Hirdetés
-
Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
ma A Galaxy Ring mellett az ultraprémium Watch X is bemutatkozhat július 24-én.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz Veron #196645 üzenetére
Gondolom már unalmas, hogy ezt írom, de az 1.5 DPI-t ki kell próbálni. Szeretem a szívó és a turbó motorokat is (kompresszorost nem vezettem, szánom bánom ) meg a hibrideket is. Azt, ami jó lett. A foscsin hangolt/méretezett turbóst se szeretem meg a lusta/sehol nem húzó szívót sem.
Sajnos a keletiekre jellemző, hogy a sztratoszférába (vagy 1000prm-el) lövik be a nyomatékmaximumot, így erőtlenebb(nek tűnik) mint egy számomra kellemesebben hangolt (európai) motor. A 110lóval, és a kivételesen 3500as nyomatékmaximummal egy élhető karaktert megszavazok láttatlanban a Hyundainak.
Még azt is megkockáztatom hasonlóan használható mint egy gyengébb, hosszabb váltós Skyactive G a 3asban.Az én szempontjaim nembiztos hogy másnak is mérvadóak. Futóműnél egy minimum komfortot elvárok (ne rázzon, zötyögjön, dübögjön) és egy használható csillapítást is. Kanyarban, főleg magyarosan remek utakon ne essek le az ívről, mert nem csak zavaró, nem is biztonságos (suvok jelentős része itt kiesett, köszönöm, leülhetnek).
Motornál is majdnem milyen konstrukció, de legyen normálisan terelhető(használtban legalább chippelve), relatív megbízható, ne fogyasszon sokat.
Az autó legyen bevállaltan valamilyen, nagyon zavar amikor a különböző elemei az autónak különbözőre sikerültek.
Az ülések a rossz derekammal szintén fontosak, ahogy egy minimális vezetői környezet/ergonómia is. Ez azt jelenti hogy nincs olyan hosszú kezem mint egy orángutánnak, 175centimre tudjam kényelmesen és biztonságosan beállítani a kormányt/ülést; nyújtózkodás nélkül érjem el a ... mindent, magamra húzott övvel is. Fura, hogy ez pl a 208-ban neccesen teljesül, mert jobban kell (szellőzőrácsok, tekerők, váltó, stb) nyújtózkodnom, mint bármi másban, pedig kb függőleges támlával ülök (és itt éppen legalsó állásban, de ennek elég magas az üléshelyzete).
Legyen valamilyen nem túl pléh hangja; ne legyen darabos és nagyon döglött a kormány (Rapid és F30 már határeset, utóbbi már inkább zavaró), legyen jó a világítása, vagy könnyen upgradelhető legyen legalább.
Zajkomfort terén nem tudok konkrét számokat mondani, de szélzaj, üvegeken át a környezeti zaj, gördülés, motor, kipufogó is legyen valamilyen tűrhető szinten - vannak modellek ahol 1-2 zajforrás nagyon kiemelkedik a többiből, és elég zavaró.
Kiidegelnek ha a praktikumra nem figyeltek - kulacsot le tudjam rakni, (gyerekét is) tárcámat, telefont, szemüveget. Tudom, tudom, extrém igények, nem is sok modellnek sikerül ezt megugrania. Ide sorolom azt is, hogy legalább hátul legyen lehetőleg valami fényezetlen felület ha biliárdozni kell parkolásnál, meg cuccolás közben se karcoljam össze a lököst - ez egyre kevesebb autón van jelen (vagy gumicsizmás, akarom mondani túrabakancsos csomaggal esetleg).
Szintén földöntúli igényem a normális kilátás - A oszlop, hátralátás; értelmes méretű és alakú (gyorsan felfűthető) tükrök. 208ason nagyon faszák, leköveti a kaszni alakját, elég nagy, sokat látni benne, a Megané kevésbé jó, pedig sokan dicsérik hogy milyen fasza (nem rossz, pár főleg német konkurenshez képest, de van feljebb is). Ide tartozik az első szélvédőn kilátás is, nem akarok a kormányon hasalni a lámpáknál, meg vannak modellek (E90, F30) ahol még elöl is klausztofóbiám van.Nálam a jól használható és bővíthető csomagtartó is fontos, nem szeretem amikor 20-25°os szögben állnak a támlák fektetve egy kombiban, ill nem figyelnek a csomagrögzítésre, és/vagy rohad magas a csomagtérpadló (és pl nem férnek be a bringák emiatt). A dönthető anyósülést kezdem a következő autónál elengedni, mert már egy kezem elég ahhoz, hogy megszámoljam hány modell tudja
Az én szempontjaimnak főként a kombik, kompakt egyterűk, és egyes ügyesebb crossoverek felelnek meg.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Sandero TCe vs i20 MPI
https://www.autonavigator.hu/cikkek/turbos-dacia-vagy-vagany-hyundai-melyik-a-jobb-kisauto/
Érdekes... és nem is dőreség összehasonlítani őket.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #196654 üzenetére
Van sok jó motorjuk is ez tény de több volt a mellényúlás mint az Európai gyártóknál.
#nincsbennetarcsi
-
moddingR
aktív tag
Sziasztok!
Hölgy számára milyen autót ajánlanátok, az alábbi leírás alapján?
Keret kb max 1-1,2m, első autó lenne, benzines, klíma, fekete/ezüst/szürke/sötétkék
Illetve amik szóba jöhetnek: BMW, Toyota, Honda, Renault, Nissan, VW -
MC Pite
veterán
válasz moddingR #196660 üzenetére
Az év autója hármas Clio 1.4 16V (a régi 1.2TCe se problémás), esetleg Yaris, de jó eséllyel elhanyagoltabbakat találtok belőle. BMW ennyiért ne, Jazzből meg az alja van ennyiért.
Szerk: Mi elég lerugottakat találtunk 2 éve 1,2-1,4-ért.
Esetleg Polo, de csak az 1.4-es motorral, bár én ezt a generációt nem annyira csípem[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #196662 üzenetére
Jazz-ből tök jót találtam a minap 1,18-ért, ennyiért nem csak a legalja van.
szerk.: Meg is van.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #196664 üzenetére
Meg kell nézni, több ilyen élőben csalódást keltő volt. Mondjuk ilyen fényezéssel (jobb oldala) valószínű el se mennék megnézni; ha ez nem zavarta őket, hogy javították (a törést meg karbantartás)?
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
moddingR
aktív tag
válasz MC Pite #196662 üzenetére
Köszönöm a javaslatokat, továbbítom.
A clio tetszetős Neki.
1.2 Polot vezet rendszeresen, nem szeretne olyat (1.4 se)Richard!
Mire gondolsz korzika alatt? C3"ari ", 206"nemtetszik"? Ezekből nemtudom melyik ami "vehető" motorral szerelték.
Opel Corsa 1.2 v 1.4 milyen motor?tboldi
Jazz milyen motorral?Toyota Corolla is szimpatikus még
[ Szerkesztve ]
-
adam0913
tag
Sziasztok!
Milyen autót ajánlanátok, az alábbiak alapján?
Keret kb 1,5-2M (ha kevesebb se gond ), benzines, nem legyen hatalmas.
Heti szinten lenne 2-3szor autópályán használva ( napi ~150km) illetve városi közlekedésre.Preferált márka nincs, talán az Alfa Romeo Gulietta és a Volkswagen EOS fogott meg mostanában, de bármi javaslatot szívesen fogadok, ami megbízható és nem fog otthagyni az utakon
-
MC Pite
veterán
válasz moddingR #196668 üzenetére
Nekünk az aranyos volt nejem első autója (2018ban, eggyért vettük): [link] 1.4, ESP, klíma, jobbik ülés. Nekem nem volt fent a listán, de megszerettem, tök jó volt (ülés, futómű, világítás, apróságok is normálisan megcsinálva). Spasht/Agilát néztem akkoriban, sokkal normálisabb a Swiftnél (Jazzből kereten fel7l volt jó, Aygo/C1/107 nem tetszett annyira nejemneknés térde meg a gyújtáskapcsoló túl közel volt).
De tény, a japánok után (világítás, "automata"ablak, ülések, orángutánokra/rövidlábúakra méretezett üléspozíció) minőségi ugrásnak éreztük a C3-at.Corsa: Hátő, ki kell próbálni tetszik-e.
De a Clio utánAzzal a motorral ingyen se kéne. De mondjuk akkoriban nem sok opel motor volt ami kéne (1.2 16V jól megy, nem eszik sokat, csak olajból).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Veron
őstag
találtam egy nagyon jó kis használt verdát Fehérváron. nincs olyan szolgáltatás, aminek keretében valaki odamegy átnézni az autót és én már csak a papírokat aláírni megyek oda, miután mindent rendben talált? komolyan, piaci rés...
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
veterán
-
Veron
őstag
nem, csak a műszaki (és esztétikai) átvizsgálást gondoltam. nem alkudozik, nem fizet semmit, azt intézem én.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! A feleségemnek szeretnék egy autót a mostani 1gen csapott hátú fabiaja helyett. Méretben hasonló fazon megfelelne... A rászánt keret max 2M ft. Max 10 éves autót szeretnék és benzinest. Hyundai I20-at nézegettünk de végül letettünk róla, mert egyre több rosszat olvasok. Ha rajtam múlna a döntés swiftet vennék neki, de dacia és suzuki ki van zárva részéről. Mi lehetne esetleg jó alternatíva? Köszönöm előre is segítségeteket!
-
yodamester10
őstag
Van itt olyan akinek Tesla Model 3 van?
-
KoVee84
senior tag
válasz Veron #196686 üzenetére
Ha kintről behozott, akkor 99% holland és attól hogy az arcodba tolja a garantált km futást, szinte biztos, hogy tekert. Ettől függetlenül lehet szép és simán megvehető. Meg kell nézni és ha jó, akkor írni kell a szervízkönyvbe pecsételt kereskedésnek, hogy tényleg náluk lett-e szervizelve az autó.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz yodamester10 #196689 üzenetére
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Egy barátom apukája keres maguknak valamilyen SUV-t 3 körül. Neki tényleg kellene a kicsit emelt hasmagasság és a 4 kerékhajtás, mert szőlőhegybe jár folyamatosan.
A fenti elvárások mentén tegnap én ezt Qashqai-t néztem.
Milyen ez a 2 literes benzinmotor? Megbízható?
Dieselt nem szeretne, befürdött már előtte diesel suv-okkal..
Köszi!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
yodamester10
őstag
válasz Veron #196686 üzenetére
Ha már hajlasz a hibrid irányába és tetszik is a Passat GTE akkor miért nem olyat veszel?Ha nem is tudod mindig tölteni az autó megteszi helyetted majdnem minden helyzetben.Már jó ideje tesztelgetem a Golfot csak lusta vagyok videókat készíteni róla mennyire könnyen tölthető menet közben a GTE.Mivel igen kicsi akkuról beszélünk egy sima 90km/h folyamatos tempónál már pumpálja is az aksit és ki is használhatod a tisztán elektromos haladást egy faluban-városban,de még sok szituban tölt menet közben még GTE módban is ha ép nem taposod maxon Gondolj a jövőre is,hogy egyre több helyen lesz töltő vagy már van ahova ép jársz vásárolni vagy esetleg olyan helyre költözöl ahol a töltés adott.Lehet később megbánod,hogy csak "sima"hibridet vettél.Én pl annak is örülök jelenleg,hogy nincs teljesítmény adó vagy minek hívják,nem kell fizetni parkolásért és nem fizettem vagyonszerzési illetéket sem de nem ezért vettem PHEV-et.
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
Abszlút nem jellemző sem az 1.2-re, sem pedig az 1.4-re az olajfogyasztás. Ez már nem a G Astrás korszak. ;)
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz runner 125 #196693 üzenetére
-
Gombinyó
őstag
válasz runner 125 #196693 üzenetére
Pedig pont ezekben a qashqai-okban van kiváló két literes dízel motor.
Eszembe nem jutna a benzinest választani helyette. -
runner 125
nagyúr
válasz Gombinyó #196697 üzenetére
Azt mondja valami rokonuk szívott sokat Qashqai dieselmotorral. Nem ismerem őket, lehet h a kisebb 1.5-ös lehetett?! Az problémásabb, mint a 2000-es?
Ez a 2 literes megbízható akkor valóban? Eredetéről mit tudni? Már szintúgy Renault-Nissan közös fejlesztés?
molnarpeter
Köszi, ezeket átadtam nekik!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen