- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz Dluinet #67628 üzenetére
Én nyuggereket látok vele nagyrészt, ők új autót akarnak, mert nekik az új egyenlő a megbízhatóval, nem olvasnak teszteket hogy mennyire jó motor/váltókonstruckió vagy az üregvédelem. A felsőközéposztályt X1-gyel vagy X3-mal látom inkább.
(#67629) hdman
Tegnap elmentem tankolni vele. Mondom beindítom egy kicsit hadd járjon aztán beültem és rácsodálkoztam újra, hogy mennyire jó ülés van benne, méghozzá annyira, hogy a rendszámot el is felejtettem felrakni
Szerintem a kategória egyik ha nem a legjobb ülése van benne.[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz MunezXBK #67650 üzenetére
Runner szerint; "Ilyen minőségben szerintem nem szabad új autót gyártani, vásárolni meg pláne."
Nekem nem kéne de szerintem ilyen is kell és el kell(ene) fogadni hogy van az olcsó járműveknek is létjogosultsága...más: Motorozni és (nem) elesni tudni kell.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
DeFranco
nagyúr
válasz MunezXBK #67654 üzenetére
Aztán meg megy a sírás, hogy miért hatmilliótól kezdődik az autó és hogy esély nincs emberi áron újat venni. Kihoznak valami még ennél is sokkal de sokkal fapadosabbat Indiában kétmillióért, és egyből tapsvihar, ömrömbódottá.
De ez szar, mert dácsija, és milyenszarmárabütyköstekerő... igen, ilyen. Olcsó, igénytelen. Ennyiért ennyit tud, igényt elégít ki. Attól még sok panasz nincs rájuk, mennek, kuliznak, csak kopogós a műanyag meg ráz a futómű meg nem vényóc hangja van.
Van akinek ez, hogy ilyen autó van a piacon, életmentő. Könnyű a mi korunkkal, a mi helyzetünkben, a mi (ti) tudásunkkal(otokkal) mögöttünk a világ összes felhalmozott tudásával (interwebz) nagy pofára odavágni, hogy ennyiért vényócvolvót meg tádékotrót kapol kisbarátom, dáhülyevagy! dácsija?
Az emberek nagy része viszont joggal nem mer használtautót venni, mert nem ért hozzá, nincs ismerőse sem, úgy átb*sszák mint kakát a palánkon, és ha van egy egészséges hárommilió körüli pénzmagja, akkor elkezd igencsak félni, hogy mit kapna, ha bemenne egy használtkereskedőhöz. Nem tudják, nagyon nem tudják, fogalmuk sincs arról, hogy mit kellene megnézni, mit kellene vizsgálni, mik az intő jelek. Nektek ez marha egyszerű, mert évek óta ebben éltek, de mi van azzal, akinek 15-20 éve van a segge alatt autó, de ezzel a kérdéssel még az életben nem foglalkozott, mert skodáról váltott vagyonőrre, most azt cserélné, eddig annyi volt az autózás, hogy tankolás, olajcsere, gumiszett, súlyadó? Az mit csináljon? Hol nézzen utána? Merre menjen? Ugyan már, esélye sincs.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Látom megy a megmondás. Hányan vették a fáradságot, hogy kipróbálják? Én kipróbáltam, és nem olyan rossz, mint ahogy sokan képzelik. Ennyiért ezt kapja az ember, ilyen egyszerű.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
magyarázni könnyű, megkeresni a rávalót pedig nem.
elhiszem, hogy feleennyiért audit meg bmw-t is lehet venni, csak az 10-15 éves, ez meg új.
valakinek új autót is kell venni, különben nem lesz használt autó sem, és akkor hogy fognak lecsapni a tuti felső középkategóriás vételre a tehetős magyar emberek, akiknek csak erre futja, de kell a megjelenés, és a minőség?
mellékelve egy példa, érdemes a választ is elolvasni a kérdésremod: akinek pedig nem inge, ne vegye magára, de látom lelki szemeim előtt a következő kommenteket
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz MunezXBK #67654 üzenetére
Én ezt a lószar + veréb kérdést másként látom. Sok ember joggal fél a magyarországi használt autóktól mert úgy van vele, hogy ki tudja hogyan hajtották és szervizelték őket biztos megkerülték vele a földet néhányszor a talán még törött is volt. Na ezek sosem fognak használt autót venni és bizonyos fokig meg is értem őket. Ha megvan a pénz a zsebükben egy újra (még ha az csak egy daciára elég is) és szimplán csak közlekedési eszközként tekint az autóra és nem vár tőle semmi egyebet akkor minek vegyen használtat hiszen alap, hogy azzal úgy is megpróbálják becsapni. Ha megnézed a Logan mk2-t és eltekintünk attól, hogy az csak egy dácsija akkor nem rossz vétel az és annyira már nem is ocsmány mint az első generáció. A logan mcv meg kifejezetten jól néz ki szerintem. A felszereltségét elnézve az alapmotoros változatba (1.2 sor4 16v szívóbenzin) 2,39millióért a metálfényezésen és az ocsmány gyári alufelniken kívül minden fontosabb extrát beleraktak (blokkolásgátló, vészfékrásegítő, kipörgésgátló, menetstabilizátor, elől oldal-fejlégzsákok, manuál klíma, fűtött motoros tükör, magasságában állítható kormány és ülés, osztva dönthető hátsó üléstámla, ködlámpa...). Ha pedig valaki fosik mert jujjdeszardácsija akkor +39k-ért vehet hozzá plusz 60hó/100.000km garanciát és még így is megáll 2,5millió alatt. Az igaz, hogy 2,4M-ért elég jó használt autókat kapni de van akinél az nem opció nekik tök jó választás ez. Ebbe beleül és új autója van csak használni kell ha bármi lekókad róla garanciában javítják/cserélik. És ami a legfontosabb és pénzben nem mérhető az az, hogy nyugodtan alszik az ember mert nem ült fel önként egy igen csábító egykor prémiumnak kikiáltott 5+ éves 2milliós szopórollerre.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
footy
addikt
Az első felével egyetértek amit írtál, de a második felével nem. Az 5+ éves prémiummal nem is szabad a Dustert hasonlítani, mert teljesen más a vásárlóközönség. Szerintem a Duster vásárlók korábban valami kompaktot vezettek, vagy mini egyterűt. Abból viszon 2,5-ért jókat találni akár 5 éves kor alatt, sőt ha olyan helyről veszed akkor még akár garanciával is és a beltér minősége még mindig van olyan/jobb mint a Dusternél. Konkrét péda mondjuk egy Kia Ceed, amiben még mindig nem ülsz alacsonyan és a minősége teljesen más kategória, 4 évesen még él a teljes körű garancia és van +2éved a főegységekre.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Kornel #67659 üzenetére
Így van. Onnan kell kiindulni, hogy az embereknek nincs pénzük. Mindenki szívesen rohangálna új Mazdával, Toyotával stb... de jelenleg nem ez a realitás. A hülyébbje ilyenkor beleül valami lefingott 6-8éves 2milliós felső-közép kategóriás dízelbe mert kell a rongyrázás a szomszéd előtt dácsijába pedig ugye nem ülünk még ha új akkor sem mert az szar és különben is, hogy néz már ki, hogy csak egy dacia van az udvarban amikor a szomszéd Passat kombival jár.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Kornel
veterán
válasz neduddki #67663 üzenetére
meddig gyártották kettőstömegű nélkül?
(#67664) 8th : pont erre céloztam a pár hsz-al ezelőtti monológomban
(#67665) footy: nem sokat, amihez oda is van írva, mind kereskedői gari, weltauto, meg ilyenek... tényleges éveken keresztül vezetett szervizkönyves alig van, ami meg van, az meg nem ér annyit, amit kérnek érte.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Magyar valóság:
Csávó tescoba beáll a parkolóba 2 helyet elfoglalva a fos 320d-vel.
Csaja megszólal, hogy miért ilyen szarul álltál ide.
Csávó: ha valaki szóváteszi, akkor megmondom, hogy így álltak már mellettem ezért álltam így be.7 üres parkolóhely volt közvetlen mellette, de ő nem tudott beállni, inkább gagyi kamu dumát mond, ha valaki szóváteszi neki elfele menet.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Zolás
addikt
Hacsak nem jár arra az önjelölt oktató, szándékosan összekarcolja a kocsid, és kiszúrja a gumidat, + ráragasztja, hogy parkolj rendesen.
Haver járt így, újpesti nagytesco, direkt messze is állt meg, ne zavarjon senkit, de valamelyik vicces oktató kedvű gyökeret így is idegesítette.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
giigz
veterán
Én ennek pont az ellentettje vagyok, és sosem nyomták rá még az ajtót, igaz csak 1 éve van ez a kocsi, de napi rendszerességgel állok mások mellé. Mondjuk az is igaz, hogy ha az enyémnek nekinyomják az ajtót, akkor nem ér festést, hanem az oldalsó műanyag lécet...
Általában olyan közel szoktam mindenhez állni, amennyire csak lehet, a múltkor az előttem lévő fém oszlophoz kb. 3-4 mm-re volt a kocsi eleje, az volt az eddigi legpontosabb beállásom De a parkolóházban meg a Tesconál is közel szoktam állni, a múltkor úgy álltam be két kocsi közé, hogy alig tudtam kiszállni, nagyon kellett szenvedni. Aztán beszálláskor haverom az anyós oldalon be sem tudott szállni sehogy sem, csak a kiállásom után...
-
vendingo
veterán
Én egy hipermarketban üzemeltetek egy boltot, napi 12 órát áll a parkolóban a kocsim.
Majd mutatok a twingo oldaláról képeket. Fémig ráb@sszák az ajtót, oldalanként 30-40-50 horpadás, festékfoltok. A löksinek folyamat nekitolják a bevásárlókocsit, lámpa bezúzva, horzsolások, karcok mindenhol.
Egyik sérülést se én csináltam, mind a barom emberek műve...Ismerős viszonylag új 730-át nyúzták végig a múlt héten ugyan ebben a parkolóban.
Most azon gondolkodok, hogy lehet jobban járnék, ha lefóliáztatnám a kocsit.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz DeFranco #67684 üzenetére
Én a twingoval olyan helyekre beállok, hogy még egy smartos is 2x-r meggondolná, hogy nekiveselkedjen-e.
Nagyon érzem azt az autót. Bezzeg a golfal fosok tolatva parkolni, szoknom kell, hogy "nagy", illetve féltem a felniket.
Hétfőn felrakom az acélfelniket, azzal majd bátrabb leszek, na meg ott a vonóhorog isCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
DeFranco
nagyúr
válasz vendingo #67685 üzenetére
gyere próbáld ki a szedánfókát lenne sírás, akkora meg olyan magas segge van, hogy úgy érzed, mintha lenne mögötted egy utánfutó, fogalmad sincs, hogy épp egy centire vagy-e a mögötted lévőtől, vagy köztetek van a fél utca
@!Overdose!: belvárosban nem tudom mennyit érne, 15 centinél már folyamatosan visít, és ott még bőven kell menni 12 centit, hogy beszuszakold magad valahogy
szerk: amúgy nyilván én vagyok a béna, ez nem kérdés, de akkor is nagy para
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #67688 üzenetére
Most hogy írod, hát neked is szedán van Akkor neked is 4,4 méter... Sokat kell gyakorolni, én mindig úgy csináltam, hogy amikor láttam egy olyan helyet, amire kapásból azt mondtam, hogy na ide soha nem állok be, elkezdtem szenvedni, és beálltam valahogy Utána nyilván egyre könnyebben és szebben megy...
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Jelentem, ma elment a Fabia-m. Kicsit azért sajnálom.
Most viszont jöhet a keresgélés. Egy nála erősebb, nagyobb autót vennék ugyanennyiért. Valamiért a Saab 9-3 -ra vagyok rákattanva. A Saab 9-3-ra milyen alternatívát tudtok mondani a Volvo-t leszámítva?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
zoo8800
veterán
Ha már itt vagy, írhatnál pár mondatot a hintóról. De ne olyat, amit a tesztekben is olvasni, hanem ami a hétköznapi használat során derül ki. Pl. mennyire jó a klíma, hogy csukódik az ajtó, kisebb-nagyobb zörgések, rádió minősége, tolatóradar érzékenysége stb. Meg még ami eszedbe jut.
rip and tear, until it is done
-
nagyúr
válasz zoo8800 #67695 üzenetére
Mit is mondjak, osszessegeben en nagyon elegedett vagyok.
Ami nem tokeletes:
- a motoros ules automatikusan hatrahuzodik, amikor kiszallsz a kocsibol. Viszont ha valami blokkolja az ulest (jelen esetben a hatso ulesre rakott gyerekules), akkor attol meg csomo ideig probalkozik az elektronika, es erolkodik
- a klima kicsit lassan fut fel, jovo heten meg is nezetem a szervizben, amikor felrakatom a teli kerekeket
- ha be van kapcsolva a TMC (kozuti informaciok vetele es megjelenitese a GPS-en), akkor ha epp kozlekedesi hireket mondanak a radioban, akkor bekapcsolja, es megkerdezi, hogy akarom-e tovabb hallgatni. Egy mozdulat kikapcsolni a radiot, de a funkciot magat nem sikerult meg deaktivalnom, es ez bosszanto.Egyebkent nagyon elegedett vagyok a kocsival, szep, jol megy es kenyelmes, egyeb zorgesek, hibak, stb. nem fordult elo igy kozel 20k km utan. Ja, es mondtam mar, hogy soha tobbet manualis valto?
Majd irok rola meg kicsit reszletesebben, bar a fentieken kivul tenyleg minden szuper, boldog vagyok vele.
while (!sleep) sheep++;
-
veterán
jah, csk gyakorlás. imádtam, amikor az asszony kiverte a hisztit, mert 1 hét autóhasználat után harmadjára sem tudott beparkolni párhuzamosan. de aztán szép lassan belejött, pedig a focus 2 nem olyan kis autó. a végén már olyan helyekre betette, ahova én sem próbáltam volna meg az aurisa meg annál is nagyobb, de van tolatókamera, azzal pikpakk be lehet állni bárhova, nagyon hasznos szerkezet.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs