- Autóhifi
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- iPad topik
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Az e-ink minden jó tulajdonsága, de 60 Hz-en
Hirdetés
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az e-ink minden jó tulajdonsága, de 60 Hz-en
ma A Daylight DC-1 tablet ezt ígéri egyedi LCD kijelzővel és Android rendszerrel.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #211948 üzenetére
Bármi, ami eszembe jut, a felsorolt dolgok közül 1-en mindig elcsúszik. Ez például az 5 ajtón.
szerk.: Ez meg a hajtóanyagon. Nem sok egy kicsit az az illatosítómennyiség?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Vismajor01 #211948 üzenetére
Clio 1.6 16V?
-
Vismajor01
addikt
válasz BigBlackDog #211952 üzenetére
Egy darabot találtam belőle hahun
De ránézek.
Fiat500 16v az mennyire jó konstrukció? Igaz, csak 3 ajtó de 100 paci
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
BigBlackDog
veterán
válasz Vismajor01 #211953 üzenetére
Fiatból esetleg még a Pandát felvenném. 1.4-el ugyan, de az is megvan 100 ló. Talán az 500-hoz képest fél fokkal komolyabb.
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #211954 üzenetére
A Pandán nagyon látszik, hogy olcsónak született, az 500-as legalább a stílusával feledteti.
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #211957 üzenetére
Ha túllépünk a 3 ajtón, MiTo?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #211953 üzenetére
100 LE jó cucc, 105 MultiAir modul hibás lehet.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #211959 üzenetére
Szerintem hamarabb cserélődne le, minthogy a MultiAirnek bármi baja legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Vismajor01 #211948 üzenetére
Ajánlott szívó benzinesek: Corsa D 1.4, C3 1.4, Fiesta 1.4.
Hybrid vonalon a Yaris HSD lenne a tuti, de az nem itt kezdődik. Bár abból a szívó benzines sem rossz, keresztanyám on/off felhasználó, és tökéletesen bírja."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Vismajor01
addikt
válasz Tothgera30 #211961 üzenetére
Köszi, megneztem de ezek az 1.4esek olyan dinamikusak mint egy prius cserébe 2x annyit esznek
De egy D corsa 1.6 gsi már nem lenne rossz
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Tothgera30
Ármester
válasz Vismajor01 #211962 üzenetére
A 101 lovas Corsa szerintem elég dinamikus.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Vismajor01
addikt
válasz Tothgera30 #211963 üzenetére
Hat sose itlem egyben sem, de
Google szerint 11.4 a 100as futasa, pont mint Prius
És első TC teszt szerint nem dinamikusabb mint a 75 lovas C corsa, cserébe majd 9 litert evett.Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Tothgera30
Ármester
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #211964 üzenetére
Nem varosba keresel? A 0-100 ott teljesen mindegy…
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
akyyy
senior tag
Közben hívott hétfőn egy alkusz cég (insura), szóval a kereskedő intézi a biztosítást is, megadtam az adatokat stb.
Elvileg nem adják oda addig a forgalmit neki, amig nem kötöm meg a biztosítást.Insurán ha belépek, K&H adatait látom, az autó adatai is ott vannak, de se forgalmi száma, se rendszáma még nincs megadva (honosítani kell az autót stb), vajon ezeket az adatokat fel fogják valamikor tölteni? Fogalmam sincs, épp hol jár ez az egész
-
Vismajor01
addikt
válasz szabonagyur #211966 üzenetére
ÉS akkor mi számit, szerinted? Hogy milyen gyorsan tolat?
Nyilván nem fogom 0-100ig kihuzatni, de hogy mennyire ugrik meg a lámpától vagy 30-ről 60-ra az szintén annak a része.
Max akkor nem lenne releváns, ha 50 cm3 robogóról beszélnénk ami megugrik 50-re aztán 100at sose éri el...
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
válasz Vismajor01 #211968 üzenetére
A 0-100 azért nem sokat mond el egy autó karakteréről.
pl. Fiat tipo 1,4 95 ló 0-100 11,5s
Hyundai i30 1,4 100ló 0-100 13,2s
Hyundai i30 1,6 120 ló 0-100 10,9s
Opel insignia 1,8 140 ló 0-100 11,5s
A te logikád szerint az i30 1,6 lenne a legjobb városban, közben meg a sorrend:
I30 1,4,
tipo,
Insignia
és az i30 1,6- ot nagyon nem szeretem városban, hosszabb benne az 1-2 mint a többiben, és nem is szeret annyira pörögni.
És tudod melyiket szeretem a legjobban városban? Az i30 1,4- et, mert szeret pörögni és nem kell egyfolytában váltani benne, pont jó a váltó kisztása a motorhoz.
A tipo 100- ig jobban mozog, viszont 100 felett meg az i30-ak mozognak jobban, az opel meg csak megy, mint egy tank
A tipoban rövidek a fokozatok, az egyes kb mintha felező lenne, 3-ban még simán 90 fokos kanyart beveszed, egyfolytában váltani kell, a hyundaiban 1-2-3 hosszabb, a 4-5-6 meg rövidebb.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
AssAssynn
őstag
Hali.
Ajánlottátok nekem korábban a Xsara Picasso-t és a Toyota Corolla Verso-t, de most a szemem elé került a Volkswagen Touran, ami kb. ugyanaz a méretkategória. Ez csak véletlen maradt ki, vagy gond van velük?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz molnarpeter #211973 üzenetére
Benzin. Kis távra rohangálós autó, de mégis elég nagy, hogy havonta 1-2x az egész család beleférjen egy hosszabb útra.
A drágát úgy érted, hogy túlárazott?Még mindig szívom a fogam, hogy nem válaszoltam sok hsz.-etekre.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
dj79
senior tag
válasz AssAssynn #211974 üzenetére
Hajjajj…. Touranból van az 1.6mpi, ami nem annyira takarékos, cserébe lomha. Van az 1.6 FSI, meg az 1.4 láncos tsi. 1.6FSI meg 2.0 FSI magas oktánszámú üzemanyaggal gurul felesleges akatrészekkel túlbonyolítva, kolszosodik, a láncos csí meg hát nem igazán városi ide-oda rohangászásra van, cserébe kétes megbízhatósággal bírnak bizonyos motorkódok
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
Erre az automata 1.5ecoboost Focusra mit mondtok így elsőkörben? 50-50 város pálya évi kb 15ezer kmre jó lehet?
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #211968 üzenetére
Megugrik? Max releváns ha a sor elején állsz, de mivel a forgalom legtöbb esetben olyan, hogy hiába indulsz el nagy lendülettel a következő lámpánál még alszanak az emberek ugyanúgy.
A 83 LE-s Honda sem forgalmi akadály (pedig nem is tudom 12sec a 0-100?), 90%-ban hamarabb elindulok vele, mert sokan alszanak, pöcsölnek az úton, besorolni is be tudtam vele mindig, alsóbb rendű útról is kijövök vele bámikor.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
AssAssynn
őstag
válasz molnarpeter #211976 üzenetére
Az a legjobb motor benne? Köszönöm a tanácsot. Rájuk nézek.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #211981 üzenetére
Hogy hogy? Pedig már jó pár éve ismert motor nem?
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #211978 üzenetére
Pont ezaz, 90 lovas Z14XEP Astra-val szerintem városon belül nem volt még olyan helyzet hogy 3000rpm felett forgassam. Átlag "zöldhullámvadászként" pici gázadással és motorfékkel operálok, ha tehetem. Sor elején óvatosan indulva is simán megvan a zöld sor, gyorsabban pedig felesleges indulni, mert megint állnak a pirosnál. Mire elindul az a pár autó, a sor vége már nem ér át.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
realist
őstag
Németektől tervezek behozni egy 4 év körüli Golf-ot. Kérdés, hogy ha kint az autóra van meg garancia (4 évnél valamennyivel fiatalabb) akkor azt itthon a VW markaszervizek elfogadják és szükség tudok élni a garanciával?
-
-
realist
őstag
válasz realist #211986 üzenetére
Megírtam a P Hungáriának, hogy német auto import estén érdekelne a garancia működése kiemelve, hogy német magánszemély/nem márkakereskedés nem hiszem, hogy tudja mi a magyar működés. Erre ezt kapom:
"A gépkocsi tulajdonosának kell minden információval rendelkezni a szerviztörténet és garanciát illetően.
Természetesen bármelyik Volkswagen márkaszerviz partnerünk örömmel segít a gépkocsi állapotának felmérésében és akkor tájékoztatást tudnak adni a garanciális feltételekről."
Sokat segítettek... -
krokostamas
tag
Sziasztok!
Egy 2006-os benzines 2.0 Honda Accord után szeretnék fiatalítani, illetve keresni egy picivel több komfortot.
Főleg pályán járatom az autót, illetve fogom is, de maradnék a benzines fronton.
3,5-4 millió környékén nézegetek autókat, az eddigi kiszemeltek:
-Kia Optima 2.0 2010-12 környéki (jelenleg egy benzines sincs fent hahun, a hybridek pedig már 5-től kezdődnek),
-Lexus GS450h 2010-12 környéki,
-Volvo V60/S60 benzin, szintén 2010-12 körül (ha már lehet választani akkor a kombit választanám, de a szedán sem gond).Mivel orrba szájba használom a tempomatot jelenleg is, ezért az adaptív tempomatnak valószínűleg nagyon örülnék.
Nem tudom, hogy menetzaj szintjén a V60/S60 mennyivel lenne jobb az Accordnál pl.Esetleg Nektek tippek? Miket kerüljek? Mi jöhetne még szóba? Nyilván a fogyasztás is fontos, a jelenlegi 8,5 literrel aránylag ki vagyok békülve.
Köszönöm!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz krokostamas #211992 üzenetére
V60/S60 benzines fronton offos szvsz. (Esetleg 4 felett egy dízel PHEV…)
-
sharp4
őstag
válasz molnarpeter #211993 üzenetére
Az a 4 felett V60 Phev 2 éve volt. A normálisabb állapotú inkább 6+. Ősszel vettem én is, viszont nagyon ajánlott autó.
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5
-
dong86
csendes tag
válasz krokostamas #211992 üzenetére
Avensis 1.8,Suzuki Kizashi manuális valtoval, Hyundai I40, Alfa 159 1.8 tbi az a GS Lexus nekem kicsit kilóg a sorból mint Bud Spencer a vega bárból.
-
dong86
csendes tag
válasz tibbike01 #211997 üzenetére
Annyira nem vagyok otthon a temaban de az újabb hagyományos automaták megbizhatoak szoktak lenni Aisin,ZF. Amit kerülni kell: Ford féle powershift szerintem azt pakolják egyes Volvokba is. Hyundai, Renault duplakuplungosak illetve A PSA robotizált formedvenyei, BMW smg. Van az Audikban valamifele fokozatmentes mintha azzal is gond lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs