- Androidos tablet topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen monitort vegyek?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #159029 üzenetére
1500 alatt tudomásom szerint egyetlen motornak sem tesz jót az erőltetés, mert oválissá vájja a dugattyú a hengert, és ez a mai, nyomatékos turbó motoroknál fokozottan veszélyes lehet. Én általában hidegen 1500-2500 között használom városban az autókat, melegen pedig 2000-4000 között, mert néha elnehezül a lábam (ritkább esetben 6000-ig még elmerészkedek, ha benzines van alattam).
Egyébként nem rég vezettem egy 2006-os, 1.2-es, MK1-es Jazz-t, és teljesen jól ugrált kis fordulaton is, pedig az alapjárata annyira alacsony, hogy nem nehéz megfullasztani. Gondolom jobban optimalizálták, mint az UFO 1.8-ast.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs