- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
Máshol nem tudom, de általam ismert Toyotaknak talán pár fokos dölés lehet, csak 90%ig rakom és simán felcsavarom. De ahogy látom Ford...oknál is hasonló a helyzet. [link]
tersh: hirtelen ránézésre pl. [link] [link] pan->oil filter után "jut be a motorba" Ha filter száraz akkor először fel kell töltődjön, ennek a gyapotszerű izének fel kell szívja az olajat nem sok idő ez de addig se fut rendes kenés nélkül a motor. Uígy nem tudom mi van még a sorba de jobb a békesség...
szerk: De nem 100% kizárt, hogy nincs sok értelme de ekkor se bukik vele az ember semmit.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Viszlát
addikt
válasz TayRol #100601 üzenetére
Globalisan nem tudok nyilatkozni, de az en megitelesem szerint jelentosen jobb. A sargas feny teljesen elveszik, kolleganom autojaban egybol feltunt a kulonbseg es sikerult kinyomozni, hogy ez a kulonbseg.
Azon mar meg sem lepodom, hogy mint kiderult a BMW-nel ez is kerheto extra vasarlaskor.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
tresh
addikt
válasz EQMontoya #100599 üzenetére
Aha
Ez szép és jó hogy az olajszűrőn keresztül szívja az olajat de ugye csontszáraz sose lesz a motor ha olajat cserész , az olaj nyomás meg elég hamar felépül ergo nem fog szárazon futni. Tehát még mindig furcsállom ezt főleg annak függvényébe hogy nem egy típusnál kivitelezhetetlen hogy valameddig is feltöltve tedd fel a szűrőt Ezért érdeklődök , mert tanulni nem szégyen vagy is nekem nem(#100604) hobizoli : még se vagyok olyan hülye
[ Szerkesztve ]
-
jozefgucci1
addikt
Nyilván ott ez nem kivitelezhető , de pl Toyotámnál az volt viszont a Hondánál most nem lehet mert döntötten van elhelyezve . Azért írtam ezt mert így szokták ajánlani és mint mindennek ennek is megvan az oka . Igaz én csak a nagyobb motorokkal dolgoztam ,de itt is van olaj pumpa és ennek is jó ha egyből tud szállítani .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #100603 üzenetére
en azt szoktam csinalni, hogy lehuzom a injektorcsatikat vagy ahol ez nem annyira hozzaferheto ez, ott a gyujtokabeleket, vagy a trafot is le lehet, es akkor nem indul be
2x 6-8sec oninditozas utan mar elalszik az olajoskanna ikon, azaz a hengerfej alatt merve mar van x>0.5bar olajnyomas, ekkor a fotengelynel mar biztosan van olaj, mert az lejjebb van
injektorcsaktik vissza, inditas es mar megy is fel az olajnyomasmero 3bar-ra (ennyit jelez max)amugy meg a csapagyak belul olajosak maradnak, annyi kenes eleg neki, amit addig kap, amig ujra felkapja az olajat a szivattyu
igy terheles nelkul megforgatva meg boven jotöbb drón kell ;P
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #100610 üzenetére
Ahhh most értettem meg egy régi Toyotas videot, hogy megnyomok, nyomva tartom vmilyen gombot, gyujtás rá, gyujtás le és akkor megforgatja a motort az indítomotor gyujtás nélkül. Ha jól emlékszem....
Fel nem fogtam anno mi az értelme, most meg nem találom...[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #100605 üzenetére
6000 k Philips
en ezekröl a Philips izzokrol olvastam nagyon jokat, ha kieg az enyem en is ilyet akarok. Amugy az uj autoknak tenyleg sokkal kekebb a lampaja, mint regen. A Ledesek es xenonosok is. Amugy szerintem szembejövökent zavarobb az ilyen nagyon kek lampa, ami az uja merci/audi/bmw knek van. Vezetni biztosan jo
Viszlát Szerintem is a csere az csak plug and play Nezd meg a philipseket
[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
válasz jozefgucci1 #100608 üzenetére
Mindkét toyotámon döntötten van a szűrő.
Egyébként a szivattyú a karterből szív /a szárazkertereseket most ne keverjük ide/, emiatt nem lényeg hogy a szűrőben van-e olaj, a szivattyú először a kenendő helyeket /főtengely, vezérmű/ keni, utána megy a szűrőbe, ez minden indításkor így megy, csak a "száraz" indítás után már van olaj a szűrőben.Az élet kegyetlen .
-
bobsys
addikt
Tegnap voltam bent az irodankban kollega mondja, hogy ragja a fulet a felesege, hogy csereljek le az asszony SUVjat egy masikra. Kerdezgetem es kiderult, hogy a zasszony egyedul vezet egy Toyota Sequoiat
2010. evi modell es van benne saccperkabe ~6500 merfold
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
lenox
veterán
Nipparts lengescsillapito az mennyire gaz?
-
VegyesTamás
senior tag
válasz footy #100578 üzenetére
Nahát. Na ne mondd ..és olyanról hallottál már, hogy elég volt OBD2 vel csak a motorvezérlőt olvasni, mert az is meghatározza a hibát, azt elhárítani, hibát törölni és kész? Bírom ezeket a hozzáállásokat, rögtön mindent Bosch KTS-re akarnak kötni, vagy 4 millás gépekre. Kiindulópontnal teljesen jó az OBD2 pl: 2006 -os Octavia 3hengerezik, check lámpa világít. Kiolvasom, 3as henger gyújtás kimaradás..gyertya tesztel, trafó tesztel, csere bere, hiba itt hiba ott öveti a trafót. Trafó csere, hiba töröl. Boldogság, szép autó, jó kocsi, járjon vele figyelgesse. Nahát nem kellett komolyabb cucc hozzá, mint az általalad lehúzott 8k-es ELM327 alapú wifis interface. Nem mondom, hogy mindenre jó, mert tényleg nem, de amíg nem kell komolyabb egy kis szervízként nem fog az ember még 300000 Ft sem kiadni egy interface-ért meg a szoftverekért, erre van külön szervízünk, akik tovább viszik az ügyet, ha hatáskörünkön kívül ér. Ott már 8-10 milliónál tartanal mindenféle teszter, és diagnosztika eszközökkel, mert autóvillamosságisok, nekil megéri olvasni egyet 4500-ért, de nekünk kéne 1 hónapba 4x kb abból 3x elég a wifis interface. Kérdem én mikor térül meg és éri meg nekünk 300k ért gépet venni amikor így is dugig vagyunk melóval....Nem bírsz nézőpontot váltani..
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
footy
addikt
válasz VegyesTamás #100626 üzenetére
Jah, nyilván mindenre elég az ebay-s adapter, homályosítsd már majd fel a szakszervizeket is hogy eddig rosszul csinálták. Gondolom a Novoth Tibit is te korrepetálod.
-
TaaT
veterán
válasz VegyesTamás #100626 üzenetére
"ELM327 alapú wifis interface. Nem mondom, hogy mindenre jó"
G4 Magneti Marelli-hez hozzá sem szagol pl.
Give them hell Ukraine!
-
Nkboy
senior tag
válasz footy #100627 üzenetére
Keveritek a hibakód kiolvasást, a diagnosztikával
Kiolvasom, 3as henger gyújtás kimaradás..gyertya tesztel, trafó tesztel, csere bere, hiba itt hiba ott öveti a trafó
Kiolvasta a hibakódot, de a diagnosztika elmaradt, ezért csere bere alapon lett javítva a hiba.
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
hobizoli
nagyúr
válasz !Overdose! #100629 üzenetére
hat akkor az nem OBD2-s megsem
ODB2 szabvany eleve meghataroz egy csatit istöbb drón kell ;P
-
LógaGéza
addikt
válasz !Overdose! #100632 üzenetére
Enyémhez hozzászagul, csak korántsem képes mindent kiolvasni. Valós idejű monitorozáshoz jó, hibakódot még nem találtam benne. De pl világít az ABS lámpám, erről egy szót sem mondd
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
VegyesTamás
senior tag
válasz footy #100627 üzenetére
TaaT kiemelte amit te nem tudtál elolvasni
Nem a csere bere nem arról szólt, hogy ne legyen a hiba, hanem, hogy trafó, kábel vagy gyertya...
footy: gondolkodj már.. Aki havonta kinyomtat 10 A4-es oldalt nem épít nyomdát remélem így érted!
Tankblock valami úgyrémlik, ahogy most említed, hogy az "emissziós értékeket befolyásoló hibakódokat lehet OBD2 ből olvasni, de nem fix.
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Tankblock
aktív tag
-
#27813376
törölt tag
válasz Viszlát #100606 üzenetére
A jelenleg kapható legjobb fényerővel bíró és az egekig magasztalt xenonizzó az Osram Xenarc Night Breaker Unlimited.
Mindkét xenonos autómba ilyet vettem, ég és föld a kékes kelvinesek után. Nappali fényt csinál. Az ára vagy nyolcvanezer volt a négy izzónak, 4200 kelvinesek. Nem véletlenül ebben a színhőmérsékletben gyártják. Egy jó xenonlámpába beletéve nincs ennél jobb hatásfokú izzó. Az simán elképzelhető, hogy az adott lámpatipus nem jól világít, így bármit teszel bele, gagyi fényt ad egy más kialakítású gyári xenonhoz képest. (B6-os Passatom olyan volt mint a gyertya, Octavia RS-em szintén, alig láttam azok xenonjaival)
Példa: A SuperB-m elhasznált izzókkal jobban világított, mint a szintén gyári xenonos, de új izzókat kapott 320d-m. Miután mindkettőben kicseréltem az izzókat, a Skoda sokkal jobban világít. Persze a BMW is jobb lett nagyságrendekkel.
Vagyis ha most nem látsz rendesen, én csakis a fent említett izzókat ajánlom. Olvass utána, több autós fórumon ugyanez a vélemény, én is így mertem ennyi pénzt rááldozni. De semmiképp sem 6000k színhőmérséklettel vennék, volt olyanom régebben, hát a jelzőtáblák jól látszottak, meg a vonal az úton szinte foszforeszkált, de ennyi. Az utat kevésbé láttam, kátyúkat pláne. Ahol nincs vonal, katasztrófa.
Mióta Night Breaker-ek vannak bent, esőben is bátran megyek, mert látok, ellentétben a többi közlekedővel. A teherautóban is lecseréltem a sima H7-et Night Breaker-re, sokkal jobb a halogén is ebben a kivitelben.
[ Szerkesztve ]
-
#27813376
törölt tag
válasz szőröscica #100639 üzenetére
Nem vettem észre a halogénnél sem, de lehet csak placebo.
A xenon amennyit én használom, úgyis elhasználódik, elkékül két év alatt, utána kicserélem. Addig remélem kibírja. -
-
TayRol
veterán
válasz szőröscica #100641 üzenetére
Nekem a gyári van benne, 9 éves a kocsi, de így is egy csoda a H7 után. De gondolom ez is gyengébb, mint volt új korában. Mi a jele, hogy csereérettek?
-
DeFranco
nagyúr
-
#27813376
törölt tag
válasz szőröscica #100641 üzenetére
Nekem a Skodában most van a harmadik garnitúra, 250.000km, ennyit bírt két szett. Illetve amit kicseréltem, nem volt még rossz, csak most sokat megyek este, ezért vettem bele meg az emeltfényűeket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen