Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Typhoon47
őstag
válasz Declare #99400 üzenetére
Minél nagyobb gyár, minél jobban húzó iparág, minél több alkalmazott annál nagyobb a létesítményen belül megjelenő inkonzisztencia. Toyotánál én is néztem, hogy valamiért nem egységes most a vezetés, míg pl. a VW konszern szinten jobban össze van szedve mint valaha (kiv. persze TSI motorcsalád ).
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gaborbol #99382 üzenetére
Nincs nagy baj azokkal az ecotec-ekkel, eszik az olajat de amúgy nem elromlós fajta maga a motor, szög egyszerű nincs ami elromoljon benne kb. Ha erre szavazol akkor viszont legyen nálad minidg 1 liter olaj tarcsiban és szigorúan legalább minden tankoláskor ellenőrizd a szintjét.
A Mitsu saját fejlesztésű motorja van a Ótlenderben arra egyáltalán nem jellemző az olaj fogyi és nagyon megbízható. Kérdés, hogy apránként olajra költöd azt a pénzt vagy egyben kifizeted előre egy jobb blokkért. Ha sokáig marad akkor Mitsu ha nem akkor jöhet az ecotec is motor szempontból.
mod:
Declare: ugyan, most miért?! Nézd meg a Subaruk formatervének milyen jót tett, hogy a Toyota bevásárolta magát...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lenox
veterán
Nekunk is van egy cr-v-nk, negy evszakos gumi van rajta, hegyen lakunk, de csaladi kocsinak vettuk, a negykerekmeghajtas nem volt erdekes rajta. Szerintem tobbet latsz bele, mint ami, a cr-v az semennyire nem terepjaro, vagy kemeny 4wd auto. Szerintem csak a marketing miatt raktak bele. Akinek barmennyire szuksege van negykerekhajtasra, tuti nem ilyet vesz.
-
Declare
őstag
Azert ne mondd mar, hogy nem örült blama egy 4 kerekes suv egy Honda-tol, ami igazabol csak ket kerekkel megy....nyilvan nem durva terepre veszik, de egy sikos aszfalton felmenni nem epp durva terep es pont azert veszik nagyon sokan, hogy telen is problemamentes legyen vezetni....es mindezt ugy, hogy mellette a rivalisok meg nyilvan mind hozzak ezt az elvarast.
-
gaborbol
őstag
Az a baj,hogy tul sokat olvasok, es mindig elkezdek parazni.
Azt irjak, hogy 800.000 darab 2.4L-es ecotec motor erintett a nagy nyomasu befecskendezo rendszer hibajaval, aminek kovetkezteben benzin kerul az olajba. Ami 4-5 szor gyorsabban eszi meg a gumitomiteseket, meg a mozgo fem alkatreszeket mivel nincs megfelelo kenes meg hutes.Ahogy olvasgattam rengeteg volt a gond a 2010-11 es evjarattokkal es a vasarlot hibaztattak, hogy nem csereltek olajat redszeresen a kocsiban, azert van olajsar meg lerakodas a motorban igy nem jar az 5 ev meg 160K km gar a motorra. Ha megvolt minden szamla az olajcserelol 0 kilometertol, akkor tudtak sikert elerni a markaszerviz ellen.
Amikor tomegevel jott a gond akkor jott a visszahivas, de csak annyit csinaltak, hogy a mas olajat kell beletenni meg leroviditettek a csereperiodust 30-40%-kal, szoval most majd a gar idon kivul fog beallni a motor.
2012 -tol meg modositott motor jott ki csak kerdes, hogy meyikbe raktak meg a regi motnort mire kifutott a szar szeria. Lehet hagyom is es nezegetem az outlandert a 2.4-el, aztan ha megis beesik a V6 akkor meg az lesz megint.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Nyilván nem offroadozásra van, a vevők 90%-a soha enm hagyja el vele az épített utat.
A bosszantó az ebben, hogy jó is lehetne ez a rendszer mert csak a szoftvere szar. Nézd meg az Outlandert, az nyerte a suv tesztet és abban sem különb a 4wd rendszer, csak egyszerűen normálisan megírták a vezérlési szoftvert hozzá.Declare: Igen 40%-ban az ővék. Ebből kifolyólag az enyémben is már a Toyotától kapott VVT rendszer üzemel és ugye ott a BRZ ami eleve közös fejlesztésként indult, ott már pl a befecskendező rendszer is a Toyota-tól van nem csak a változó szelepvezérlés.
mod:
gaborbol: Azt nem tudom de ezek alapján inkább engedd el ez az Ecotec dolgot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
gaborbol
őstag
A 2.4-es motor keveske lenne a kocsi meretehez ezert kapta a 6 sebesseges automatat, hogy mindig a leg optimalisabb fokozatban legyen, csak amikor folyamatosan gyengul a motor akkor az automata is elkezd tobbet dolgozni allitolag azok is kezdenek hullani.
Jo dolog ez a downsizing latszik, hogy van ertelme.
Maradok akkor tenyleg az Outlandernel, akar hogy keresgelek arra nem talatam gondot a motorral kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
-
Bigemperor
senior tag
Végre imádott Hondám megkapta a jól megérdemelt sustina-ját. Kíváncsi leszek, hogy ízlik neki a castrol edge után. Gyanítom, sokkal jobban.
Dísztárcsát honnan?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Bigemperor #99409 üzenetére
nekem is az van a hondában, még nem panaszkodott
-
hdman
őstag
Bosoko fent, NB Unlimited bent, ééés felkészül: a fólia
Sopron city :)
-
deicide
veterán
válasz TayRol #99418 üzenetére
Thx!
MunezXBK: Egyelőre elég lesz Viszont a korai modellekkel ellentétben ezen nem Pirelli van, hanem Michelin Pilot Super Sport, gondolom hasonló kategória a kettő.
Egyébként maga az autó is batár nagy, hosszabb, mint egy kombi F, majd' 4.5 méter.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Laraxior
titán
válasz deicide #99415 üzenetére
Krva szep ez az auto
Csak ovatosan mert ez megugrik...."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
runner 125
nagyúr
-
TaaT
veterán
válasz deicide #99415 üzenetére
Erről jut eszembe, itt a keleti blokkban a megyeszékhely egyetlen VW márkakereskedésében amikor kérdeztem, nem adtak el egyetlen Golf GTI-t sem, soha.
Persze azóta már lehet változott a helyzet, de micsoda különbség van kelet és nyugat Mo között.
Give them hell Ukraine!
-
deicide
veterán
Áááá, ember aszonta 1/2-ben azé' ne tiltásig forgassam az első 3-4000km-en, de magasabb fokozatokon hadd szóljon.
TaaT: Kemény különbségek vannak a két országrész között...itt az Interatnál 3 OPC van jelenleg, egyet maguknak rendeltek, egy nekem jött, meg van egy szerintem eladásra a használt autók között is, úgy láttam. De csak az enyém a klasszikus kék, a másik kettő fehér és sötétkék.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
hdman
őstag
válasz szőröscica #99413 üzenetére
Várjál, most Valeo van, azelött volt Bosch, és ez a kombin volt, most mindkettőn bosoko van
tboy93: B oszloptól hátra, azaz hátsó ajtók és a csomagtérajtó. Llumar fólia lesz, itt sopronban csinálja az egyik cég. Pontos ár még nincs, kb 25 lesz.
decide: véééégre
Sopron city :)
-
deicide
veterán
válasz Tsebacsi #99439 üzenetére
Pedig pár kolléga azzal riogatott, hogy ááá, Opel, az olyan tucat, nem kelt semmilyen feltűnést. Én úgy érzem, azért fog. Nem hiába írták több helyen is, hogy korunk egyik legszebb hot-hatch-e, engem 2 google kép alapján elvarázsolt.
Óvatossággal nem lesz gond, főleg, ha esni fog a hó a közeljövőben.
Qru: Thx!
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Laraxior
titán
válasz deicide #99441 üzenetére
Kutyat nem erdekli ki mit mond, neked tetszik, hasznald egeszseggel, ugy meg fognak nezni ezzel a szekerrel mindenhol mint a huzat. En mondjuk fel sem ismernem ha nem lenne rajta opel logo.
Ha lejar a garancia mehet ra a chip, nagy turbo miegymas"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
deicide
veterán
válasz raczger #99442 üzenetére
6.0 körülit csak utána, igen. Ha elváltom 4000-nél, akkor mehet, de az meg biztos +2-3 sec.
Viszont bejárással tavaszra bőven le fog telni a táv, lecseréltetem az olajat és már nyári gumival megadom, ami jár. Viszont drága mulatság lesz évente nyárigumit cserélni.Laraxior: de messze van még a chip, bár egyelőre nem tudom, a 280/400-al is mit kezdek.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
A téli Vredi lett, Wintrac Extreme S.
DeFranco: Köszi, igen, még akkor is nehezen hittem, amikor már benne ültem és csak bámultam.
zsoltee10: nagyon tetszik a felni, nem akartam rá másikat, latyakban nem fogom használni, (max szűz hóban ), így talán a tél nem tesz nagy kárt benne.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen