Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Vesztor87 #156949 üzenetére
Mint a H Astra és Ceed is 1.6-al nem egy tempós autó. Mondhatni négy fővel nagy csomaggal vagy sport felszereléssel halott autó, főleg nyáron még egy kis klímával.
H Astraból 1.8/140 az már haladós a fentebb írt körülmények között. Ha ennél is több kell akkor 1.6T/180 vagy 2.0/170 & 2.0/200.
Ceed pedig 1.6 dizliben. Persze tudom hogy nem benzines.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Csaby25
senior tag
válasz Richard! #156937 üzenetére
Köszi!
Mk2-ből csak egyetlen 1.9-es van a 77kW, ez PD-s, motorkódok: BJB, BKC,
BXE, BLS. Mindegy a motorkód?2 literesből is van PD-s, DPF nélkül, ez nem ajánlott? ( 100kW: AZV, 103 kW: BKD)
Mk1-ből ezek PD-sek: 74kW: ATD/AXR, 96kW: ASZ?
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Vesztor87
senior tag
válasz Luck Dragon #156951 üzenetére
A H Astra 1,8-ra pont azt írták hogy lusta, n pörgős, ráadásul 105-nél forog 3000-et.... 130-140-nél gondolom zajosabb is. Cégnél Rapidok vannak, 120-nàl forog vmi 2500-at 6-ban az ezres turbós....az egész jó😂
-
-
Gergőke88
addikt
válasz Luck Dragon #156954 üzenetére
Érdekes mert a J Astraban 4000-nel pont 150t megy.
-
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #156956 üzenetére
Igen.
“A” ha jól tudom. -
Vesztor87
senior tag
válasz Luck Dragon #156954 üzenetére
Nem, az 1,8-ra írták....
Nézegettem H Astrát, de azt mondta az egyik rendőr hogy annyra nincsenek oda az Astrákért, zabálják az olajat pl...[ Szerkesztve ]
-
válasz Vesztor87 #156958 üzenetére
Az általad linkelt Fl előtti 125-verzió, az lehet ilyen, mert más váltóval is szerelhették, de én az 1.8/140-est írtam.
De lényegtelen, fő témára vissza kanyarodva a ceed, és a H Astra 1.6-os szívó mocival halott.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
q13579
senior tag
válasz q13579 #156867 üzenetére
Sziasztok,
Az egyterű válogatásban egyelőre a golf plus és talán a corolla verso áll nyerésre, a többit egyelőre kizártuk (Az FR-V is jó lenne, de ott teljesen felesleges előlre a 3 ülés, ami ha nincs funkciója sajnos csak hátránynak tűnik, esztétikai szempontból mindenképp...).
Viszont egy ismerős felhívta a figyelmet egy érdekes alternatívára, mégpedig egy benzines B osztályra 2008-2009-es évjáratból. Alapvetően tudná méretben azt, amire szükségünk van a kérdés, hogy mennyire megbízható és költségigényes modellről van szó? Lényegesen többet vinne egy szervíz esetén mint mondjuk egy golf plus?
-
Vesztor87
senior tag
válasz Luck Dragon #156959 üzenetére
Fl-el ez változott volna? H Astra mennyire megbízható szted?
-
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #156960 üzenetére
-
Vesztor87
senior tag
válasz Gergőke88 #156963 üzenetére
Köszi. Ez már gondolom a J Astra, a H másabb picit De youtubeon láttam hogy 190-195 közt forog 5500-at, szal 100 -nál 2800 kb. Annyira nem vészesen sok. Öcsémnek 1,4-es H Astrája van, egész jó zajszigetelése van, de az 130-nál kb. 4000-et forog Gondolom a kevés pacihoz kell a fordulatszám
-
Vesztor87
senior tag
válasz HKorn #156965 üzenetére
Ha oda jutok hogy vennénk kipróbálom mit megy az 1,6 vagy 1,8-as. Öcsém 1,4-esét próbáltam, bár csak rövid távon, nehézkesebbnek tűnt mint az Almerám. Nem kellene alapvetően nagyobb autó, de sedan, rosszul bővíthető, illetve a hátsó ajtó (meg a tető) nagyon lejt lefelé, kényelmetlen hátra ülni. Pici baba miatt asszonykám szokott panaszkodni erre. Nagyobb babakocsinkat a csomiba betenni kva nehéz, még az 5 ajtosba is lazán bemenne gondolom (szülők Ignisébe befér, szal abba is bemenne...)
-
-
-
Vesztor87
senior tag
válasz Luck Dragon #156971 üzenetére
És milyen ezzel a mocival? Mennyit fogyaszt? Olajat eszik?
-
t1
addikt
válasz Vesztor87 #156970 üzenetére
Csak azért mert átéltem hasonlót Most 3 éves a gyerek de kb 1.5 éve nincsenek ilyen problémák, most már egyáltalán mert nincs babakocsi és magától bemászik az ülésben. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ezekre nem nagyon kell adni, mert nagyon gyorsan múló állapotok
-
válasz Vesztor87 #156972 üzenetére
Szinte az országot járom vele, nem városi autó. Így nyári szandival BC szerint 6,3/100 most télivel 6,6/100.
Pályára ezzel a motorral nem ajánlom már sokat pörög, nem komfortos már.
Négy fővel , klímával , teljes pakkal már a motor érezhetően kevés. Akkor is 1.8-al kerestem. De sajnos akkor a piacon nem volt, vagy ami igen az olyan is volt.
Olajat nem eszi. Én eddigiben szeretem az autót.De ahogyan Diegho is írta B Zafira talán jobb ötlet lenne a több csemetéhez.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Morris
veterán
válasz grizlisandor #156976 üzenetére
A golf plus 1.6 miért nem jó?
-
HKorn
addikt
-
Tothgera30
Ármester
válasz HKorn #156981 üzenetére
Olcsónak egyáltalán nem mondanám, ott a fenntartás a költségesebb, minőségében pedig eléggé alulmarad a konkurenciához képest. Niva-t 500k-ig öröm venni, kilakatolni, és tolni neki míg szét nem esik, de az Euro NCAP-ot el lehet felejteni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
q13579
senior tag
válasz grizlisandor #156976 üzenetére
Az Altea-val annyi "bajunk" van, hogy kevésbé pakolható és variálható, mint mondjuk a golf plus.
Illetve még egy kérdés. Mivel asszony fogja megkapni a "komolyabb" autót (ő jár a gyerekkel) nekem szükségem lesz egy kisebb autóra, amibe beletennék évi 8-10.000 km-t, nagyrészt városi használat.
Mivel a keret szűk, mindössze 1-1,4 M Ft, ezért gondolom be vagyok határolva rendesen.... Létezik-e szerintetek olyan autó ennyiért (akár 3 ajtósban), amivel még élvezni is lehet a vezetést? Itt nem fontos annyira a funkcióaniltás, mert ezt a másik autó hivatott elvégezni, itt a lényeg, hogy engem vigyen el megbízható módon a-ból b-be úgy, hogy még akár élvezze is az ember és ne a kefét egye a fapad miatt
-
HKorn
addikt
válasz Tothgera30 #156982 üzenetére
Persze, hogy egy kalap szar, csak vicceltem, olyat ne vegyen senki.
Run&Ride
-
-
bandi0000
nagyúr
sziasztok
Lassan elgondolkodok autó vásárláson, de persze még odébb van, viszont kíváncsi vagyok hogy mit ajánlanátok
Lényegében 1 milka körülire gondoltam, mivel mint minden másnál ha rá akarok dobni egy kis pénzt hogy jobb legyen, aztán megint rá dobok egy kicsit és már 2 milliónál járok
Annyira nem értek az autókhoz, de szinte biztos, hogy német autóba gondolkodok, nekünk F astránk van, havernak G astrája, szóval opeleket szeretem, de nem feltétlenül ez kell
Nyilván egy megbízható autót akarok majd, napi használatra, diesel keveset eszik tudom, de sose volt a családba, csak benzin, illetve a diesel ha jól tudom nem annyira " igénytelen" mint a benzines autó, ezért kicsit ódzkodok tőle
motor, na ez jó kérdés, mindenképp 100+ Le kell, mert a mostani 60Le opel az elég lomha, nem versenyezni akarok, de előzésnél legyen benne potencia
Mindenképp sedán forma kell, ezek a csapott hátú autók nem kifejezetten tetszenek, illene jó lenne sok extra, pl klíma, bőr ülés, ülés fűtés, persze ezek sincsenek kőbe vésve
[ Szerkesztve ]
Xbox One: bandymnc
-
-
bandi0000
nagyúr
válasz Luck Dragon #156991 üzenetére
tetszik, de az a baj, hogy a normális állapotú az 7-800k, annyit meg nem szívesen adnék egy 20 éves autóért
diegho: na jah, ez a másik kiszemelt, csak az 1.6-1.8 motort kevésnek mondják bele, persze mihez képest, gondolom jobban megy mint a mi 1.4 es astránk
másik még talán a Passat 5-6 os, de abból is csak az 6 ös szerezhető be 1 milka alatt, és az is jó öreg már
Xbox One: bandymnc
-
flash-
veterán
szerintetek melyik a jobb megoldás?
venni egymillió körül egy 2002-2005 ös benzines 1.6 civicet (vagy corollát)és persze gondolom korának megfelelően többet költeni rá, vagy 1.5-1.7 millióért egy 1.4-es 2007-08as Hyundai i30-at /Ceed-et?
(mindkettő opció szab.felhasz.hitelből lenne)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
-
bandi0000
nagyúr
válasz HKorn #156997 üzenetére
kelleni nem kell, csak jobban tetszik... persze lehet hülyének néztek, de ez nálam azért fontos, nyilván nem a külső a legfontosabb de fontos
amúgy ezek az első nagy szervizekre mennyit érdemes félre rakni kb?
km óra állás tudom hogy elég lutri, de ha feltételezzük, hogy be lehetne minden állást bizonyítani, hogy tuti annyi, akkor mennyi az aminél meg lehet venni az autót? Nyilván nem számít az állás ha folyamatosan van szervizeltetve .és cserélve a kopó alkatrész gondolom én
Jah most nézem H astrából van 1 milka körül sedan, bár elég kevés
Most 500k ide vagy oda már nem számítana így már, majdnem mind1 hogy 1 milkáért veszek valamit és arra költök pár 100-ast, vagy 1,5 ért veszem és arra nem költök
[ Szerkesztve ]
Xbox One: bandymnc
-
HKorn
addikt
válasz bandi0000 #156999 üzenetére
Valahol kötnöd kell kompromisszumot, 1M-ből tuti állapotú kompakt se nagyon jön ki, hát még nagyobb.
De sajnos 1.5m-ből sem fogsz olyat találni, amire nem kell költeni.
Amúgy szerintem minimum egy 100-assal számolj, annyi elmegy egy vétel utáni első szervizre.
Run&Ride
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen