Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz hramon94 #209749 üzenetére
Az hogy elobb vennek 2.5-ert accordot mint 2gen ceedet Szerintem a 2. gen ceedben nincsenek igazán jo motorok, az 1.4 gyenge, az 1.6 gdi kokszolodik, problemas lehet (dugattyú ateges). Futomuve nagyon béna, beltere nem tul tartos. Nekem amugy volt 7gen accordom, most 3gen ceed van, de ez új és céges. Maganszemelykent 2.5-bol csaladi autónak újra accordot vennek. Semmi problemam nem volt azzal az autoval, nagyon szerettem.
Amugy ha mindenképp 2gen ceed akkor a dizelmotorok jobbak, azokkal nincs annyi problema. Viszont ott a turbo, dmf, magasnyomasu rendszer, amikkel számolni kell hasznalt autokent.
Szoval, benzines vagy dizel, mindnel johet elo ktsg-es problema. Ja, mondtam mar hogy amugy a 7gen accord jobb valasztas lenne?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ArthurShelby #209745 üzenetére
Izlesek es pofonok. Nekem sedan volt, de csak mert epp az jott szembe. Igazabol kombit akartam, nekem nincs bajom a formaval.
-
hramon94
tag
Ezért utálok autót venni. Eddig megvoltunk autó nélkül mert egyáltalán nem volt rá szükség de most muszáj venni de már most utálom ezt az egészet. Egyszerűen sajnálok pénzt kiadni ezekért a pénztemetőkért Olyan jól elvagyok motoron télen-nyáron
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hramon94 #209749 üzenetére
Dízel, 1.6 - láncos vezérlés, Bosch befecskendező rendszer, mintha kettőstömegű sem lenne, jó összeállítás.
Octavia 2 1.9 PD-t akartam mondani amúgy (bár csapágysor megelőző cseréje ott van), vagy 2.0 PD BKD motorkóddal, vagy ugyanez Golfban - rozsdát lehet nem árt megnézni. Ha mindegy a külső, Octavia mk1 “Tour” néven készült mk2-vel párhuzamosan, régebbi technika, olcsóbb alkatrész, szintén 1.9 PD (de ennél nincs tudtommal csapágy hibalehetőség).
Megane 3 1.5 dci 86 LE ugrott még be, azt hiszem ez a teljesítmény volt ami a DPF nélküli, Bosch befecskendezős euro 4 változat.
Focus is van egész fiatal ennyiért, mondjuk hátsó futómű bonyolultabb (hosszú távon drágább), ott az 1.6 TDCI alapvetően korrekt cucc, 1.5 TDCI még jobb és az AdBlue nélkül euro 6 ha számít, csak lehet ennyiért nem az lesz elérhető (1.6 esetén porlasztó csere, 1.5-nél magasnyomású felújítása megelőzésképpen amik majd várhatóak a korral). -
vzsryl
nagyúr
válasz hramon94 #209743 üzenetére
Mivel felmentek az árak, ezért én elgondolkoznék egy patika állapotú, gyártás végéről származó C Vectra-n is. Az 1.8-as benzinessel nagyon megbízhatónak számít. A külső méretei nem elképesztően nagyok, de belül nagyobb minden akkori kategória társnál a Superben kívül.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
zgospel
őstag
válasz hramon94 #209749 üzenetére
Apumnak 2011-es Ceed kombi 1.6 dízele van/volt. 4 évesen vette 150 ezer km-rel, itthoni legolcsóbb példány volt, céges flottából épp akkor került ki. Mivel cégautó volt, gondolom nem pátyolgatták. Azóta budapesti taxiként futott, ahol azért kapta az ívet rendesen, meg a hétvégi kirándulások. Bőven 400 ezer km felett van már benne, a részecskeszűrővel volt gond, ami mindig a tisztítós megoldással lett "javítva", meg egyszer szétesett a kuplung. Egyéb komoly probléma nem volt vele. Az hozzátartozik még, hogy a motorolajhoz is, és a gázolajhoz is mindig használ Metabond adalékot.
Egyszer odaverte az autó alját, elfolyt a váltóolaj belőle, de még ment vele kb ezret olaj nélkül mire észrevette. Annyi maradandó kár történt, hogy a hatodik fokozatnak azóta van egy enyhe fütyülő hangja, amit csak az arra érzékenyek hallanak meg.Előtte 2.0 dízel Zafirája volt, azzal sokkal komolyabb gondok voltak, és sokkal gyakrabban.
Való igaz, hogy igénytelen a Ceed, kényelmesnek sem mondanám, de ilyen használat mellett mindössze ennyi hiba az nevetségesen jó egy dízeltől.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
hramon94
tag
Mindenkinek köszönöm a segítséget, meg próbálunk valami jót kifogni. Elkapkodni nem fogjuk ráérünk. Nagyon szuperek vagytok mégegyszer köszönöm!
-
őstag
válasz tboy93 #209751 üzenetére
az 1.4 nem csak gyenge, hanem vezérlés problémás is.
az 1.6 CRDi viszont sokat elmegy, nekünk a céges i30-ban volt olyan, darabonként 330-350 ezer után adtuk el őket, nulla problémával[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
nagyúr
válasz f4lcon #209761 üzenetére
Igen, a dízelről a KIA csoportokban is jobbakat szoktak mondani. Az 1.6 gdi is főképp azért tud szar lenni, mert a gyári olajcsere periódus 30e km volt, ami hatására nagyon kokszosodik -> átég(het) a dugattyú. Az új 3.gen ceedben sem a dízelmotor maga a rossz, ott a hozzáillesztett mhev hajtás miatt rottyan el a motor.
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mustang08 #209765 üzenetére
Rohadnak már, 1.9 PD ezekben egyrészt ha részecskeszűrős, nyűgös több dolog (veztengely, DPF), másrészt meg ha anelkuli, akkor is egy csapágysor cserével kell indítani a pályafutást… 4Motion attól függ, volt-e karbantartva, Haldex azért érzékeny rá, egyébként meg néznék első kerekeset ha nem sípálya mellett laksz Holland származás nem rossz, elég jól le lehet őket informálni jellemzően.
-
válasz molnarpeter #209769 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a segítséget mindenkinek
Az a helyzet, hogy nem az enyém lesz, párom húga most szerezte meg a jogsit, és első autót néz. Hiába próbáltam támogatni, segíteni, de most jelentette be, hogy egyedül elmegy megnézni ezt a Golfot, és valszeg meg is veszi. A kínálat aljáról (1.3 mFt), marad 200 átírásra, biztosításra, szervizre, meg tankolni, és állandó kereset nincsen.
Teljes lendülettel szeretne felszállni a szopórellerre... -
szabonagyur
félisten
válasz BigBlackDog #209772 üzenetére
Na meg vajon tenyleg 4motion vagy csak ez az ajto kerult ra
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #209772 üzenetére
Abbol vezerlest nem cserel. Ha meg elszakad lesz egy szep csirkekeltetoje.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #209777 üzenetére
Muszakin/muszakibol kiderul, mert ott vizsgaljak a 4wd hajtas.
#nincsbennetarcsi
-
félisten
válasz tboldi #209771 üzenetére
Te nagyon ráálltál a Lanciára, már mindenhol ezt emlegeted!
Mondjuk jópofa gép, elhiszem, hogy tetszik!"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
tboldi
nagyúr
válasz AxBattler #209780 üzenetére
Magamnak napi használósnak egy Delta 1.4T-vel jöhetne, ünneplősnek meg egy Thesis.
Úgyhogy ja, begyere, habár anyum Ypsilonjára kicsit neheztelünk most, éppen testkábelre vár, addig be sem indul.
Törölték a rendelést, állítólag éppen most költözik valami Fiat raktár, emiatt nem tudják teljesíteni, szóval most B terv lesz. Kiszerelem a rosszat, veszek ugyanolyan vastagságú vezetéket és szemes sarukat, aztán lemásolom.Vismajor01: 🤷♂️
Amúgy Jazz is lehetett volna mögötte.[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #209784 üzenetére
Mi szóltunk villanyász ismerősnek, forrasztott fel sarut, aztán jóidő
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #209784 üzenetére
Nekem már van krimpelőm, úgyhogy ez nem akadály.
Viszont alapvetően a gyári megoldások híve vagyok, csak akkor választom a barkácsolást helyette, ha rákényszerülök, vagy ha egész egyszerűen nem is létezik gyári.[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Dilemma-dilemma.
Megnéztem ma, és ki is próbáltam ezt a mondit.
Ez a szín baromi jó pláne a vaj belső párosítással.
Ami a dilemmát illeti, hogy a motorháztető a kialakítása miatt (domború) nagyon gyűjti a kavicsokat, ami még annyira nem is érdekes, de találtam az autón azért rányitásokat, pici horzsolás nyomokat ilyesmik. Nem mellesleg hiába a kamera+radar csak sikerült neki tolatni valaminek kb egy 10 centis horzsolás van a hátsó lökösön. A kormányt kell majd bőröztetni, típus hiba ezeken. A beltér mondhatni makulátlan, gyönyörű állapotban van.
Keresem a "tökéletest" de be kell látnom, hogy olyan max újként van amin nem lenne még egy karcolás se.
Amúgy a váltó jó, jól is megy a gép, flottás volt lekérdezhető előélet.
Hétvégén átrágom magam, de esélyes hogy ezt hozom.
-
Kickass
őstag
válasz SzlobiG #209788 üzenetére
de találtam az autón azért rányitásokat, pici horzsolás nyomokat ilyesmik
Meg is fogalmaztad magadnak, ez egy használtautó...
Az enyém is meg lett tolatva pedig radar van benne, jobbos ajtó végigkulcsozva, pont nem érdekelt, műszakilag patika, az első parkolóban úgyis rányitja majd valaki az ajtót vagy nekitolja a kosarat. -
Paxker315
addikt
válasz SzlobiG #209788 üzenetére
nem tudom, ki hogy van vele, de, mindig az emberi figyelem lesz a szűk keresztmetszet. Elbambulsz, megcsúszik a lábad, v elfelejted egy pillanatra, hogy R-ben hagytad, és kész a baj. Márpedig ilyenek naponta előfordulnak az élet minden területén (félreütések, kiejtett dolgok vagy simán pár mp "laggal" indulni lámpánál..) Pont ezért nem érdemes ilyenen fennakadni, szerintem. Nekem is sikerült pár hete meghúznom a garázsbejáratnál az autó orrát, de, abszolút orvosolható apróság, és nem olyan, amivel izibe rohanni kell fényezőhöz, ha műanyag elemen van
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
-
Neck
veterán
-
Neck
veterán
válasz Vismajor01 #209742 üzenetére
Még otthon töltéssel is necces. Ha abból indulunk ki, hogy az otthon töltés kizárólag átlagfogyasztás feletti felhasználás, nekem 480-as benzinből 3-4 liter ára jött ki a töltögetésre.
Akkor már egy sima (Toyota) hibrid is kb itt van, viszont a plugin / elektromos felárat nem kell megfizetni. És töltögetni se kell.Szerintem (jelenleg) kb akkor éri meg töltögetni, ha napenergia tölti a géped. De az is csak akkor, ha nem mindennap kelsz útra, mert amúgy pont nem akkor vagy otthon, amikor a nap süt.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #209787 üzenetére
Ha kibírt 15 évet, akkor azért újabb 15-re nem lenne rossz a gyári sem.
Amúgy már megvettem a DIY-hoz a cuccokat, 50 mm²-es vezeték, meg hozzá passzoló hüvelyek. Viszont kiderült, hogy nem elég nagy ezekhez a fogóm, úgyhogy satuval fogom összenyomni, plusz utána esetleg rá is lehet forrasztani még, hogy még biztosabb legyen.
További érdekesség, hogy kiszerelve hibátlannak tűnik az eredeti kábel is, mindenhogy sípol a multiméter szakadásvizsgáló módban, de az autóban meg mégsem jó, bikakábellel áthidalva van csak minden rendben.
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #209781 üzenetére
Aha, BKE.
De igazából már mindegy, mert már meg is vették. -
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest