- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Stream
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Dell notebook topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
Hirdetés
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Goblin12
őstag
Sziasztok,
valakinek van már tapasztalata a Skoda Octavia III Combi RS-el?
-
nagyúr
válasz DeFranco #97603 üzenetére
Megint nem jól érted mit írok, szó nincs hirtelen kapkodós indulásról, mindent szépen nyugodtan kell csinálni, kitartod addig a kéziféket míg a kocsi érzésre meg nem indul és engeded is szépen, nem hirtelen egyik le másikra taposva vad repülőrajtot venni... Csak én nem pörgetem fel konstans módon min. 2000-ig a motort, engedem óvatosan lassan a kuplungot, hanem csak picivel finomabban, mintha normálisan elindulnék. Aki ezt pár év rutinnal a háta mögött kicsit gyakorolva nem csinálja meg, az inkább ne is vezessen autót.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
roberto211
őstag
válasz Tsebacsi #97605 üzenetére
Én is így csinálom órákon.
Kuplung, kézifék be(végig a gombot benyomva tartom), sebváltó 1 es,gázt előre nem nyomok hanem engedem a kuplungot és mikor érzem,hogy indulna kézifék ki és egyúttal kis gáz.. Ez emelkedőfüggő,hogy mekkora gázt nyomok.. Nekem így tanították.. Fordulatról szó se volt..
Akkor volt szó a fordulatról mikor mondta 2500 nál váltsak mert én szeretem pörgetni autót főleg 1 be 4e ig néha
De most a vizsga előtti órán nagyon visszafogtam magam .. 1500-2000nél váltottam, max 50kmph ,50be is már 4es. Nyilván egyedül a forgalomba majd ha ott tartok nem így fogok menni.. 50et még 2esbe szoktam sx4 en csak a vizsgán vissza kell majd fogni magam ezért gyakoroltam rá előző órán.
De nem tudom ti ,hogy vagytok vele de mikor ilyen 50el mentem 4esbe sok ideig (ezt is oktató kérésére néha mikor már sok volt neki,hogy pörgettem a verdát) szó szerint elálmosodok.. Mert semmit nem érzek csak azt,hogy gurul az autó nyugdíjas styleba és semmit nem kell csinálnom. De lehet az én hibám ez nem tudom.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Goblin12
őstag
válasz roberto211 #97608 üzenetére
Hali,
nekem is pontosan így tanították a lejtőn való elindulást és személy szerint, sokkal jobban szeretem a kézifékes indulást lejtőn mint máshogy. . .
50km/h 4-be én 3-ban vittem végig a Seat Leon FR-t, és soha senki nem szolt rám, hogy na tedd már 4-be.
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #97601 üzenetére
Én belátom De nem én csinálom így hanem a dsg ... nehogy azt hidd olyan gyorsan visszakapcsol ám, az új 2 lityós dízelnek meglepően sok ereje van már meglepően alul is (értsd 1200-nál), szóval még egy negyed gázra is van hogy otthagyja és onnan gyorsít, nem vált vissza ... mondjuk én amúgy se vennék dsg-t soha
(#97601) Mágus2: szép hang, ismerős mondjuk az más mert ez a fos gyári hibás
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
na szakértők, az normális-e, ha 2.0 tddi padlógázra kormol, de csak ha kétállású kapcsolóként nyomom meg a gázpedált, ha szépen fokozatosan, de határozottan nyomom neki, akkor nem kormol.
-
nagyúr
válasz roberto211 #97608 üzenetére
En 50-nel 5.-be rakom a valtot persze nem varosi araszolasnal, hanem a sporolos uzemmodban
-
nesa
veterán
válasz Morris #97614 üzenetére
Nem lehet levego hiany az turbolyuk az adagolon van egy levego nyomas ra erzekeny membran ami az epp alakulo turbonyomasnak megfelelo gazolajat adagol tehat akkor se igazan adagol tul ha epp leveszed a turbot, PL nemelyik szivo adagolon csak a fejet kell cserelni turbosra es mar kezeli is.
Kormolni meg barmelyik "fustmentes" dizelt lehet aki szerelt mar dizelt annak tudni kell a dizel kipufogo dob televan korommal extrem esetbe ebbol kitud nyomni valamennyit es olyan mintha epp akkor kormolna de kozbe az a multheti.
Es mivel adagolos geprol beszelunk letezik egy fustcsavar amivel belehet alitani a hegyilevegotol a kamazig barmilyen fustot, ezzel szoktak kicsit okositani az adagolos dizelt,+ a lefujoszelepet (drucklabda) alitva ez a chip tuning.
A fustcsavarral alitod be adott gazpedal alashoz mennyivel tobb olajat lojon be nyilvan a fustmentes kevesebbet kap de nemis megy ugy.
A korom az ero jele!
[ Szerkesztve ]
-
-
nesa
veterán
válasz bitpork #97619 üzenetére
Legyel nyugodt domi is kormol csak nam latod,mikor a tukorbe latszik az mar nagyon durvan kormol, meg nalad mar mindent szamitogep vezerel, ne hasonlitsd egy (mechanikus) adagolos gephez.
Ma a Tipoval mentem emelkedon b+ ugy kikormoltam hogy semmit nem lattama tukorbe meg az utasteret is at kellet szelloztetni
[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
válasz Kornel #97615 üzenetére
Láttad volna milyen astra ment előttem ma nem láttam a füsttől ... nem sokkal előtte meg egy volvo abból is dőlt a füst ... Utána meg egy vectrás állt neki emberkedni, elkezdtem előzni, index kijöttem előzök erre kijön elém ... ok utána ha már kijött elém legalább nem is nyomja, néztem visszamenjek-e mert beszoptam, ok nem jön senki végre lemegy, mondom akkor elmegyek ennek a balfasznak is, erre nekiállt padlózni, de miért meg minek vagy hova Még jó hogy én türelmes vagyok vele pedig kijött elém, erre nekiáll szopatni ... mondjuk motor az nem nagyon volt benne szóval beszopta, megelőztem jött pont a falu elvettem meg lassítottam akkor meg majdnem nekemszállt mert jött utána a seggembe 160-al hogy megmutassa ..
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz tboldi #97583 üzenetére
És neked hogy tetszett az S-Cross? Én is ma voltam tesztvezetni. Gondoltam adok neki egy esélyt ha ilyen komoly akció van rá.
Kellemesen meglepett, szerintem nem volt rossz vagy csúnya. Olyan jó ajánlatot kaptam rá hogy komolyan gondolkozom rajta. Az alapban is benne van a tempomat, lehet hogy nekem az is elég (plusz ugye 4 téli gumi, meg navigáció). Legalább félmilla előnye van az asx-hez képest. De ha ragaszkodom a tempomathoz máshoz viszont nem annyira akkor 800 ezer (igaz az akkkor 2-ik felszereltség asx és első S-cross).
Ja az eladó teljesen szimpatikus volt, nem kamuzott. Tőlem speciel semmit sem kértek tesztvezetéshez (mondjuk sehol sem szoktak, valamiért mintha bíznának bennem, biztos mert mindig csak munka után full öltönyben érek rá ).
-
nesa
veterán
-
zsoltee10
addikt
válasz runner 125 #97565 üzenetére
Nem városban lenne használva, hanem bejárni a közeli kisvárosba.
Amit néztem automataváltós HRV-t legalább 12 évesek 2006-osnál öregebbet nem szeretnék, mert hipp-hopp 12-15 éves lesz így is.
Egyre szimpatikusabb a CR-V.
Egyéb ötlet akkor senkinek? Kia Sorento? 2.5 dízel+automata?
-
zsoltee10
addikt
válasz jozefgucci1 #97553 üzenetére
Köszi, jól hangzik. Kár, hogy dízelből nincs automata.
Nem akarok nagyon terepezni, csak földúton menni néha, ha ki kell ugranom megnézni egy-egy földet, vagy erdőt, hogy mi a helyzet, vagy kimenni fát vágni, stb.
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #97635 üzenetére
ha meg nem jó, akkor meg felújítás?
vagy gondolom vannak fokozatok.más: ki csinálja utána?
-
tboldi
nagyúr
válasz Tom1939 #97629 üzenetére
Tetszett, nagyon is. Ez a Suzuki már nem az a Suzuki, mint ami 10 évvel ezelőtt volt. Hatalmas minőségi ugrás a WagonR-ünkhöz képest. Mondjuk ezt bármelyik márkáról el lehet mondani, de na, ez volt az első benyomásom.
Pikk-pakk beállítottam az ülést, kormányt, az eladó elmondott néhány infót az autóról, aztán elindultunk. A legelején persze fura volt a kuplung és a fék (160 vs 56000 km futás), de hamar meglett az összhang. Tettünk egy kört a városban (~12 km-t) és igazából nem tudok rosszat elmondani róla. Könnyű vezetni, a futómű sem ráz - szemben a wagonerrel - és a motor is jól viszi a kasznit szerintem, hiába csak egy szívó 1,6-os. A legjobban az üléspozíció és a váltó rövidsége tetszett, ja meg a kulcs nélküli indítás.Apum is szeretne egy új autót venni másodiknak, a WR maradna a melós járgány, az új meg a családi/hétvégi. Több autó is a listán van (5-5,5M-ig, és benzines): Opel Mokka 1,4T, Nissan Qashqai 1,2 DIG-T, Nissan Juke 1,6 DIG-T (nem a "szépségéért"), Honda Civic 1,8 (5 ajtós vagy Tourer)és a Suzuki SX4 S-Cross 1,6 VVT. Ülni már ültem/ültünk mindben, de vezetve csak a Suzuki volt. Egyelőre még a gyűjtés folyik, addig még megjelenik az új Vitara is, ami szintén listás lehet.
szerk.: Qashqai-ból nem lesz 1,6-os turbós, 190 lovas?
[ Szerkesztve ]
-
ACAB95
tag
Üdv.
Autóvásárlás előtt állok, Ford Focus 1 és Mondeó 2 van kinézve. Hosszú utakra járok szóval dízel kell. Mi a különbség a TDDI és TDCI motorok között, melyik a megbízhatóbb? Milyenek a szerviztapasztalatok? Vegyesben 6liter alá levihető a fogyasztás? Előre is köszönöm!"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
Verbat
csendes tag
válasz Tom1939 #97629 üzenetére
Én kb. fél éve tesztvezettem S-Crosst amikor szüleimnek kerestünk autót. Valójában az aktuális i30-at mentünk megnézni, csak épp S-Cross hétvége volt es rábeszéltek a kipróbálásra. Ott A-B tesztelve az i30 nekem sokkal jobban tetszett. Tudom, nem SUV.
Végül egyik se lett, hanem egy használt Prius 2/3 áron.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nintendo Switch
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Stream
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest