Hirdetés
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz Red_Bull #193550 üzenetére
Nálunk egy Thalia (1.4 16V) van igáslónak befogva. Alkatrészek szerintem nem drágák, rohadás nem jellemző, motor sem egy időzített bomba. Ahogy látom, Thalia érezhetően olcsóbb, Clio talán kicsivel kultúráltabb egy-két helyen, de nagyjából ugyanaz a két autó csomagteret leszámítva. A 98 lovas, 1.4-es motor már elfogadhatóan mozgatja és ez már Euro IV-es, ha jól tudom. 1.6-al egész sportos lehet.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Red_Bull #193550 üzenetére
Suzuki WagonR+? Valamivel kevésbé rohadósak, mint a Swiftek, de az alkatrész ugyanúgy filléres. Mi már közel 17 éve nyúzunk egyet, napi ingázósként van használva, és a legnagyobb baja eddig 4 elfáradt lengéscsillapító volt.
Vagy a tesója, az Opel Agila, bár a Suzukik szerintem jobb motorokat kaptak, de minden egyéb tulajdonképpen ugyanaz.
-
veterán
válasz Red_Bull #193550 üzenetére
bármilyen autó esetében ez a lényeg ebben a korban, hogy ne rohadjon. a fenntartása nem tér el majd egyiknek sem jelentősen ebben a kategóriában, de azt ne várd egy 15-20 éves autótól, hogy problémamentes lesz. ha tényleg csak bevásárlásra kell, akkor én inkább maradnék a tesco online-nál + sharenow ha valahova autózni kell. mert itt azért nem nehéz az autó vételárát még egyszer rálocsolni, ha beüt valami nagyobb hiba.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
diegho
nagyúr
Végül megvettem a Leont.
-
-
-
diegho
nagyúr
Első kb 100km és az átvizsgálás után némi update.
- vásárlás előtt vin info-n és totalcar-os lekérdezőn is lekérdeztem, de semmi kárt nem találtak
- körbemérve 120-140 közötti értékek vannak minden elemen
- átvizsgálásnál nem igazán találtunk semmit, alján némi felületi rozsda, majd nyáron lesz vele foglalkozva
- hidegen ebben a nyirkos időben a hosszbordás cincog kicsit (múlt héten a száraz időben nem szólalt meg) majd megnézzük, mert a szíj új rajta
- a téligumi még ezt a 3 hónapot kibírja
- nyári szett is mehetne még kicsit, de kap újat
- a beltér tényleg kopásmentes, mindent átnéztem, sehol semmi
- a hátsó lámpák kicsit párásak, ez lehet Seat betegség, mert az összes Leon, amit néztem ilyen volt, majd megnézzük hol juthat be a nedvesség
- Castrol Edge Titanium FST 5W30 LL megvéve, jövő héten csere és itt helyben is átnézi a szerviz, ahol a céges autók is karban vannak tartva
- fogyasztás eddig 5,5l
- ez a piros-fehér témájú belső világítás nagyon bejönKépeket nem csináltam még, mert munkaidőben voltam autót venni és már nem akartam a parkolóban még fényképezni is, mert kinéznek a kollégák
-
slett27
addikt
FIAT Bravo 2 1.4 90LE kocsim lecserélésén gondolkodom. 2007-es, nincs baja de szeretnék erősebbet. Benzinesben gondolkodom, munkába járáshoz (15-20km város és autóút - vidék), család látogatáshoz (30-40km). Értékben kb 1.8M - 2.3M bezárólag.
Amiket néztem, ami tetszik :
Skoda Octavia 1.4 TSI 140LE
Alfa Giulietta 1.4 T 120LE (170LE MultiAir félős)
Opel Astra 1.6 T EnJoy 140LEFord Focus-tól tartok. Japánt nem néztem azok ilyen áron nem kínálnak ekkora teljesítményt. Talán az SX4/Vitara de Suzukit többet nem szeretnék (az autó nem csak a motorból és váltóból áll a többi le van sz..va....)
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #193577 üzenetére
Juliska talán, de nehéz kérdés
Bár ebben a kategóriában előfordul azért egyszerűbb (DPF nélküli) dízel is, abból már a 90 ló is előrelépés, aztán legalább az üzemanyag költség segít a karbantartást finanszírozni. Gondolok a TSI vezérléscserére és kokszra, M32 váltó és féltengely felújításra pl.[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #193578 üzenetére
A TSI gyengeségeire gondolsz ? Vezérlés csere, M32 váltó és féltengely felújítás ? What ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #193580 üzenetére
Ezt nem vágom most. Részletesebben kicsit pls. Infos vagyok.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #193580 üzenetére
1.6T-ből az A16LET motor nem közvetlen befecskendezéses (ha jól tudom).
Szerk.: De egyáltalán melyik 1.6T a 140 LE? (Nem 1.4-est akart írni a kérdező?)
[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
Sziasztok!
Jó ideje böngészek, keresgélem csepp szedánunk mellé a nagytesót, a hétüléses csodát.
Korábbi olvasataim, illetve tudásom (ami ezeknél a márkáknál kevéske) mellé szeretnék tőletek segítséget kérni. A főbb szempont számomra a benzines motor, azon belül is a szívó.
Jelenlegi márkahűségemet fel kell adjam, sajna náluk hétüléses/ hatüléses korábbi évjáratban van, ragaszkodnék a 2008 utáni járművekhez. Nagy igények nincsenek, felszereltséget keresve is talál az ember..
Amik szóba jöttek az elvárásnak eddig:-Toyota Verso 1.8 benzin
-Citroen C4 Grand Picasso 1.8 vagy 2.0 benzin.Namármost, a Verso egyes blokkjai hajlamosak az olajfogyasztásra, amikről hót fogalmam sincs, hogy 2009 utáni motorokban orvosolva van-e, illetve a blokk miféle szerzet.
A Citroenről pedig 0 ismeretem van.
Az Opel Zafira B, esetlegesen Zafira Tourer is számításba jöhet, szintén nem ismerem őket.Kérdésem azokhoz szól, akiknek tulajdonukban van, volt-e dolguk velük, pro/kontra, minden info hasznos nekem jelenleg.
Elhamarkodni nem akarom, idén szeretném megvenni.
Árnak a 4M Forintot lőném be, de ha pocit több se baj.
Esetlegesen más márka/típus tippet is várok, elfogadok.Köszönöm Nektek!
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #193581 üzenetére
Mindegyik kinézett típus és motor kombináció esetén van néhány jellemző hiba, ami persze nem feltétlenül érint téged a tulajdonlás ideje alatt, de nem árt kalkulálni velük.
közvetlen befecskendezéses motoroknál a szívó oldali koromlerakódásokat kellhet dióhéjas módszerrel eltávolítani (érintett az 1.4 TSI, 1.6T). Az M32 váltó csapágy probléma, és féltengely csukló kopás miatti remegés viszonylag gyakori dolog szerintem a Fiat/Alfa és General Motors (tehát Opel) vonalon. Továbbá drága alkatrész a vezérlésben az okoskerék, gondolok itt az 1.4 TSI motorra (maga a lánc még nem lenne vészes). Nem ismerem részletesen mindegyiket, VW dolgok pl. viszonylag jól dokumentáltak és sok helyen lehet olvasni róluk, de Opel dolgokban nem vagyok jártas, szóval nem teljes a lista. Csak amiatt dobtam be, hogy nehéz lenne kiválasztani közülük egyet úgy, hogy na az majd tökéletes lesz, inkább pénzügyi tartalékot érdemes képezni, bármelyik is legyen
-
ngaba
aktív tag
válasz Lacko32 #193583 üzenetére
Nekem nem volt egyik se, de annak idején eléggé körbejártam az egyterűeket, így írok pár gondolatot, amit nekem javasoltak, vagy én olvastam anno:
A 2008 utáni 1.8-as Toyota motor tudtommal már jó, de szerintem a Verso kasztnija kicsi 7 ülésnek. (Vagy csak csalóka.)
Picassoból nagyon jól tetted, hogy az 1.8 és a 2.0-s motort nézed, azok megbízhatóak, de pont csak 2008 közepéig rakták bele ezeket. Bár a C4 Picasso elvileg megbízhatóra sikerült, de így sajnos eléggé a széria elejéből tudsz csak válogatni (egyéb hibák nagyobb eséllyel előfordulhatnak). A futóművét sokan szidják, hogy borzalmas, én a középre rakott műszerfalat nem tudnám megszokni. Ki kell próbálni.
A B Zafira egy lomha, unalmas, ámde praktikus és megbízható igásló az 1.8-as motorral. Az autóiparban dolgozó tesóm nagyon ajánlgatta nekem anno, nem sok rosszat lehet hallani róla. Elég sokáig gyártották, kapsz nem olyan öregeket is belőle. A Tourerből nincs szívó, és egy tulaj azt mondta nekem, hogy ebbe a (túlzással) 2 tonnás autóba egy repülőgépmotor kellene. De sokkal modernebb és nagyobb már, az tény, és a 120 lovas 1.4 turbó motorról sem lehet rosszakat hallani (az M32 váltóról viszont épp az imént volt szó).
A keretből ezek bőven-bőven kijönnek...
Ha az érzelem nem számít, én B Zafirát vennék ezek közül, minél újabbat...
Vagy ha nemcsak városban használod, nem zárkóznék el a dízeltől sem (ebből a keretből bőven marada javításra). Kinyílna a viág: VW Touran/Sharan, Ford S-max, Peugeot 5008 az, ami nekem szimpi lenne.
Régebbi szívóból még az Avensis Verso, csak sajnos ritka.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Találtam két hatalmas hibát a Seaton:
1. Nagy basszusnál a bal első ajtóban zörög valami, normál hangerőn nem
2. Hátsó szélvédő fűtés csak a felső harmadban működik. (eddig minden autómban csináltatni kellett, szóval meglepő lett volna, ha itt nem) -
gzbotii
veterán
válasz BigBlackDog #193591 üzenetére
Szálszakadás.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
MM
őstag
válasz BigBlackDog #193591 üzenetére
Ha úgy pakolnak bele sokszor, hogy hozzáér a csomag. Út közben mozog és vége. Szemre legtöbbször nem is látszik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #193591 üzenetére
Elvileg nem is szabad ott csak szálirányba pucolni az ablakot belül és csak finoman. Na most ha a fűtőszálra merőlegesen erősen megdörzsölik akkor is meg tud sérülni a fűtőszál.
#nincsbennetarcsi
-
marcusa
addikt
válasz molnarpeter #193586 üzenetére
Annyit pontosítanék, hogy Giulietta-ban nem M32 van, hanem zf-es c635 van az 1.4tb-kben szerencsére.
Egyedül a 155lovas Mito 1.4t-be került M32.[ Szerkesztve ]
:-)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen