- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Asztrofotózás
- Két projektorral bővül az Acer Vero család
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mini-ITX
- Milyen TV-t vegyek?
- Dell notebook topic
Hirdetés
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
Ez a része igaz is lehetne, de attól még ez a mondat csak az én részemet rendezi le, az ő totál hülyesége alól nem lesz felmentve. Vagyis igen, ezzel a mondattal felmentést szoktatok nyerni, de felhínám a figyelmet, hogy továbbra is őt minősíti, vagy az ő szakértését kérdőjelezi meg, ha azt mondja a BMW-re, hogy szar motorokat csinál.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
kérlek ne szólj hozzá egyik hozzászólásomra se, főleg ne ilyen alpári bunkó sítusban.
ellenkező esetben moderátort leszek kénytelen kérni.
mellékesen az off hozzászólásokat off-ba illik tenni, illetve figyelmeztetve lett már a topic közössége, hogy kerüljük az off-ot.
szerintem mindenki jobban járna, ha máshol térítenéd az embereket a megane és a vredestein vallásra.mod: egy percig se állítottam, hogy szakértő vagyok, ellentétben veled, aki dezinformál itt másokat.
[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
Én Phaetont vettem. Ahhoz képest mindenképp jóval feljebb lett. Nem tudom mennyire ismered a modellpalettát vagy ültél már ilyen autókban egyáltalán, de a GS és az LS közt elég nagy űr van. Kvázi a lexus megszerette volna kerülni a 7er/A8/S szentháromságot és rájuk licitálni.. ezért mondom ezt. Persze nekem csak kerregő dízel szarfosom van nyilván való módon, ahogy te mondtad
mgj.: off
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Zola007
veterán
-
MunezXBK
nagyúr
Érdeklődnék, hogy a jövő heti 17-18 fok miatt vissza kell-e rakatni/maradhat-e a nyári kerék?
-
footy
addikt
Szerintem abban a történetben a BMW hozzáállása volt a legnagyobb probléma. Aki állítólag prémium gyártó.
(#97053) Typhoon47
S8 nem, de a többi megvolt. Nekem nem volt kicsi a GS sem, nem vagyok se dagadt, se kosárlabdázó. Ez a szarfosozás amúgy elég unalmas már. Senki nem mondja, hogy szar a diesel, nekem is az van. Európán kívül mindenhol úgy gondolják, hogy a prémium autóhoz nem illik a diesel kerregés és én osztom ezt a nézetet. /OFF][ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
én felraktam, esténként 10-12 körül már elég hideg van
persze ha valaki sokat megy még most a jó időben, akkor várhat egy hetet.
Mondjuk attól még centríroztathatja, akkor nem kell annyit várni majd ha elkapja a roham a sok tv és rádiófüggőt, akik az első rendes fagy hallatán majd megostromolják a gumisokat, mert a ClassFm meg SzellőPista bemondta, hogy ideje felrakni a téligummátMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Lehet h unalmas, de még mindig jelen van.
Nem mellesleg, én is annak a híve vagyok hogy baromira nem számít az erőforrás milyensége, ha hozza a kötelezőt. Én nemrég kipróbáltam egy s420 cdi-t és elárulhatom hogy nincs hangja. Még így lassan 10 évesen sem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tankblock
aktív tag
nekem már több mint 2 hete fennt van, és akkor meg mi van
Nyári Hankook nem szereti a 4 fok és az alatti hőmérsékletet így inkább cseréltem. A héten nem 1x volt h este sem volt több mint 7.5 . Ki fogja bírni azt a 16 (C) is. Nem fog elkopni 1 nap alatt a téli :DD
Release the Beast....
-
nagyúr
-
szőröscica
addikt
Most héten egy 12 ezer km-t futott új Aurissal járkáltam.
A korábbi Opel Astrához hasonlítanám: bár ez az Auris csak 1.33-as volt, sokkal jobb a motorja, mint az Astra 1.6-osa. Ennek viszonylag élénk gázreakciói vannak, lehet érezni, hogy szeretne menni, csak éppen nincs ereje. Valahogy kívánja, hogy tapossa neki az ember, kétszer is sikerült limiterig forgatni. Az Astránál néhány próbálkozás után letettem arról, hogy hajtani próbáljam. Ennek ellenére az Auris majdnem 1 literrel kevesebbet fogyasztott. Hiába van benne hatos váltó, óra szerinti 140-nél közel 4 ezret forog.Egyébként az összeszerelési minősége rosszabb, az Astra betonbunker feeling volt, ennek meg nyöszörgött a műszerfala rossz úton. Az Astra sokkal csendesebb, az Aurisban már 110 körül olyan szélzaj van, mintha magas fordulaton menne a szellőzés. Továbbá az Astra futóműve is jobb, az Auris kormánya erősen túlszervózott volt nekem. Plusz 1: a kék műszerfal-világítást én utálom, ez nyilván ízlés dolga, az én szememnek a narancssárgás, pirosas kellemesebb este.
Azt hiszem, ezek után nem is kérdés, hogy melyiket választanám a kettő közül: egyértelműen az Aurist. Egyszerűen van benne valami, ami miatt a fentebb leírt negatívumok ellenére is bármikor szívesebben visszaülnék bele, mint az Astrába. Jobban éreztem magam az utastérben. Ez a maga módján számomra szerethető autónak tűnik, míg a korábban vezetett Astra minden pozitív tulajdonsága ellenére is csak egy benzinzabáló lomha dögként marad meg az emlékeimben.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #97073 üzenetére
A J Astránál is jobban túlszervózott kormány? Úristen ..
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #97073 üzenetére
pont most futottam össze egy ilyen aurissal, mentem 50+ -al szabályosan, az meg
keményenmegelőzött, közbe zebra, előzni tilos, szembe motoros, de mondom nem lépek rá a gázra, így éppen befért.
ami feltűnt, hogy az amúgy is alacsony hasmagasságához még hozzájött, hogy öten ültek benne, egy kisebb fekvőrendőrön felakadt volna ahogy néztem.
hátul szerintem elég szűkös lehet, ahogy elnéztem, nem volt őszinte a hátul görnyedő 3 ember mosolya.
nem tudom mennyibe kerül, gyanítom 5 milla környéke, annyiért már autót is adnak.
szerintem.[ Szerkesztve ]
-
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
Jelenleg egy 5ajtós 2006os évjáratú Opel Corsa D-m van 1.4es benzines motorral.(90ló).
Nagyon megtetszett a D-s Corsa opc kiadása ,viszont láttam ,jó corsád dízeles motorral is (CDTI)
Ti melyiket hajtanátok jobban ? Melyiket ajánlanátok ? Ha kellene választani e két kocsi közül akkor melyiket vásárolnátok meg szívesebben ?
[OPEL CORSA D 1.6 OPC ( 192ló)]
[OPEL CORSA D 1.7 CDTI (131ló]
Köszönöm!
Meghallgatom bármilyen véleményt(Tekintsetek el az ártól , futott km-től )
[ Szerkesztve ]
-
AsusBoy
senior tag
válasz MunezXBK #97079 üzenetére
Annyira nem értek a kocsikhoz ,viszont néztem ,hogy nyomatékban mivel Dízel sokkal jobban teljesít , azt hiszem 300nm nyomatéka van az 1.7-esnek és mellette takarékos fogyasztás is játszik.
Viszont nem tudom ,hogy az 1.6os opc (benzines ) motornál a 192 lóerő nem annyira nyomatékos mint az 1.7es dízel motor magyarul azt ki kell pörgetnem mindig ,hogy jó nyomatékot adjon le ?
Szóval száguldozni mind kettővel lehet ,nem ?
(Sorry ha butaságokat írok , nem erősségem az autóipar )
-
Laraxior
titán
Dehogynem csak hosszú kifutó kő neki...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
AsusBoy
senior tag
válasz MunezXBK #97083 üzenetére
Hát most figyi!
Faternak van egy Fiat Fiorino személygépkocsija . Dízeles 1.4 8V (EU5) 73 lovas .
Kipróbáltam és nekem sokkal jobban bejött a dízeles , annyira nyomatékos volt ezres kétezres fordulaton is mint ha ha corsámat kettesbe pörgetném .
Emellett szól a megfizethető alacsony fogyasztás is .Szerintem az opc felfüggesztése ahogy ti is írtátok lehet ,hogy kényelmetlen volna magyar utakra , túl kemény lehet ... plusz nem hinném ,hogy pénztárca kímélő lenne túl sokat száguldozni vele
Kérdeztétek ,hogy száguldozás vagy fogyasztás ?
Szerintem száguldozás élményét a nyomaték adja meg . pl : előzésnél is minél nyomatékosabb egy autó annál nagyobb élményben lesz részed . Szerintem már sokan úgy vesznek autót ,hogy nem a lóerőt nézik meg hanem a nyomatékot.
-
nekem szokták mondani h szf dízel. És már valóban többet hallottam mint kellene.
Igen, RX400. De döbbenetesen sokat fogyaszt Anyósom ágán egy rokon vett egy GS hibridet. Az is zabál városban. Csendesnek csendes.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz AsusBoy #97088 üzenetére
Az OPC-ben a hazai fos utakon nagyon fogsz szitkozódni, a jobb futómű jó úton érvényesül, a rossz utakon pattogós lesz, a 225-ös 17"-os kerék a síneken megcsúszik, a nyomvályúkon rendesen elmászkál, az elsőkerékhajtás miatt kemény/nehéz és erős gáznál rángatós lesz a kormány,a motor fogyasztani fog ha rendesen pörgeted, nem is keveset (10l alsó hangon). A dízel ehhez a súlyhoz bőven elég (sok is), igaz kicsit orrnehéz lesz a kocsi, és forszírozva kanyarban jobban fogja tolni az orrát, cserébe kis fordulaton is húz és nem fogyaszt sokat. Ha bejött a dízel eddig is, ráadásul egy 8 szelepes fiorino-é, akkor ne akarj opc-t szerintem! Istentelenül fog rázni, minden úthiba szentségelés lesz!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz AsusBoy #97095 üzenetére
Igen úgy
Egyébként nem a nyomaték gyorsít hanem a teljesítmény, de mivel a dízel alacsonyabb fordulaton nagyobb nyomatékot tud ezért több teljesítményt is ad le. De az viszont mindegy a teljesítmény miből lesz, kis fordulatból és nagy nyomatékból, vagy kisebb nyomatékból de nagyobb fordulatszámból
És mivel a dízel utóbbiból elég limitált, ezért 4e-res fordulatnál és 131 lóerőnél vége a dalnak.
Összeollóztam superchips oldaláról a két teljesítmény görbét. A szürkét nézd az a gyári.
Látszik hogy 4e-nél lesz erősebb a benzines, dízel odáig végig erősebb de ott vége van.Viszont azt jó ha figyelembe veszed, nem csak az erő számít hanem az előadásmód is, ahhoz hogy sportos legyen egyenletes gyorsulás kell ahogy forgatod, vagy inkább följebb még tegyen is rá egy lapáttal.
Dízelnél a lefittyedő teljesítmény az az abszolút anti sportos érzés, 2e-nél megtol hűbazmeg aztán 3-3.5nél vége is onnan jóérzésű ember nem forgatja tovább, mert ugyan hiába nő még a teljesítmény de egyre kisebb ütemben, amihez még borzasztó kerregés is társul. Döntsd el melyik kell... de ha még nem ültél erősebb turbós benzines autóban, akkor mindenképp próbáld ki előbb az opc-t, ne a saját 1.2-esedhez (vagy nem tudom mid van ) viszonyíts, hogy jobban tetszik a dízel (ahhoz képest elhiszem ) -
nagyúr
válasz AsusBoy #97095 üzenetére
Persze nem lebeszélni akarlak, csak én ezeket tapasztaltam az elsőkeresek civic-el. Épp ezért szeretnék váltani egy kicsit ballonosabb kerekű, hátsókerekes autóra, igaz a benzines turbó marad, de nincs kedvem mindig tiltásig forgatni, és én évi 15k-nál többet nem is megyek, innentől a dízel nekem sosem térülne meg.
Az OPC élvezetben biztos jobb, sőt, belül hangulatosabb kicsit, a sportülés jobban fog, bár lehet szűkebb is lesz. Azt döntsd el, hogy mi a fontosabb, gyorsuljon lineárisan alacsony fordulattól tiltásig, legyen szép hagja, legyen dögös a kocsi, cserébe rossz úton felüt és pattog a futómű és sokat fogyaszt, vagy dízel, ami nem annyira csicsa, kicsit kerregősebb, de megy is, nem pattog annyira, keveset fogyaszt, de tucatautó.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
deicide
veterán
válasz AsusBoy #97088 üzenetére
A száguldás élménye összetett, nem csak a sebességről szól, kanyarokról, kigyorsításokról is. Benzines motor is tud alacsony fordulaton erős nyomatékot, jelen Corsa OPC már 2000-es fordulattól leadja a 230NM-t és az ülésbe présel. Főleg ha a turbo is elkezd dolgozni...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest