- Autós kamerák
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- iPad topik
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
még egy vezetéstechnikai kérdés:
a meredek parkolóázakban (westend, corvin) felfele menet milyen sebességi fokozatban lehet felfele haladni. elbírja a kocsi kettesben, vagy maradjunk egyesben? kipróbálni még nem mertem, szóval felromboltam eddig 1-esben. 16. tdci kombi focus éppen az alany.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
giigz
veterán
válasz bandus #41502 üzenetére
Nekem Debrecenben a Fórum parkolóban volt legutoljára ezzel problémám, nekem az van, hogy az emelkedő végén van egy balos kanyar, ahol feltorlódó autók miatt néha le kell lassítani mondjuk 5-re, de én meg 5-nél vagy 10-nél nem tudom visszarakni 1-be, kettesben meg úgy lefulladtam, mint annak a rendje Aztán gurultam vissza, behúztam a kéziféket, indítottam, és 1-ben már felmentem, de elég szar élmény volt... Na azóta arra se mertem menni, de majd valamelyik nap megnézem megint
-
Integra
titán
egy élmény ezeket a videókat nézni, komolyan, én minden bűntudat nélkül annyira jóízűen tudok nevetni ezeken a bohócokon... herrlich
41486:
ezeknek valamelyik sóstó is túl kicsi lett volna..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
probizz
tag
Ha sokan állnak már fent, akkor érdemesebb lent megállva megvárni, amíg kitisztul a helyzet, mert a múltkor is majdnem rámgurultak az emelkedőn és mögöttem is álltak, ezért csak keveset tudtam csorogni. Egyébként ha ilyen van, akkor inkább állj meg, kézi be és indulsz újra 1-esben.
-
Kornel
veterán
ez azért vezetéstechnikai kérdés is, amit B kategóriánál nem tanítanak, vagy csak érintik egy két helyen.
olyan meredek parkolóban, mint pl. az árkád, szerintem egy átlag személygépkocsival mindenképp 1-esbe kell felmenni, mivel így erőtartalék keletkezik, illetve ha valami miatt lassítani kell, vagy ne adj isten megállni félúton felfele, akkor sokkal biztonságosabb így. -
ABE
őstag
válasz DeFranco #41510 üzenetére
Pontosan!
Toplámpáná pedig megkee áni.kornelka
A mondanivalóm arra irányult leginkább, hogy gyakorlás és kipróbálás nélkül sosem fogja megtudni, hogy bizonyos forgalmi szituációban hogyan viselkedik egy adott autó.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #41511 üzenetére
elvileg azért ezt az "emelkedő" feladat kapcsán illene elmagyarázni rutinon
igaz céges astrával én is bestoppoltam egy kereszteződést anno a rózsadombon, mögém landolt egy bezzegrover, alig akarta megérteni, hogy én ezt most úgy fogom megoldani, hogy szépen együtt visszatolatunk 30 métert a kicsit lankásabb részre mert itt én el nem indulok
alföldi gyerek vagyok, nekem már 5% emelkedő mount everest
@Qru: mint mondottam, én egyesben mennék és figyelném a fordulatszámot. Az szerintem tiszta, hogy a motornak hálásabb, ha egyesben mész fel, de ha eléred azt a sebességet, ahol magához képest már sokat pörög, akkor meg oly mindegy, felváltasz. Visszaváltásnál van gond, ha a váltó nem szereti 5-10-nél az egyest, ha szükség van rá.
@kornelka: mondottam legalább elmagyarázná az oktató az elvet. Már az is valami, ha emlékezik rá anyuka az első plázaparkoláskor, hogy mit mondott az oktató, és nem kezd el hármasban indulni, mint szokott...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #41514 üzenetére
a rutinon az emelkedő köszönő viszonyban sincs egy árkádos parkolófelhajtóval. :
Visszaváltásnál van gond, ha a váltó nem szereti 5-10-nél az egyest, ha szükség van rá.
Így van, ezt sok autó nem szereti... utána meg jön a baj, egyszerre váltani, meg fékezni, ha meg kell állni félúton felfelé. Alapból egy benzinesnek nem baj, ha forog, simán jó az egyes, ha nem mész gyorsan.
Mondjuk köki-nél én is kettesbe nyomom, de ott belátható előtted az út, hogy nem kell megállni, illetve nem is olyan meredek. Szóval lényeg, hogy ez erősen helytől, és autótól függ.(#41516) probizz: B-nél nincs, C,D,E biztos van, nem véletlen
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
1.1-es puntoban nincs is fordulatszám mérő, legalábbis munkatársaméban nincsen Azt lehet nézni.
Már nem azért, de aki annyira balfasz, hogy nem hallja, hogy bőg a motor, de még mindig egyesben csorog, az jobban teszi, ha úgy tolja...."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
dabadab
titán
válasz DeFranco #41518 üzenetére
A parkolas az egy dolog, abba nem szokas belehalni, meg legalabb megmutatjak es legalabb elvileg tudnia kellene a delikvensnek; ellentetben ott az elozes, az osszes kozul a legveszelyesebb manover, ami a gyakorlati oktatas tananyagaban egesz egyszeruen nem is szerepel.
DRM is theft
-
DeFranco
nagyúr
válasz dabadab #41520 üzenetére
én nagyon nem szeretném, hogy egy gyakorlatlan fogalmatlan ifjúsofőr lezúzza a kocsim oldalát, mert abból nekem nagy károm van, oda a vagyonbiztonság
így is hülyét kapok, hogy egy oktató nálunk tanítja parkolni a nebulókat a ház előtt, én meg percenként kapok szívrohamot, hogy moszúzzalealibanc
egyebekben egyetértek, engem sem tanított meg senki előzni.
-
Qru
MODERÁTOR
-
!Overdose!
őstag
A normális autók, illetve váltók pedig akadás nélkül beveszik az egyest minden olyan sebesség mellet, ahol még van értelme visszaváltani akár egy versenypályán.
Az milyen már, hogy 5-10 km/h körül nem tud a kolléga egyest kapcsolni? Tehát ha kettesben alapjáraton gurul már nem tudja visszatenni egyesbe?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
whitezo88
nagyúr
aquaplaning.
más: na, mikor kell lemerülnie az aksinak! igen! munkából hazafele, latyakos parkolóban, hóesésben! yess. volt ott pár T-oktató, persze egyiknél sincs kábel. hazajöttem majd apámmal visszamegyünk bebikázni...
"a rutinon az emelkedő köszönő viszonyban sincs egy árkádos parkolófelhajtóval." - egy hónapja talán hogy egy ilyen nagyon meredek parkolóból kellett feljönni, az alján, de már az emelkedőn állva kellett vizes sík (nem "recés") aszfalton feljönni 2 személlyel. sikerült bár kapart a kerék de a rutinos emelkedő kb vicc.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
#43960832
törölt tag
válasz !Overdose! #41531 üzenetére
Corsa C-n pl így van.
-
DeFranco
nagyúr
válasz #43960832 #41539 üzenetére
na azon aztán jócskán... van otthon, tapasztalat
de a focuson is, igaz 5-nél tuti nem, de 10 körül (és ez csak tipp) már lehetnek gondok, bár inkább 3-ból 2-be jellemzőbb (nyilván valamivel magasabb sebességen), főleg amíg nem melegszik be az autó. Utána már nem jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
Emelkedo temahoz: Alpvetoen ertelmetlen vitatkozni az egy-ketton, mert valto atteteltol fugg. Ha eleg rovid a valto egy ezers swiftel is felmesz harmadikba. De pl ott volt amin meglepodtem, a Mitsu Grandis(egyebken imadom iszonyat jo minden telen foleg 245os(asszem)nyari kerekekkel) amiben VWeredeti ket literes traktormotor van hatos valtoval. Na ott az egyes viccesen rovid, de egy jobbkezes utcanal lassitva kb 30nel 3ba(vagy valahogy igy, reg volt...) gazadas kuplung fel es lefulladt, aztan szepen begurultunk a keresztezodesbe. En meg a suzukival 30nal ha akarom 5bol is gyorsitok, csak megfontoltan.
Ja nemtom ki irta, de gyakorolni kell es emelkedon is menni fog a doubleclutch nezd meg jutyubon hogy nyomjak a rallisok: D
Smoke & Torque
-
TaaT
veterán
Optikai tuning [link]
Give them hell Ukraine!
-
latyak17
tag
Kezdünk felzárkózni a nyugat színvonalához? Talán nem, de jó irány a minőség felé!
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
syl5
őstag
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen