- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- GoPro Topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
Hirdetés
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
cellpeti
veterán
Ford Focusról vélemény?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #52344 üzenetére
Heh a szürke Legacy-val ugyanúgy jártma mint a piros Civiccel. Addig filóztam amíg elvitték.
Ez maradt egyedül ami nem bőrös (nem szeretem a bőrös kocsikat) és nem is cvt-s (azt se szeretem).
Képről nem rettentő, de gyanús az új rendszám, meg a tipikus hölgy tulajdonos... ez vmi külföldről behozott szajré lesz szvsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Elfelejtettem kozolni a Citroen-hireket.
Szoval mondtam, miutan megvettem, hogy nem megy rosszul, de jol se; azert erzodik az, hogy egy 1.7 tonnas kocsirol van szo.
Revidealom az allaspontomat: kurvajol megy - azert jol jon, hogy mar mukodik a turbo
(Fizetnem nem kellett semmit, elnezest kertek, es ennyi.)
while (!sleep) sheep++;
-
-
nagyúr
válasz hobizoli #52365 üzenetére
Szinte biztos, hogy igazad van: 0-90-ig ment eddig is rendesen, de 120-130 korul volt egy 'lyuk', ami egyebkent egyszer egy par percre megszunt (akkor toltam el hirtelen kozel 200-ig, meg voltam lepodve), aztan megint visszajott.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
DeFranco
nagyúr
válasz DeFranco #52297 üzenetére
Na, klímacucc elvileg megoldva, alapjárati motort cseréltek. Hazafelé nem volt gond, meglátjuk. A régit megtartották, ha nem ez a gond, nem kell kifizetni.
Azóta klímázás mellett sem esik be a fordulat, annyit tudok belőle kicsikarni, hogy ha állok a pirosnál, és adok egy gázfröccsöt, akkor esetleg kis mértékben hallok egy remegést, ahogy visszaesik minimumra. De éppen csak egy kicsit. Gondolom ez normális. (Ugye?) Közlekedés közben tartja magát, nem is zuhan úgy meg a fordulat, mint eddig, sokkal lassabban ereszkedik.
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #52371 üzenetére
Ne csesztess már Nem hisztizek, csak kérdezek. Mivel klímás kocsit nem nagyon vezettem, azt is régen, azért kérdezem, hogy az azért normális-e ha minimálisan megmorog klímával a motor egy váratlanabb lassításnál, vagy üresben gázfröccs lefutásánál... (nem úgy mint eddig, hogy attól féltem kiszakad, vagy lefullad) vannak itt nálam sokkal okosabbak, megmondják, hogy igen, ilyen van, ez alap, vagy hogy nem, ott lesz valami másik gond is.
Mellesleg két hétig tesztelem, csak utána kell fizetni, ha jó, tehát alapvető érdekem kideríteni, hogy üzemszerűen működik-e, aztán utána ráérek legyintgetni, hogy jaóaz...
[ Szerkesztve ]
-
Alvin_ti4200
félisten
Mazda 3 (első gen. 2003-2009) szakikhoz egy kérdés. Az 1.6 szívó benzinről ódákat zengenek, hogy mennyire jó, viszont itthon az istennek nem találok ilyen motorral szerelt, jó állapotban lévő szedánokat, így felmerült bennem, hogy megnézem a két darab 2 literes szívót, ami eladó, az egyik pesti, a másik ceglédi. Egyetlen egy dolog érdekelne, hogy lehet-e valami jót/rosszat tudni erről a motorról? Ha jól láttam, ez is láncos, mint az 1.6-os, nem tudom, szakadnak-e bennük a láncok pl.
Mindkettőt ezer éve árulják, gondolom, nem kapkodnak az ekkora motorral szerelt kompaktokért az emberek a mostani benzin árak mellett. Van hozzám nagyon közel egy 1.6 HDI is (a minap hallgattam meg egyet egy második generációs S40-ben, csukott ajtónál kultúráltnak nevezném, de órájában 168 ezer km-rel már füstölt...), a kormány és váltó elég ramaty állapotban van, 30 ezer forintos kérdés a kettő összesen, az általános állapota ettől függetlenül nem tűnik rossznak, lehet azt is megnézem, időben nem egy nagy veszteség, ha lyukra futok vele. Ettől függetlenül a szívó benzinesekkel nyugodtabban aludnék.
-
EQMontoya
veterán
válasz Alvin_ti4200 #52373 üzenetére
Az a ket literes ugyan az, ami a 6osban is van 2 litereskent, arra fogsz talalni boven nepiteletet. Szerintem jo valasztas.
Same rules apply!
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz EQMontoya #52374 üzenetére
Tényleg nagyon szeretik a tulajok (bár kevés van belőle még 6-osban is, ott a dízelek uralkodnak). Azt hiszem, szombaton bevesszük Ceglédet, onnantól pedig jön, aminek jönnie kell. Olyan rgóta nézegetek már mindenféle autókat, hogy egyszer az égiek csak megkegyelmeznek nekem és összehoznak az igazival
-
kalmanchris
tag
válasz DeFranco #52372 üzenetére
Klíma használatakor alapból megemeli az elektronika egy kicsit a fordulatszámot kb 750-ről 850-re. Szerintem nem szabadna alapjáratra visszaesésekor olyan alacsony fordulatra esnie, hogy beremegjen a motor, vagyis lefulladás közeli állapotba. Volt esetleg fojtószelep takarítás? Milyen autó egyébként?
-
DeFranco
nagyúr
válasz kalmanchris #52377 üzenetére
Focus mk1 1.6 benzin, annyira már nem esik be, ezért volt alapjárati motor csere, most már csak alkalmanként van némi beesés, nem sok, csak épp megbugyog, aztán dobja is fel a fordulatot ezerre. Annyinak sem szabad lenni?
Eddig rendesen leesett 300 köré, és jojózott, most jóval jobb, csak tapasztalat híján nem tudom, hibátlan-e.
-
bigmasterg
addikt
Pár száz hsz.-el le vagyok maradva
Ez volt már a topicban ?
Grúz barátunk eddig bírta.[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Alvin_ti4200 #52376 üzenetére
Szerintem a 2 literessel már kellemesen virgonc lesz, és megfelelően üzembiztos. Sok dolog nem tud elromlani benne...
Same rules apply!
-
TaaT
veterán
válasz bigmasterg #52380 üzenetére
A CS-n mondjuk keményen ki lett vesézve a téma, volt is szájkarate, de a többség egyetértett abban hogy mindenkinek így a legjobb.
Give them hell Ukraine!
-
Rambovits
senior tag
Srácok ennek vajon mi lehet a baja?! Bő 100k-val olcsóbb a versenytársainál, és elég patentnak tűnik (persze a chrome szőnyeget vágnám ki belőle a francba)
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Rambovits
senior tag
válasz zoo8800 #52390 üzenetére
Nem is lenne pofám ebből alkudni... Úgy gondolom, hogy ha még rá is kellene költenem egy 100ast, akkor is jobban járok, mint a többi példánnyal. Friss műszaki, vezérléscsere (mondjuk nem tart semeddig számlát szerezni ) és a fényezése is szép...
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
pomk
őstag
A cég, ahol dolgozom, hamarosan le fogja cserélni a céges autóit.
Az áruk egyenlőre nem tudott, mert azt majd az árverésen fog kiderülni.
Két autó van, amivel szemezek, de mind a kettő dízel. Pár nappal ezelőtt közösen beláttuk, hogy az évenkénti max ~15.000 km-es futás, amire Én használni fogom az autót nem indokolja a dízel autó vásárlását. Ez mellett a futás mellett a kevesebb fogyasztás miatt nem érdemes dízel autót vennem, mert ha idegentől veszem, nem lehet tudni az állapotát, használtságát, km futást, stb. és a magas alkatrész árak lenullázhatják az üzemanyagon megspórolt pénzt. DE...ezeknek az autóknak 0km-től tudom az előéletét, km futást, szervízelést, stb. Hivatalos márka szervizben voltak szervizelve, olajcsere, alkatrész cserék stb. minden dokumentálva. Ez azért lehet, hogy mégis feléjük billenti a mérleg nyelvét.
Elég nagy a flotta, vannak Opelek, 220.000 km-es Octaviák, 1.8 T Superb.
A két autó, amivel Én szemezek:
1. Skoda Octavia Kombi, 2.0 CRTDI, 2010-es, 132.000 km. Sokáig egy személy használta, utána át került közös használatra ~6 hónapig, de most ~2 hónapja megint egy személy használja.
2. VW Sedan Passat, 2.0 CRTDI, 2010-es, 90.000 km. Ezt 0 km-től ugyan az a hölgy használja.Mi a véleményetek?
-
EQMontoya
veterán
Mire kell? Ha kell a kombi, az ar/ertek arany es a praktikum a fontosabb, akkor a Skoda. Ha szebb autot szeretnel, nemi megjelenessel, de a sedan kialakitas hatranyait elviseled cserebe, akkor a Passat. Gondolom, dragabb is.
Mellesleg szerintem a Passat a majomkenyerfara felkapaszkodott onjelolt magyar elit (al)premiumautoja. Szerintem meg proszto. De ez kizarolag maganvelemeny.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz EQMontoya #52395 üzenetére
Mitől lenne prosztó?
Mellesleg vettem már nőtől autót. Abszolút nem akart menni. Tehát még melegen se rugdalta...
Azért érdekes, hogy bármilyen német autó vétele felmerül, főleg diesel, csak sz@r lehet. Nem tudom felénk miért ilyen a legtöbb taxi? Biztos annyi pénzük van, hogy nem tudják hova tenni...
-
-
Zsombe
senior tag
válasz MunezXBK #52396 üzenetére
Azért vesznek sok VW-t, mert:
- még mindig él a köztudatban, hogy tartós, jó autók (pedig nem)
- ahogy belépsz a szalonba még el sem kezdesz komolyabban érdeklődni, alkudozni, de már 1M-t engednek a listaárból (és akkor arról ne is beszéljünk, hogy a nagyobb taxitársaságoknak mekkora kedvezmény jár....)
- sokan pedig magamutogatásból vesznek VW-t, pedig még álprémiumnak is nagyon gyenge''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen