- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hobby elektronika
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- iPad topik
- Milyen egeret válasszak?
- Így építsd a billentyűzeted!
Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
-
Revolit
senior tag
Én tegnap álltam meg parkolóban, jövök vissza, mellettem egy régi swift áll, lökös fele letörve, össze vissza törve/húzva, megyek kocsimhoz, az anyós ülés oldalán belül egy csavarhúzó volt beszúrva ablak és ajtó közé, a kocsi egy nagy szemetes volt gyakorlatilag, te jó ég mondom...
Gyorsan meg is néztem kocsimat most sikerült-e a parkolás neki elsőre...Amúgy én se szeretem ha közel állnak hozzám, sőt ha ilyen nagyon szorosan áll valaki mellettem, fel is szoktam írni rendszámát és a kocsi típusát meg színét. Bár ez azért ritka. De nem kell hogy a sofőr béna legyen, elég egy szeles idő és hopp már ki is csapja ajtót...
-
DeFranco
nagyúr
A fogarasi tesco parkolója még egy csoda hely... óvatosan parkolok, jellemzően ott, ahol bőven van hely (a kocsitároló mellett kettővel, mert a kocsitároló melletti hely másfél egység széles, így arrafelé vonalra állva több hely marad mellettem mindkét oldalon, mint bárhol máshol), mégis minden egyes alkalommal ki van hajtva a tükröm (menetirány felé, hogy rohadjanak meg) meg szerintem azt a pár ajtónyitást ami van a kocsin, ott szedtem össze.
Rengeteg frusztrált f*sz ott tölti ki a szerencsétlen patkány életének minden agresszióját, mert megint kiröhögte a targoncás, bevágtak elé egy nála kisebb kocsival, majdnem lelépett a gyalogos, a gyerek már kurvaanyázik nyolc évesen, az asszonyt meg hívogatják, és dugdossa a facebook profilját. Hát akkor ráb*szom az ajtót erre a gyökérre is, rohadjon meg miért állt ide.
Érdekes módon máshol mindig sikerül megoldani, hogy úgy találjam a kocsit ahogy hagytam, akár lidli (mellette) akár auchan (M3 vagy M5) akár bármi. Nem, a tesco-ban a legkisebb (sérelem) is számít, köcsögmajom, mit jár ide, biztos sok a pénze rohadjon meg...
-
EQMontoya
veterán
válasz bandus #67700 üzenetére
a végén már olyan helyekre betette, ahova én sem próbáltam volna meg
Másik topic, testvér!
Amúgy az újabb autók ilyen szempontból rettenetesek, a hátsó szélvédőt Napóleon korában simán szabadalmaztatták volna árnyékolt lőrésnek az erőd falára. Tolatókamera nélkül halál. No meg meg kell tanulni használni a két oldalsó tükröt tolatásnál. A hátsó kilátás már az IS-ben sem annyira fényes...Same rules apply!
-
neduddki
nagyúr
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
válasz EQMontoya #67710 üzenetére
"Amúgy az újabb autók ilyen szempontból rettenetesek, a hátsó szélvédőt Napóleon korában simán szabadalmaztatták volna árnyékolt lőrésnek az erőd falára."
A szomorú az, hogy lassan már az autók nagy részén a hátsó ablak is ilyen, nekem meg oda kéne tennem két gyereket a hátsó ülés helyén lévő sőtét lyukba. Értem én, hogy biztonságos, de ilyen alapon egy kipárnázott, légzsákozott fadobozban is vihetném őket.
Mondjuk ez meg a másik véglet, ahol az üvegfelület nagyobb, mint az oldalsó fémfelület:
A kérdésem az, hogy ha ezt így a világ egyik legbiztonságosabb autójává tudták varázsolni már kb 30 évvel ezelőtt, akkor a technika előretörésével miért nem képesek legalább valami alapvető komfortot bizosító kilátást nyújtani? Egyébként az új volvók dettó ugyanilyen szarok hátsó kilátás tekintetében - mint minden más is. Gyakorlatilag a hátsó ajtóknál már szinte minden autó esetében méter magasan van az övvonal.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
neduddki
nagyúr
válasz parandroid #67712 üzenetére
HI!
mer meg kell flelni a toresnek, es a laccatank is meg kuoombenis ez a divat
nemmintha haturul annyir a tornek, de vanodalso /na jo otobild csinalt egyet kiabrandito eedmennyel, de ott a csaomagtartoba pakolt gyerekekre hegyezte ki/udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Melack
veterán
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
nagyúr
válasz parandroid #67712 üzenetére
A kocsi, amit linkeltel, barmely ma kaphato* autotol messze-messze elmarad biztonsagban. Egy Smart-tol is.
*kinaiakbol lehet, hogy van gyengebb, de nem biztos
while (!sleep) sheep++;
-
giigz
veterán
válasz parandroid #67712 üzenetére
Ez a maga idejeben az alvaz/kasztni uj V tipusu elrendezese miatt lett nagyon jo biztonsagban, tehat egy Trabi ellen nagyon jo volt, de ugye a mai autok ellen mar ez is papir.
Minel kisebb az uvegfelulet, annal jobban tudjak mereviteni a kocsit es annal jobban elrendezni a mereviteseket mindenhol, nem lehet mast tenni, egyre kevesebb uvegfelulet lesz...
-
-
Közben eltelt 30-40 év, nyilván sok minden változott, meg írtam is, hogy ez a másik véglet. Ugyanakkor én akkor sem szeretm, hogy vagy egyterűt (esetleg szuvot) veszek, vagy egy sötét lyukba kell bedobálnom a gyerekeket. Szeretem a kombiformát úgy általánosságban, a most piacon lévő kombik között viszont nagyon nagy divat lett a minél alacsonyabb üléspozíció és a minél magasabb övvonal, ami teljesen abszurddá teszi a hátsó üléseken való hosszútávú komfortos utazást.
Egyterűeknél meg ugye a másik divat, hogy betesz hátra egy jó esetben variálható padsort, ami finoman fogalmazva nem különösebben kényelmes, maga az ülés komfortra egy középkategóriás kombiban mindent ver, talán normális ülést hátul a Mazda 5-ben láttam, az összes többi, amit néztem ebben a kategóriában (C-Max, Picasso, Scenic, Zafira, Verso), gusztustalan fapad. Szuvoknak van még általában normális hátsó üléssora, meg abból ki is látni hátulról, de olyat meg más okokból kifolólag nem vennék.
Ja, gyerekülés ugye a komfortkérdést nyilván meg tudná oldani, de a nagyobbik lányom már 156 centi, neki nem kell gyerekülés, és a kisebbik is már 130+, úgyhogy neki is csak egy magasítója van. És még kettejük között a kutyának is el kellene férnie (csak 3-4 kilós, nem egy nagy darab, összegömbölyödik és alszik hazáig).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
EQMontoya
veterán
-
válasz EQMontoya #67720 üzenetére
Benne van a topjelöltek között, de egyelőre a lentiek, és gazdaságossági szempontrendszer alapján még mindig az új Octavia kombi lenne a befutó 1,4 TSI-vel, ha most cserélnénk. Egyelőre mindenesetre marad az Astra, egyszerűen sajnálnám lecserélni, 7,5 éves, újan vettem, mindig megkapta a szükséges törődést, mindent tudok róla, igazából még mindig sem nem gyenge, sem nem kicsi, és ha minden jól megy, ebben a hónapban meglesz benne a százezredik km.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
EQMontoya
veterán
válasz parandroid #67721 üzenetére
7.5 év, 100e? Hát azt tényleg ne cseréld le, az egy bejáratott autó... Amúgy ha kombik is megfelelnek, akkor pl. Accord, Mazda 6, Avensis is elég jó autó. És a régi Octáviával ellentétben nem lesz bennük szálkás a segged a fapadtól.
Same rules apply!
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #67719 üzenetére
Az üvegtető és a világos kárpit agyon sokat dob az utazási komforton!
-
válasz EQMontoya #67722 üzenetére
Igazából a kombi a prio, nagyon megszerettük a formát, az új Octavia meg nekünk teljesen jónak tűnt, nemhogy nem fapadnak. Accord, Mazda 6 nekem egy kicsit nagy lenne, az Avensis meg kombiban nagyon csúnya szegény (hát még az Accord, te atyaisten). No meg ha már ilyen horribilis futásra veszem, akkor nyilván inkább vennék újat, vagy egészen kevés km-est, és használnám jó sokáig, mint a jelenlegit is. Dízel ugyanezen okból ugye megint kilőve. Amúgy a 100k-ban benne vannak 1,5 éve a Mo-i utak is, meg az, hogy párom 4 hónapig egyedül volt kint, mi meg jártunk ki utána 2-3 hetente a gyerekekkel, az egy kicsit megdobta a futást. Hiába, no, Mo-n nekem 5 km-re volt a munkahely, páromnak két saroknyira, nemigen pörgött a kilóméteróra. Itt meg ugye tömegközlekedés rulez, legalábbis ha nagyvárosról van szó, és a melóhelyhez nem jár parkolóhely.
joamilestoné: Ne is mondd, amióta tesztvezettünk "holdfénytetős" autót - kisebbik lányom romantikus alkat -, azóta másmilyenbe be se akar ülni.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
neduddki
nagyúr
válasz parandroid #67724 üzenetére
HI!
szegeny 405ben az "uveg" tetoabalkot kedveltem alegkevesbe nem is vot nagyuon haszna;va izlesek es pofonok:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
V.Stryker
nagyúr
Valakinek van tapasztalata 1.6-os motorral szerelt Focus-al? mire kell vigyázni? Jó gépek?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Vladi
nagyúr
válasz V.Stryker #67731 üzenetére
Nekem 13-as van. Igaz, dízel.
A szervízköltségeket megnézheted a szervíz előírásában. Ami engem elijesztene egy használt fókusztól az az, hogy nagyon sokat használtak céges célokra. Ezért rendesen terhelték őket. Viszont az többnyire dízel.Egy 1.6-os motort a klíma azért ne fogjon már meg, úgy gondlom.
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
-
DeFranco
nagyúr
válasz V.Stryker #67731 üzenetére
A fogyasztás az nálam nagytotálban 7 liter, szerintem kb. 6,6 lehet klíma nélkül és 7,4 klímával. Főleg városon kívül használom, fele pálya (130-140 óra szerint) fele országút. Persze megyek vele városban is, de az a kevesebb.
Általában két fővel és tele puttonnyal megyünk, így klímával is biztonságosan használható, lehet vele menni, nem ragadsz bele egy előzésbe, emelkedőn is simán gyorsít, hegyet is mászol vele ha kell, de természetesen megérzi a terhelést azért. Megy, meg gyorsít, de érezhetően vérszegényebben, heréltebben mint klíma nélkül.
Megbízhatósága szerintem kiváló a hallottak és az eddigi tapasztalatok alapján, specialista szerelő szerint egy annyira egyszerű és jól megcsinált konstrukció, hogy három keréken és egy hengerrel is hazahoz, de inkább ki sem döglik alattad.
Szervízköltsége nem vészes, de ebbe itt most nem mennék bele, mert egyesek masszív vallási kérdést csinálnak belőle, és nincs kedvem végighallgatni megint, hogy a majdnem szervizes sógi honnan szerez kéz alól majdnem gyári majdnem új majdnem méretpontos alatrészt 200% kedvezménnyel dehülyevagyok hogy ennyiért vettem bele akármit...
Tudok viszont adni tételes listát privátban az összes költséggel. Megvásárlás óta a szerelőnél hagytam egyszer 130-at vezérlés cserére, összes szűrő, összes folyadék, klíma töltés, klíma takarítás, átnézés, pár tömítés címszó alatt (nagyjából jó fele volt a vezérlés munkadíjjal), megvásárláskor ismert hiba volt a kipufogó flexi tag 18k-s javítása, és volt egy rugótörésem, ami után az első pár rugót 33k-ból cserélték munkadíjjal. Fél éve használom, konkrét baja ezen kívül nem volt, egy szoftverfrissítést csináltak rajta (4k) alapjárati vezérlés miatt. Kopó dolgok kopnak (kutyacsont, szilent, stb.) más eddig nálam nem jött elő. 108k km-el vettem.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #67734 üzenetére
H!
hanemmegmondtam:- )))
amugy is mator vagy a Te fizecc az kaktreesze es nem Neked me elhosozd es hogy meg a szereo is pizt kirr ehhhh.... kezdo.....udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeFranco
nagyúr
válasz V.Stryker #67739 üzenetére
Le tudnálak ha akarnálak Van itt is hibalehetőség bőven, és sok a torkavéres kocsi, de alapvetően a maga kategóriájában jó választásnak tartom, feltéve, hogy tényleg jót fogsz meg. Ahogy Vladi mondja, sok a céges, meg sok a lelakott, mi szám szerint 1 db-ot találtunk megvehetőt márciusban a teljes Budapest + 20km vonzáskörzeten belül.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Próbáltam nagyon passzívan és feltételes módban fogalmazni, plusz természetesen azért ebben benne van pár márkatárssal való eszmecsere eredménye is.
Te objektív szemlélőként látsz benne olyat amit finomítani kellene, vagy nincs eléggé feltételes módba téve?
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #67745 üzenetére
Igen ez relatív, nyilván nem egy rakéta de 1,6-os Astrám jobban gyorsult klímával. Időközben felvilágosítottak, hogy azért mert annál ha klíma mellett lepadlózol lekapcsolja a klímát (amíg padlóig nyomod a pedált). Lehet a Focus nem tud ilyet?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Futás, futópályák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Nők, nőügyek (18+)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Windows 11
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen