Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
-
diegho
nagyúr
Miért ilyen olcsó? Ez jóval a többi hasonló új A osztály ára alatt van, leírásban semmit nem említ, nem is látni sérülést.
-
diegho
nagyúr
Jól tudom, hogy az újabb C4-ek simán vállalható autók? Ezt hozta fel a kereső
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #157759 üzenetére
A következőt akartam másolni a listáról. Ezt ni
-
-
-
diegho
nagyúr
Az elég gáz amúgy, hogy már 2010 környékéről is nehéz nem direct injection motort találni. A merci A osztályban még sima van ugye? Egyelőre a 2010 körüli A-k tetszenek a legjobban. Szélesebb, mint a mostani Meriva, tágasabb is, sokkal jobb az anyagminőség és úgy olvasom a megbízhatósággal sincs gond. Azért egy 2010 körüli Jazz-t is megnézek majd, hátha elférek benne, nem úgy, mint a 2003-as verzióban.
-
-
diegho
nagyúr
válasz aero. #157766 üzenetére
Azt néztem. Pl egy ilyennel kibékülnék. Nekem ezek tetszenek. Van ezekhez egy fokozatmentes automata is, az milyen?
-
SzlobiG
félisten
Tegnap megnéztük ezt a kis getzt.
Mind kettő oldalon már javítva volt a sárvédő perem hátul, amit csak szimplán lefújtak azt csók, amúgy más komolyabb hiába nem volt a motor is nagyon szépen járt 3 hengeres létére és nem is ment rosszul 450-be oda is adta volna. Felvitte aaa-hoz vmi háromszáz pár ezret adtak volna.
Jelenleg úgy áll a dolog, ha el tudjuk adni a pugot 700-ért, akkor menjen és nézünk valamit, ha viszont nem, akkor megmarad és költünk rá, ha már új turbót tettünk rá meg téli kereket is.
-
Integrale
veterán
2005-ös Volvo S40-ről mi a vélemény? 1.8-as benyó, manuális váltóval. Ez a konkrét autó.
"Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #157770 üzenetére
Bármilyen autóm lesz a hazamenetelkor, azzal tennénk meg az utat, nem eladási szándékkal, hanem van egy 6000 km-es útvonal, amit szeretnénk megtenni.
Az, hogy nem megy nem érdekes, az Audinál jobban szedi a lábát, és az is elég nekünk kettőnknek, főleg az itteni morál és korlátozások miatt. Fogyasztás annyira nem szempont, mindegy, hogy 7 naponta tankolom tele, vagy 6.
Igazából azért szúrt szemet ez a konkrét modell, mert ki van fizetve az adó 1 évre, és friss a műszaki, utóbbi a legnagyobb érték, az autó másodlagos (nem nekem, hanem itt).Az A3-nak lejár a műszakija áprilisban, 600-ért vettem, 700-ért elmenne, műszakival nem érdemes vacakolni 10 év feletti autóknál.
"Bad reklám is reklám too"
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #157771 üzenetére
Ez is hdi dízel, mint a focus?
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #157775 üzenetére
Akkor a 2.0D nem lehet rossz. Kár hogy 4 door only.
-
-
DZs
senior tag
2005-ös évjáratú alfa Gt 2.0 jts mennyire veszélyes? Második autónak, 3-4 évre. Ami néha elromlik rajta nem baj, megcsináltatom, DE ha sok a nem javítható tervezési hibája, akkor nem erőltetem.
Olyanok tanácsát várnám, akik szerelnek alfákat. Köszönet! -
updog
senior tag
Sziasztok!
Ha nem gond, kicsit fordítva teszem fel a kérdést: hosszas utánajárás és gondolkodás után úgy néz ki, hogy egy Ford C-Max lesz a választottam első saját, és most már egyben első családi autónak. 1.6 vagy 1.8 dízelre gondoltam, 2006 és utáni évjáratból.
Most kezdünk majd kipróbálgatni pár darabot, úgy általánosságban az lenne a kérdésem, hogy az 1,1M körüli Trend variánsokkal érdemes-e foglalkozni (ebből nagyon sok van), vagy kezdjek rögtön feljebb nézelődni? Akár DPF csere is belefér (ez ilyen naiv dolog, ne menjünk bele -, csak az az én gondolatom, hogy ha ~200.000 km-ig nem foglalkoztak vele, és "pont most" kell cserélni, akkor ott mással is gondok lehetnek.. na mindegy, kis önellentmondás ) Alapvetően (az esetleges DPF-es hülyéskedést nem számítva) 1,5M környékén szeretnék megállni a kezdő költségekkel, amikor leparkolok a ház előtt. Ez reális gondolat?
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
Sziasztok, mi a véleményetek a 2003-as Kia Riokról?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Luck Dragon #157790 üzenetére
A kombi szerintem egy jó alternatívája a Skoda Fabia kombinak, a szedán pedig a korabeli kisautó szedánoknak (Thalia, Fabia, Kalos/Aveo).
Nem tudom, van-e dízel belőle, az 1.3 benzin nem gyenge, utazni tökéletes vele. A belseje hát olyan, amilyen, arról nézz képeket, hogy meg tudod-e szokni, egy korabeli Polo-hoz, Fiestához, Mazda2-höz képest elég kis gyér.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Morris
veterán
válasz Luck Dragon #157793 üzenetére
Egyelőre!
-
-
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Kokszosodásról érdeklődnék. Amit tudok: direkt befecskendezős motoroknál (legyen az VW TSI, vagy a 2,5 literes Lexus IS) idővel mindenképp előjön, mert konstrukciós hiba és punktum. Olvastam Novoth Tibi cikkét a dióhéjszórásról is, tehát egy alap fogalmam van már a témáról.
Ami érdekelne, hogy közvetlen befecskendezős használt autó vásárlásánál mik a tuti intő jelek, hogy a motor közeleg a dögrováshoz? A tulaj udvarán azért csak nem kapnánk szét a hengerfejet. Van erre beavatkozásmentes mód?
Egyáltalán nevezhető-e ez dögrovásnak, vagy ha a tönkremenetel előtt tisztítva lesz, akkor kvázi újjászületett a motor?
A kérdés azért foglalkoztat, mert Németországból szeretnék kocsit hazahozni és szívem szerint inkább itthon tisztíttatnám ki a kinti ár töredékéért. Mennyire kockázatos egy hazaút, ha a jelekből már egyértelműen megtörtént a baj?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
válasz Johnny_vT #157796 üzenetére
Szasz!
HA már tünet van akkor ott már nagy a baj, mert alapban az elektronika kompenzál. HA nincs tünet akkor nem is lesz amíg baj nincs. Endoszkóppal meg lehet sasolni , de bontani kell hozzá mindenképpen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
midnightstar
tag
Sziasztok!
Hamarosan autót kellene vennem, hónapok óta nézegetem hahun a lehetőségeimet, de nem tudok dönteni.
Ingázásra használnám, évi 40000-et mennék kb. Nagy része országút, kicsi város, kicsi autóút.Benzines, manuális váltós autót vennék mindenképp. Fontos, hogy biztonságos (oldal, függönylégzsák) és dinamikus legyen, 9s vagy ez alatti 0-100 gyorsulásra képes legyen, de utazás közben, a fent említett használat, mellett 8 liternél többet ne nagyon egyen (vegyes fogyasztás).
1,5M a keret (csak a vásárlásra), és megbízható autót szeretnék.
Főleg szedánok tetszetszenek, de nincs szükségem nagy autóra, de azért legalább egy A3 méretűt szeretnék.
Amiket eddig néztem:
BMW e46 320i (imádom a formáját és hogy hátul hajt)
Lexus IS200 (dettó, bár kicsit lomha és sokat fogyaszt elvileg)
Honda Accord 2002-től 2.0 benzin
Audi A3 8p 2.0FSI
Mazda 3 (ronda, és elég sok nagyon rohad)
Mini Cooper S 2003 körüli (tetszik nagyon, viszont a kompresszor miatt a fogyasztása nem lehet olyan jó, illetve a szervizköltségtől is tartok)Ti melyiket vennétek? Illetve ha ezeket nem, akkor mit?
Gondolkodtam, hogy fogyasztás szempontjából egy 1.9 PDTDI 131LE motorral szerelt audi is jó lehet, de félek az ilyen öreg dízelek szervizszámlájától.Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
VAC up blyat
-
theuprising
tag
válasz midnightstar #157798 üzenetére
Accord, bevizsgálva az állapotáról, és tegyél rá alvázvédelmet, sokáig ki fog még szolgálni.
-
őstag
válasz midnightstar #157798 üzenetére
pedig ez a legjobb használat lenne a dízelnek, brutál jó lenne a fogyasztásod, akár 5-6 liter körül
cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest