- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tresh
addikt
Szerintem nem több a gond a 307 -el mint vele hasonló kategóriás autókkal kényelem felszereltség szinten szerintem ő áll a toppon ha a 800K-s végárat nézzük. Motorikusan az 1.6 16v -el a legjobb választás és az rendben is van de elektronikából fel lehet vele ülni a
szopókörhintára ez tény.. Esetleg ha más is szóba jöhet megane tulaj ként az m1 ph2 (99-03) es verzióját tudnám ajánlani ebből az árban jó felszereltségű példányokba lehet bele ülni és az 1.6 16v-s mocival szintén jó választás lehet ha nem ragaszkodik a német márkához. Ha igen akkor ahogy írták A3/G Astra -
Xero
nagyúr
válasz MunezXBK #42554 üzenetére
BP-ről autózni naponta agglomerációba és vissza. Havonta 1x pályán 200km oda-vissza. Mindez két főnek max 3-4 évre.
Most próbálom Seat felé terelgetni kicsit. Ez nagyon megfogott: [link]
(#42555) tresh: Ismerem a PSA motorokat és a konstrukciókat is, pont ezért nem erőltetném a 307-eseket. Lényegesen több széria nyűgjük van mint a 206-nak pl. A motor az kb kinyírhatatlan ez tény, de ha körülötte más hullik el az nem jó.
Persze ha odafigyeltek rá akkor nincs gond, de ezt nehéz kiszűrni. A szerelőm is 307-el jár, de annak az autónak a segge is ki van nyalva.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Tudom.. bár azért nem szeretnék hátsóhidat cserélni a 206-od alatt mert 120kba áll meg a komplett generálja 306om volt ugyan az a hátsóhíd
Amúgy ezért írtam a renault megane 1 ph2 öt ha esetleg játszik a francia vonal és nem túl elvakult a német oldal felé
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Már cseréltem 2011 nyarán és megúsztam 70e-ből (nem gagyi perselyezős és/vagy zsírzógombos megoldással) Veresegyházon.
szerk: Két megbízható és bevált gárda van hátsó hídhoz:
Veresegyház
HarcMegane-t már bedobtam a listára, de egyből ki is szórta.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Hát igen abban nem valami acélos
Esetleg seat cordobák ?
Majdnem ilyenem lett 1.6 16v mocival (ami tényleg mint a svájci óra úgy járt ) csak sajnos le volt puffantva a segge
!Overdose!: 800k ból ? Ja van boyraceres 1.4es civic ami ha felnő majd 1.6 vti akar lenni...
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Kickass #42542 üzenetére
Mi az ál-tudományos ezen? Az amerikai autógyártás durván beleállt a földbe és ezt nem lehet kizárólag csak a válságra fogni. Fantáziátlan unalmas műszaki tartalmat tekintve kissé elavult és többnyire gazdaságtalan autókat raktak a vevők elé aztán nem értették miért nem veszik az emberek. Majd ha az amerikai gyártók is elérik az európai de főleg a japán gyártók szintjét gondolok itt elsősorban az összeszerelési minőségre és a megbízhatóságra akkor egycsapásra visszatérnek a vevők is. Ha a Pick-up és suv eladások nem vinnék a hátukon az eladásokat jó nagy szarban lennének.
mod: [link]
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Xero
nagyúr
válasz !Overdose! #42563 üzenetére
Civic-ek jellemzően szét vannak rúgva ilyen kategóriában.
Corolla-t nem szereti (ahogy én sem, pedig próbáltam a béka lámpás benzinestől kezdve a dízel verso-ig mindet). szerk: Hogy pontos legyek próbáltam Toyotából: Carine e, Avensis, Corolla 1.4, Corolla D4D, Corolla Verso D4D 1.gen, Corolla Verso D4D 2.gen, Auris D4D. Egyik sem lopta be magát a szívembe, bár tény, hogy a normál Corolla kasztniba a D4D jól szedte a lábát. De az már másik liga.
Almera pedig nagyon mezítlábas.Az autókról mint gyűjtő fogalom, kicsit más elképzeléseink vannak.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz !Overdose! #42563 üzenetére
Eddig pont azokról beszéltek. Te meg felsorolod ezeket a nemtudommiket. Nem értem a kérdést
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #42570 üzenetére
Szervizkönyvet én is írok neked olyat amilyet szeretnél
Mutass már kérlek párat kíváncsi vagyok
-
hobizoli
nagyúr
sokan arra fogjak ezt, hogy de a hybrid igy meg ugy es a GM sehol sincs technologiaban
pedig a GM 15eve gyartott full elektromos autot isha megnezed igazabol az a baj, hogy GM-nek nincs kis ccm-s kisfogyasztasu varosi autoja, csak ezek a csaladi cirkalok, meg a tank felepitesu SUV-k
es a kis autokbol sokkal tobbet el lehet adni, mert olcso gyartani, es arra van igeny, meg fizetokepes kereslet
amig egy SUV-t eladsz, 40kUSD-ert, addig 20-30 zsebcirkalo is fogy, amin a ossz profit sokkal-sokkal tobb
emiatt az osszes nagy luxusmarkat a kis fos tomegautokat gyarto cegek az idok folyaman szepen lassan kilora megvetteka Ferrari-t is igy vette a '60-s evekben a Fiat, ami okadta a 500-600-s kis gyoszoket, meg a VW az Audi-tol kezdve Lamborghini-g
több drón kell ;P
-
tresh
addikt
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz whitezo88 #42577 üzenetére
tök igazad van de őszintén: egy laikus miből induljon ki? Az ország 80%-ának sem tudása sem ismerőse nincs.
Ha nincs rákúr meg gepprádd nekem sem lenne autóm.
(pontosabban lenne, egy GTK-ból felélesztett légzsákhiányos tekeredett kombifocus 950-ért végig vezetett szervizkönyvvel - ehelyett vettem meg a száz lóerős kazettásmagnót)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
fiatal vagyok, ráérek, gyerekem nincs, és fent vagyok egy olyan fórumon, ahol még orrszőrnyíróra is találsz egy geeket. (no offense, pozitív jelző)
És így volt egy éves projekt.
Nem azt mondom hogy lehetetlen, csak azt, hogy a többségnek ez messze meghaladja a képességeit vagy a lehetőségeit.
A "zaj" meg nagy, a "szakértők" 90%-a inkább ne segítsen, mert véletlenszerűen nagyobb esély van jóba belenyúlni...
[ Szerkesztve ]
-
-
whitezo88
nagyúr
csodaszép boyracer Xsara, a km-t szépen kicentizték, csoda hogy nem 199 999. [link]
bitpork: egy év valóban elég sok autóvásárlásra, bár nekem kb pár nap volt, szerencsére belenyúltam a jóba elsőre, de egy év autók százait is meg lehet nézni. Elkezdtem nézegetni a kocsikat, szűkítve a kört, a legszimpatikusabb tulaját felhívtam, oké holnap meg tudom nézni oké diag is ráköthető, elmentem fasza volt minden, tiptop, már vittem is haza.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #42583 üzenetére
Ebből az effektív volt kb. 3 hónap. Maga a megnézendő lista összeállítása, megnézés, és a céltárgy kiválasztása 3 nap, megvétel két hét. Mire megtaláltam a megfelelő infóforrásokat, az volt sok idő. Cseszheted, ha nem tudsz "kihez" nyúlni.
Ez annyi felesleges utánajárás és energia pazarlás, ami soha nem jön vissza.
Ha belenyúlok valami szarba, és műszaki hibából vagy a szembe jövő hibájából feltekeredéskor meghal mellettem valaki (mondjuk a rongyból kihúzott alváz miatt, vagy mert nem nyílik ki az utólag cserélt be sem kötött légzsák), az sem jön vissza.
Ennyi idő alatt a bányászástól kezdve felépítesz egy akármilyen autót.
Ne haragudj, tényleg minden tisztelettel, de ez bullshit.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
Én, a legutóbbit szeptemberben vettem alku után 600k-ért. 2. gazdás, 98-as 5D 1.5 VTEC, tetőablakon és pár apróságon kívül fullos, kaptam hozzá 2 éves Michelin téligumikat is, ami még jó pár évig kiszolgál. Törött volt a jobb tükör behajtó mechanikája, nem működött a fűtőventilátor 1-es fokozata és ki volt égve 3db izzó. Illetve 2db még mindig ki van, mert várom a tavaszt a műszerfal megbontásához. Nem működik a 2. távirányító és van egy csúnya horpadás a bal első ajtón. Motor, futómű, fékek, gumik hibátlanok voltak. Olajat nem eszi, de még csak egy szilentet sem kellett benne cserélni. Használtautón találtam, felhívtam, megnéztem és el is hoztam. Azóta beletettem közel 15k km-t. Nem hinném, hogy 800k-ért ne lehetne találni hasonlóan jó állapotú Civic-et.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
8th
addikt
válasz Kickass #42582 üzenetére
Nem kell nekem hinni, a fentebb linkelt statisztikákból is világosan látszik, hogy folyamatosan nő az import kocsik aránya. Ez a lista is elég beszédes.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #42587 üzenetére
Természetesen nem lehetetlen ennyiért civic-et venni de én itt a közkedveltebb darabokra gondoltam és azon belül is az 1.4 esekre hogy abból nagyon nagy mák kell hozzá hogy ne valami ólja zabáló sunfi pedál szettes,tuning bercis verziót találj jah és ami nem rohad
-
válasz DeFranco #42590 üzenetére
Na de itt rajtad kívül senki nem hasonlította össze őket. Csak annyit mondtam, hogy a amit 1 év keresés és kutatás alatt energiát beleöltél, azzal már akár építeni is lehet.
"Meg, de egy hamvaiból feltámasztottban nagyságrendekkel biztosabban." Ez nekem kevésbé érthető. Ha arra gondolsz, hogy húzott első nyúlványosat nem veszünk, akkor ez természetes. De ennyit le ellenőrizni nem kell 1 év. Lujzinál, 2 hét, és 8 márkaszervizes cseklista után megvolt a vásárlás. Gazsinál 2 után eldőlt, pusztán képek és eladói hozzáállás alapján.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest