- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Monitor hiba topik
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- LED / LCD TV topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz Rambovits #47938 üzenetére
Az 1.6-os Golf többet eszik, a dízel meg pénztemető is lehet, akármennyire is keveset eszik. Ha sokat mész vele, évi 30k+, akkor megérné, mert spórolnál annyit az üzemanyagon, hogy az esetleges javítást tudd fedezni.
Talán a Fabia tűnik a legjobbnak, meg ha tetszik, akkor neked is a legjobb választás egy Suzuki Swift lenne. Az 1.3-as 92 LE-s motorral el lehet lenni, és nem fog 10 litert fogyasztani télen sem.
-
válasz Rambovits #47938 üzenetére
1.4 vagy 1.9 TDI Fabia is belefér a keretbe, ahogy látom, igaz, inkább az alja. De ugyanúgy 800 alatt kezdődnek az 1.9 TDI Octaviák.
giigz a Swift II-re gondolt, azzal eljárhatsz városba 8 alatt télen is. 800 alatt kapni párat, még alkudni is lehet valamennyit biztosan. [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
Rambovits
senior tag
válasz Rambovits #48107 üzenetére
Kis csapott hátú megane-ok?
Faternak van thaliaja, nagyon meg voltunk vele elégedve, meg alapból renault párti vagyok.
Kérdés szintén a megbízhatóság, és fogyasztás lenne
Árban max 800-850-ig A szűrésnél csak azért hagytam bent a drágákat, hogy képet kapjak mennyire lehetnek széthajtva az olcsóbb darabok.[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
kalmanchris
tag
-
giigz
veterán
válasz Rambovits #51147 üzenetére
Majd ha rendben lesz, rendesen fog menni, rendesen fog fogyasztani, akkor fogom imádni, addig még maradjunk annyiban, hogy lassan megszeretem
De egyébként nagyon jó autók, az szinte biztos, hogy adott áron, nem nagyon lehet jobbat venni, sőt sokszor még sokkal több pénzért is csak rosszabbat.
-
m3tr0
senior tag
válasz Rambovits #51157 üzenetére
Mi tavaly novemberben vettünk egy Swiftet 2005-öst.
Kevesebb mint 800 ezerért.
Mellesleg kb. annyira halsz meg benne mint egy Fabiaban.
Swift 2005 Swift pontok
Skoda
Skoda pontok[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz Rambovits #51157 üzenetére
Amire te gondolsz igazából swift IV (2005-) és az már biztonság szempontjából egyáltalán nem rossz! 92 nyiha elégséges a közlekedéshez de rajongani azért se fogsz.
Nem tudom hány éves vagy, de nem gondolkoztál még azon hogy vegyél egy hangyányival izgalmasabb autót? Mikor ha nem most? 80évesen?!ps.: Mikor a Fóbia, ha esetleg eladó sorba kerülne küldj egy pm-t pls.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz Rambovits #51166 üzenetére
Igaz hogy biztonsági szempontok tekintetében nagy lépés volt a ~2000évek környéke de azért 1-2 év ide vagy oda igazán nem számít. Hirtelen Őt és Őt mondanám de minden bizonnyal egy 1.6-os Focus is nagy lépés lenne a Fábia után. (Tudom, mind2 vezetgettem)
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz Rambovits #51174 üzenetére
Csak hirtelen kiszúrtam egyet, de igen, jobban megnézve ezen kuvikok legalja árban..
Ignác sportot is vezettél? Teljesen más mint a sima. A veled együtt ~1tonnás gépet kellemesen mozgatja az a 110ló és kanyarodni is szeret a gép. Nem egy szépség de ennyi pénzért nagyon jó ár/vezetési élményt fenntartási kltg-et is figyelembe véve.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
válasz Rambovits #51487 üzenetére
https://plus.google.com/u/0/photos/116646640306296851454/albums/5679096471727158593
És előtte volt egy ugyanilyen csak kékben. Nem most volt. Ha meg lett hajtva , olyan nem volt h ne kelljen hozzá nyúlni. Viszont kímélő módban, kivitt a világból.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
aphra2
aktív tag
válasz Rambovits #52078 üzenetére
Nagyrészt mi is a kezdő 18-20 éves "hülyegyerek" korszakról beszélünk , nyilván az évek múlásávan nő a felelőségérzet,..rutin,.. a gyakorlat,.. és csökken a törésveszély,...de az ördög azért nem alszik
MMA87: belülről kifele nézve ha látsz apró négyzethálót az üvegen átnézve akkor fűthető, ugyanúgy müködik mint a hátsó , csak sokkal apróbb szálak vannak benne, ....arra tudok gondolni , hogy talán a kilátás miatt
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
EQMontoya
veterán
válasz Rambovits #52078 üzenetére
Azért ez szerintem erősen függ a körülményektől, környezettől is. Nekem évi 20e+ belemegy a kocsiba, Budapesten élek. Tehát napi szinten közlekedek nagy forgalomban, dugóban, illetve centizgetek mélygarázsokban, zsúfolt parkolókban.
Nagyobb eséllyel török autót nyilván, mint aki egy faluból autózgat egy néhány ezres városba évente pár ezer kilométert megtéve...
Pont ezek okán már azon is elgondolkodtam, hogy veszek valami kicsi, olcsót a hétköznapi városi közlekedésre, mert attól fosok a leginkább, hogy nem én töröm össze az IS-t, hanem valaki lekoccol, meghúzza a parkolóban (utána persze angolosan távozik), stb...
Same rules apply!
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Rambovits #53633 üzenetére
Szerintem a HTP-től jobb. Elég sokat vezettem ilyet és nagyon szerettem.
[ Szerkesztve ]
-
-
Rambovits
senior tag
válasz Rambovits #54160 üzenetére
Pénteken felmentünk Ferihegyre fater thaliájával...
Első benyomás, hogy a váltó mennyivel nagyobb úton mozog mint a skodában. Második, hogy mennyivel jobban megy... Városban 7 literrel elballag, országúton 5.5-el... Nyílván nem a szemét kinyomva.
Érd mellett az emelkedő.. Skoda nem tudta tartani 4-be a 70-et, Rönyó felment 5-be, 4 személlyel... 90-ről 80-ra esett vissza a sebessége...Ezért is akarom lecserélni... a befutó valószínűleg egy 1.4-1.6 clio lesz... Annyira nem rossz az a váltó, hogy ne lehessen megszokni, motorikusan viszont kielégítő. 2es swift is képbe került, de azok kicsit feljebb fekszenek árban...
Szóval jó nézni, hogy érvelésekkel teli diskurzust vezettek a kocsiról, de ezt igazán csak az tudja átérezni, aki jelenleg is benne van
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
!Overdose!
őstag
válasz Rambovits #54333 üzenetére
Hajlamosabb a rohadásra, mint az angol kasznisok. A hátulja elég csálén áll, jól nézzétek meg mennyire volt törve. Kérdezzetek rá milyen olajjal használta, mikor szokta cserélni, milyen alkatrészekkel szervizelték. Futóművet jól át kell nézni.
Személyes véleményem, hogy ennyiért inkább angol kasznis ABS-es, légzsákos, klímás modellt vennék.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen