- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- RTX 2080TI javítás
- iPad topik
- Projektor topic
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
Tehát akkor ennek a kuplung nélküli dolognak az a lényege, hogy a váltás között várj egy picit, de ha már váltasz, akkor azt gyorsan rakd bele?
-
a_tesz
Korrektor
Igazából az a lényege, hogy amikor már a következő sebességfokozatba rakod be, annyi legyen a motor fordulatszáma, mint a berakni kívánt sebességfokozathoz tartozó haladási sebesség fordulatszáma.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Hát ezt mindig az adott sebességhez, és a berakni kívánt sebességfokozathoz kell viszonyítani. Mondok egy példát, úgy könnyebb megérteni. A Swiftem 50 km/h-nál forog harmadikban 2500-at, negyedikben 2000-et. Ha én kuplung nélkül akarok váltani ennél a tempónál, akkor miután kivettem, meg kell várnom, amíg 2000 felett egy kicsivel forog a motor, és akkor hirtelen betolni negyedikbe, és akkor nincs recsegés, csak bevette a fokozatot, és mehetek tovább. Amikor a 4t Trabimban nem volt kuplung, mert elszakadt a bowden, akkor csináltam ezt, csak abban fordulatszámmérő sem volt, így a fülemre kellett hagyatkozni a váltás időpontját illetően, de nem bonyolult, csak rá kell érezni
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
-
neduddki
nagyúr
-
mycso
veterán
Nem a gyorsasàgon van a hangsùly, hanem ahogy többen ìrtàk a fordulaton. Ha kitartod az adott fordulatot, szèp lassan is berakhatod a következő/előző fokozatba.
Olyan szèpen lehet sebessèget vàltani ha eltalàlod a megfelelő fordulatot, mintha kuplungal vàltanàl.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ivan15
senior tag
azt a gazfröccsre irta, es ott igaza is van, ha
-gyorsabban valt az illetekes, nem esik le annyira a motor fordulatszama a sebesseghez tartozo fordulatszamhoz kepest, es akkor felesleges a gazfröccs -mert azzal hozna fel az alapjaratra leesett motor fordulatszamot a sebessegfokozat+sebesseghez tartozo fordulatra, de ha gyorsabban valtana....Ennek a gazföccsös valtasnak a hasznat
-versenyautokon: ahol a fordulat 2-3x gyorsabban leesik valtasok között a normal autokhoz kepest
-es teherautokon: ahol a valtas csak lasabban lehetseges
lehet venni.
De normalis utcai autoknal szerintem felesleges, mert a gyorsabb valtas nem gond (es egyszerübb megtanulni), es a motorfordulat is lassabban esik le üresben.[ Szerkesztve ]
-
Rambovits
senior tag
Kis off: Székesfehérvár - BP Keleti - Székesfehérvár 157 km útvonalon 8.2 liter benya fogyott el, ami 5.2es átlagfogyi... Odafele 2 személlyel kicsit sietősen, hazafele 3-al. Szinte nulla forgalomban. Kompóter 5.6ot írt, szóval annyira nem is tévedett nagyot. Kár hogy 90%-ban városban használom a kocsit, ahol 9 litert beszipkázza
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
-
neduddki
nagyúr
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Ivan15
senior tag
-
_NCT
őstag
Szélvédő javításánál csak a kavicsfelverődés javítható ezzel az UV techológiával, vagy az a szélvédő is, ami vízszintesen megrepedt, de nem futott végig??
-
_NCT
őstag
-
neduddki
nagyúr
HI!
olvasom Gobolyos cikket a a /besugo bitport / tc-jen, megakad a szemem Ago Bela-neve, bakki en ismerem, Bela mar akkor is komojjan nyomta amikor en bekerultem a kozlekkarra, de latom nem hagyt abba, meg avegn kiderul, hogy Gobolyos is karos vot akkoriban?:- )
udv
neduddki
mod: sot mint ameg aranykereken egy csapatbanis nyomtuk volna anno....
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
_NCT
őstag
válasz KAMELOT #51943 üzenetére
Azon agyalok, hogy lesz-e értelme megjavíttatni az egész autót.... 1 misiért vettem, 600-at ráköltöttem eddig benzinnel, mindennel együtt. Komplett Vezérlés mindennel, kuplungszett kicserélve, nem olcsó védelem, minden apróságot javítattam (ablakmosó szivattyú, hátsó csomagtér zár, elektromos tükör kapcsoló stb..). Ha 200-at rá kell költeni, akkor lassan tavaly dec. óta majdnem ráköltöttem a teljes vételárat....
Így jelenleg 600ezret érne az autó, igaz valaki kurvajól járna vele motorikusan. Nem tudom mi lenne ésszerű megoldás. 400 bukóval kiszállni belőle, vagy 200-ért megjavíttatni és várni a következő jégesőt, mikor tesz kárt benne....
Saccra kb 100-150 között van a horpadások száma.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest