Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Pár hónapig, uncsitesóm német rendszámos kocsiiját használnám itthon. Kérdés, mennyire lennék cseszegetve a yard által és kelle hozzá vmi extra paír, vagy jó egy sima meghatalmazás?
A járgány alatt nincs vízfolt? Ha mázlid van csak a elfolyik vhol és nem a motorba(n). Kipuff füst milyen színű? Ha ha fehéres akkor biza jut wasser az égéstérbe is.
bigmasterg: Na ennek a hidetésébe beírhatják nyugodtan, hogy nagyszervíz után van.
#nincsbennetarcsi
-
neduddki
nagyúr
HI!
MemMek me ne mhalgacc Te ram?:- )))
szoval mivel augis annyi pized van hogy csak na ezert conti pc5, micslen primacy hp/3 (ha vna meret)udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
!Overdose!
őstag
válasz #27813376 #41849 üzenetére
A kuplungszett gyakori cseréje sokkal inkább a 2.4-esekre jellemző, bár valóban hallani korai cserékről dízelnél is. Szerintem ezeknél a sok város és/vagy user error is közrejátszik, mert érdekes módon valakinek bőven 200e km felett is a gyári kuplungszett van még az autóban. Mindenesetre egy cserével érdemes számolni és akkor nem éri meglepetés a user-t.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
#27813376
törölt tag
válasz !Overdose! #41856 üzenetére
Hát ja, nekem ATS-em volt, annál 90.000, és csere. Vannak tagok akiknek többet megy el mint pl. a Kázmér, de egy Zema-nál a fele élettartamú minden
ATS-el is van extrém kíméletes üzemmód mint DWZoli, aki 7.5-el jár városban vele. -
audi100td
nagyúr
válasz #27813376 #41849 üzenetére
Szép autók valóban , én is a régebbi vasakat szeretem, főleg a 80-as évekből, de nagyon nehéz ilyen korú autóból normális állapotút kifogni. Legend-ből is elfogadnék egy ilyet: [link]
Lehet a végén nem a józan ész fog dönteni.
!Overdose!: Köszi neked is, az lehet az ár miatt már túl új lesz, de ha ott tartok megfontolom mindenképp.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
Jah a sarki szerelőhöz a legutóbbi sztorim. Elvittem, hogy cserélje ki a gyertyákat, mert 40k km-enként kell és már túl is szaladtam rajta egy laza 6-7k km-el. Mondja a faszi másnap kész menjek érte. Ok, kicsengetem a lóvét, mondom neki milyenek voltak a gyertyák? Azt mondja még egy 10-est elgurultam volna vele simán, de rendben kicserélte mind a 4-et ngk-ra. Mondom, ácsi, ebben a gépben 8 gyertya van! Téényleg??? Mondom ja... még jó hogy kiderült, csak a felső sort cserélte az alsót nem.
Most visszem majd vissza hogy az alsó 4-et is cserélje.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Az alsó sorhoz nehezebb hozzáférni (hanger tetjében 4 a henger aljában a másik 4), és úgy is vissza kell vigyem olajcserére, mert a műszaki mellé nem fért be annak a költsége is akkor. Szóval ha itt a fizu megy vissza a Jazz a szerelőhöz. Nem vágta, hogy az I-DSi dupla gyertyás konstrukció.
#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
válasz audi100td #41833 üzenetére
Akkor miért nem azt veszel? De komolyan. Tudom elég nehéz vállalható állapotút találni de nem lehetetlen. Szerintem megéri beleinvesztálni egy kis pénzt és agyonbonyolított modern szopóroller helyett azt venni. Azokban még volt anyag, a C4 még igazi AUDI csupa nagybetűvel nem úgy mint a mai elektromosságból és műanyagból összegyúrt computer vezérelt jellegtelen szürke tucatautók. Elöl-hátul kényelmesen el lehet terpeszkedni benne széltében is van hely nem úgy mint egy két mai középkategóriás autóban, a csomagtartó sem kicsi. A sor5 TDI gyakorlatilag agyonüthetetlen. 140-es utazótempó meg sem kottyan neki és 7,5liter gázolajjal kimegy a világból. Ha bármi megmakkan nem akkora para mert az fwd verziókhoz földi áron van minden. Egy újabb cr dízelnél simán leszopod magad örömödben ha bármihez hozzá kell nyúlni plusz egyforma súlyú és méretű bódéval az sem fogyaszt ám kevesebbet. Nem új autó a C4 de egyszer kell rendbe rakni onnantól örök élet +1 nap és lehet, hogy a mai kocsik mellé állítva elavultnak hat de ne legyünk már rinyapinák, hogy a forma alapján választunk autót műszaki tartalom helyett. Amit a C4 elvinne szervízköltségben azt ugyanúgy megkérné a fiatalabb autó is csak nem a szervízben hanem értékvesztés formájában ezel szemben egy A6/100 C4-nek már elhanyagolható az értékvesztése. Pluszt ha ott beüt valami keményen zsebbenyúlós lesz a téma míg egy sor5 motorhoz de még inkább a négyhengeres TDI-hez tényleg bármit megkapsz szaré-húgyé és egyszerűek mint a faék. A 90lovas négyhengeres verziót olcsón át lehet alakítani 110 lovassá és akkor már nem is lesz annyira tetű illetve már 2000rpm alatt is elindul.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
audi100td
nagyúr
Ez a forgatókönyv sem kizárt és többnyire egyetértek a leírtakkal, de ahogy elnézem az árakat, a korához képest kicsit húzós az az összeg amit el mernek kérni egy normális állapotú A6 C4-ért, ár/érték aránya sokkal jobb a C5-ösnek. Egyébként nem a külsőről van szó, nincs olyan mai autó ami annyira tetszene mint egy Audi 100 C3/typ44, de még egyszer nem vállalnám be. Sajnos a régi elő kamrás 5H TD nagyon kényes, a hengerfej kétszer lett gátrepedéses, pedig nem volt széthajtva. De az tény, hogy a motoron kívül túl sok gond nem volt vele, pedig rengeteg km lehet benne, mint utóbb kiderült az eredeti blokkot 3-szor fúrták fel. Balek voltam, mikor megvettem, de az "szerelem" volt tényleg, azóta ráment a vételár 2-3 szorosa. Ezt szeretném most elkerülni.
Ja, a A6/C4-ből kizárólag 2.5TDI jöhetne szóba, 140LE-vel, Quattro hajtással. Összevethetetlen az élmény az 1.9-essel.
-
qdak
addikt
az is szep, nekem anyam bnojet huzzak le folyamatosan, ezt 99 re biztosan mondom, de neki jo, akk en kussolok inkabb, ezek a szomszednak varta aksi hejet vmi eletembennemhalotamrollaksit adtak el persze varta arban, majd 1 het alatt oszeszarta magat, azt meg a mokus mondja h biztos vmi nyitva maradt a kocsiban.
masikugyanitt:
uj aron kiszamlazva, elegge hasznaltnak tunt, takaro lemezeket nem kell visszarakniezekutan elekpzelem anyam bnoje odaviszi, 100K t kicsengetett! a muszakira, vajon ott menyit stikliztek?
giigz: nalam szivosor leszedessel jar :l az meg nm 5P sajna,
porlaszto cseret is csak celszerszammal tudjuk megcsinni, szivosor leszedes nelkul, meg a kezemrol a borlezuzasaval jar.(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
#27813376
törölt tag
válasz bitpork #41863 üzenetére
Sehogy. Én is az vagyok, hatványozottan. Két hete nem mentem a napi használatú kocsimmal mert felraktam rá a ny.gumikat. Elvonási tüneteim vannak.
.........................
Vettem a páromnak egy munkábajárós makulátlan állapotú, ám huszonéves dízelt. Egy Fiat Tipo 1.9td-t.
Nagyon jól megy, nincs nagyobb hangja mint egy 1.9pd-nek, minusz 10-ben is pöccre indul. Ám a fogyasztása 6.5 úgy, hogy az asszonyka napi 30km-t megy vele vidéken. Szerintem ez a fogyasztás nem kevés. Van valakinek ilyen korú turbódízele? Ha igen, mit fogyaszt? -
Qru
MODERÁTOR
Sztem a szelephézagot nem is ellenőrizte le (gyertyacserénél pedig illő lenne), a köv nagyszervízre máshova viszem. Cimbi ajánlott most egy jó Hondás szakit, kipróbáljuk...
mycso: Ha keveset váltasz (városon kívül ugye) akkor jóval tovább bírja. Ez a kuplung csere erősen használat függő is.
đension: Lassan melegszik be, mert kevés veszteséghőt termel, így télen nagyobb a fogyi. Nyáron megy az majd lejjebb meglátod.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
nagyúr
-
whitezo88
nagyúr
(jó) pár tank premium nyál után normál 95 (shell): nem fogyaszt kevesebbet, de legalább nem is megy...(így tankolási váltáskor lehet érezni azért) 60-70-nél 4-esben gyorsítok (nem padlógáz) és úgy ömlik a benzin a motorba hogy nem szégyelli, cserébe mintha egy 1.4-ben ülnék. emellett induláskor jobban kell gázt adni mert dadog néha a motor...
aki folyamatosan 95öst itat annak rendben van és feleslegesnek tartja a jobbat, de így visszaváltva még egy 4 hengeresnél is érezhető...
[ Szerkesztve ]
-
-
#27813376
törölt tag
válasz Napfénysüti #41879 üzenetére
A Tipo fórumot olvasgattam mielőtt megvettem. A dízel Fiat motorok kifejezetten jók, megfelelő karmantartással. A tulaja évek óta egy számomra ismert autófényező, rendes, precíz ember.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #41882 üzenetére
Nem tudom én soha nem hittem az ilyen hiper benyókban. Aztán egyszer kipróbáltam és majd 1 literrel evett kevesebbet a kocsim azonos körlmények között. Viszont enm vettem észre hogy jobban menne. IGaz valószínűleg azért mert hulla gyenge alapból a motor.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
Menet komfortra nincs kölönbség, azon a ballonosság mértéke számít igazán. Enerdzsí hamar blokkol és könnyen megcsúszik/elpörög. Inkább a Contit venném én is. Nálunk a céges kocsikon is azok vannak, elgédetett vok vele, sokkal jobban mint a Misi Enerdzsível voltam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
qdak
addikt
gyor kornyeken, 2 szerelot tudok ajanlani, akinel barmikor otthagnyam a kocsim, raadasul ott voltam amig akartam a szerelesnel anno, nem gagyi kerult be premium aron.
đension: megoszlanak a velemenyek de megkockaztatnek 1 nem kettostomegut hejette, ha igy eszi.
munez: es gondolom mondott 1 altato meset melle h miert van?
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Diablo IV
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs