- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz footy #157642 üzenetére
igen, ezért írtam ezt
SzlobiG: Hyundai/kia motorok és váltók is saját fejlesztések.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz SzlobiG #157648 üzenetére
Rákérdeztem Hyundai csoportban, hátha ott van tapasztalat, eddig ennyi:
Köllő István Csoport moderátora A 3 henger az accentban nagyon jó és bevalt motor. Fél millió kilométer benne van, fodarab csere nélkül.
Tamás Fukszberger Nekem 1,5 crdi Getzem van, 3 hengeres, 82 LE. Semmi bajom vele.
Gábor Szabó fogyasztás?
Tamás Fukszberger 5-5,5 liter körül így télen, nyáron amikor mentünk hosszabb túrára (2000 km) akkor 4,5 körül jött ki.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
SzlobiG
félisten
Igen láttam már párat én is rohadni erre akkor figyelni kell, de úgy általában az ilyen korú autóknál szinte mindnél...
(#157652) AMD Power Gondolom az benzines azok tényleg gyengék, nekünk viszont dízel kell.
(#157653) Declare Miért? Vannak ettől gyengébbek is pl 1.6 cr tdi van 75 lovasba is, 1.6 hdi szintén 75 lovas és még sorolhatnám az ezekhez hasonló típusokat.
(#157655) kisza25 Köszi végre valami saját tapasztalatok. Azt néztem, hogy a 88 lóerőst kell keresni, mert azon már változó geós turbo van elvileg és érezhetően jobban viszi a bódét. Nézegettem alkatrészeket is hozzá lényegében van minden, csak sokkal kisebb a kínálat a márkák között.
-
#47205632
törölt tag
válasz Declare #157653 üzenetére
Az első DCi-k között volt 1.5-ös 64 lóerővel is. 7 psi-t tol a turbó azért olyan, mintha szívó lenne, igazából dísznek van rajta, a számmal többet belefújnék. Szerintem csak emissziós hülyeség miatt került rá, nem teljesítmény.
Alul jól húznak amúgy, de egy kisebb domb negyedikben is akadály már neki, képes lelassulni 60-ra a 90-ről padlógáz mellett. -
Integrale
veterán
válasz #47205632 #157658 üzenetére
Viszont 160 Nm-t tud a 65 lóerős variáns, ami nem feltétlenül rossz, szóval dísznél azért többet tudnak ezek a soft turbok.
Nem a norma teljesítése az oka, hanem az adózás, franciáknál és az olaszoknál teljesen másképp működik.
Kezdő jogsis nem vezethet X lőerőnél erősebb autót, bizonyos ccm felett drasztikusan emelkedik az adó.
(Pl.:Ezért született meg a 2.0 V6 turbo Alfa, és a 2.0 V6 biturbo Maserati is.)"Bad reklám is reklám too"
-
-
válasz Integrale #157659 üzenetére
Valami ilyesmi van az i20 1,25 16V 75 lovas és 84 lovas motorjánál is csont ugyanaz a 2 motor, csak az egyik 5500-nál 75 lovas a másik 6000-nél 84 lovas, de 122Nm
mindkettő furat, sűrítés... minden ua.
Figyelem sokszor, de még előzésnél sem pörgetem 5000 fölé
Padra rakva lehet ez is 84 ló, azért csak nem büntetnek, ha többet tud az autó
Mondjuk pl. honda 6gen 1,4 75 vs 1,4 90ló egy folytószelep volt a különbségEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Declare
őstag
-
BigBlackDog
veterán
Nekem ebben nincs sok újdonság, de hátha valakinek tartogat érdekességeket.
Viszont, ha már itt vagyok, kérdezek is. Mi lenne az, ami egy V70/XC70 alternatívájaként felmerülhet, legfeljebb 2-3M Huf körül? Nem nagyon tudtam rájönni, hogy milyen típust lehetne még vadászni, ami kényelem és komfort terén hozza ezt a szintet, benzines (gyakori rövidebb utak), kombi (és a hátsó sorba is be lehet férni kényelmesen), illetve a fenntartásához sem kellennek acélidegek. Esetleg még XC90 merült fel mentő ötletként, de felesleges lenne egy akkora batár dög és ár-évjárat-futás trendet elnézve, inkább hanyagolnám.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Tothgera30 #157665 üzenetére
ok, de az turbos, másképpen van fújva azt annyi, de ez szívó, mitől lesz ott +9ló, a másiknál meg nincs 500rpm-en?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Termi16
őstag
Sziasztok!
Abból lehet probléma, ha a gyertyák a gyári 0,8-as hézag helyett 1,1-re lettek betéve?
2.0 Benzines Qashqai még mindigTelefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
outsiders
aktív tag
válasz BigBlackDog #157666 üzenetére
Subaru Outback.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
veterán
válasz BigBlackDog #157666 üzenetére
Az XC70 kanyarban - érzésre - leesik az útról.
V70 alternatíva: esetleg W211 kombi Mercedes, Passat B7 Variant, Insignia, Saab 9-3 Combi 1.8 (gyenge, de igénytelen motor + kicsit kisebb, olcsóbb)?
-
outsiders
aktív tag
válasz focvis #157670 üzenetére
Plusz ott van alatta a Volvo csodálatos szöghajtásos összkereke, ami letérdel mindegyikben fixen előbb-utóbb, ehhez meg van vagy 1800 kiló. Akkor már inkább egy H6-os Outback, ha élmény kell, nem eszik többet egy 2.4 vagy 2.5. turbós Volvonál.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #157666 üzenetére
Egy kesei E39 Touring (lehetoleg 530-as) vagy egy M54-es, szinten 530-as E61.
-
válasz Tothgera30 #157672 üzenetére
és tényleg, akkor hogyan oldhatják meg, vezérlés vált 5500-nál, hogy +500rpm-nél (6000) +9ló legyen?
és az enyém meg nem vált így marad a max 75ló?
viszont 4000-nél ugyanannyi nyúlmókus van, egy szaki magyarázza már el plsEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz molnarpeter #157676 üzenetére
akkor kiszedem az a gumit a pedál alól, akkor jó lesz? mert nálam gumikocka van, nem fa
Amúgy 5000 felett nem igazán használtam még az autót, szóval kb tök mindegy
Csak kíváncsi lettem volna, hogy csak papíron 75, vagy tényleg 75, pl kia-nál csak 84 lovas van 75-ös nincs isEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #157666 üzenetére
Köszi mindenkinek a tippeket!
Subaru Outbacket felveszem a listára, bár nem nagy a választék. Élmény nem számít, viszont az ülés és üléspozíció erősen szerepet játszik a döntésben. De ehhez próba kell úgyis.
XC70-el kapcsolatban nekem is az AWD a félelmem, eddig gyakorlatilag nem találkoztam olyan -normálisnak tűnő- eladó XC70-el, aminél a tulajdonos ne említett volna hibát ilyen téren.
E39-ek már régiek kicsit, félek, hogy kezdenének előjönni az idegesítő apróságok.
Saab relatív ritka jószág, de mondjuk esetleg szóba jöhet.
B7 Passatban létezik normális, benzines motor, amit nem kell koksztalanítani, egyéb nyűgöktől mentesíteni?
W211-el kapcsolatban kicsit szkeptikus vagyok, ha a problémamentességet nézem. De lehet, hogy csak rossz előítélet, kicsit utána kell olvasnom szerintem.
Insigniára gondoltam én is, de hátsó üléssor nagyon kicsinek tűnik.Ami még beugrott, hogy létezik MK4 Mondi 2.0 szívóbenyával is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #157680 üzenetére
1 millióért veszel egy 2.7 biturbó allroadot, 1 bő millából megcsinálod és máris van élményautód.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz molnarpeter #157679 üzenetére
én is úgy látom, hogy nincs más megoldás
jövőre (év vége) úgy is le kell cserélnem, mert akkor már fogytán a gari, addig adnak érte jó árat (magyarországi, chip kártyás), aztán veszek egy 1.0 turbost, vagy 1,4 100 ló szívót csak kia rio-ból, vagy ceed-et, ezt még átrágom, úgyis az is csak gari alatt lesz nálam, szóval lehet a kis turbós is
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #157680 üzenetére
OBK kicsit szűkös belül, mert keskeny az autó. Egy üléspróbát tegyél (ha más nem Joruséba csücsenj be) de ha nem akartok terpeszkedni akkor jó választás: [link]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz BigBlackDog #157680 üzenetére
B7 Passat beniznes: 1.4/1.8/2.0 TSI, ill. 3.6 FSI
Kicsi koksz - no para. ohne DPF.Van még Vectra C kombi: hatalmas, nyújtott tengelytáv, 1szerű benzinesek (1.8, 2.0T, 2.8 V6); baltával faragott beltér, de ergonómikus és tartós.
Mondeo kombim volt (2008-as), hatalmas, jól kanyarodik, a Vectránál igénytelenebb a bele.
[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
válasz BigBlackDog #157680 üzenetére
Outbackek gyorsan fogynak el, amint feldobják hahu-ra pár nap és elmegy, főleg a H6-os. Résen kell lenni Emelt hasú viszonylag megbízható és értelmes áron fenntartható kombi amiben van paci és benzines nem sok van. XC70 és Allroad is elég nehéz kocsi, Outback sok száz kilóval könnyebb azért és alacsonyan van a súlypontja a boxer miatt.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #157686 üzenetére
Na igen, Mondiból az lenne az ideális, de néhány havonta 1-2 db tűnik fel belőle.
(#157684) focvis: Veci fent van a "B" listán, kicsit annak az ülésétől félek csak. Ránézésre kényelmetlennek tűnik, egy rövid beleülés alkalmával meg alacsonynak éreztem (bezzeg a Zafirának az üléshelyzete meg jó, mert "be lehet látni mindent").
(#157683) Qru: Nem nekem lesz, de szívesen "üléspróbázok" én is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #157689 üzenetére
Régi VR6 swap kell oda. Ott nicns kox.
-
Balázs1621
senior tag
-
veterán
válasz BigBlackDog #157690 üzenetére
3 db Vectra C-m volt (2 GTS, 1 Cosmo), azokban elég jó ülés volt; VW-nél jobb, Saabnál gyengébb.
@(#157691) molnarpeter: 3F-itiszben szenvedek, nem tudom, melyik a 4-es Mondeo. Nekem olyan lapos volt 2008-ból.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #157689 üzenetére
Valamikor nezegettem rola teszteket, meg youtube videokta es az maradt meg bennem, h faxa
El nem merültem a temaban szoval akkor megsem adom a tippet
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #157680 üzenetére
A Laguna 3 2.0T-t felvennem meg a listara. Tok jo auto, az egyetlen hibaja hogy a szelzaj szamomra picit magas. A futomu nagyon kellemes, foleg ha nem a GT valtozatot veszed. Kivaloak az ulesek is es eleg olcson kapod az extrakat es az altalanos megbizhatosag is rendben van, foleg ha a FL-t veszed. (2011 utan)
Allitolag a Peugeot 508-ban sem rossz az 1.6THP. En dizellel, automataval probaltam es nagyon meggyozo, foleg az SW uvegtetovel.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #157690 üzenetére
Jorus a hátsóülésről vezet a'la Hightower de a mi méretünkhöz ok. Kérd meg, hogy vigyen egy kört akkor tuti nem akarsz majd mást venni.
#nincsbennetarcsi
-
-
Cseri0058
őstag
Erről mi a véleményetek? Szombaton megyek megnézni. Van valami főbb dolog amire ennél a típusnál figyelni kell?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest