- Dell notebook topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Kompakt vízhűtés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
ph A ZMK platformmal kompatibilis, porvédővel szállított típus a Logitech MX Keys Mini kedvezőbb árú alternatívájának tekinthető.
-
Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
gp Az Öbölháború időszakában visz el minket a sorozat legújabb része, amelyben úgy tűnik hogy egy hirhedt ellenséggel szállunk majd szembe.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz TrollBalint #193849 üzenetére
I40: A motor nagyon gyenge a kasztnihoz, de a hátsó lábtér még mögötted is hatalmas lesz.
Ceed: Ebbe már élhetőbb az 1.6-os szívó, de sokkal kisebb benne a hely, mint az I40-ben.
IX35: A motor épphogy elegendő bele, de nehéz és magas, tehát sokat zabál.
Optima: Egész korrekt kompromisszum. Arrébb lehet vele állni és nem is fogyaszt borzasztóan sokat.
Insignia: Nem ismerem ezt a motort.
Astra: Jól megy, de mivel olyan nehéz, mint egy közép kategóriás autó, ezért annyit is eszik.
Avensis: Nem véletlenül ilyen drága. Ha van rá keret, akkor jó nagyon kocsid lehet. Viszonylag jól megy, korrekt a fogyasztása és nagyon megbízható, illetve a beltér minősége is nagyon időtálló.
Civic: Ez is jó verda, de ugye puttonyban nem túl acélos. A motorjáról szerintem nincs mit mondani.
Skodák: A motor sajnos nem túl megbízható, de mégis megvan a használtpiacos benzines felár. Octaviát inkább 1.4-1.5 TSI-vel, de a Superb-be ez már kevéske, oda 2.0 dízel való.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz slett27 #193850 üzenetére
Próbálkoztak de Kizashi pl nagyon nagy bukta lett. Most ugye átvettek pár Toyota modelt (Hibrid
AurisCorolla, hibrid RAV4), cserébe átadtak ők is pár modellt (Baleno ahogy írod).Toyota Corolla HSD -> Suzuki Swace
Suzuki Vitara -> Toyota Urban Criuser
Suzuki Baleno -> Toyota Starlet[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
ngaba
aktív tag
válasz TrollBalint #193849 üzenetére
Ezekből nekem is az Optima és az Avensis a szimpi, bár az igazat megvallva az Optima motorját nem ismerem.
Az Avensisről annyit tudok még mondani (tesómnak az van, csak régebbi), hogy a Toyota márkaszervizek egész vállalható áron dolgoznak, toyotás csoportokban is téma, hogy érdemes oda menni bizonyos dolgokkal. (VAG-nál ez a veszély nem fenyeget például.)
-
veterán
az opel automata váltóival van valakinek tapasztalata? most nézegetem a 200 le benzines és a 174 lovas dízel insigniát is, meglehetősen tetszik az is jó benne, hogy még kicsit klasszikusabb/elavultabb mint az új golf/octavia vonal, tekergethető benne a klíma.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
slett27
addikt
Na igen. A japán formavilág az japán formavilág. De őket jellemzően nem a kinézetéért veszik (bár vannak amiket eltalálnak).
Amúgy a Kizashinál milyen költségekkel lehet számolni ? Gondolom nem sima Suzukis árak vannak ott ill. nálunk a Suzuki márkaszervizben is vakargatnák a fejüket ha valami bagyobb javítás lenne a cél.
vzsryl, troll81 :
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Lacko32
tag
Sajnálatos mód ide-oda, a brifkót szélesebbre, a kikötéseket szűkebbre kellett vegyem a hétszemélyes mizéria terén.
Elkezdtem szemezni a 2012-2014 közti Mazda 5 családi hajóval, aminek a fara ugyan ronda, viszont a szíve a megbízhatóbb fajtából való, 2.0 benzin.
De!! Van fent két Takumi hahun ami nekem nagyoncsak tetszik, viszont a szervizintervallum bődület. 20-30 ezres olajcserék szerviz által, ha lehet hinni a digitális szervizkönyvnek (köztes olajcsere volt-e, az passz). Ha akár 10km-el átlépem az olajcserét, remegek. Vagy németeknél ez luxus cikk? Vagy a papír csak a főbb szervizt tartalmazza?Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
footy
addikt
válasz bandus #193857 üzenetére
Az erosebbik dizelekhez es benzinesekhez a 6 gangos aisint rakjak. Ha 100ezrenkent lelokik az olajat es nem tiporjak hidegen, akkor nagyon sokat elmegy.
(A problema az hogy Opel-Volvo-FCA-PSA nem ir elo olajcseret a valtohoz, annak ellenere hogy az Aisin javasolja. Vannak egyekent szervizek akik javasoljak/megcsinaljak)[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
válasz ngaba #193856 üzenetére
A hozzászólások (meg az egyéni preferencia alapján is) most már kialakult egy hármas mezőny
1. Toyota Avensis (nem feltétlenül a linkelt évjárat, az eggyel korábbi is szimpi
2. Opel Insignia (továbbra is nagyon tetszik, főleg külsőleg)
3. OptimaEbből az Avensis, ami többszörösen prioritást élvez, kezdve azzal, hogy már ültünk benne, még ha kb. 5 percet is Plusz a Toyotákat mindenki dícséri megbízhatóság szempontjából.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
nagyúr
válasz Lacko32 #193859 üzenetére
Alapvetően az csak 6 üléses; a középső sor középső ülése csak hátizsáktartó.
(ahogy olvastam a fórumot, az itteni emberek véleménye, hogy a 20-30k olajcsere az üzleti, és co2-kvóta okok miatt lehet, nem a motor karbantartásának tesz jót)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
veterán
-
footy
addikt
válasz TrollBalint #193861 üzenetére
Plusz a Toyotákat mindenki dícséri megbízhatóság szempontjából.
Ne masnak vegyel autot. Minden gyartonak van jol es rosszul(igen a toyotanak is) sikerult szeriaja, meg kell nezni az adott tipust, kulonos tekintettel a motorizaciora.Ha szeretnel tobb velemenyt akkor itt vannak az enyemek.
HYUNDAI I40 1.6 GDI Premium Egy alulmotorizalt igaslo, gyorsan kopo belterrel es kategorian aluli zajcsillapitassal (ha rakeresel en kiprobaltam tobbet is mert nem hittem el hogy ennyire zajos)
KIA CEE'D SW 1.6 GDI EX Prémium dizellel probaltam, azzal sem tunt valami erosnek,kisse sprod a rugozasa
HYUNDAI IX 35 ix35 2.0 GDi Comfort 4WD nem volt szerencsem hozza, de a SUV- szivo benzin kombot altalaban nehez 10L alatt tartani, foleg ha osszkerekes. A SUVok hasznalati erteke egyebkent is elmarad a kombietol. ui. Spritmonitor
KIA OPTIMA 2.0 CVVT EX Prémium - ez az I40 szedan valtozata, szoval a praktikum az kozeleben sincs. A belter a nemetekhez merve nagyon nem premium...
OPEL INSIGNIA Grand Sport 1.5 Edition - az edition a fapad opelul, de ha nem zavar, akkor meg akar jo is lehet. Nemet forumokon magas fogyasztason(8-9L) kivul mas miatt nem nagyon lattam sirast. Ha 1 hetig vezetsz automatat, akkor majd nem akarsz manualisat
OPEL ASTRA J Sports Tourer 1.4 T - a felsorolasbol nekem ez a legszimpatikusabb, mert normalisan fel van szerelve es van egy rendes szine. A motor is jo, kozvetlen befecskendezes nelkul, a xenon fenyszorok es az AGR ulesek pedig kivaloak. A 200kg sulytobblet pedig az ujsagirokon kivul senkit nem zavart. Sot nekem mikor probaltam golf6 volt es az Astra futomuve kenyelmesebb volt. (tobbek kozott a plusz suly miatt) Ami viszont nalad problema lehet az a hatso labter, mert abban eleg gyenge.
TOYOTA AVENSIS 1.8 Active ez egy fapad igaslo, ami nem megy kulonosebben jol es nem is fogyaszt sokat ha nem tiprod. Ilyet csak akkor vennek ha a vezetes nem erdekel de le akarom tudni az auto kerdest a kovetkezo 5+ evre
HONDA CIVIC 1.8 Elegance - a forma alapjan azt varna az ember hogy megy, de nem,
Az 1.8-ast szet kell porgetni hogy tortenjen valami, de akkor meg eszik is rendesen. A zajcsillapitas is gyenge a kategoriatarsakhoz kepest.
SKODA OCTAVIA 1.8 TSI + Superb- amennyire en tudom TSI-bol 2015 utanit szabad valasztani, talan a 180Loeros ami nem szenved a gyuruproblemaktol.
Inkabb 1.4TSI-t neznek es mindenkeppen sport ulesest keress, mert az alap skoda ulesek szarok. Superbet akkor ha nagyon fontos a plusz labter, egyebkent a hetkoznapokban praktikusabb az Octavia.Erdemes lehet meg a Golf/Leon kombi 2014 utan 1.4tsivel és az olaszok között is szetnezhetsz, ha elég a kompakt meret. (Giulietta,Bravo,Tipo 1.4Tjet/TB)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz slett27 #193858 üzenetére
Az alkatrész árak magasabbak mint egy Swift/Vitara esetében de amúgy nem egy ördöglakat az az autó sem (és nem is elromlós). Egyféle motor 2 féle váltó (manuális és CVT) szóval nincs túl sok varia vele azért.
A gyártónak volt bukta mert keveset tudtak eladni belőle, így utód nélkül megszűnt a gyártása elég hamar.#nincsbennetarcsi
-
Kickass
őstag
válasz TrollBalint #193861 üzenetére
Kicsit elvesztettem a fonalat K Astra votma'?
Pelda -
TrollBalint
addikt
válasz Kickass #193867 üzenetére
Nem, és ahogy Avensisből is megfelelne a 2012-2016 és a 2016 utáni is, igazából az Astra-ból is a J-s vagy a K-s.
Öszintén szólva nem tudom mi az igazi különbség közöttük (sem az Avensisnél, sem az Astra-nál)Megnéztem a példát. Tetszik, sokkal jobban, mint a J-s De továbbra is félelmem, hogy egy 1.4-es autóban a Turbo mennyire nyírodik ki hamar.
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #193868 üzenetére
Ha rendes olaj van benne, nem pörgeted hidegen és időben van cserélve az olaj is akkor elég tartósak ezek a turbók.
#nincsbennetarcsi
-
ngaba
aktív tag
válasz Lacko32 #193859 üzenetére
Mivel nem válaszolt senki más, írok valamit.
Megkerestem hahun a két példányt. A drágábbik Mazda szervizkönyve szerintem elmegy (papíron): kevés km van benne, alapvetően az 1 év / tízezerpár km tartva van, az egyik év maradt ki (vagy nem lett elkönyvelve), de a 2 év / 20.000 km-t talán kibírta egyszer. :)
A másik szóra sem érdemes szvsz...
Én Mazdát csak akkor vennék, ha minden ösztönöd / szimpátiád afelé hajt (a nem tetsző feneke ellenére): 4 millióért egy rozsdarettegős Mazdát németből behozva nem vennék... Ennyiből szinte 2 másik hasonló egyterű kijön (régebbi, vagy dízel).
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz TrollBalint #193868 üzenetére
1. Ha kinyíródik, akkor majd megjavíttatod. :)
2. Szerintem is olyan autót vegyél, ami tetszik. (Úgy vettem, hogy a tegnapi listából minden tetszik neked, amit beleraktál. Ennek függvényében válaszoltunk.) Én például még olyanokat is szoktam nézni, hogy világos legyen belül, ne annyira bunker. Ahogy írták, magadnak veszed. :)
3. A K Astra szerintem is sokkal szebb, mint a J. (Év autója.is volt amúgy.) És könnyebb is. De másik (újabb) motor van benne, és kezdetben lehetett problémákat hallani vele (itt a fórumon is). Valahogy az a közvélekedés alakult ki, hogy a J Astra jobban összerakott. De lásd 2. pont. :)[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193870 üzenetére
Amennyi autót megnéztem és tesztet elolvastam fotelból, se tudom, mi lenne a célszerű.
A dízel nálam nagyon kerülendő. A turbo benzinre még-még talán rábólintok, viszont a paletta szűk. Az egyik eszi az olajat, a másik rohad, a harmadiknak más nyűgje van.Toyota Verso 1.8 benzin
VW Sharan 1.4 Tsi
Esetleg Opel Zafira B benzinnelDízelt továbbra sem nézem.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
-
Lacko32
tag
válasz BigBlackDog #193874 üzenetére
Na igen, nagyon is helyesen mondod! Sajnálattal konstatálom ezeket a dolgokat, és visszasírom a 2003-2007 közti igazán jó autókat
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz grizlisandor #193877 üzenetére
Na látod, erről nem volt infom. Sharan kihúzva a listáról!
Köszi az infót!
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
ngaba
aktív tag
válasz Lacko32 #193873 üzenetére
Jó, de azért azt tudd, hogy a turbócserénél az elrohadás nagyobb kockázat. Az gazdasági totálkár is tud lenni, a turbócserénél meg egyszer szívod a fogad, és kész (és pechesnek vagy rossz gazdának kell lenni ahhoz, hogy egynél többször kelljen ezzel foglalkozni a motor élettartama alatt).
A dízelre én sem akarlak feltétlenül rábeszélni, sok pénzt rá lehet locsolni, ha kifogsz egy hanyag előző tulajt (mint én). De tény, hogy az ilyen böhöm nagy autókhoz az a "kézenfekvő".
A benzines turbós motorok, amiket ajánlgatunk, azok a legkevésbé problémásak. Egy Zafira Tourert 1.4 T-vel és 1.6 T-vel is ki lehet próbálni. (Csak kérdezz rá a motorkódra.) 7 személynek szerintem nem is árt akkora autó.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz vzsryl #193881 üzenetére
Ha nem nagyon sok a hosszú táv, akkor szeritnem választhat benzineset is egyterűhöz.
Én is féltem, hogy az 1.5EcoBoost (S-Max) hogyan bírkózik meg az 1.7 tonnával, de a szlovén-horvát nyaralási kör alatt is nyugisan lehetett vele közlekedni, nem zabálta le a hajamat relatíve (1300km és 8.4liter/100km). Annyira nem vészes előzni sem vele; igaz a fordulatot azt adni kell neki, és akkor elindul.
És az is igaz, a dízel egy majdnem hasonló (szinte ugyanazon) körön 6.2-ből megállt (merthogy előtte 2.0tdci-vel szelrelt S-Max volt), illetve a nyomatéktartása azért más volt (330Nm vs 240Nm)
Télen a benzines hamarabb bemelegszik.Ó, találtam egy kis összehasonlító diagramot.
Egyterű = hosszú családi utazáshoz való gépjármű
Ez a definíció nagyon tetszik , szerintem is ilyen az igazi családi egyterű.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
Teljesen egyetértek.
Apósék is nagyon szeretik a mi autó(i)nkat, mert amikor együtt megyünk nyaralni, akkor 2 autóval érkezünk a helyszínre, onnantól viszont 1 autóval megyünk mindenhova -> 1 parkolóhely, 1 parkolójegy, 1 sorfőr (a többi ihat ).Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
zsoltip
őstag
Sziasztok!
Napi 120*2= 240 km munkábajáráshoz keresek autót, ami megbízható, és biztonságos is.
A km-ek okán gyorsan fog (relatíve) amortizálódni.Amit szánnék rá, nagyon max 3m Ft, de inkább legyen csak 2,5m Ft.
Ha olcsóbb, nyílván nem gond.A használat okán elsősorban autópálya, de fővárosi lakás okán, a városi fogyasztás sem elhanyagolható.
Jelenleg 2 típusban gondolkozom:
PEUGEOT 308 SW 1.6 BlueHDi
OPEL ASTRA J Sports Tourer 1.6 CDTI (vagy 2.0)A fogyasztási adatok alapján (Városi /Országúti/ Vegyes l/100km):
Peugeot: 5 / 4,5 / 4,8
Opel: csak a vegyesre találtam használati adatot: 6Ehhez hozzájön, hogy a Peugeot-ba kell AdBlue folyadék, aminek a költsége és "macerája" nem teszi kedvezőbbé (így tapasztalat nélkül persze) a natívan tankolható Opellel szemben.
Mi a véleményetek?
((Más: Tolatókamera kombira kellhet? Sedanban szeretem.))
-
vzsryl
nagyúr
válasz cappa72 #193883 üzenetére
Jól használható egy kis köbcentis turbó benzin is egyterűben egy nagyobb szívóhoz képest, mert jobban fogyaszt és hamarabb jön a nyomatéka. De majdnem olyan bonyolult, mint egy TDI, mégsem olyan hatékony, szóval csak fél megoldás.
A lényeg, hogy nem véletlenül volt annak idején az egyterűek nagyon nagy része dízel. Most kényszerből kapják a kicsi, turbós és/vagy elektromos rásegítést. Ésszerű, mérnöki magyarázat nincs a dologra, csak a divat okozza.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz vzsryl #193888 üzenetére
Egyet kell értenem veled.
Annyi, hogy újonnan a benzines olcsóbb, ezért vettünk benzinest (meg én maradtam volna a dízelnél, de anyóka úúútálja). Mire a másfél mihály visszajönne a dízel jobb fogyasztásából, addigra más szét is fog esni...
Tény, hogy nagy lökettérfogat az mindgi előny, nem terheli a motort annyira a nehéz kaszni... na meg a motorfék. Na ott brutál különbség van (és én elég sokat használom), a nagyobb ccm javára.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
ngaba
aktív tag
válasz zsoltip #193891 üzenetére
Jobb híre van a Peugeot dízelmotorjainak, azt venném. (A dízelguru molnarpeter válaszát is várd meg.) 1.6 hdi a Focus3-ban is az van 1.6 tdci néven, ha az szimpibb.
Megbízhatóság szempontjából a 2 literes HDI-k (és a 2 literes vw-konszern CRTDI-k) az etalonok, azért szoktunk nagyobbat is javasolni.
Évjáratot nem írtál, de 2.5 millióból lehet 508-at és Mondeot is kapni. A fenntartási költségeket is figyelembe véve az mk4 Mondeo 2.0 tdci szokott kijönni etalonnak itt nagy utazóautóból. De ha nem kell akkora, akkor lehet, hogy felesleges...
[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193882 üzenetére
Oh, a lényeg kimaradt. Évi 2-3 alkalom 250km pályázás, jobbára kisebb távokra, havi 3-4 alkalom a 100km-es messzeség. Ellenben helyben max 25km-es távra kell és erősen második autónak szeretném. Emiatt is a benzint tartom szem előtt.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsoltip #193886 üzenetére
-Octavia 2 facelift 1.9 TDI, DPF nélküli motorral. Kap egy hajtókar csapágy szettet, aztán kimegy a világból, 2010 volt belőle az utolsó szerintem.
-Renault Megane 1.5 dCi 86 lóval. Bosch common rail rendszerrel nincs nagyon baj, kettőstömegű és talán még részecskeszűrő sincs.
-Fiatal, kis étvágyú, fél mérettel kisebb kombi vonalon Renault Clio Grandtour 1.5 dCi 90 LE, ez sem nyűgös, kapsz belőle 3-ért fiatal és keveset futott példányt, költségek minimálisak, ebben már persze van DPF.A végén szerintem is érdemes aláhúzni, napi bejárás mellett az évente autó árát pluszban elköltöd csak a bejárásra, havi 2-300k csak a kocsi. Tanulság: céges kocsi kell, és minél inkább teherautó, annál inkább el lehet számolni ki lehet fogni használtan is alapvetően személyautó típusokat, amik hátul át vannak alakítva, illetve négy előfordul 5 személy plusz teherre vizsgáztatott is (Focus mk3 esetén láttam ilyet). Úgy a cég megveszi egy összegben és elszámolja amortizációt, aztán ha letérdel, nem a te kockázatod egy drágább javítás. Ha meg többen jártok egy irányból, és együtt kapjátok a km alapú hozzájárulást a cégtől, úgy már kevésbé mellbevágó a költség talán saját fenntartásban sem, nem kioktatni akarok, csak minél több szemszögből értékelni a helyzetet
[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
válasz vzsryl #193881 üzenetére
A jelenlegi helyzetre való tekintettel külföld kizárva, max Pest-Szengotthárd távra kell, ami olyan 250-270km ,és évi kb 2-3 alkalom. Nyilván azért nézem az egyterű kategóriát, mert bővülünk
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ngaba #193894 üzenetére
Jaj, ne túlozzunk, csak túl sokat jártam utána ezeknek
Focus mk3 esetén ugyanaz a blokk, pár Ford tervezésű résszel, itt nincs se AdBlue, se FAP folyadék, csak gázolaj. Hátrány lehet, hogy ilyen futás mellett 2-3 éven belül nem kizárt a porlasztó csere, hátsó futóműre kellhet költeni talán. Viszont ahhoz is találni minden bokorban szerelőt vagy alkatrészt, mint a VW csoport típusaihoz, illetve ismertek a gyakoribb hibái.
Mondeo nekem kivételesen hátrébb lenne a sorban, bár megbízható és olcsón fenntartható, mégis jelentős plusz költség volna éves szinten. Spórolás meg könnyebb kisebb méretben, azért gondoltam, hátha elég a Clio
-
nagyúr
válasz molnarpeter #193899 üzenetére
Napi 240 km egy Clioban... Nem tudom, spórolás ide vagy oda, én középkategóriás autót néznék, ilyen napi futáshoz. Itt már számít, hogy mennyire halk és mennyire kényelmes egy autó. Alsó hangos napi 3 órát fog autóban ülni.
Részemről Mondeo MK4 2.0 TDCi vagy Accord 2.2 CTDi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs