- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Teasüti #209948 üzenetére
Volt para régebben, érdekes módon mindenkinek jutott, és helyre is állt a rend azóta PSA-nál FAP fluid is kellhet, esetenként AB mellett is.
Ha már ezek a dízelek szóba kerültek, Fiesta mk7 facelift 1.5 TDCI jól sikerült darab szerintem, valamelyest rokon blokkok. Nade nincs adalék, csak 8 szelep (vs 16), vezérlés kb 180 ezer km-t szokott bírni - nem tudom mennyi nálatok a csere pénzben, és hányszor kell erre számítani az autó nálad töltött ideje során (Fiat 1.2-nek házilag egy szíj szettet felrakni van vagy egy óra ha még nem csináltad, ez és a megbízhatóság miatt írtam adott típus van a többi ellenében, de fele élettartam, 90e km/4 év).
-
Vismajor01
addikt
válasz Citroware #209943 üzenetére
Ct200h milyen dinamikaval megy? Regi rx400h az nekem elvileg 7.9mp, de gyakorlatban inkább 7mp és hát elozeskor nem nagyon van problémám. Nem hiszem h újabb Rx-ek vagy csaladtagjai annyival gyengébbek lennének? X6m kell
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
neophyte79
tag
Szép napot mindenkinek.
Beárazásban kérek segítséget, 2004-es MK1 Fabia.
Hibák:
-a központi zár nem nyitja az anyós ülés felőli ajtót, túloldalon kulccsal nyitható. Az anyós ülés mögötti zár nem nyílik... egyáltalán, a mikrokapcsoló rossz, nem volt kedvem megnézetni, nem használom azt az oldalt
-valahol elől az egyik szilent kopog és hidegben nyöszörög
-az egyik sárvédő alatti rész javítva
-klíma ereszti a gázt, ez biztos, a kompresszor működikAmit tudni kell:
-168.000 km, lekérdezhető (kb 100.000-ig a szervízkönyv vezetve, utána az ügyfélkapun látható
-0-30-as olajat nem eszi (AZQ motorkód)-2004-es forgalomba helyezett, 1.2 HTP, best felszereltség
-vezérlés, kuplung 5 évvel ezelőtt cserélve, azóta kb 35.000 km ment bele (nem tudom igazolni)
-elviekben törve nem volt, rétegvastagság vizsgálat nem készült
-úttartás jó, alulról nem rohad-gyújtás megfelelő, 1 trafó még a gyári, pöccre indul, nem rángat, a gyertyában kb 20.000 km van, olajcsere 2000 km múlva esedékes
-4 évszakos gumival
-fogyasztás nálam akár 5 liter is, 90-es tempóval 4.5 liter
-a műszerfal hibamentes
Előreláthatólag eladó lesz, 2-3 hónapon belül, egyelőre az árát akarom belőni. Sokat nem használom, 4 éve van nálam, azóta 27.000 km ment bele, havi szinten kb 400 km megyek vele, mikor mennyit használom.Köszönöm, ha segítesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz mustang08 #209956 üzenetére
Ennyit még a #szarolasz (alias anyum Lanciája) sem produkál.
Nem értek a VW-k lelkivilágához, de nem tartom kizártnak, hogy ezeknek egy része csak korábbról eltárolt hibakód, nem pillanatnyilag is jelen lévő, sőt azt is elképzelhetőnek tartom, hogy egy új aksi megoldana párat... 🤔 De ismétlem, hülye vagyok a Népautókhoz.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz neophyte79 #209955 üzenetére
Megnézném HaHun a hasonló évjáratú (+-1 év), hasonló futású (+-30e km) autók árait és valahová a felső 50%-ba lőném be.
-
neophyte79
tag
válasz BigBlackDog #209960 üzenetére
Az lesz, hibái vannak, mellette pro is...ezért nehéz a kérdés. Köszönöm a válaszod.
-
válasz molnarpeter #209959 üzenetére
Hamarosan tudok szolgálni folytatással, holnap fogja meglátogatni a szerelőt. Javasoltam neki, hogy mielőtt nekikezdene, előtte kérjen egy ajánlatot, hogy mennyibe is fog az neki végül fájni.
-
Madwe
nagyúr
válasz macilaci78 #209812 üzenetére
Végül - kissé indokolatlanul bár, de azért adott használtpiac kínálatát s azok állapotát tekintve - feljebb ment a keret 2m-re s egy 2011-es 2.0 benzines mazda lett...
Kérdés: 200e km van benne a vezérműlánc nem csörög, zörög, semmi panasz nincs rá. Szerintetek ilyenkor ennek ellenére, már csak a 10+ év kora s a megtett km miatt ildomos cseérlni a vezérlését, vagy jól van az így (tudtommal mazdáknál nem nagyon hallani, ha kezd meghalni... :S ) -
sutszi
veterán
válasz Madwe #209963 üzenetére
Ha nincs hangja akkor nem indokolt a csere. Arra kell figyelni, hogy időben legyen olajcsere és akkor kimegy a világból.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Debesq
tag
Sziasztok!
Tanácsot kérnék tőletek. Szükségem lenne egy munkába járós/szaladgálós autóra. Általában heti négyszer mennék dolgozni vele, ami egy alkalommal 2x15 km. Ezt az utat főúton tenném meg, 3 kis városon keresztül, ezen kívül meg ezt használnám rövidebb távokon, boltba járni stb., és szinte csak egyedül használnám, a családot nem szívesen utaztatnám ebben. A keret kb. 1 millió forint lenne, de ez már a plafon, ilyen felhasználásra nem szeretnék többet költeni autóra. Egy megbízható, alacsony fenntartási költségű, kis fogyasztású autót szeretnék. Ezen kívül kb. annyi igényem lenne talán, hogy ne legyen nagyon kényelmetlen, illetve legalább elektromos ablak legyen benne. Nagyjából képben vagyok az autókkal, a mostani helyzettel, a fórumot is rendszeresen olvasom, de hátha tudtok olyat mondani, ami elkerülte a figyelmemet. -
Max_218
tag
Sziasztok!
Jelenleg egy Mazda 323f-et hajtok 2003/1.6 benzin.
2017-ben vettem első autónak,már rá költöttem kb a 3-4x-es árát.
Kasztni,hengerfej felújítás,műszaki,kuplung. Most kezdett elfogyni az olaj belőle,pontos távot nemtudok majd ránézek,+ a hűtőviz is eltünt egy hét alatt,de nem találtam nyomát hogy hol.
Inditáskor ha adok egy gázfröccsöt,vagy elindulok vele olyan hangja van mikor egy tálba kiöntenék vízet és felkenődik a falára. Kb az első 5 percbe hallom és megszünik,be ázhatott valahol? Már nem igen akarnék rákölteni semmit,mert márciusig műszakis.Jön a baba ,bővül a család. Kellene egy biztonságosabb/megbízhatobb, nagyobb autó,de mégis jó lenne megmaradni valami olyan formánál ami egyedül utazva is férfias+ én lehet váltanék jövőre munkát akkor ingáznék napi 80km-et,jelenleg 10km amit megyek vele 3-4 napig melóba ,keretet kb 2-2.5 millió környékén lőnénk be. De sajnos én személy szerint nem találok semmi jót. Az álom autó persze egy 3. vagy 6os mazda a 2014-es évjárattól.De ezek eléggé elszabadultak árban.
Ami körvonalazódik az, Toyota,Mazda,Volkswagen,honda,ford,érdemes lehetne kivárni tavaszig?
Asszonynak van egy 2007-es suzuki swiftje,klima hiánya miatt az nyáron nem lesz a legjobb megoldás,de ezt neki még meghagynánk. -
őstag
válasz Max_218 #209968 üzenetére
gyerekkel bármilyen autó csomagterét meg tudod pakolni, de az csak max. két évig tart, vagy inkább másfélig. mire 3 lesz már derogálni fog neki a babakocsi minden formája is, és addigra már nem alszik el az utazó ágyban sem, meg nem kell neki nyuszimotort se vinni...
ezt csak azért mondom, mert minden friss apuka azonnal buszlimuzint vesz
egy jó Octavia kombi, 1.6 sz*póbenzin - trafóval bírjad és a világból kimegy
sok nincs, de ha van és nem taxi volt akkor szerintem parádés vétel
ezekből ráadásul az ötajtós is jó méretben, aminek üveggel együtt nyílik a hátsó ajtó, mert abba ledöntött ülés mellett ugyanúgy belefér a hűtőszekrény/mosógép mint a kombiba“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Max_218 #209968 üzenetére
Ha van megbízható szerelőd, kérdezd meg milyen dízeleket ismer jobban, elég számottevő spórolás lenne. Octavia 2 facelift 2010-ig volt részecskeszűrő nélküli 1.9 PD TDI, kalkulálj rá egy preventív csapágysor cserét, és van egy viszonylag egyszerű dízeled aránylag friss bódéban. Esetleg Mondeo mk4 2.0 TDCI, ott valamelyest több a hibalehetőség, de olcsó hozzá az alkatrész, fogyasztásban valószínű magasabb. Focus mk3 1.6 TDCI is elég lehet méretben (Octaviák csomagtartója rendre nagyobb, de alapvetően annak a megfelelője), ezeknek a futóműve hátul bonyolultabb a Skodához képest ami lassan költséget jelenthet majd, és a porlasztók érzékenyebbek talán, nem mind ér el olyan magas futást javítás nélkül - 1.5 TDCI jobb lenne, ha volna ennyiért, vagy mk2 és 90 lovas 1.6 dízel, ami DPF nélküli.
[ Szerkesztve ]
-
olajbogyo
aktív tag
Sziasztok!
Csak annyit kérdeznék, hogy volt itt olyan aki mostanában vett át új autót? Azért érdekelne, mert májusban fizettem előleget Toyota C-HR 2.0 Hybridre, és akkor is mondták, és benne is van a szerződésben, hogy 400Ft os euró/forint ig annyi, az annyi. Ugye azóta volt már 430 körül is, de most tán 405 az euró...
Szóval a kérdésem az lenne, hogy vajon melyik nap számít? Ebben a hónapban lesz meg elméletileg, van már alvázszáma az "autómnak" kb 1 hónapja. Szóval valaki tudja, mi ilyenkor az eljárás?Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
őstag
válasz olajbogyo #209975 üzenetére
az árlista fog számítani, ami éppen aktuális
feltételezem, hogy a Toyota Motor Hungary (vagy bárki aki a forgalmazó) már adott ki új árlistát, ha az előzőt csak 400-ig garantálta
a márkakereskedés mondott valamit erre?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #209978 üzenetére
Azt mondod a skoda jobb? Vagy ár-értékben legalábbis?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #209978 üzenetére
Érdekel, várom! Köszi!
-
olajbogyo
aktív tag
válasz f4lcon #209977 üzenetére
Szia!
Az új árlista engem már nem érint. Azóta már 1,5 misivel drágább ugyanaz az autó, már volt 2 áremelés, de nekem ugye már nem emelkedik az ár, rám a májusi ár érvényes. Csak annyit tudni, hogy ha közben az euró 400 felé szökik, akkor lehet áremelkedés nálam is, az euró függvényében. A kereskedő nem sokat tudott mondani róla. Azért gondoltam megkérdezni, hátha valakinél már volt ilyen. No, mindegy majd ha megjön akkor beszámolok róla. Ja, annyi van a szerződésben, hogy 5 nap gondolkodási időm lesz eldönteni, ha esetleg drágul, hogy elfogadom e, ha nem, akkor visszakapom a foglalót, és elállhatok az üzlettől. Már azon is agyaltam, hogy megvétel után, azonnal eladni, csak az a baj, hogy mindegyik új autó jelentősen drágult, és amit nyernék, azt el is veszteném...
De, használhatom is 1-2 évig, és utána is eladhatom. Mert ahogyan most alakulnak az árak, még mindig többé el lehetne adni, mint amennyibe kerül.Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
Teasüti
nagyúr
Megnéztem ma egy Pandát.
Nem lesz Panda, túl pici. Nem férek el benne. 10 centivel rövidebb a csomagtartó mélysége az átlagnál, ami nekem szempont. Marad a supermini méret. Megnéztem egy Fiat 500L-t. Jó méretei vannak. A fejemet sem fogom beverni benne, nagy családi hajó érzetet ad a beltere. Jó távol van a műszerfal teteje, a visszapillantóhoz távcső kell. Valamint nagyon fapados szegénykém. Manuális klíma 2018-ban? Cöhh... A könyököm nem éri el az ajtókárpitot. Hogy lehet így vezetni, kormányon lógó karral? Itt fogni kell a kormányt vagy mi? Viszont full panoráma, nagyon jól kilátni belőle körbe. Kivéve hátrafelé. Kicsit kicsi a hátsó szélvédő, nehéz felmérni hol van a kocsi vége vagy a sarka.Következő jelölt a C3 lesz. Aztán megnézek egy Corollát. Aztán egy Golf-ot. Azután egy A vagy B Mercit ha így sorjában egyik se tetszene.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz johnny82 #209976 üzenetére
Fura hogy style felszereltseg de a kisebb infotainment van benne egyebkent nagyon jo kis auto, en fel evig hasznaltam, imadtam. mondjuk nem vennem meg a matrix fenyszoro nelkul. Szoval a ketto kozul biztosan az oktav
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #209978 üzenetére
Megpróbálom rövidre fogni, de lényeget azért leírni.
Szerintem nagyjából egy kutya a linkelt Golf és Octavia; amiben jók, abban mindkettő jó, amiben viszont problémásak, az mindkettőnél megvan.
Amit én használok, az egy 2020 novemberében gyártott, ötajtós Golf 8, 150 lovas 1.5 eTSi és DSG felállással. Style felszereltség néhány extrával (pl. mátrix LED, állítható futómű, panorámatető, travel assist, holtérfigyelő, park assist, nagynavis fejegység) kiegészítve. 2021 februárjában vettem át újonnan és most ~61e kilométernél tartok.
Autóként szerintem elég korrekt csomag tud(na) lenni. Jó a futómű, takarékos és erős a motor, egész tűrhető DSG jutott bele. Fogyasztásom elővárosi ingázással és hosszabb távokkal 6 l/100 km körül alakul (referenciaképpen a többi autómnál, hasonló felhasználás mellett így nézett ki a fogyi).
Amik motor-váltó-futómű környéki problémák; ~40-45e kilométer környékén előjött egy apró nyöszörgés az első futóműben az első néhány kilométeren, de a második kötelező szerviznél ezzel valamit csináltak, mert azóta nem hallom. 58e km környékétől elkezdett rántani egyet fékezéskor, mikor hármasból kettesbe visszavált. Ezt 70-80%-ban mindig csinálja, néha furcsa fémes klattyogás-csattanás is hallatszik. Egyelőre nem nőtt ki ebből nagyobb baj, meglátjuk mi lesz vele. Motor 30e km alatt 6-8 dl olajat kért még, de olajcsere utáni 15-18e kilométeren nem kellett utántölteni.
Egyébként motorikusan meg vagyok vele elégedve eddig, bár nagyobb futásnál már nem lennék ilyen nyugodt.Utazási komfort tekintetében is hoz egy erős szintet. Hosszabb pályázás is kellemes a méretkategóriájához képest. ErgoActive ülés kényelmes.
Beltéri anyaghasználat jó, pl. Ford-Hyundai-Kia hasonló típusaihoz képest kellemesebb, de szerintem olyan nagy különbségek itt nincsenek. Zörgések azért vannak-voltak, de 8-10 helyen már kitömtük. Így egész jól megszűntek.
Kezelőszervek használhatóak, de sok itt már a tapicskolós felület. Viszont pl. klíma esetén a számítottnál kevésbé zavar, hogy nincs fizikai kezelőfelület.
Alap hangrendszer is jól szól (pl. Mágus szerint az Octavia IV alap rendszeréhez képest jobb).Viszont van egy nagyszerű szoftver. Ami megszokható, de nem igazán tökéletes. Egy dolog, hogy a felhasználó által használt felület, vagy funkcióhalmaz milyen (mondjuk most már egész korrekt). Viszont vannak idegesítő apróságok (pl. minden indítás után telepíti a digitális kezelési útmutatót egy értesítés kíséretében), de ezek mellett el lehet menni. De úgy érzem, hogy vannak mélyebb problémák is. Kicsit számomra olyan, mintha megalkották volna az építőkockákat, csak az integráció nem igazán sikerült volna.
Néhány példát írnék. Két kötelező szervizen van túl, de három alkalommal voltam már csak hibák miatt szoftverfrissítésen. Egy alkalommal kellett diagnosztikai modult is cserélni, többi esetben szoftveres volt a gond. Többször előfordult, hogy néhány hónapig szinte mindig (de legkésőbb indulás után néhány kilométerrel) kidobta a holttérfigyelő hibát. Legutóbb egy esős autópályázásnál kezdte, majd 1.5 hónap múlva esős autópályázás után tűnt el. Jelenleg 2 hónapja az SOS modul nem akar életre kelni. Nem annyira zavar, csak folyamatosan világít a sárga háromszög. Szerviz szoftveresen nem tud már mit kezdeni, tetőkárpitot akarna bontani, hogy a modulhoz hozzáférjen.
Szóval jelenleg itt tartunk és még két éve sem használom. Nem akarom tudni, hogy milyen szerviz óradíjon és mennyi idő alatt fognak szoftvert frissíteni 5-6 éves korában.A Golf és Octavia között nehéz lenne döntenem. Fórumtárs Octaviáját végigszemlézve azért voltak olyan dolgok, amik abban jobban sikerültek (pl. gázteleszkópos motorháztető), de más dolgokban meg a Golf volt a jobb.
A linkelt Golfnál a hűtőfolyadék szintjét megnézném (mintha kicsi alacsony lenne a kép alapján). Az enyém minimálisan fogyasztott, de nem volt vészes (kb. 30e kilométerenként 1 decit kellet utántöltsek). Illetve az akkumulátor pozitív sarujáról is hiányzik a takarófül (pl. itt látszódik). Ezt egyébként nálam is elhagyták az egyik áramtalanítós szerviz közben. Illetve, ha jól látom, az olaj a csomagtérbe be van készítve. Egyébként felszereltség tekintetében annyira nem gazdag, talán a fejegységből is csak a kisebbik van benne.
Az Octaviához nem igazán értek. Csak rövid ideig és kis sebesség mellett vezettem. Mintha picit nagyautósabban viselkedne, mint a Golf, de erre nem vennék mérget.Ha ilyen ársávban nézelődnék, akkor én inkább néznék egy megkímélt 7-es Golfot, vagy B8-as Passatot és félretenném a megmaradt pénzmagot szevizre. Szerintem jóval stabilabb és megbízhatóbb konstrukciók és azok tippre évek múlva is hozni fogják ezt a szintet, míg a 8-as Golffal még nincs igazán tapasztalat.
Persze a fent leírtak csak a saját tapasztalataimat és véleményemet tükrözik, ezt tessék figyelembe venni!
-
veterán
válasz BigBlackDog #209985 üzenetére
en semmi ilyet nem tapasztaltam (az egy kepernyo fagyason kivul), barmikor vennem a 8ast a 7es helyett. bar enncsak 16ezret tettem bele.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
BigBlackDog
veterán
válasz bandus #209986 üzenetére
Egy-két helyen már olvastam, hogy a fél évvel készült példányok már jobban sikerültek. Nem tudom, hogy ez csak legenda-e, vagy tényleg másabb a hardver-szoftver összetétel, de ezek szerint lehet valami alapja.
Aztán persze simán lehet, hogy csak pénteki darabot fogtam ki.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #209985 üzenetére
Köszi a részletes leírást! Focus MK4-em még mindig nem adtam el, most lesz egy szerviz és utána fogom valószínűleg felrakni a hahu-ra. Új Kia Ceed-et most próbáltam szalonban, de nagyon nem jött be. A 160 lóerő egyáltalán nem érződött, beltér minősége is lehangoló volt nekem. A legjobban az fájt, hogy nem lehet a könyöktámaszt sem állítani (gold felszereltséget próbáltam). 7 év garancián kívül abszolút visszalépésnek érezném a Focus után, így ez biztosan nem lesz. Aztán átmentünk a VW szalonba. Ott persze azonnal megtetszett egy kiállított style felszereltésgű kombi golf, de kipróbálni nem lehetett. Elköszöntünk. De a style Golf 8 biztosan a Focus felett van minőségben. Az ergoactive ülés nagyon bejön. És az is tetszik benne, hogy látszik magán az autón, hogy friss, nem 10 éves konstrukció. A Golf-Octavia párhuzam meg azért érdekes számomra, mert igazából egy jól felszerelt kombi kéne matrix leddel és vonóhoroggal. 9M-ért... Viszont az Octavia rendszeréről sok rosszat olvastam. Ismerős autókölcsönzős elmondása szerint van velük gond bőven.
-
albiosz
őstag
válasz BigBlackDog #209985 üzenetére
G7 mikortól kettős befecskendezésű?
-
-
Gergőke88
addikt
Nekem az van, tettem bele eddig 2 db-ba közel 150e km-t 3 év alatt.
Egyszer állt meg (dízel, befecskendezés probléma miatt), de alapvetően egy nagyon jó autónak tartom. Futomu rendben van, jól néz ki. Mondjuk elnézve az új árakat nem biztos, hogy ennyiért ezt választanám. -
őstag
3 éve van meg, nagyon jó kocsinak tartom. Nekem kombi 1.0 ecoboost 125 lovas van. Jó vezetni. A 3 henger hangját szokni kell, de szerintem viszonylag jól megy és jól fogyaszt. 100-120 fölött azért már nem úgy gyorsul. Nagy, kényelmes belül, csomagtartó hatalmas. Ceed/i30 sokkal kisebb, szűkebb, nekem puritánabb is, de kinek mi jön be. Sync 3-nak kell egy kis idő, mire észhez tér (pár mp, ne percekre gondolj). Egyszer tolatókamera szart be, és a kipufogóm csörgött. Szerviz gariban cserélte.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest