- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- MILC felhasználók szakmai topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen asztali médialejátszót?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
A TDI-ben 93e, szóval ez nem kevés túlfutás már úgy érzem.
#204643footy:
Sportstvan: 93e km, TDI+DSG, 4,5m Ft (4,8-ról alkudva), előéletben lehetnek kérdések, 2 szett jó, szinte új friss gumi felnin
Astra K: 81e km, 1.4T, manuális 4,5m Ft, ismert előélet, 2018.9, gumik kuka
Astra K: 31e km, 1.4T, manuális 5,5m Ft, ismert előélet 2019.11, gumik kukaAutomata jó lenne, megszoktam, szeretem a dolgot (de nem minden áron akarok automatát most, ezért is van kihúzva a 7-s DSG).
A Hondát le kell adnom valamikor 1 hónapra az fix, szóval előbb autót néznék aztán leadni. Így nem mondom, hogy sürgős, de mondjuk 3 hónapon belül lőni akarok valamit.
Hétvégén tudok teszt vezetni SCROSS-t, az új GL+ AT 7,3m névre rakva, pár héten belül nálam lenne--> ez kevésbé opció, de gyakorlatilag ott van bármikor ha megunom a használt piacot. De ezt a 7,3-at használtra nem akarom kiadni, pedig lenne tetszetős
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #204648 üzenetére
Ooo nalunk a cegesekben kb soha nem csereltek. Ami vt Passat nekunk az 120k km-nel lehet kapott, mert a szk beiras szerint Haldex! olajat csereltek benne akkor de mivel nem 4wd azt biztos nem. Vagy csak kiszamlaztak vagy rossz helyre x-eltek, de hogy tobbet nem vt a dsg-hez nyulva az tuti.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Saskakas18 #204650 üzenetére
Biztos, hogy nem PDF-es. Maximum DPF lehet benne
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204651 üzenetére
Az meg vallalhato. Azonnali csere aztan egy kovi csere 30k km utan es aztan vissza lehet allni a 60k-s periodusra.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204651 üzenetére
En ramennek a ‘18-as K-ra. Varoson kivul hasznalnad nem kell majd sokat valtogatnod ugysem varosi autonak (automatanak) meg ott a Honda.
A ‘19-es 1M felarat en pocit soknak erzem elsore bar ha azt nezem, hogy mennyivel kevesebb a km benne es te mennyit mesz vele az kb 4-5 evi hasznalatod fedi le…#nincsbennetarcsi
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204658 üzenetére
Nem tudom mennyit fogyaszt az Astra, de a Golf-fal eljárhatsz 5.5L körül, ha odafigyelsz (diegho 3.5 literrel is).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
dj79
senior tag
válasz Saskakas18 #204659 üzenetére
A 90 lovasban nagyobb eséllyel találsz dpf nélkülit.
-
Vismajor01
addikt
válasz szabonagyur #204651 üzenetére
Most dizel kell vagy benzin? Eléggé nem mindegy. Ha mindkettő akkor ennyiért van benzinhibrid meg dizelhibrid is. Persze nem 2019-esek.
Ha benzin akkor Astra, ha dizel akkor Vw.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #204663 üzenetére
Mivel lenne benzines városi kisautó így a dízel sem kizárt, de nem ragaszkodom hozzá. VW dízel azért jött most fel, mert DSG-je jó, városba megtudom oldani, hogy ne fusson sokat, szinte semmit.
Hybridből nem láttam szimpatikusat, hiába tudnám tölteni tölthető végképp nem játszik, meg végképp nem érné meg.
Ha bejárnék dolgozni minden nap akár megérné egy GTE szintű autó, de így nem.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #204664 üzenetére
A DSGnel azert en hozzaadnam meg a valto programozas koltseget, mert eleg idegesito/ongyilkos(DMF) a gyari program.
A GTEre en meg nem tudtam kiszamolni olyan opciot hogy megerje a felara egy dizellel szemben. Aztan hozzajon meg a toltogetes ami az elso par alakalommal meg erdekes utana pedig csak idegesito . (Erdemes megnezni a GTE FB csoportban milyen szervizszamlak vannak.)
-
Doki16
addikt
válasz footy #204665 üzenetére
Szervizszámlák inkább a VW miatt vannak. Nem GTE specifikus semmi benne. Amúgy hosszútávra nem éri megvenni ez igaz, arra dízel kell. De kb. egyik phev sem éri meg semmilyen használtra, ha csak tisztán a bekerülési költségét nézzük.
2,5 éve vezetek GTE-t. Kötelező szervize nevetségesen olcsó. Egyedüli nagyobb kiadásom egy DSG váltóolajcsere volt ami megállt 90-ben. De DSG minden más VW-ben is ugyanúgy ott van.Bár nem értem mi idegesítő van a töltögetésben. Most komolyan fáradtság amikor beállsz a parkolóba és 30 másodperc alatt bedugsz egy kábelt?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz JackFeryll #204668 üzenetére
Nem értek egyet. Panelban lakom, nincs dedikált töltöm. Mindig megyek viszem a kocsit és hozom. 1 km-re van tőlem a legközelebbi. Cégnél töltöm rendszeresen de a saját kis EVSE-vel. Itt sincs dedikált töltöm, éppen ahol tudok szerezni egy konnektort oda teszem fel. Komolyan max egy perc feldugni a kocsit és sokat mondtam. Nyilván annak teher aki sehol se tudja tölteni, de ő meg nem vesz ilyen kocsit.
Volt dízelem nem egy. Nekem meg az volt a teher, hogy állandóan DPF szopatott. Szerettem volna hazamenni munka után, de nem, mert neki éppen regenerálnia kellett ezért autókázhattam 15-20 percet. Ha meg mégis leállítom akkor jöhet a kis sárga lámpa, hogy baj van. Tehát mindenkinek más a jó.
Már 4000 km-t tettünk meg az ioniqal és ez nem volt több 15k Ft-nál. Szerintem csak a helyén kell kezelni a dolgokat
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tothgera30
Ármester
válasz maroni #204649 üzenetére
Olajhűtő tömítés és trafó szokott tönkremenni. Előbbi garantált, utóbbi időszakos gyertya cserével állítólag elodázható. Esetleg szelepfedél tömítés szokott kicsit engedni. Amúgy ha 10-15 ezrenként kap egy Dexos2-est, sokáig tartós darab.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
maroni
aktív tag
válasz Tothgera30 #204670 üzenetére
Köszönöm, sajnos amikorra felautóztam érte már eladta a tulaj!
-
szabonagyur
félisten
válasz szabonagyur #204651 üzenetére
TDI-t elengedtem úgy érzem.
Kb első 4 évről lenne max szerviz történet, utána nem igazán. Illetve sokat városozott mostanában már, de első része zavaróbb nekem, hogy csak bemondásos alapon történt meg.
Egy újabb érdekes versenyző: J Astra Sedan 2019-ből 1.4T-vel? Okés nehezebb, hasonló ár és 40e km igazotlan.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204675 üzenetére
J Astra-ért max 3M-t adnék.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #204675 üzenetére
Astráknál azért nézz utána melyikben lehet M32 váltó, ha már a DSG-ről lebeszéltek.
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204677 üzenetére
Öreg konstrukció, 13 éve jelent meg, sokkal elavultabb minden téren, belül szűkös, ~2 mázsával nehezebb, mint a K Astra. Tőlem aztán lehet szalonautó is, biztos nem adnék 3M-nál többet egy ilyen régi konstrukciós kompakt autóért, ami még 2009-ben sem volt a legjobb vétel.
Egyébként 2019-ig gyártották.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #204675 üzenetére
Csak nehogy úgy járj vele, mint unokatesóm.
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #204681 üzenetére
Négyfélből kijön pár
amúgy oktáv, leon, neadjisten a3 tsi vonalat is végignézted már?
-
Vismajor01
addikt
válasz rozsgyi #204672 üzenetére
Én be se járok dolgozni mégis GTE van (Nem VAG de mind1). És én is utcán töltöm, persze tudtam, hogy a lakás mögött és előtt is van 2x2 töltő, ezzel a tudatban vettem az autót is.
Október óta egyetlen egyszer sem volt olyan, hogy mindegyik toltő foglalt volt amikor kellene.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
CragON
aktív tag
Autó vásárláskor ideiglenesen kivont autó ismételt forgalomba helyezése kerül valami plusz költségebe?
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #204675 üzenetére
Nekem a J Astra sok részletben minőségibb mint a K. Bár a sedan nem jön be, ott talán a csomagtérzár műanyag szokott eltörni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
szabonagyur
félisten
Első körben próbálok a környéken, plusz 100 km-s kört lefedni (meló mellett ez ami most belefér).
Pesten talán több van, de mind inkább kereskedő nem túl jó hírű környéken, így nehéz kijelenteni, hogy néztem mindent.Legelégedettebb persze egy G7-el lennék 1.4 TSI-vel még manuálisan is, de nagyon elszállt áruk van, kb az új autós limitem környéke.
Szombaton ha nem fog havazni, mint most is akkor megnézem az SCROSS-t mert kíváncsi vagyok rá.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
ngaba
aktív tag
válasz szabonagyur #204687 üzenetére
Ha nem zavar a túlsúly, meg tetszik az autó, akkor akár. Szerintem a J Astra mondjuk csúnya, talán épp a sedan néz ki valahogy, de pont itt írták, hogy rosszabb minőségű, mint az 5 ajtós / kombi, mert igénytelenebb piacra készülnek ma már a sedanok.
A J Astrában lévő 1.4T motor megbízhatóbb, de szomjasabb, mint ami a K-ban van. (Ha még ugyanaz van benne.)
Illetve engem úgy általában érdekelne, hogy a PSA-felvásárlás után milyen lesz az alkatrészellátás a régi Opelekhez mondjuk 10 év múlva.[ Szerkesztve ]
-
Haramia11
újonc
Sziasztok!
A héten kipróbáltam 3 autót. Ford Fiesta, Kia Ceed, Opel Astra. Mindegyeik benzines 1000-es motorral szerelt 2018-as.
Már majdnem döntöttem is ezek közül melyiket vegyem meg, amíg nem olvastam arról hogy a kis motoros turbós autók nem jó választás, mert hamarabb tönkre mehetnek.
Minél többet olvasok erről annál jobban összezavarodok.
Ez igaz akkor is ha rendszeresen van szervizben? Esetleg 4-5 év után el sem fogom tudni adni? -
Tothgera30
Ármester
válasz Haramia11 #204694 üzenetére
Ez így nagyon le van sarkitva. Persze egy kihegyezett kis háromhengeres feltöltős motor soha nem lesz olyan tartós mint egy nagyobb atmoszférikus feltöltési négyhengeres. De! 10 ezer km-enkénti olajcsere, intervallumon belüli váltóolajcsere, óvatos bemelegítés, és hosszabb út után hűtés sokat jelent számára. 4-5 év után (mivel ezek lesznek főleg), simán el tudod adni. Az Astra 1.0-ás motorját néztem, szerintem egész jól sikerült darab.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
footy
addikt
válasz Doki16 #204666 üzenetére
A FB csoportban eleg vad szamlakat lattam, foleg mikor DSG valto olajat is cserelni kellett.
Az ok hogy olcsobban meg leht csinalni otthon, de azert ez nem mindenkinek opcio.
Igen, nemcsak a GTEre de altalaban PHEVre nem talaltam igazan "use-case"t.Bár nem értem mi idegesítő van a töltögetésben. Most komolyan fáradtság amikor beállsz a parkolóba és 30 másodperc alatt bedugsz egy kábelt?
Igen Pont egy lepessel tobb mint eddig. (leallitom az autot es kiszallok)
Az elektromos autot amit nem kell minden nap tolteni meg el is tudnam kepzelni, de a PHEVnel az az erzesem hogy mind2 technologianak csak a hatranyat hozzak.#204675 szabonagyur
Ha K ugyanannyiert van mint J, akkor nem kerdes hogy K.
A J azert hatul eleg szukos es erzik rajta a kor. En sem adnek 3Mtol tobbet erte. (bar egy AGR uleses xenonos azert megerhet 3,5-et) (A szedan nalam kizaro tenyezo lenne, mert rosszul pakolhato es nem erezni rendesen a hatuljat es altalaban csunyak is) -
Doki16
addikt
válasz footy #204697 üzenetére
Azért nem találsz rá, mert nincs. A PHEV nem egy élhető forma. Sose térül meg ha valaki csak emiatt veszi. Pontosan az van amit te is írsz, hogy mind kettő technológia hátrányát hozza. És ezeket úgy mondom, hogy 2,5 éve minden nap ilyet hajtok és imádom De ez igazándiból a VW-nek köszönhető, mert az Outlandert meg utáltam. Tehát ezért is írom azt, hogy a magas szervizköltségek nem a PHEV mivolta miatt van a GTE-nek, hanem mert egy Passat B8.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ngaba
aktív tag
válasz footy #204697 üzenetére
es erzik rajta a kor
Mivel vzsryl is írt hasonlót, legyen itt egy ellenvélemény is: Én kimondottan szeretem a sokáig gyártott szériák utolsó darabjait. Addigra már jól kiforrott ugyanis.
És mi az, amiben olyan nagyon fejlődött a technika, hogy automatikusabban az újabbat kellene venni? A motorok egyre szarabbak a környezetvédelmi normák miatt, és nem tudom, hogy milyen egyéb főegységben történt forradalmi fejlődés az elmúlt tizenpár évben. Inkább a spórolást érzem mindenhol. Egyre több elektromos kütyü van az autóban, érintőképernyő és hasonlók, ami nekem nem kell. (Egyedül az biztonsági rendszerek lehetnek érdekesek. De ha őszinte akarok lenni, engem az sem érdekel annyira.)Szóval a Seat Exeot nekem találták ki.
Mondom ezt úgy, hogy konkrétan soha nem vennék J Astrát a K ellenében. (A K Astra az egyetlen nem ősrégi Opel, amivel kapcsolatban legalább "akár kellene" érzésem van.) És OK, a tágasság egy objektív érv, de annak sem ahhoz van köze, hogy melyik újabb.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Haramia11 #204694 üzenetére
Már majdnem döntöttem is ezek közül melyiket vegyem meg, amíg nem olvastam arról hogy a kis motoros turbós autók nem jó választás, mert hamarabb tönkre mehetnek.
Ez hulyeseg el ne hidd. Vannak jol es kevesbe jol sikerult motorok fuggetlenul attol hogy kis-nagy kobcentis vagy turbos-szivo. Nincs ilyen szabaly hogy minden nagy kobcentis szivo megbizhato.
A fenti autok kozul mind veheto. A Fordnal inkabb Focust neznek mert az lenne a Ceed es Astra kategoriatarsa. Nomeg ha jol emlekszem Fiestaba nem raktak a 125lovas EBt igy csak 5os valto elerheto hozza aminek rossz a kiosztasa.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest