- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Apple asztali gépek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple notebookok
- Az AI felé fordul az IKEA is
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
-
-v-
addikt
Srácok Nordschleife-n járt már valaki?
-
Integra
titán
válasz EQMontoya #41598 üzenetére
a régi b szériánál sok mindent csináltak, komplett blokkokat cseréltek, vagy csak egyes részeit etc.. érdemes odafigyelni, mert sok mókolás is van a sok hobbista között de a tiszta munka is létezik és valóban születnek gyönyörű darabok is. igaz, azok megintcsak a "drága" kategóriába tartoznak.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
azért jó lenne priorizálni
két lehetőséged van: japán 3d és 4d vagy az angol 5d és aero deck.
volt a családban egy 6gen 3d 1.4i 90le (már eladtuk, 1 nap alatt) és van még egy 6gen 5d 1.6iLS 116le.
a 3d az made in japan, ennek megfelelően elpusztíthatatlan. pedig mi aztán körbe törtük, törött bal hátsó futóművel vettem anno.. 230e km körül számíttattuk be egy új jazz-be, ki sem került eladásra, mert szallerbecknél a szerelő srác azonnal meg is vette magának..
egy fokkal gyengébb a kasztni szerintem mint az angol 5d esetén, mélyebben ülsz, zajosabb, fos fék. motor, váltó, futómű patika, nem fogsz jobbat találni ebben a kategóriában illetve korban. kis csomagtartó.
angol 5d. sokkal "felnőttebb" autó. kényelmesebb, jobb ülések, határozottabban megvezetett váltó, plüss ülések, csöndesebb, nyugodtabb. ugyanakkor motor, váltó, futómű szintén a legjobb, sőt ez az 1.6-os motor szerintem van ugyanolyan jó, mint a gen 3d elhíresült 1.5 115 lovas fogyasztásbajnok blokkja. ezt is körbetörtük az évek alatt, mégis újszerűnek látszik, mert költünk rá. minden gyári értéket hoz, katalizátorral. féke jobb mint a japán verziónak. nálunk hibátlan, ugyanaz a japán technika mint a japán gyártásúakban. az első fényszórója viszont gigantikus fos xenon kell bele, muszáj, különben nem látsz vele este. sajnos ez konstrukciós hiba, üveg aztán plexi búra, érthetetlen... nagy csomagtér, nagyon jól pakolható a liftback felépítés miatt.
én mindkettőt szerettem, absz hangulatfüggő, hogy mikor melyiket. ha vadulni kell, akkor talán a japán 3d-t, azzal futottam bp-bécs rekordidőket anno a 81-es úton.. nyugodt autózáshoz az angol 5d sokkal jobb. fogyasztások? japán 3d átlagban 8 liter, az angol ugyanúgy használva sokszor 1 literrel kevesebbet is elkért. az angollal utazva 6.5 liter simán kijön, az 1.4-gyel is, de látványosan jobban erőlködik az 1.4-es az 1.6 ellenében ugyanolyan körülmények között.
másik hiba mindkettőnél: hátsó sárvédő ívek. alap. mi rendszeresen javítottuk, mégis újra kijött ja és az angol 5d-nél az első ablakok a kédergumi elöregedése miatt idővel hajlamosak kiugrani felhúzáskor. cserélni kell a kédergumit....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Laraxior
titán
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
ABE
őstag
válasz Laraxior #41606 üzenetére
Mennyire rúg a Homashita számla? Legalább valami értelmes Renyót raktál volna be.
-
-
-
probizz
tag
Van kedvetek tavasszal Debrecenben találkozni? Itt a környéken néznénk egy helyet, ahol elfér a sok autó és be tudunk ülni valahova beszélgetni.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Láttatok már Lagunát belülről szerintem, ez is tökugyanolyan Más módosítás nincsen rajta... egyelőre.
Tennék fel videot is, de még nincsen kész a móka. Hátsó dobot cseréltünk, meg a két vég. Nagyon lefojta a két katalizátor ami benne van. Vagy kiszedjük mindkettőt, akkor ugye eléggé ugrik a teljesítmény is, de a fogyasztás is közelít a bűvös 20literhez, hangja is lesz, de akkor fizethetek műszakin
Vagy csak az egyik kata megy, jön helyére egy gázgyorsító középdob... Lambdaszonda függvénye, hogy hova tették
De úgy tudom, hogy gázgyorsító lesz, de még beszélek a sráccal akinek ugyanilyen technikája vanÚgy füstöl mindkettő mint a gyárkémény
(#41608) DeFranco : Jamm, beleér az a szar, "pofás" megoldás
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
sasa134
addikt
Üdv,
a következő a dilemma:
Honda Accord vagy Toyota Avensis?mindkettőből leginkább kombi játsszik és benzines (20k alatt megyek évente). 2007-2009 közti évjáratokat nézegetek. Van még Audi A4 (kicsi hátsó lábtér, szar benzines motorválaszték), Volvo V50 (detto), esetleg Mondeo? Ezeket is nézegetem fél szemmel, de leginkább a Honda meg a Toyota közt vacilálok. Sajna Accordot nem volt szerencsém vezetni, Toyotát igen, bár az dízel volt, abszolút nem jött be... Szóval szerintetek? Megbízható, tágas, értékálló családi kocsi kell.
Köszönöm
Avanti Roma
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Laraxior #41614 üzenetére
Kata eldobással azért óvatosan, mert az nkh szúrópróbaszerűen is megvizsgálhatja a kocsit és akkor cumi van, jön a bünti. Bár igaz inkább a fuvarosokat cseszegetik nem a személykocsikat, de az ördög nem alszik...
mod:
Amúgy Lec tudja, hogy lenyúltad a nick-jét?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Napfénysüti #41624 üzenetére
3.0 V6-nál pedig jó.
-
giigz
veterán
Egy kis fogyi (Megane 1.4 8v): 25 L-ből 410 km-t mentem = 6,1 L (30% város 70% országút)
-
TaaT
veterán
válasz Napfénysüti #41624 üzenetére
Az a baj hogy ha nincs a hátsó lökhárítóba hely kialakítva a végeknek akkor nem az igazi az összkép
Give them hell Ukraine!
-
nagyúr
-
válasz Napfénysüti #41628 üzenetére
Pedig Gazsin is dupla...bár már annyian leszaroztátok itt, hogy lassan illene tudomásul vennem h tényleg szar
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integra
titán
válasz sasa134 #41630 üzenetére
cserébe g3cinagy és karakteres próbálj meg modellfrissítés utánit találni.
és a futóműve is jobb, a hajtáslánc, a motor. ne sajnáld, hogy úgy néz ki, amikor telerakod, akkor áldani fogod a napot, hidd el[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
giigz
veterán
válasz bitpork #41629 üzenetére
Gazsi, nevezzük úgy h ólród, nem egy szar autó. Szerintem vannak az autók, és az ólród...
Azért ez a megkülönböztetés, mert ha úgy nézzük, akkor "szar", mert sokat fogyaszt, annyira nem erős, hogy ez megbocsájtható legyen neki, tele van műszaki problémákkal, egy pénztemető az egész, főleg manapság, mikor nem is gyártják, és csak használtan lehet kapni, leharcoltabbnál leharcoltabbakat.
Egy ilyen ólród arról szól, hogy vagy tetszik neked az az érzés, amit érzel, amikor ránézel, beleülsz, mész vele, vagy nem. Ha tetszik, akkor minden hibája megvan bocsájtva, és egy baszottjó autó, ha pedig nem tetszik, akkor meg egy hibákkal teli, sokat fogyasztó, átlagos autó.
Nekem szerencsére tetszik, és manapság is sokszor nosztalgiázom vele
[ Szerkesztve ]
-
-
sasa134
addikt
válasz Integra #41632 üzenetére
Igen, próbálom funkcionális szemmel nézni a kombi Accordot és valóban nagyon jónak tűnik. Feketét tényleg nem mernék belőle venni, mert a heverok a világból kicikiznek
Modellfrissítés az 2008-ban volt, igaz? Lehet akkor a vásárlás arrébb lesz, mert szeretném megúszni a dolgot úgy 10ezer EUR-ból.
Avanti Roma
-
Laraxior
titán
válasz !Overdose! #41635 üzenetére
Ha kipufogós ajánlotta, meg egy ugyanilyen Laguna-tulajtól is hallottam, hogy mehet bele, akkor valószínűleg van benne valami
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Integra
titán
válasz sasa134 #41639 üzenetére
igen, ez már modellfrissítés utáni darab. könnyen felismered a díszrácsról és a kormányról. a középkonzolban a kijelző egy kicsit prehistoric azért, ha csak nem az érintőképernyős navisat fogod ki, ilyen. a futóműve a szedánnak más, a kombiban is noha multilink van, de egy helytakarékos kompakt verziója, hogy a padló sík legyen és sokkal nagyobb, jobban pakolható. de úgy lehet tépni vele, mint a sedannal.
nézd, 9 liter egy ilyen antónak tökéletes, ekkora súllyal....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Richard!
addikt
Megmutatták az új magyar Audit! Élőben még szebb Sőt a Cabrio meg egyszerűen meseszép
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
stangli
senior tag
-
!Overdose!
őstag
válasz sasa134 #41636 üzenetére
2006-ban volt facelift.
Laraxior: A kipufogós persze, hogy ajánlja hiszen el akarja adni neked. Ha nekem nem hiszel kérdezz rá egy komolyabb motortuninggal foglalkozó cégnél, hogy mi a véleményük róla, de ne lepődj meg, ha kinevetnek. Még egyszer leírom,de korábban is volt már téma, hogy a gázgyorsítótól nem lesz sem erősebb, sem nyomatékosabb az autód. A hangja viszont más lesz. Elnézést, hogy segíteni szerettem volna.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
-
Laraxior
titán
válasz !Overdose! #41644 üzenetére
Ó hát én nem a teljesítményért csináltattam,hanem hogy szép hangja legyen. Tudom hogy a szívó benzinből nem sok pluszt lehet kihozni
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
whitezo88
nagyúr
válasz stangli #41643 üzenetére
ezzel kapcsolatban barátnőm nevelőapja mesélte épp 1,5 hete a következőt (újvárosi papírgyárban dolgozik).
megesett hogy kigyulladt egy műhely. nem a tűzoltókat hívták hanem a központi segélyhívót (112). bejelentették hogy kigyulladt a papírgyár. Na most a központosok azt hitték a kecskemétnél lévő az, átkapcsoltak oda. ők azt mondták itt már nincs papírgyár nem ide kellett volna, ment a vonal fel, Fehérvárra. Na ők voltak azok akik végül sikeresen szóltak az újvárosiaknak, mire kiértek már csak hamu volt. Sajnos az emberi hiba is közrejátszik, sőt, főleg az...
Integra: hány olyan van hogy kukázni akarják a katalizátort meg a dobot, hogy hangosabb legyen a kocsi... egy jól hangzó sportdob ugye drága...
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
szép is jó is. de ha csak városban használod rövid távon, laza 12-13 literrel számolj. városon kívül 8 literrel is elmegy. cimborámnak az eggyel ezelőtti generációból volt 2.4 automata, hidegben állt utcán télen, rövid távon, be se melegedett a motor, 14 liter városban. csodák nincsenek, nagy motor ez. igazi autópályás, utazós motor amúgy.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest