- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
alázógyík
őstag
válasz pècsimunkás #192851 üzenetére
2016 májusi 1.8 TS Hybrid.
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #192849 üzenetére
Dísznek van az az autó
-
dome29
aktív tag
Sziasztok!
Esetleg személyes tapasztalata van valakinek Mercedes E500 W211ről?
Megbízhatóság illetve további tapasztalatokra lennék kíváncsi..
faceliftes vagy az előtti a jobb?
fogyasztás...? Fenntartásilag mire kellene számolni?
költségesek nagyon?
tudom nem egy 1.0 suzuki, de régóta piszkálja a fantáziàm ..
köszönömApple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !
-
dome29
aktív tag
válasz molnarpeter #192855 üzenetére
Köszi
Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !
-
BigBlackDog
veterán
Toyota Camry, Mazda 6 mennyire ajánlható többnyire pályás utazásra? Mindkettő 2.5-ös automatával lenne. Mazda 6 előnye, hogy van kombiban és hagyományos automatával, Camry viszont kicsit finomabb műszernek érződik statikus próbán. Egyáltalán más opció lenne ebben a kategóriában? Fordok kiesnek, SUVok esetén félek az indokolatlan többletfogyitól és a szélzajtól.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #192857 üzenetére
Mik a feltételek nagyjából? Ár, szívó/turbó/hibrid, csak automata, bódé?
-
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #192857 üzenetére
IS300h? Ugyanaz a 2.5-es hibrid, mint a camryban. Vagy az kicsi lenne? Ha nem kell akkora hajó én lehet azt választanám a minőségibb beltér miatt.
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #192857 üzenetére
Pályára egy 2.0 crtdi DSG kell, az oda készült, megbízható, megfelelően erős motorral már (250Nm felett) olajos a DSG, van ezzel a motorral rengeteg autó. De alapvetően egy 1.4Tsi DSG is bőven jó pályázni.
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #192858 üzenetére
Konkrét megkötésről most nem tudok. Saját igény miatt csak automata, bódé nagyjából mindegy. Motornál a benzint preferálnám (dízelnél kultúráltabb 4 henger esetén), hibrid sok pálya miatt nem hinném, hogy érdemi előnyt hozna. Ötajtós és kombi pozitívuma, hogy hátulra befér a bringa is. Ár nehéz kérdés, mivel operatív lízinges a konstrukció és egyelőre még az ajánlatok bekérése előtt tart a dolog. De első körben ilyen 8-11M Huf közötti kategóriát próbálom átfésülni.
#192859 Gombinyó: Néztem, de elég magasan indul már az alap is árban. Jó eséllyel kiesik a keretből.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #192861 üzenetére
Insignia 9 sebességes? Hátha be lehet alkudni a keretbe? Esetleg 508, ha hajlandó vagy a földre ülni (különben szétvered a vállad és a fejed).
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
szabonagyur
félisten
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #192857 üzenetére
Ezek kozul en Camryt vennek, ha a nyugodt utazás a fontos. Nem egy szep targy, de benne ulni tok jo.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
runner 125
nagyúr
válasz Gombinyó #192859 üzenetére
Rettenet lomha, én annó néztem és mellette abszolút nem fogyaszt jól.
Szerintem az egy zsákutca az IS-en belül. Ha már IS, akkor inkább a 250 V6 benzin 8 sebességes automatával a CVT helyett, vagy USA piacról 350.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gombinyó
őstag
válasz runner 125 #192865 üzenetére
Gondolod, hogy a Camryben fickósabb? Vagy egy két literes szívó Mazda 6 sokkal jobban megy?
Ha pályázni kell csak az autó és céges lízingre megy, akkor ott van a tucat Superb/Passat a TDI-vel meg a DSG-vel. Mielőtt szívás lenne velük úgy is visszaadják. -
BigBlackDog
veterán
válasz Gombinyó #192866 üzenetére
Mazda 6 esetén 2.5-ös motor lenne az automata mellé. Erősen gondolkozok VAGon is, de Polo után
nem nagy változatosságfélnék kicsit a zörgő beltértől, meg egyéb apróságoktól. Tudom, két kategóriával odébb van, de több helyen is hallottam/olvastam panaszokat ilyenekre. -
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #192867 üzenetére
Ha találsz egy olyan mai autót, aminek nem zörög a beltere mindenképp szólj!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #192867 üzenetére
Superb nem zörög (még), ugyan a miénk az egy selejt de attól még a többi oké (flottán belül is, bár a vizet mindengyik eszi kisebb-nagyobb mértékben nálunk). Sztem feleslegesen nagy, egy Octavia bőven elég lenne és már a TSI-k sem olyan rémesen sz@rok mint régebben.
Mazda 6 oké nagyon, a Camry meg nagyon bejön nekem.
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz Gombinyó #192866 üzenetére
Biztos h nem, csak hirtelen az IS-t vettem észre és azért reflektáltam arra.
Egyébként a Camry formájához tökéletesen illik az a motor, de az IS-nél szerintem kapufa."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Nagyfejű
aktív tag
Sziasztok. Polo 9n2 1.9 pdtdi 101le motor mennyire megbizható? Esetleg mik a tipushibái? Vagy ez felejtős motor?
-
veterán
válasz BigBlackDog #192861 üzenetére
Hogy kicsit elrángassalak a kommersztől, Mercedes C vagy CLA? Előbbit 9 M-ért adták nemrég limitált kiadásban. (Szerintem mindkettőben elférsz ha a Polo elég volt méretre.)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Nagyfejű #192872 üzenetére
Kifejezetten jó motor, VW topik összefoglalóját ajánlom, van róla pár hasznos dolog leírva Persze dízel, szóval lendkerékre pl legyen mellette tartalék, de alapvetően nem egy nyűgös cucc, PD elemek 1.9-nél tartósak, inkább pl a rájuk csatlakozó kábelköteg szokott gond lenni. Ha megy az angol vagy orosz, ez is korrekt ismertető: [link]
-
Nagyfejű
aktív tag
válasz molnarpeter #192876 üzenetére
Köszönöm szépen.
-
HUTCHDB
nagyúr
Sziasztok!
Milyen autót vegyek?Az alap elgondolás az volt, hogy a jelenlegi 2014-es Ford S-max 2.0D 163 Le,Titánium felszereltségű, (man váltó, bőr, navi, sáv, xenon, kulcsnélküli, stb...) 7 üléses családi autónkat lecseréljük, mert több alkalommal szükség mutatkozik a 4 kerék hajtásra.
Elkezdtem az S-max-okat, vagy a Glaxy-kat nézegetni 4WD-vel, de nagyon szerényes a felhozatal, pláne nem 7 üléssel.
Amit találtam az sérült is volt, ráadásul powershift -est, amiről köztudott, hogy nagyon veszélyes... elromlik az biztos, tudom, látom az S-max-os facebook csoportból.
Ezen felül a 179 Le-ős 2.D az automatával egy iszonyatosan lomha autó lett, nevetséges volt a gyorsulása, rugalmassága az enyémhez is...
Kitűzött célként előjöttek a magasabb építésű, 4 kerekes autók, így egy időben elkezdtük nézni a VW Tiguant.
Viszont, mivel jelenleg a család 4 felnőttből, és plusz a már a családunkat elhagyó legnagyobb lányom és párja is néha néha utaznak velünk, így kicsinek ítéltük meg.
Ettől függetlenül mindig ott motoszkál bennem, hogy egy évban hányszor kellhet nekünk a 6-7. ülés? Kell-e nekünk továbbra is ez a kategória?Aztán eszembe jutott, hogy egy volt munkatársamnak Outlendere volt/van, 2.2D, 7 üléssel.
Igazából annyira nem tetszik a forma, kicsit jappán, kicsit már elavultnak tűnik (2013-as az övé) és belül sem az S-max méret, a 6-7 ülés meg pláne nem az.
Maradtunk ezen a vonalon, és ahogy szokott lenni, mentünk a kitűzött 4-5 milliós ár felé, és eljutottunk az új Mitsubishi-ig, ami már egy fokkal jobban néz ki.
5 millióért már van újabb kinézetű 7 üléses 2.2 D. kicsit sok kilóméterrel...200e.
Aztán ennek a típusnak a nézegetése közben keztem érdeklődésemet eltolni a hybrid irányába, mert egyre többször jutottak eszembe azok a hírek, hogy ebből az európai városból, meg abból tiltják ki a dieselt, ráadásul itt Budapesten is voltak hasonló törekvések már.Szóval elkezdtem nézni a hybrideket, de azok között nincs 7 üléses az Outlanderből mert a csomagtartót elfoglalja az akku.
Ahol néztem a hybrid Mitsubishi-t (már 7 millió környékén jártunk), láttam, hogy több nagyon új, nagyon kevés km-es, egyéb híbrid, de "sima" autók is vannak, ráadásul sokkal olcsóbban.
Konkrétan a Ford Mondeo volt ott 50-70e km-el, DE ugye nem nagyon családi autóról beszélünk, nem is 4 kerekes...Minden keresőt állítottam már használautón, hátha rátalálok a kívánt típusra, de teljesen elvesztem.
Sajnos még azt sem tudom, hogy most milyen irányba nézelődjek.
Közben bejött a képbe az általam imádott VW Passat, amiből ugye van a GTE, aztán a Volvo diesel hybrid is...
Van 7 üléses hybrid 4WD autó, de tizen milliért, amit nem engedhetünk meg magunknak...Szóval keresnék zöld rendszámos, hybrid, 4 kerék hajtású, a hátsó soron 3 db külön üléssel rendelkező, esetlegesen 7 üléses autót 6 millió környékén.
Kinek milyen ötlete van?
Esetleg hozzáfűzni valója a fentiekben megemlített típusokkal, modellekk kapcsolatban?Ezer hála a véleményekért előre is.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
MaciG
addikt
üdv.
2 típus közt nem tudok dönteni. 2008-2010 közötti évjáratokat nézegetem.
Fiat Grande Punto 1.4 V8 vagy Ford Focus II 1.6
90%ban városi használatra lenne, a maradék országút, meg talán évente 1 külföld ( azért talán, mert általában repülővel megyünk)
Ami fontos, hogy megbízható legyen, ha elromlik relatíve olcsón lehessen javíttatni.
Méretre mind a kettő megfelel.
Melyik lenne jobb választás, és miért?[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
Doki16
addikt
válasz HUTCHDB #192878 üzenetére
Nincs 4 kerékmeghajtású zöld rendszámos 7 üléses autó ennyi pénzért. Múltkor felmerült bitporkal ez a téma és összeszedtem párat, de mind drágább.
Idézem magamat:
"Térjünk vissza kérdésedre. Nem is igazán van 7 személyes hibrid a piacon, pont az akkumulátor miatt. Outlander se az hibridben. A Toyotanak sincs ilyen csak a Prius plus, de az meg nem SUV. Ez jön majd ami Toyota lesz. De gondolom egy kisebb vagyon lesz. Régi Highlander van még, de az asszem mind amcsiból származik. Hamarosan jön a Kia Sorento hibrid is, abban lesz 7 személy, de ez is új autó.
Volvo XC90 ami még szóba jöhet. Árakat nem írtál én most csak azt írom, hogy milyen hibridek vannak
Hond CRV lett volna még 7 személyes de itthon nincs olyan belőle. [link]
Lexus RX450h, de ezt gondolom tudtad
Ford Explorer, ez is új autó. [link]
Tesla Model X
Ford Turneo, de ez nagyon nem SUV
Én most így ennyit találtam kb."Tehát egyszerűen régebben nem tudtak ilyet csinálni vagy nem is akartak, ezért szinte csak új autókban létezik már hétüléses plugin.
Az Outlandert nagyon nem ajánlom ha a VW Passatot szeretned, nagyon kiábrándító egy kocsi a ha össze kell hasonlítani őket. Ha négy kerék kell akkor ott a V60 D6 ami minőségben is okés, de nagyon kicsi a csomagtartója. Alig nagyobb mint egy 5 ajtós golfnak. 6 millióért ez a két AWD/4WD autó van. Én bátran ajánlom a GTE-t, nagyon jó minőség, baromi jó komfort, alacsony fogyasztás, és jól megindul. Na meg ez az egy autó abból az időszakból ami nem indul be mindenáron télen.
Ha szűkíteni akarsz valamelyik kritériumon akkor beszélhetünk róla tovább. Szívesen segítek plugin témában
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Doki16 #192880 üzenetére
A hibrid csak mostanában jött elő, és a vejem is (teljesen jogosan) felhozta, hogy az a jövő miatt jobb választás lehet, ezért kezdtem ez irányban elmozdulni.
DE tudom, hogy az Outlander nem az igazi, bárki bármit mond, és 1 próbakör után is leesett, hogy ez nem egy 7-8 milliós értékű autó 5-6 évesen 200e km-rel.Volt régebben VI-os Passatom, imádtam, 100e km-ert mentem vele 1, azaz 1 db hiba jött elő 60e-es javítás...semmiség...
Nem vagyok túl öreg (51), de a derekam nem az igazi.
Munkában vezetek vadi új VIII-as Passat-ot és vadi új Sharant-is, és sajnos a Passatban kb 1 óra után beáll, nem tudom normálisan beállítani, a Sharan meg 10-12-őt is simán leűlök mindenféle gond nélül.
Ezért is lenne jó egy magasabb üléspozíciójú kocsi.Néztem a Tourant is 7 ülésesben, amiben azért 6 millió környékén vannak igazi jó ajánlatok, de ugye az meg nem 4 kerekes, nem hibrid.
De ez sok más általam kinézett autóra is igaz, hogy a kritériumokat nem tudja teljesíteni egyik sem, vagyis vagy nem hibrid, vagy nem 7 üléses, vagy nem 4 kerekes, vagy nem 6 milliós, és ezek kombinációi.A GTE Passatból viszont csak 1,4 TSI közel 200e km-t futottak vannak használatan, ami nem tudom, hogy egy ilyen kis motornál nem -e sok?
Ha km futásban leljebb megyek, ottmeg már az ár bőven 7 fölé kerül.A Ford hibridről nem írtál.
Ezen cikk alapján nem mondanám annyira rossznak, bár nem tudom mennyire elfogultak, vagy mennyire nem, mert a mondeót minidg is dícsérték, de szerintem egy passat jobb, mondom ezt úgy, hogy volt már fordom és vwenem is több.A japánok annyira nem hoznak lázba a Prius kifejezetten nem tetszik, papír, műanyag, stb. Volt honádm a 90-es évek elején közepén vagy 5, annó szerettem, de elmúl az érzés...
Az AURIS "hibrid" még ami legalább belülről is megüt egy mércét, de egyrészt azis csak egy japán feeling-et adó járgány, és nem is hibrid, mármint úgy nem.
Amit linkeltél új Highlander minimum 10-12 millával fog indulni, de lehet ettől is több lesz, és a kia is minimum ilyen ársávban lesz, ami nekem nem opció.Gondolkodtam más "úton is", de hiába van 3 gyerekem, már ketten elmúltak 18 évesek, így nem tudom igénybevenni a nagycsaládos kedvezményt, pedig ott azért vannak igazán jó ajánlatok.
[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
veterán
válasz HUTCHDB #192881 üzenetére
Szeretném árnyalni a PHEV-ekről kialakított rózsaszín képet. Bő egy hónapja adtam el a Volvo V60 PHEV-et, nagyon szerettem, igen jó autó.
DE:
1. Abszolút nem hiányzik a rendszeres töltögetés, meg hogy azt figyeljem mikor kell kihúzni, hogy ne nyirjam ki túl gyorsan az akkut, illetve mikor szabadul fel a töltőhely.
2. A csomagtér viccesen kicsi az autó külméreteihez képest.
3. Ugyanúgy szervizelni kell a hagyományos motorját. (Viszont a fék sokkal lassabban kopik.)
4. Dögnehéz az összes PHEV, ezt vezetés közben is érzed. Nézd meg a második YouTube-ot: [link]
5. Évi 22-24 ezer kilométert autózok, azaz havi átlagban 1800-2000-et, ebből városban 400-500 km-t, ennek a fogyasztásását tudom elektromosan megoldani. Ez kb. egy tank üzemanyag. Havonta. Ezért jár cserébe minden nap az 1. pontban részletezett töltögetés.
6. Anyagilag nem értelmezhető a megtérülése. Havi egy tank üzemanyag, az kb. 16 ezer forint, évente 200 ezer Ft. Egy használtan 6 milliós, újonnan 12+ milliós autónál. Nulla. A szerviz nem olcsóbb, a biztosítási díj magasabb. És vannak ráadásként az elektromos hajtás nyűgjei.
7. Jelenleg nincs súlyadó, van ingyen parkolás - kérdés, hogy meddig? A dízelek után a következő pária a PHEV lesz. Már rászállt a média. -
molnarpeter
nagyúr
válasz MaciG #192879 üzenetére
Szerintem mindkét típus olcsón javítható, de nem egyforma a kabát Fordnál inkább a Fiesta lenne a Punto párja szerintem. Focus talán többet fog enni a mérete miatt, de pár évvel korábbi konstrukció azt hiszem, egyszerűbb technika, rozsda itt-ott megjelenhet. Népszerű gép, minden bokorban van bontott alkatrész. Hátsó futómű kritikus pont, drága a felújítás. Ford topikban flymi hsz-eit ajánlom, bőségesen beszámolt a tapasztalatairól. 1.6 100-101 lovas motor ajánlott belőle, az erősebb 1.6-okban több a hibalehetőség.
Hasonló évjáratban Fiesta mk7 van már talán, egyszerűbb a hátsó futómű, azokra is érdemes ránézni.
Fiathoz én úgy látom, hogy fillérekért vannak új dolgok, de jobban igényli a törődést (értsd pl. 1-2 olajcserénként pluszban becsúszik mondjuk egy stab pálca csere, vagy minimális elektronikai javítás, stb). Rozsda kevésbé érinti, mivel fiatal, de rossz körülmények közt első lengőkar és a bölcső kerülhet olyan állapotba, hogy később gondot okozzon. Drága tétel kevés van, ilyen a szervó probléma (60-80k, vannak rá specialisták), vagy a váltó hibája (bár az nem mindennapos, illetve szerintem korrekt karbantartással lehet tenni ellene). 1.2 és 1.4 szívó benzinesek strapabíró motorok, kisebb olajfogyasztás előfordul (olajcserék között 1-2 utántöltés kellhet). -
runner 125
nagyúr
válasz molnarpeter #192883 üzenetére
Az új modelleknél már rendbe rakták a hajtást / szoftveres bugokat, legalábbis nálunk a csoportban nincs probléma a T8-akkal. De első generációt nem vennék belőle.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Pikaa
aktív tag
Sziasztok!
Milyen használt városi autót ajánlotok, kevés (5-10km-es) használatra? Kb. 2000€-ig, kevés fogyasztásos(5l, ha eszik az már jó ) és olcsón fentartható legyen.
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz runner 125 #192886 üzenetére
köszi az infókat, megnyugtató hír. Elég becsületesen átterveztek mindent kb nulláról, végülis érthető a korai példányok helyzete... Többi úgyis kiderül 10-15 év múlva. V60service-nél olvastam posztot, hogy ismerkedtek a D6 után a T8 hajtással is, de nem láttam én sem drasztikus dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #192891 üzenetére
5Km-re SDI , hát már ennyire is ?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Pikaa
aktív tag
válasz molnarpeter #192891 üzenetére
Köszönöm szépen , esetleg még valami más? :)
-
HKorn
addikt
VW csoport szervizekben lehet olajat vinni olajcserére, vagy csak az ottani olajat rakják bele? 10 ezerért számolják a 4 ezer ft-os olaj literjét, ahogy nézem a számlán.
Run&Ride
-
veterán
válasz HKorn #192896 üzenetére
2 éve még lehetett, én mindig vittem. Újabban is lehet, de tudtommal csak garancián túl, ill. ha nem kéred a mobilitás garancia hosszabbítását. Vigyél.
A olaj számlájára irasd rá, hogy az olaj teljesíti a VW 504.00 szabványt.Pollenszűrőt, levegőszűrőt te magad cseréld, kb. 12 ezer darabja plusz munkadíj.
Kérj előre árajánlatot emailben.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Marvel Snap
- Google Pixel 6/7/8 topik
- OTP Bank topic
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest