- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
- Milyen asztali médialejátszót?
- Raspberry Pi
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz DeFranco #67300 üzenetére
Semmi baj azzal ha az ember tisztában van azzal hogy veszélyes üzem. De árulj el valamit nekem. Mi van akkor ha egy szépen mosott , jól karban tartott mittomén pölö e merci megyen, te meg mellette és egyszer csak neked megy?
Értem amit írsz, és nem látom az okát hogy az ember ne legyen óvatos, de úgy beülni a volán mögé hogy az ember majdnem retteg attól hogy mikor mi történ-het, számomra nem elfogadható.
Én is óvatosan vezetek, de elsősorban élvezem az autózást és csak másodsorban aggódok azon hogy -hat -het.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #67287 üzenetére
"ezzel nem lehet mit tenni, az út szélén fejbe még sem lőheted, ha nem megfelelő a gumi"
Pont, hogy az ész nélküli trafizás helyett erre is lehetne ellenőrzéseket tartani. így ezt a statisztikát átgondolva ugye mennyivel nagyobb értelme lenne baleset megelőzés terén, mint az abszolút gyorshajtáson csámcsogni mindig? Télen, ha havas jeges idő van, kiállni ellenőrizni, aztán ha nyárival megy józsi bácsi, akkor csókolom lehet is kiszállni az autóból. Írják bele a kreszbe, hogy ha havas vagy jeges az út, akkor télen kötelező a téli. Osztrákoknál is büntetnek, itt is sok sok pénzt lehetne akkor szedni érte, tehát állambácsi is boldog lenne, és ennek tényleg lenne értelme.
Egyébként meg ha balesetet okoz, nekem jön és összetöri az autómat (pláne engem vagy valamelyik utasomat), és meglátom tükör radiál nyárival rohangál a hóban, akkor azért könnyen lehet előveszem a kerékkulcsot hátulról ...
Azért ez elég megdöbbentő statisztika. Amikor vezetéstechnikai tréningen voltam, azt hiszem 1 ember volt nyári gumival .. a vicc az volt, az én télim is botrányosan szar volt, a profilmélység jó volt, de a hátsók asszem 4, elsők meg 6 évesek voltak, kuka volt már nem tapadt szart se ... ennek ellenére még én is fényévekkel jobban tudtam teljesíteni, mint a csávó a nyárin, gyakorlatilag ő nem bírt megállni értékelhető távolságon belül .. utána el is mondták, és mutattak is tesztet róla, a legszarabb téligumi is messze jobban teljesít hidegben esőn havon és jégen (szárazon sztem egy jó nyári odaver sok szar télit), mint egy nyári ... az én nyárim is, hiába tesztgyőztes, most ha már hideg van és vizes az út, érzem hogy nem tapad úgy ..Mod:
"gondolhatod, hogy nem jegyzetfüzettel járom a plázaparkolókat, hogy egykopott, egynyári, egypúpos"Hát nem tudom.... én el tudnék rólad képzelni ilyesmit
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #67301 üzenetére
Nyilván ez ellen nem tudok semmit tenni. Nem is a kizárásról beszélünk, hanem a kockázat csökkentéséről. Az, hogy belátom, hogy az S merciben vagy egy Poloban is okozhatnak balesetet nem egyenlő azzal, hogy mostantól az övet sem kötöm be, mert végül is a körülmények foglyai vagyunk mindannyian.
Vannak arányok.
Te ezt a te valóságodban a benned levő kép alapján úgy képzeled el, hogy én konstans rettegve féken remegő lábbal feszülök majomaköszrűkövön pózban a balegyben. Ezzel én tenni semmit nem tudok, max. megmondom, hogy nem így van, és felhívom a figyelmed, hogy ne feltétlenül a benned kialakult képből indulj ki, mert például abból ami rólam általad visszaverődik, azt én nem látom magamról hitelesnek, torznak látom.
Ettől persze lehet szólni mindenért, szeretem a konstruktív kritikát, mert előre visz, csak jelzem, hogy ezt most szerintem nem látod teljesen jól.
-
DeFranco
nagyúr
Az a baj, ha kötelezővé teszik, akkor már csak azért is a legöregebb legszarabb legolcsóbbat fogják feltenni, amivel nem vagy előrébb... gondolkodtam én is ezen, de sokat nem érsz vele.
Persze ettől függetlenül ez az egyetlen valós lépés, amit meg lehetne tenni, előírni a "téligumit" de ettől sem nőne lényegesen a biztonság. Aki eddig adott rá, ez után is adna, aki nem, az úgy is valami kopott rideg szutykot tenne fel, csak olcsó legyen.
remod: mondjam a statisztikát? amúgy persze nem, de azért amikor most a tesco előtt parkoltam, nézelődtem, és azért persze megütköztem azon amit láttam.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #67304 üzenetére
Ennyi erővel minden szabály kikerülhető ... ha csak 10%-kal lenne emiatt több embernek értékelhető téligumija, már megérte, nem?
Mellesleg feltételezem, hogy aki nem vált télire, az nyáron is valami rakás szar gumival jár (mivel vagy azért nem vált télire, mert csóró = nyáron se conti sport contacttal nyomul - vagy pedig mert annyira keveset használja az autót, hogy hova cserélgessen = 10 éves elöregedett nyári fos gumija van). Szerintem a rakás fos nyári guminál a rakás fos téli gumi még mindig többet tapad.
Miért ezzel amúgy mi a baj: x évesnél nem öregebb, sérülésmentes téli gumi, aminek jó a profilmélysége.
Ha ezt ellenőriznék akkora erőkkel, mint a gyorshajtást, és kemény pénzeket szednének érte, lenne ott bevétel"szeretem a konstruktív kritikát" = érted te a viccet, csak nem szereted
[ Szerkesztve ]
-
-
8th
addikt
válasz DeFranco #67274 üzenetére
Keresztapámnak szerintem az életben nem volt még téli gumija. Mivel még sosem vezette úgy a saját autóját, hogy azon egy jobb fajta friss téli gumi van így nem is érzi a különbséget a kettő között. Mindig arra hivatkozik, hogy évtizedek óta vezet és még egyszer sem volt gondja télen nyári gumival. Szerintem nem is érti a problémát. Szerk.: ja, és be sem köti magát mert minek...
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
postan biztositas megkotve, nov 18ig megf van -20% ill. adtak ingyen assistancot is
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
8th
addikt
válasz bitpork #67312 üzenetére
Azért az elég mulatságos amikor a sokadik nekifutásra sikerül csak kiállnia az enyhén lejtős udvarukból miközben Ken Block-ot megszégyenítve gyöngyöző homlokkal driftel felfelé a 3centis hóban a nyári gumis L300-al, akkor ne mondja már, hogy jó a nyári gumi télen is. És igenis kösse be magát mert az oké, hogy sosem vezet gyorsan mert tényleg nem viszont nem egy kísérlet kimutatta, hogy már 20km/h sebességű ütközésnél kézzel lábbal kitámaszkodva sem bírja megtartani a saját testsúlyát az ember és már ilyen tempónál is kivétel nélkül mindenki befejelné a szélvédőt. De nem, az öv az szerinte hülyeség mert ha ilyen meg olyan balesetet szenved és ha beszorul és ha meghal stb. De ha kirepül akkor túléli és blablabla... na ilyen és ehhez hasonló ostobaságokkal próbálja igazolni a saját álláspontját. Az öv legalább az esélyt megadja, hogy túléld a nélkül azonnal véged. Én mindig bekötöm magam és mindig be is fogom. Ha csak 4km-re megyek a szomszéd településre akkor is. Városban meg alap ha két sarokra megyek akkor is. Sok dolog belefér nálam ez nem.
(#67314) MunezXBK: Lehet mert nincs áruk, olcsó hozzájuk az alkatrész és használati értékben semmivel sem rosszabbak mint a konkurencia?
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
-
vendingo
veterán
Ma voltam a Golfal eredetiségvizsgán.
Volt egy kis meglepettség az eladó és az én részemről is.
Ő újonnan vette márkakereskedésből, viszont rétegvastagság méréskor azt mutatta a gép, hogy az egész autó telibe lett fújva. Most ez hogy vagy miért lehetett?
Minden elemen bárhol mérve ~215 mikron vastag volt a festék.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
8th
addikt
válasz vendingo #67320 üzenetére
Nem tudom mennyinek kéne lennie a gyári festékvastagságnak nem lehet, hogy ez a normális? Vagy az eredetiségvizsgáló ember mondta, hogy itt valami gebasz van? Ha minden elemen egyforma vastagságot mértetek akkor szerintem nincs para mert utólag elég nehéz - vagy inkább lehetetlen - az összes elemet kézzel így egyformán lefújni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
vendingo
veterán
válasz fenergie84 #67323 üzenetére
2004-ben vette az autót.
hobizoli: Ezüst
8th a vizsgáztató faszi mondta, hogy sokkal vastagabb a festék, ezen van még egy réteg meglátása szerint.
Full egyenletes a vastagság, mindenhol 210-217 között volt. (ha jól emlékszek)Ránézésre semmit nem lehet megmondani róla, engem nem zavar, csak gondoltam rákérdezek.
Most legalább ellenállóbb a sérülésekkel szemben[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
fenergie84
addikt
válasz vendingo #67328 üzenetére
Akkor már volt kötelező eredetiségvizsga, szerintem akkor a szalon nem hívta fel a volt tulaj figyelmét erre.
Szerintem is, ha minden elemen közel azonos az érték, akkor nincs jelentősége, biztos a gyárban kapott még egy réteget.Amúgy meg az a ~215 nem is olyan sok, néztünk egy kocsit, amin a baloldali C oszlopon ~2000 volt , na az kiverte a biztosítékot
Az enyémen a bal oldali két ajtó lett ködölve, azon mértem ~200-at[ Szerkesztve ]
-
-
vendingo
veterán
Haver mondta, hogy az ő kocsiján is dupla festék van és a szervizben azt mondták neki, hogy valószínűleg valamelyik északi országba szánták, mivel oda vastagabb festéssel küldik az autókat, hogy jobban ellenálljon a korróziónak.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
batai15
félisten
Törött autóval hogy állunk?kinéztem egy suzukit volt törve. De most lett műszakiztatva,2015 ig. 450 az ára kereskedőnél,2003 évjárat. Néztem ilyen felszereltség 550 kb ..
-
hobizoli
nagyúr
nekem 2.4JTD van, kombi, HLX
szerintem az 1.9-s dizel motor ebbe a bodeba mar keves, ha beleulnek 2-3-n, ~1300+ kg mar uresen is
na meg a 2.4-k kozt tobb a HLX szintu db, es kb ugyanannyiba adjak azt isvan par tipusbetegsege a JTD dizeleknek: gazpedalszenzor, légytomegmero, EGR szelep (de ez melyik dizelben nem...?)
tiőpikus hiba meg a hatso futomu lengokarcsapagyak leroggyanasa (Bravo/Brava detto), de hat 200+ km utan mar... 9-10k/oldal, erdemes egyszerre kicsereltetni mindkettot akkoris, ha csak az egyik tunik szarnaksima TD-t ne nezz belole, az nem annyira jo, benzines meg ekkora bodeba felejtos, gatyadat lezabalja varosban
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
TaaT
veterán
válasz vendingo #67336 üzenetére
Én csak azt írtam hogy nem kell felesleges meséket gyártani, valszeg ugyanolyan jó mintha csak 1réteg festék lenne rajta.
Ja és bontsd meg a 2 első doblemez alját az ajtó felőli oldalon és takarítsd ki, szeret összegyűlni mögötte a virágföld ami miatt belülről elrohad a lemez [link]
Give them hell Ukraine!
-
DeFranco
nagyúr
válasz batai15 #67340 üzenetére
Az egy dolog, hogy mit mondanak mi sérült, meg hogy mi látszik ránézésre, azt a gtk-s légzsáknyílt autót is úgy akarták nekem eladni, hogy lökhárító meg picit a motorháztető sérült, közben meg meg volt tekeredve...
meg kell nézetni egy szerelővel, hogy az ütközésnél energiát elnyelő elemek épek-e, ha igen, akkor a többi esztétika
nem értek amúgy hozzá, ez csak a magánvéleményem.
-
-
DeFranco
nagyúr
Srácok én rontok el valamit?
A00-val a biztosításom 21k volt egy évre. Most akárhol számolom (aegon, union, posta) 37-42k-ra jön ki ugyanez, B01-re lépve...
Tényleg duplájára nőttek a díjak, vagy én cseszek el valamit?
Nem aktuális a váltás, csak márciusban, de ez így hogy???
@Melack: úgy gondolom igen...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Dark Souls sorozat
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Motoros topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs