaz a két rendszer, akkor mi is lehet a különbség a kettő között? Hm? Sw-e esetleg talán-e?
Alacsonyabb a cr-v, es leert az alja, felakadt?
Szóval mindegyik kb. ugyanolyan rendszer de messze a cr-v a legótvar szarabb a tesztben.
De az megvan, hogy en folyamatosan azt mondom, hogy a cr-v-nek gyenge a negykerekhajtas rendszere? Mert szerintem a nagy beszolasvagyban ez leginkabb kimarad. Az volt az allitasom, hogy nem igaz, hogy mindig elol hajt, es hogy jobb egy csak fwd-nal. De amugy van belole csak fwd, akkor azt kell venni, bar a usereket szerintem annyira nem erdekli, hogy ide lehet, hogy nem hoznak olyat. De van olyan belole. Meg a masik allitasom, hogy a sw update tul sokat nem szamit, attol altalaban nem lesz jobb.
tényleg nem ér semmit, csúszásra kezd zárni, és hopp!!! mégis felmegy. Igazad van, ez nem sok mindenre jó akkor.
Ez nyilvan egy mindenre kiterjedo extenziv, valos korulmenyek kozott kivitelezett teszt.
De fölösleges veled vitatkozni, nem érted vagy nem akarod érteni a másikat
Hat en azt latom felul, hogy egyreszt nem az en allitasom volt a teves, masreszt nem en nem olvasom el figyelmesen, amit te irsz, hanem forditva.
#99738: Miert ne hozhatnam fel, hogy nem egyformak a korulmenyek egy tesztben, ha nem azok?
Koszi, hogy kimasoltad, mint fent irtam a cikkben is benne van, hogy a masik oldalon a hatso kerek is porgott.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
masreszt nem en nem olvasom el figyelmesen, amit te irsz, hanem forditva.
Valóban?
(#99737) [rvilike]
Na vajon ha fizikailag ugyanaz a két rendszer, akkor mi is lehet a különbség a kettő között? Hm? Sw-e esetleg talán-e?(#99741) lenox
Alacsonyabb a cr-v, es leert az alja, felakadt?de én ezt írtam -->
[rvilike] (#99737)
Te látod pörögni a hátsó kereket 8.18-tól? Ott nem akadt föl, de rohadtul nem látom, hogy dolgozna az AWD.Na mindegy én befejeztem, van jobb dolgom is Látod, nyertél.
[ Szerkesztve ]
-
-
8th
addikt
-
zsoltee10
addikt
Köszi
Közben gondolkodtam a mai vitát látva a CRV bukásán. Lenox ugye azt mondta, hogy spec eset, amúgy működik a 4WD. Azon gondolkodtam, hogy miért spec eset az, hogy az első kerekek jégen állnak és elpörögnek, miért nem ad hátra nyomatékot? Pont az lenne a lényege a rendszernek, hogy az első kerekek tapadásvesztésekor küldjön hátra nyomatékot. Aztán rájöttem, hogy (szerintem) mi a hiba oka. Ugye, mivel alapból az első kerék hajt, ha ezek egyformán tapadnak, a rendszer szerint halad az autó, semmi gond. Amikor a két első kerék között fordulatszám különbség adódik, azt gondolja a rendszer, hogy hopp az egyik kerék tapadást vesztett, hamar kapcsoljuk a hátsó kerekeket is. Szerintem a Honda szoftvere egyszerűen nem figyeli a hátsó kerék fordulatszámát, csak az elsőkét. Így, ha az első kerekek azonos fordulatszámon pörögnek a jégen, nem gondolja, hogy az autó áll, mert nem nézi meg, hogy a hátsó kerekek forognak-e egyáltalán. Talán ezt a plusz változót bele lehet programozni, így készült a szoftver frissítés. A rav4-es videóban pedig jól látszik, hogy működik a CR-V-ben is a 4WD, ha nem tükörjégen áll mindkét első kerék.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest