Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vladi
nagyúr
Ezek ilyenkor direkt megvárják az esőt a fotózáshoz? Igazán leszokhatnának már róla.
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
-
Klemens
őstag
válasz DeFranco #68950 üzenetére
Abban az esetben viszik el az autót, ha a roncs értékét fizetik ki.
A levélben az szerepel amit leírtam. Ergo a roncs nálam maradhat, ha megcsináltatom akkor megcsináltatom, ha felgyújtom akkor az, én döntésem.
Annyiból "jó", hogy még nincs átiratva, ha netán eladom vagy ilyen, akkor nem kell az átírás költségeit bukásnak könyvelni."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
mycso
veterán
válasz DeFranco #68950 üzenetére
Nem kell semmit csinálnia. Illetve itt még azt nem tudom, hogy jogilag van-e (ha igen akkor mi?) különbség a gazdasági és a sima totálkár között.
Mert ugye gazdaságinál arról szól a történet, hogy a biztosító szerint gazdaságtalan lenne az autó javíttatása (nyilván márkaszervizes árakkal számolva), így GTK-ra veszik az autót.
Ezután jön, amit a kolléga írt, hogy megnézik (euro tax) az autó jelenlegi tax értékét, abból levonják a roncs értékét és a fennmaradó összeget (a kettő különbségét) fogja neki a biztosító kifizetni.Természetesen megjavíttathatja és használhatja tovább --> él a bizti és a műszaki is tovább az autón.
(#68952) Klemens: így van, ha roncs árát is kifizetik, akkor övéké a roncs
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
nyogo83
senior tag
válasz Klemens #68952 üzenetére
Ezt kiegészíteném azzal, hogy GTK esetén nem buknád az átírást+forgalmi+TK árát, csak nem újságolják a biztosítók. Mivel rajtad kivűlálló okok miatt kell másik autót venned, ezért neked ezek a költségek is a "károdhoz" tartoznak.
Februárban szintén GTK-ra vágták a verdám, "roncsot" vitte egy nepper, maradékot fizette a biztosító + az említett költségeket is bevasaltam rajtuk.ui: Roncs árának megállapításához felrakják egy "roncsbörzére", ahol licitálhatnak rá nepperek. Na az marha alacsony összeg lesz. Azt fogják levonni az autó eurotax árából. Te dönthetsz, hogy annyiért odaadod-e a nyertes neppernek, vagy megtartod.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Aha... köszi mindenkinek, világos
Azt, hogy a roncsot kifizetik, vagy virágládának használom, azt mindig én döntöm el amúgy? (mármint ha felajánlják, ofc)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Van különbség. Műszaki totálkárnál a roncs már kb semmit nem ér így ott többet kell fizetnie a biztosítónak, mert a roncsérték 0 vagy erősen közelíti azt. Tehát a biztosító érdeke az, hogy gtk legyen ne tk a kocsi.
mod:
DeFranco: Igen.
A biztosító megfutattja egy online aukcuiós oldalon a roncsot, és aki a legtöbbet adja érte azt számolják roncsértéknek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nyogo83
senior tag
válasz DeFranco #68957 üzenetére
Persze. Ha meg akarod tartani, akkor levonják a kifizetendőböl és kész.
Mondjuk van egy hátulütője a dolognak, ha megcsináltatod. Nekem a biztosító annyit mondott, ha megtartom és megjavítom, akkor utána ha van valami káresemény akkor lófszt se fognak fizetni, mivel 1x már kifizették az autó eurotax értékét GTK-ra. -
válasz blt.62 #68942 üzenetére
Hát automatával necces az a 6 liter. Viszont én hajtottam 280se -t és az városon kívül evett 11 litert, városban meg 12-t, függetlenül attól h mit csináltam.
Szerény nyomott véleményem szerint a linkelt merciben jóval több van. A szegedi Pappasban volt már millió km-n átfordult is. Ez viszont nem azt jelenti hogy rossz! Én megvenném jó szívvel, mert ha karban van tartva, akkor annak sok baja nem lesz.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #68960 üzenetére
De azért csak 20 éves már, és vannak alkatrészek, amik futástól függetlenül elöregednek. Tömítések, műanyagok, gumialkatrészek, amik cseréje nem két fillér, ha gyári megoldásokat szeretne. Persze ha ezt elvégzi, akkor lehet egy megbízható autója hosszú időre. De ha mozgáskorlátozott, akkor viszont a Xsara Picasso jobb lehet, mert abba nem kell leülni, könnyebb a ki és beszállás.
-
válasz szőröscica #68961 üzenetére
Egy barátom -igaz kombit- ilyet használt. A futómű filléres volt. A motorban voltak még bontatlan alkatrészek. Nem olyan veszélyes szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
Atyaég, ez a Zugligeti út Kuruclesi út kereszteződés valami karasztrófa reggel és este csúcsidőben ... azt nem értem, lenne itt bőven hely, hogy csináljanak kanyarodósávot, meg kiszélesítsék itt az utat ... az ilyeneket miért nem csinálják meg, kijönne pár millióból...és annyi ilyen van a városban, ezeket a gócpontokat átépítenék, akkor nem kéne 10 perceket ácsorogni ezeken a helyeken, meg nem fogná meg az egész környék forgalmát ... persze tetves 4-es metróra meg milliárdokat baszunk el ...
-
sNORh
addikt
Olyan szép idő van, szabadnapos vagyok, gondolkodom egy autómosáson a kertbe(nem viszem kútra). Mosott valaki a napokban autót, ráfagy? :p
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
DeFranco
nagyúr
válasz MunezXBK #68968 üzenetére
Tényleg amúgy télen hogy néz ki a mosás policy? Ilyenkor nem mosunk, vagy hogy mosunk?
Én tegnap flakonból lekeféltem azt a fél marék guanót amit a galambok ízlésesen elhelyeztek az autón, ez előfordul, ha másért nem ezért mosni kellene, mert flakonból kefével mosni azért gondolom a fényezésnek sem tesz jót, némileg karcolhatja...
-
sNORh
addikt
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
sNORh
addikt
Jó hagyjuk.. kárvolt belinkelni, első pár sor még érdekes volt, a többi csupán reklám..
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
footy
addikt
Tegnap delutan mosattam az asszony autojat. Mosas elott atkentem az osszes kedergumit glicerines gumiapoloval. A mosashoz tartozott szaritas is, a par vizcsepp ami maradt az pedig leszaradt hazafele. Ma a -5 fokben minden problema nelkul nyilt az ajto. (A zarat nem teszteltem, mert taviranyitoval nyilik)
-
Revolit
senior tag
Megjött OBDII olvasóm, kíváncsi voltam, tényleg zéró-e a fogyasztás motorfékkel, és nem... 1.5-2l fogyasztás van akkor is. Ami azért érdekes. Torque progit használok. Vajon csak rossz adatokat kap valamiért? Lehet az a baj, hogy csak aktuális 100km/l fogyasztást raktam be, és ilyenkor meghülyül kicsit?
na mindegy, ami jobban zavart, hogy teszt futtatásakor volt egy hiba, nem nagyon néztem mi, mert már úton voltam...
amúgy elsőre elég bonyolultnak tűnt ez a progi, de kezdek rájönni
Ja, meg 3G ment, wi-fit is bekapcsolva felejtettem (ilyenkor ugye keresi folyamatosan), GPS is ment ugye, Bluetotth is, töltőt otthon hagytam, kb negyed óra után kiírta hogy mindjárt kampec Hát igen... asszem ezt autós töltővel illendő használni
-
baluka6
aktív tag
Sziasztok
Első autónak olyan 200 ezer Ft körül mit ajánlanátok? Eddig találtam egy Rover 214-et, ami tetszetős és egy F Astra-t, ami szintén elég jónak néz ki.
Igazából nem sürgős a vásárlás, csak hát elkezdek időben nézegetni, hát ha ráakadok valami visszautasíthatatlan ajánlatra.
A legfontosabb dolog az lenne, hogy lehessen vele lendületesen közlekedni, mert hegyes vidéken lakunk és hát 50 lóerővel itt sokra nem megyek, főleg ha 4-en ülünk az autóban. Ezért gondoltam 1.4-1.6 benzinre, ami legalább 75 lóerő vagy dízelre, amiről elképzelésem sincs, hogy milyen legyen, mivel mindig is benzines kocsival jártam. Méret nem lényeg, de kombi felesleges.Köszi előre is.
-
Melack
veterán
válasz szőröscica #68988 üzenetére
Az lehet, hogy van benne erő, de hogy kell is rá költeni, az is biztos. Plusz még a papírokat is rendbe kell szedetni. Bár az igaz, hogy amit írt, annak megfelel.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
vendingo
veterán
válasz szőröscica #68988 üzenetére
Neked különös érzéked van a rosszabbnál rosszabb ajánlásokhoz.
Azt is említsük meg, hogy ha nincs zseton benzinre, akkor húzzunk le 1-2 gyertyapipát, fizu után meg visszadugva dübörögjenek a lovak..Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
szőröscica
addikt
válasz Melack #68989 üzenetére
Vannak itt papíros verdák is szép számmal, ha nem akar a műszakival vesződni.
[link]
-pont 2 kilóért egy igazi francia tespedős autó, v6-os duruzsoló motorral. Ezt még Te is bevállalnád simán![link]
-vagy baráti áron egy igazi olasz csúcsragadozó
-klíma, légzsák, minden ami kell
-tulajjal visszaíratod, műszakival együtt kéred[link]
-hát ő talán nem olyan jó választás, az eleje mintha sérült volna, lehet parkoláskor lekoccoltak vele valamit
-viszont nagyon jól felszerelt! - digitklíma, stb. ezzel csak nevetni fog azokon, akik az 1.0-s swifttel küzdenek felfele nyáron az emelkedőn izzadva. Nagy gáz, a V6 a duplakipufogón trombitál, bent pedig kellemes 22 fokot varázsol az automata klíma![ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
válasz szőröscica #68991 üzenetére
Hát, ezek mellé a benzinkutat illetve egy komplett szervízt mellékelnék. Azért jó lenne tudni, hogy mik még az elvárások.
Bár ekkora összeg mellett a "menjen és működjön" a maximum.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
-v-
addikt
válasz Revolit #68980 üzenetére
Passz ..amúgy nézd a szonda jelét inkább, az a tuti. Amúgy enyém pl. már elég magas fordulaton visszarakja a befecskendezést ...
Kivéve ha előtte meg volt forgatva, akkor lejjebb hagyja esni, mielőtt visszateszi. Mondjuk az akkor meg úgyse túl fogyasztásbarát üzem. Mondjuk én amúgy is gázfröccsel váltok vissza, szóval ott amúgy is elbukom kb. amit a motorfék alatt nyernék a befecskendezés hiánya miatt -
baluka6
aktív tag
válasz Melack #68986 üzenetére
Hát olyan 220 lenne kb a plafon.
!Overdose!: Olvastam róla Én is, de elvileg korrekt használat és szervizelés mellett ez megelőzhető lehet. Persze az előéletét nem ismerve ez necces dolog... A másik alternatíva az f astra, bár azok elég sokat futottak, de majd azért körbeszimatolom. Régebben jártam egy 1.4 16 szelepes Eco-Tec motorossal, az tetszetős volt.
Suzuki Swift nem kell, annyi erővel beugorhatok a Dunába is, nagyobb eséllyel élem túl, mint a Suzuki-va egy utat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen