Hirdetés
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz footy #205449 üzenetére
a Kuga simán nem tetszik még annyira sem, mint a Sportage, mert annál úgy vagyok, hogy van 4 évem megérni a design-ra. de a Kuga nem megosztó, hanem ronda
viszont a javaslatod figyelembe véve (és mert az NX350h ajánlat jó volt) üléspróbán kívül teszek vele egy tesztkört is, hogy kiderüljön mennyire olyan, amilyennek gondolom
igazából az a bajom, hogy külsőre ráadásul a Lexus tetszik a legjobban, csak a CVT-s folyamatos motorhang zavar. de ha belül úgyse hallani....“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
hobizoli
nagyúr
pedig a teáskanna is 10.4-s idot tud, ami egyebkent egy Honda CBR 1000 RR 1/4-s ideje
ja ez mai: [link] Plaid X 9.7
0-200 = 7.27sec
....hellomagad ele kepzeld el azt a szitut, hogy gepeszkedsz az RR-n, aztan anyu 6 szemelyes SUV-l ad a bevasarlojarattal egy cigit
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Simi37
őstag
Sziasztok!
Az egyik közelibb rokon megválna az egyik kocsijától csak nem tudom mennyire reális az általa elképzelt ár, ugyanis hahu-n alig találtam hasonlót. Az autó egy 2003-as VW Golf 4, az 1.4-es 74kw-es (BBZ motorkódú) motorral (igazából már erre szűrve alig van találat). 150 ezer km van benne és ez valós, mert eddig 3 tulaja volt és mindhármat ismer(t)em, illetve lekérdeztem a jszp-ről is. A klíma tavaly javítva és töltve. Illetve 2 éves gumik vannak rajta. Rozsda sehol. Szóval az általa kigondolt ár 900k. Mit gondoltok?
szerk: Elmondása szerint nemrég átnézette, de komoly hibát nem találtak, illetve viszonylag jóban vagyunk szóval van jogom azt feltételezni, hogy nem akar átvágni.[ Szerkesztve ]
Ryzen 9 5900X • Asus Crosshair VI Hero • ASRock RX 6900 XT OC Formula
-
rbalint88
addikt
válasz Simi37 #205457 üzenetére
Szerintem kicsit tularazta. Hahura kirakva biztos talal majd ra madarat elobb-utobb, de erre az autora szerintem “az ismerosi korben marad es nem kell vivnom a hulyekkel” ar az 700-750ezer Ft.
szerk: foleg, hogy 1.4 ideges, csak varosi hasznalathoz ajanlhato, kulonosen nem ertem a kitartott arat.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
idézet: " A zöld rendszámos gépjárművek után jelenleg 0 forint a gépjárműadó (teljesítményadó), ami jelentős megtakarítást jelent, tekintettel arra, hogy a hagyományos motorral szerelt járművek után az autók életkorától függően 345-140 forintot kell kilowattonként, évente megfizetni. "
több drón kell ;P
-
Simi37
őstag
válasz rbalint88 #205458 üzenetére
Na ez de ciki... 3x olvastam el és most látom, hogy sikerült rohadtul elrontani a típust.
Polo 4 és nem Golf 4. A többi adat stimmel...
Lehet reggel tisztább fejjel kellett volna megírnom a hsz-t nem így este félálomban...[ Szerkesztve ]
Ryzen 9 5900X • Asus Crosshair VI Hero • ASRock RX 6900 XT OC Formula
-
KubanitoS
veterán
válasz Simi37 #205461 üzenetére
Szia, szerintem ennek így olyan 600 körül van a reális ára, viszont ha valóban jó a kocsi és te amúgy is vásárolni akarsz valamit magadnak, akkor a 900 sem annyira vészes. Ismered az autó előéletét, tudod, hogy mit veszel. Egy random 600ezres autóra lehet alaphangon rá kell locsolni ugyanannyit, lutri az egész…
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Simi37 #205461 üzenetére
Szerintem, ha ismert az előélet, nincs zsákbamacska, akkor nem rossz a 900k sem. Eleve könnyű belenyúlni, mert kb. 1m-ig bármit megvesznek. Az autók árai pedig 2025-ig 50-80%-al emelkednek (állítólag). Az 1.4 74kw elég lesz, autópályán is el lehet lavírozni vele, de nem egy utazóautó, de városban és autóúton tökéletes.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Simi37
őstag
Mindenkinek köszi a válaszokat.
Ryzen 9 5900X • Asus Crosshair VI Hero • ASRock RX 6900 XT OC Formula
-
Vismajor01
addikt
válasz Simi37 #205457 üzenetére
Szia,
Én 75 ezer kilométerrel adtam el 2007 pug 207est ami hasonló méret mint a polo 600ért, de az full fapad volt klima nélkül. Én 150 ezret futott poloért akkor se adnék 750-nél többet ha amúgy busszal kéne járnom.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
geckowize
őstag
válasz geckowize #205003 üzenetére
Sziasztok,
Megerősítést szeretnék kapni, hogy jó, ajánlott modelleket, ajánlott motorral nézek-e az alábbi modellekből.
Hogy ne kelljen visszakeresni, íme az igényeim:
- Első saját autó
- Budapesten városban max hétvégente lenne, keveset vezetve
- 2-3 hetente 150-200 km út Budapestről vidékre
- Nyaranta Adriára lecsurgás elég valószínű
- Keret: 2M, nagyon max 3M- Max. 10 éves legyen (tehát min. 2012-es évjárat)erről letettem
- Klíma, elektromos ablak, tolatóradar (esetleg kamera), bluetooth fejegység
- 4 vagy 5 ajtós
- Alakra ferdehátú ok, de inkább lépcsőshátú / sedant szeretnék, kombik nem tetszenek, hiába nagyobb a csomagtér
- Nyomatékból jó lenne, ha legalább 170 Nm-t tudna (családi 2004 1.4 D-4D Yaris-ból kiindulva), az ilyen 125 Nm körüli már nem elég (családi újabb, 2015 1.3 VVT-i-ből kiindulva).Benzin:
- Ford Focus (Mk2.5 2008-2010) | 1.6 Ti-VCT | 100 HP | 150 Nm@4000RPM
- Audi A3 (Gen. 2 2005-2008) | 1.6 | 102 HP | 148 Nm@3800RPM (elvileg ezzel nincs sok gond)
- Audi A3 (Gen. 2 FL 2008-2012) | 1.6 | 102 HP | 148 Nm@3800RPM (elvileg ezzel nincs sok gond)- Honda Civic (Gen. 8 FL 2008-2011) | 1.8 i-VTEC | 140 HP | 174 Nm@4300RPM
- Honda Accord (Gen. 7 2003-2006) | 2.4 i-VTEC | 190 HP | 223 Nm@4500RPM
- Honda Accord (Gen. 7 FL 2006-2008) | 2.4 i-VTEC | 190 HP | 223 Nm@4500RPM
- Honda Accord (Gen. 8 2008-2010)| 2.4 i-VTEC | 201 HP | 235 Nm@4600RPM- Acura RSX (Gen. 4 FL 2005-2006) | 2.0 (Benzin) | 160 HP | 191 Nm@4000RPM
- Mitsubishi Lancer (Gen. 7 2007-2015) | 1.8 MIVEC | 143 HP | 178 Nm@4250 RPM (szélzajos, puritán, "japán Dacia")
Dízel (ha egyáltalán ajánlott az igényeimre - eddig az jött le, hogy nem):
- Volkswagen Golf VI (2008-2012) | 2.0 TDI | 110 HP | 250 Nm@2500RPM
- Volkswagen Golf VI (2008-2012) | 2.0 TDI | 140 HP | 320 Nm@2500RPM
- Volkswagen Jetta VI (2010-2014) | 2.0 TDI | 140 HP | 320 Nm@1750-2500RPM
- Volkswagen Jetta VI (FL 2014-2018) | 2.0 TDI | 110 HP | 250 Nm@1750-3000RPM
- Volkswagen Passat VII (2010-2014) | 2.0 TDI | 140 HP | 320 Nm@1750-2500RPM
- Volkswagen Passat VII (2010-2014) | 2.0 TDI | 170 HP | 350 Nm@1750-2500RPM- Skoda Octavia IV (2013-2017) | 2.0 TDI | 150 HP | 320Nm@?
Kérdéseim:
1) Acura RSX-ről nem találtam semmilyen véleméynt a topicban, nekem kb. álomautó, valaki tud róla valamit azon kívül h NFSU1-ben rommá lehetett tuningolni?
2) Benzines Toyota motorokkal kapcsolatban azt olvastam itt a topicban, hogy az 1.3-mal vigyázni kell. Melyek ajánlottak? Ha modellekről van szó, akkor a következők tetszenek:
- Toyota Auris
- Toyota Corolla
- Toyota Avensis3) Opel Astra J és Astra K-ból milyen motor az ajánlott?
4) Lexus IS-ről mi a vélemény? 3M alatt 99%, hogy leharcolt fost árulnak?
A válaszokat előre is köszi!
-
Pfiucska
aktív tag
válasz geckowize #205473 üzenetére
A kerdesekre a valaszt nem tudom de ennyiert en fl7gen 2.0 vagy 2.4 accordot vennek. + egy alvazvedelem es utana 5-10 evig auto lesz.
Hosszu tavokat szereti az auto es ugy meg a fogyi se rossz. Kenyelmesebb is lesz ezeken az utakon mint a tobbi emlitett benzines.
[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
geckowize
őstag
válasz footy #205475 üzenetére
#205474 Pfiucska: Köszi! Alvázvédelem ára kb. milyen nagyságrendű?
#205475 footy: Neked is köszi! Bravo/Giulietta nem tetszik, az skip.
"Szivot vegyen az aki fel a nyomatektol..."
Ezt mire írod? Annyira nem értek hozzá, nem tudom melyik szívós, a felsoroltjaim közül volt ilyen? Visszaolvasáskor egyébként mintha az lenne itt a konszenzus, hogy faék egyszerű és kevesebb a hibalehetőség, de fixme ha félreértettem.RSX-nél csak kíváncsiság hajtott, mégha minden klappolt volna, akkor is a 4/5 ajtó hiánya miatt elvetettem volna valószínűleg.
-
-
grizlisandor
addikt
válasz geckowize #205473 üzenetére
DPF nélküli dízelt mondtam volna, de BP miatt inkább nem.
1.6 102 ló VW csoportos motort se ajánlanám, szereti az olajat enni, tartós autópályás tempónál, inkább egy 1.4 TSI 122/125 ló, ha nem volt igazoltan cserélve a láncos vezérlése, akkor kell egy gyári utolsó cikkszámos vezérléskészlet rá.Listára felvenném még a Megane 3 1.6, Vectra C csak Opel topikban utána kell járni melyik benzines motor ajánlott.
1. Acura, a Honda megfizethető luxusmárkája, elvileg Honda szerelő érthet hozzá.
2. Toyota topik.
3. Nem biztos, de 99%, hogy kell költeni a kötelezőn kívül a kocsira és az már bőven a kereteden felül van. -
molnarpeter
nagyúr
válasz geckowize #205473 üzenetére
Ha nem belváros (ez euro 4), akkor Octavia 2 facelift 1.9 PD TDI, 2010-ig volt gyakorlatilag, DPF nélküli változatban ajánlott (BXE), hajtókar csapágy szett csere egyszer vásárlás után kell, amúgy tartós szerkezet.
DPF-es euro 5 vonalon Mondeo mk4 ennyiért kiváló állapotú van, 2.0-2.2 dízelek mind jók, alkatrész van hegyekben fillérekért. -
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz hobizoli #205479 üzenetére
Attól függ, hogy milyen fordulaton engeded vissza a kuplungot. 5000 felett egy jó 2.0 szívó benzin meg tud lepni egy 1.4T-t.
Nekem ezzel a pörgetéssel az a bajom, hogy ha családdal kényelmesen utazni akarunk, akkor nagyon idegennek érződik a motor pörgetése. Számomra kifejezetten pihentető és megnyugtató, hogy 2000-es fordulaton pár mp egy kamion előzése országúton. Nincs semmilyen ideges, kapkodó váltogatás, kuplungozás, motor ordítás. (Mondjuk ez 2.0 TDI, de itt is a turbó a lényeg.)
A turbó kicsit arrébb fújja a verdát, és a gyerekek ugyanúgy alszanak tovább a hátsó sorban, mintha mi sem történt volna. Viszont egy ideges szívóval mocskos jókat lehet autózni egy szerpentinen, amikor 4000 alá véletlenül sem engeded a fordulatszámot.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
nagyúr
Azert mondom, teljesen korrekt dinamikaja van a hetkoznapokban. Teny, hogy használni kell a váltót, sokat. Abban is igazat adok, hogy szokatlan lehet sokaknak 4000-6500 kozott használni egy motort, felesegem is kapaszkodik meg beleszol ha 4000 fölé forgatom egy elozes miatt. "Miert kell igy allatkodni". Pedig semmi mast nem csinalok, csak kihasznalom a 155 lovat egy-egy szituációban
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #205490 üzenetére
Tudta, mert mindketten ugyanazt akartuk: lenyomni a másikat, hogy sávot válthassunk. Én a külsőből (ami előbb-utóbb kanyarodó lesz) a belsőbe (egyenesen megy tovább), ő meg fordítva.
-
nagyúr
A masik kedvencem, ilyenkor mindig azzal jön hogy tonkreteszem szegény autót. Hiaba mondom neki, hogy mar meleg a motor, a viz, az olaj es a teljesitmeny maximum 6000rpm-nel van, tehat a gyártó csak gondolt arra, hogy ne menjen tonkre a motor ha ki akarom használni Nem, en ilyenkor rosszat csinálok es kesz.
-
nesa
veterán
Sziasztok! Eladtam ma a Phedrat, csak egy villám kérdés 1.9 Pd TDI nél van olyan verzió amit jobb elkerülni?
pl 101 lovas?[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz szőröscica #205499 üzenetére
A 725tds el baj van, tegnap elvitték, volt még szem előtt egy OT előminősített audi 100 2.5tdi de azt is elvitték.
725Tds automatája mennyire problémás?
(#205498) molnarpeter
honnan derül ki melyik TDI ben van dpf van valami évjárat ami vízválasztó?
Csak a DPF es verziókban vacak a veztengely?
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen TV-t vegyek?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs