Hirdetés
-
Június 12-én Európába is érkezik a most bemutatott Honor 200 és Honor 200 Pro
ma A Honor 200 és 200 Pro menetrendszerűen mutatkozott be, hamarosan felénk is elérhető lesz.
-
SaGa: Emerald Beyond teszt
gp A Square Enix üzleti modellt vált: ezentúl csak a hatalmas költségvetésű megajátékokkal foglalkoznak. Talán az utolsó kivételt az Emerald Beyond jelenti, ez a kiismerhetetlenségétől nagyszerű RPG.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
user12
őstag
válasz imyourfriend #204899 üzenetére
Köszi
Igazából a tapasztalatokra lettem volna kíváncsi, de amit mi kiszemeltünk, az 2010-es és benzines.
Bár már többen lebeszéltek a Renault márkáról, egyesek a francia mivoltja miatt, mások azért, mert problémás. Az igazság az, hogy ezeket olyanok mondják, akiknek nincs és nem is volt Renault, szóval nem tudom, hogy meggyőződésből vagy hallomás alapján mondja.Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
tboldi
nagyúr
válasz Chereiose #204901 üzenetére
Hidrotőke viszonylag ritkán megy tönkre a japánokban, ugyanis általában lapkás vagy csavaros-kontraanyás a szelephézagolás.
Itt a TC vidijó.
De itt van molnarpeter kedvenc csatornája is (angol felirat kapcsolható).Ez meg az 1.4 TDI-jé, kisebb a hibalista, 6 perccel rövidebb is a videó.
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Chereiose #204904 üzenetére
Mondjuk az olajevés a belső égésű motorok működési elvéből fakadóan szó szerint minden erőforrásnál megvan, legfeljebb csak nem tűnik fel, olyan pici mértékben történik.
De sokszor a kedves tulaj vagy az ún. szerelő tesz róla a nem megfelelő karbantartással, olajválasztással. 🤷♂️[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #204905 üzenetére
Ja, mi is megvettünk az 1.3 Multijetet, pedig szintén szerepel a listán.
-
Saskakas18
tag
-
Chereiose
addikt
válasz Saskakas18 #204909 üzenetére
Rászűrtem a magyar előéletű IV-es Polokra, 1db-ot nem találtam Szóval részben ezért is elengedném én is.
-
b4zsi-
őstag
válasz Saskakas18 #204893 üzenetére
Szerintem azzal sincs nagy gond, csak 7-8 litert simán megeszik és cserébe lomhább is a TDI-hez képest.
Írod, hogy családban van és ismert lehet az előélete is. Akkor meg pláne érdemesebb lehet azt választani, mint egy "idegentől" vásárolt 15 éves autót. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Saskakas18 #204909 üzenetére
Kéne egy olajnyomást mérni, vezérműtengely ház kopás miatt le szokott csökkenni, és nem két fillér a javítás Ha piacról kéne válogatni, én SDI motorral nézném.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz user12 #204902 üzenetére
Vannak alap gondjai pl. izzót kell benne cserélni kétévente mert kiég, érzékeny az elektronika vagy valami miatt kóboráram van benne. Mindkét első ablakemelő cserélve lett, fékek egész jól bírják bár 260ezernél cserélve lett kompletten, motort miután megvettük 70ezerrel hengerfejes lett majd tönkrement, még annó a legelején ezt garisan megoldották, azóta már 305ezernél jár egy befecskendezés hiba volt korábban a turbóvezérlő csere megoldotta ezt. Ezen felül minden év elején gépre kell tenni kiütni a klíma hibakódot, így egy szezonra jó a klíma. Nekem az újabbaknak a műszerfala nem tetszik ezért nem vennék olyat, azért nem olyan rossz a Megane!
-
barnam_
nagyúr
válasz vzsryl #204883 üzenetére
Az Insigniaban hagyományos - nem dupla kuplungos - Aisin (GM) váltó van, AF50-8.
Emiatt is szimpatikus, mert Passatban vagy Mondeo-ban dupla kuplungos váltó van, ami talán karbantartás igényesebb, emiatt rizikó is.#204885 tresh: Nem volt nagyon gyenge a 150 ló ekkora bódéhoz?
Korabeli tesztekben olvastam, hogy nem éppen magasztalták a navigációs rendszert... a Sony akar lenni a drágább változat gondolom, a mindenféle feliratot nélkülöző meg az alap. Mi a különbség amúgy közöttük? Mármint a márkán kívül, van-e olyan funkció ami csak az egyikben van meg, stb.#204886 rbalint88: puruttyának nem mondanám, bár sivár egy kicsit, az tény. Azonos áron biztos nem Octaviat vagy Superbet választanék - utóbbit főleg nem, miután elolvastam Qru panaszait Igazság szerint a felsorolt típusokból első helyre az Insigniat, második helyre a Passatot, harmadik helyre meg nem tudom mit tennék... talán a Mondeot.
A Merci vágy most nem annyira erős, C osztályban ültem 2018-ban, akkor is gagyinak gondoltam a 124-es után. A 213-as E osztály bejönne, (ismerek párat a fedélzeti rendszer fejlesztői közül, bízok benne hogy jó munkát csinálnak ) , de ennyiért csak kínálat alja ex-taxi 200d-k vannak. Úgyhogy ez egyelőre marad álom, majd ha jobban megy a szekér.#204890 Qru: LED kell, mert elegem van a halogénfényszóró mögött vakulásból (cseréltem már lámpát is), egyszerűen a modern autók lámpái elvakítanak. LED-es fényszóró mögött ülve nem érzem ezt. Insignia meg Passat (kombi) is van még szalonban szerintem, majd ha odajutok, megnézem legalább egy ülés próbára
-
rbalint88
addikt
válasz barnam_ #204914 üzenetére
Szerintem, mivel eggyel kisebb kategoria, meg tobb is van belole, octaviabol elobb talalsz 15k-ert, mint Insigniabol. Abbol a jelenlegi generacio nekem is nagyon tetszik, de nem ismerem. A szomszed a magyar opel/gm ex-goreja, neki ilyen volt a szolgalati autoja, de 4-5 eves koraban rosszalkodott valamit, megharagudott ra es lecserelte egy hibrid crv-re az ove benzines volt, tenyleg mekafull, az opc-line-t el birta volna engedni
Mondeot en tovabbra sem, a Passat (es a tobbi 2.0tdi VAG) valtoja olajcseret igenyel 60ezrenkent, az tervezheto koltseg, egyebkent tartos. Apro bonyodalom, hogy van benne kettostomegu. Egy A4-et azert nezz meg, mar csak referencia gyanant is, szerintem a B9 jobb Merci, mint a korabeli C-Klasse nekem utobbi nagyon muanyag belul, az Audi trezorosabb.
BMW 3er-ben ZF valto van, az csak max az EGR miatt kigyullad (bar az inkabb az elotte levo szeria)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Saskakas18 #204889 üzenetére
Inkabb egy Punto, barmelyik benzinmotorral.
-
footy
addikt
válasz barnam_ #204914 üzenetére
B Insigniat minimum 2018as evjarattol neznek, az elejen volt par minosegi problema.
Egyebkent ar/ertekben az a legjobb valasztas.
Esetleg meg az 508as Peugeot. (mar ha dizel kell-szinten aisin valtoval)
Mondeo meretre jo, de minosege, a regi platform es a hulladek getrag automata miatt en skippelnem.
Passat meg jo lehet, de szerintem az a legjellegtelenebb az osszes kozul es ha volt egy kis hanyagsag a korabbi szervizeknel akkor targothat draga meglepeteseket. (foleg a DSG miatt)
A C-klasse+A4 szerintem ilyen evjarat es keret mellett nem jo, mert a fapados valtozatok nem nyujtjak azt amit a jol felszereltek es meretben is a fent felsoroltak alatt vannak. -
tresh
addikt
válasz barnam_ #204914 üzenetére
Szerintem nem gyenge, normális közlekedéshez teljesen jó, el lehet vele indulni ha kell és előzni is lehet vele. Igazi pályázós autó (ha kevésnek tartod akkor rádobják a 180 lovas programot). A Sony sw-je egy fos , és mivel azon keresztül kezel mindent klíma panel vezérlés,navi stb. Ha épp úgy van kedve hogy feketeségbe burkolódzik a kijelző akkor semmit se tudsz állítani marad az újra indítás ( motor leállít vár és ha mázlid van újra éled, ha nem akkor majd valamikor megteszi.) Vagy pl automatánál gondol egyet P-ből áthúzva D be még nézed egy 5-10 percig a hátsó kamerát mert beragad stb.. a sima verzió sokkal stabilabb. Tudásba ugyan az max a hangszorókba lehet kis játék.De nemlepődnék meg ha az is megegyezne. Mind a kettő verzióval volt a cégembe én a SONY-al szoptam ( a Ford se tudott már mit kezdeni vele, a másik alap verziós hibátlan volt.) Utána sima verzióval vettem egy ST line fullos Focus-t az is hibátlan volt.. mondták is a fordos fiúk hogy, igen sajnos a sony-s nem sikerült sw ügyileg.. ezek a 2017-2018-as gyártásúak.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz vzsryl #204915 üzenetére
Nekem is ez tetszik leginkább, de belülről a Passat szerintem letisztultabb - ellenben az Insigniaban az ergonómia jobb a km órával egy szintben lévő kijelzővel és a HUD-al. (Passatban le kell nézni a navihoz, nem túl jó megoldás.)
#204916 rbalint88: érdekes amúgy, mert én is ezt gondolnám hogy az Octavia olcsóbb, de mobile.de keresés alapján nem. Majd ha erőt veszek magamon, meg web-scrapelem az oldalt, aztán csinálok használt autó statisztikát
Az is igaz, hogy a 15k a kínálat alja, de 17-18k körül már vannak egész jó ajánlatok. Illetve sok 1,5-ös benzines is van, azok olcsóbbak, de szerintem az kevés bele - és csak 6-os automata van hozzá.
Audi A4 (B9) is szimpatikus egyébként, szeretem ezt a németes letisztult (már már unalmas) külsőt/belsőt, de most prémiumot nem akarok. Illetve lehet hülyeség, de nem akarok az a tipikus kint dolgozó honfitárs lenni, akinek első dolga hogy csillagos, propelleres, vagy 4 karikás autót vesz.
BMW-t nem akarok, csak kíváncsi voltam mik vannak belőle. És meglepő de tele van a mobile.de 3-as BMW-vel ilyen ársávban. Vagy nagyon népszerű a bajor, vagy nagyon jó áron adják céges autóként.#204918 footy: köszi a véleményt, nagyjából én is így gondolom Nem olvastam minőségi problémákról az Insiginanal, de eltudom képzelni, hogy a gyártás indulásának első évében még lehetnek problémák.
#204919 tresh: rendben, akkor bármilyen autó is lesz, Sony-t kerülni fogom
--------------------
Általános jellegű kérdés - tudom nem kilométert veszünk, de akkor is:
Mi az a futásteljesítmény, ami fölött egy mai 4-5 éves automata váltós (DSG vagy hagyományos) autónál még nem kell nagy költségekre számítani? *Amiket elmentettem parkolóba, azok ilyen 100-150k körül vannak.
* azt nem tervezem, hogy 400-500e km-t elmennek, mint a 124-es Mercim
-
vzsryl
nagyúr
válasz barnam_ #204920 üzenetére
200k km felett szoktak előjönni a drágább kopó alkatrészek problémája a dízeleknél, pl. kettőstömegű, részecskeszűrő, turbó stb. De van ami még 300k km-nél sem kéri. Sok függ az előző gazdájától. Hogyan volt karbantartva, hol és hogyan használták, tehát sok autópálya, vagy vegyesen stb. De ezek is csak kopó alkatrészek. A 2.0CRTDI rendesen karbantartva simán megy 400-500k km-t, sőt dupla annyit is. Ez valószínűleg a 2.0TDCI-re is vonatkozik, mert a PSA HDI-re biztosan. Az automata váltók is jól bírják, ha 60k km-enként megcsinálják rendesen az olajcserét rajtuk. 100-150k km-rel még "bejáratósak" ezek a motorok. A kisturbós benzinesek közül is vannak tartósak, de ennyit nem bírnak, mint a kevésbé megfújt gázolajosak.
Én vagy egy jobban felszerelt Passat-ot (inkább Superbet, mert nagyobb), vagy Insignia-t vennék, de utóbbiból mindenképp AGR-es üléssel keresnék. Ilyen üléssel szerelt Opelek Németországban könnyebben vadászhatóak, mint nálunk, tehát nem mission impossible.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tresh
addikt
válasz vzsryl #204921 üzenetére
PSA 2.0 HDi 500k km után +-50k km fog megdögleni a porlasztó + magasnyomású .(Ha volt gazdája. FORD mondeo mk4 be nálunk 3 futotta meg ezt a km-t, az alatt 1 turbót kértek meg a kötelezőt) . Egyiket megcsináltattuk mert a kollégám imádta és nem akart másikat 1,5 misi volt szakszervízbe, rá 5 napra ellopták Patika volt a kocsi amúgy.
-
szabonagyur
félisten
Octaviaból 2015 utántól nézve milyen szintet érdemes keresni? Style az már jó? Jobb ülések lenne a cél.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204923 üzenetére
Most megnéztem az Ambition, Style, Elegance és L&K üléseket. A formája mindegyiknek 100%-ban megegyezik, tehát kárpitozásban és funkciókban tud többet a jobban felszerelt verzió. Ugyanez van a Superb-emben, és véleményem szerint középszar. Nagyon jól tart oldalirányban, és a hátam sem fáj benne (van állítható deréktámasz is), de nulla combtámasz és sehogy sem tudom úgy belőni, hogy kényelmesen nekidöntsem a fejem a támlának. Szerencsére a tempómat segítségével ki tudom nyújtani a lábam, ha szükséges, így hosszú pályázás után sem éreztem még problémát, de az elcseszett fejtámlára nincs orvosság. A régi F Astra-m gyári Recaro ülését meg sem közelíti, pedig az 92-es évjáratú volt.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #204925 üzenetére
Üléspróbáznod kell, nekem például a Style kényelmes combtámasz nélkül is 190 centivel és hosszú lábakkal. Ambition felszereltséghez nem volt alap a deréktámasz.
Ami gondom van az ülésekkel: a deréktámasz magasságban nem állítható, az ülőlap kemény hosszabb úton azért már érzem (ezt nem tudom hogy alapból ilyen vagy az enyém ki van ülve).
Nekem olyan ergo parám nincs mint vzsryl-nek (sztem a Superb-ben nem ugyanaz az ülés van még ha hasonlít is). -
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204925 üzenetére
180 centivel nekem kenyelmetlen a Style ules. Igaz en szeretek kozel ulni a kormanyhoz.
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #204925 üzenetére
Az octavianal mindig is szarok voltak az ulesek(kiveve RS, bar az se volt a legjobb). Nem is a hely(174 centi+75kg) a problema a derektamasz ertelmezhetetlen(vagy nincs vagy nem allithato).
Ha fontos az ules, akkor az opel vagy VW lesz a befuto. Nekem a VW-nel is leginkabb az AGR ules jott be Golf7nel. A highline ok. A comfortline hosszabb uton szar. (A vicces az hogy a Golf6omban a comfortline ules jobb mint a Golf7ben)ui.: A seat Leon FR(line) ulesei jok!
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz footy #204929 üzenetére
Skoda: akkor hasonló alkatok lehetünk, hát próbát megér majd de nem sok esély van akkor.
Opel jobb üléssel kb. nincs Talán Insigniában láttam.
Highline VW-t egyszerűbb találnom.
Leon FR-ből csak egy nagyon hülye kéket találtam
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #204930 üzenetére
Leont Style felszereltségű üléssel használtam bő fél évet, sok hosszabb úttal is. Nem volt kényelmetlen, bár semmi extrát nem éreztem. Csak egyszer voltak problémáim vele (medencecsont környéke fájt a sok üléstől), akkor 3-4 nap alatt beletekertem 1500 kilométert. A Polo Highline ülése rosszabb volt, ott többször előjött már deréktáji fájdalom is. A Golfban Ergoactive ülőalkalmatosságok vannak. Ugyan érzésre egyszerű ülésnek tűnnek, de ezzel eddig még nem volt gondom.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz BigBlackDog #204931 üzenetére
Köszi neked is.
Mindenképp olyat keresek ami tart a derekamon is, én még nem is, de párom sajna derékban/hátban elég gyenge így neki rövid út is tud kényelmetlen lenni.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #204930 üzenetére
Opel jobb üléssel kb. nincs > turelem rozsat terem
ui Opelnel van meg a fapad es az AGR ules kozott is egy fajta, allitolag az is jo:
Erre gondolok, ez jart a jobb kivetelkhez.Leon FR-ből csak egy nagyon hülye kéket találtam > turelem ...
ui.: EN varnek egy automata AGRes K Astrara
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #204932 üzenetére
Nezz Audit, Volvot is, ha fontos a jo ules. Azokban az alap ules is zseni.
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #204935 üzenetére
Szerintem ez a fapad ules.
#204934 rbalint88
A volvot adom, de az A3-A4 alapulesei szerintem max kozepesek (B6-8 nekem kifejezetten rossz volt). Az S-line viszont tuti.#204936 xEon1337
A combtamaszos az AGR ules. Ez a teteje, max akkor van feljebb, ha borrel kered szelloztetve.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz rbalint88 #204934 üzenetére
Rokonom 2004-es S60-ast cserélt B8-as A4-re. Pár napon belül már keresgélte a következő Volvot. Külföldre jár dolgozni, és azt mondta, hogy az Audiból mindig úgy száll ki, mintha agyonverték volna.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #204939 üzenetére
Az ulolap szelen nezd a varrast.
-
őstag
válasz footy #204937 üzenetére
Amit beraktam képet, ez NEM az AGR ülés, ennek ez a konkrét megnevezése, leírása:
"Ergonomikus sportülés csomag a vezető- és utasoldalon
8-irányban manuálisan állítható vezető- és első utasülés, manuális ülőlap hosszabbítás a vezető és az utas oldalán, biztonsági övfeszitő elöl, biztonsági öv figyelmeztető az utas oldalán, zseb a jobb és a bal első ülés háttámláján".Ezen felül volt az árlistában az AGR ülés:
"Elektromosan, 16 irányba állítható vezetőülés AGR tanúsítvánnyal
(csak TAP4/TAPQ&SRY kárpitokhoz)"[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
szabonagyur
félisten
Konklúzió: nem igazán van mit venni ennyiért ami minden igénynek megfelel.
Már a km limitemet is kintebb toltam...
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
footy
addikt
válasz xEon1337 #204941 üzenetére
Amennyire en tudom
Ez az AGR ules
"Ergonomikus sportülés csomag a vezető- és utasoldalon
8-irányban manuálisan állítható vezető- és első utasülés, manuális ülőlap hosszabbítás a vezető és az utas oldalán, biztonsági övfeszitő elöl, biztonsági öv figyelmeztető az utas oldalán, zseb a jobb és a bal első ülés háttámláján".Ez az AGR borozve, elektromos allitassal:
Ezen felül volt az árlistában az AGR ülés:
"Elektromosan, 16 irányba állítható vezetőülés AGR tanúsítvánnyal
(csak TAP4/TAPQ&SRY kárpitokhoz)"
Erre utal az is hogy a TAP4 a borbelso kodja. -
barnam_
nagyúr
válasz footy #204943 üzenetére
Egyszerű: az AGR ülésen kell, hogy helyen egy AGR plakett bal oldalon a combtámasz mellett.
Bár tény, hogy az ülés szellőztetésen kívül + masszázs kívülről ugyanígy néz ki.
Insignia hirdetések között is sok ilyet látok. Jó lenne élőben is kipróbálni melyik milyen.[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
Sziasztok,
lehet ti tudtok segíteni, kis személyautó méretű (polo, fiesta, clio) méretű dobozos kisteherautót keresek, de sajnos nem találok jelenleg. 2019-ben még tudott a cég dízel Fiestákat beszerezni, de már nincs. Sőt sehol nincs, még benzines is rendben lenne, de nem találok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest