Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Csak nekem tűnik óriásnak a Mazda 3 alatt a 18"-as szett?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #156804 üzenetére
Ugyanebből a szériából a 2.3-asok gyárilag 225/40R18-cal jönnek. Persze 105 lovas autó esetében jó, ha el tudja tekerni ezeket a nagy kerekeket a pici varrógépmoci.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
addikt
Sziasztok!
Eljött az ideje,hogy megvegyem az első saját kocsimat. Kis vélemény cserére lenne szükségem és gondoltam itt megkérdezem mit gondoltok. Kocsira összegyűjtöttem az összeget, 500k körül lenne a legjobb,de max 700-800-ig mennék el mindennel együtt. Vidéken lakom sokat ingázok.Tömegközlekedéstől is függetlenedni szeretnék,mert 1,5 órákat utazni nem jó,éjszaka meg nem is tudok. Mivel városban és vidéken is használnám a kocsit és csak minden 2. nap lenne használva kb,így benzinesben gondolkodtam. Mondeo mk2 a kedvenc autóm,most is van egy a családban 1.8 benzin. Jó lenne és olcsó,de régi és kicsit nagy városba.Meg 8 litert eszik,bár a fogyasztás kevésbé fontos,de jobb lenne ha kevesebbet enne. Amiken gondolkodtam. Focus Mk1,Golf 4,Punto Mk2,Fiesta MK6,Corolla békalámpás kocsikat képzeltem el,de ezek közül csak a Focus vonz,Golf is tetszik,de nincs annyi választék belőle,Punto meg nagyon érzelemmentes és nem tetszik belül. Meg nem is tűnik biztonságosnak. Ha tehetném Focust vennék,vagy azt szeretnék a leginkább. Viszont nem találok jó llapotút belőle. Csak ferdehátú jöhetne szóba(nem kell nagyobb nekem),5 ajtós(Ghia lenne a legjobb a könyöklő miatt) és 1.6 vagy 1.8 benzin. Mindenki az 1.6-ot ajánlja.
Milyen az 1.8 benzin Focus az is megbízható? Mert akkor olyat is néznék.
Golfokat is nézegettem,de mind 1.4 ami gyenge és olyat nem akarok. 1.6 ritka és a jó állapotú méginkább. Minőségibbnek tűnik a Focus mellett,de kevésbé megbízhatónak gondolom és a futóműve is gyengébb hátul én meg szeretek lendületesen menni.
Puntóról nem tudok semmit. Csak hogy 8V vagy 16V dilemma van ott. De van belőle 6 sebességes ami nem lenne rossz vidéken,viszont nem tudom mennyit eszik. Kisebb mint a Focus szerintem és ha már ennyit költök nem akarok ennyire kis kocsit. Fiesta is lehetne,de a Focus nem sokkal nagyobb akkor már legyen az.
Corolla megbízható,de hogy ronda fapad belül az is biztos. Koporsó szebb,ennyire nem akarok jellemtelen autót. Meg nincs is eldó belőle,mindenki megtartja,ami meg eladó az gyenge motorral.
Igazából ha valaki tud eladó Focust 1.6 benzinest 2002-eset 5ajtósat,normál állapotban Ghia felszereltséggel,rozsdamentes állapotban akkor nem lenne kérdésem,de sajna nem találtam
Ennyire jutottam utánaolvasgatásokkal,véleményt tapasztalatot szívesen elfogadok,mert nem akarok mellényúlni én sem a kocsival. Köszönöm előre is. -
szilchi
őstag
válasz grabber #156809 üzenetére
Üdv.Én februárban vettem az első autóm,egy Focus MK1-et.Nekem is sokan ajánlották,nagyon megbízhatóAz enyém 1.6-os benzines,trendline felszereltséggel.Igaz jövő év elején cserélem is,mivel a 350 L-s csomagtartó nekem (ferdehátú) nagyon sokszor kevésnek bizonyult.Mind méretre,de főképp tartalomra.Hárman elmegyünk bevásárolni és már lehet is pakolni a hátsó ülésre.Bár sokszor úgy érzem egy kombi is kevés lenne .Személyes tapasztalatom ez idő alatt nagyon pozitív.Egyszer állt meg alattam,mikor is szétment a (lehet még gyári) kuplung.Azon kívül semmi.De igyekeztem is mindent megadni neki,a szükséges rendszerességgel.Fogyasztása nálam olyan 7 liter körül van,kíméletesen hajtva inkább közúton.Kis olajfogyasztása is van,de kézikönyv és szerviz szerint ez még bőven a gyári paramétereken belül van.A rozsdamentes I-es Focus tényleg legenda ,az én 2004-s autóm is rozsdás a szokásos helyen,belül az ajtóknál alul.De mindent összevetve nagyon jó kis autó,első járgánynak tökéletes.Én is elég sűrűn használom,főleg munkába járásra.Nem mindegy hogy 45-50 perc busszal vagy kb. 17-18 perc autóval.Annyi negatívumot még említenék,hogy nekem (190 cm/110 kg) kicsit kényelmetlen,főleg a lábaimnak.Szinte mindig beverem valahol menet közben.De mentem már vele nyáron majdnem 500 km-t három részletben és nem mondanám hogy túlzottan elfáradtam volna.
Mindent összevetve nagyon ajánlom a Focust.Megbízható,ha megfelelő odafigyelést kap.Olajszintet rendszeresen ellenőrizni és minden ok.És persze rendszeresen cserélni mindent,ami szükséges .És az általad írt árkategóriában már egész jókat találsz.Én 749-ért vettem kereskedésbe.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
addikt
válasz szilchi #156810 üzenetére
Köszi a a részletes leírást. Nekem egyelőre megfelel ez a méret,még nincs család. Meg én csak 176 cm vagyok és közel húzom az ülést is a kormányhoz,mert csak úgy érek el minden kapcsolót. Nem lesz kicsi a Focus Jókat találok? Alig van egy kettő kocsi ami tetszik,mert nem rozsdás és belül is szép. 680-ért találtam olyat ami csak Trend és ráadásul 1.8 motor,ami felesleges lenne.Csak többet fogyaszt,jobban megy de az ritkán lenne kihasználva. Viszont szép állapotban van.
600k-ért néztem egyet az 2002,1.6,Ghia de lepukkant volt. Rozsdás,fék rossz volt rajta,motor zörgött. Ja és elfelejtették mondani,hogy nem volt a motorba olaj töltve,ezért egyszer már motor cseréltek benne.
Reménykedem lesz lassan egy jó hirdetés,de olyan ami teljesen megfelelne még nem találtam. Vagy lejebb adok és olyat veszek ami van. -
-
szilchi
őstag
válasz grabber #156812 üzenetére
Szivesen .Ha hibátlan autót szeretnél,még sokat kell várnod és keresned.Én úgy voltam vele,hogy motorikusan rendben legyen és azért ne legyen szétrohadva.Mondjuk év elején nagyobb volt a választék .Akkor volt pár nagyon jó állapotú,igaz azok 1 misi körül voltak.Annyit viszont szerintem,de más szerint is, nem szabad már adni I-es Focus-ért.Te akkor kényelmesebben el fogsz férni,mint én .Mindenesetre sok sikert,hogy találj egy jó állapotban lévőt .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #156817 üzenetére
Az 1.6-oson igen, ahogy írtam, az MPS jön gyárilag 18-asokkal. A "varrógépet" nem a hengerűrtartalomra, hanem a teljesítményre értve írtam.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
lali81
tag
Sziasztok! Vásárlás előtt állk, szimpátia alapján 2 típus jöhet szóba: Clio /Punto , benzines 1500cm3-ig, max 10 évest, 3 ajtóst kb 3 évre.Főleg bp városi használatra, néhanap országút. Ki melyiket ajánlaná? Keretem: 0,9-1m. Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Még régebben kérdeztem milyen autót vegyek. Akkor S60-at javasoltak 1.5 millióért. Kicsit elgondolkodtam, lehet elég lenne egy olcsóbb autó is elsőnek.
Keret 600-800 000Ft
-automata legyen lehetőleg,
-ne legyen ronda (egy prius nekem már az)
-napi 2x40km.
-hátsó ülésen is kényelmesen elférjenek, ha esetleg nagyobb táv lenne.
Ebben az árban lehet-e kapni normális autót? -
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #156821 üzenetére
Mennyit tudsz tartalékolni? Automata felújítása néhány százas magában is. Valahol engedj - manuális/többért/kevésbé mutatósat/kisebbet
-
gyenesmartin
őstag
válasz molnarpeter #156822 üzenetére
Az egyéb költségekre még 600-at szánok legfeljebb (ehhez viszont minél kevésbé szeretnék nyúlni).
Kisebb-ek közül milyenek vannak?
Az automatából nem szeretnék engedni (valahogy nem érzem magam olyan jól egy manuálisban, hiába tudom jól használni).[ Szerkesztve ]
-
válasz gyenesmartin #156823 üzenetére
Automatánál mindenképpen kell felújításra költeni. Ha szerencséd van akkor nem nálad, de ugye szerencsére nem alapozunk. Csak egy olajcsere több tízezerre rúg, ha valóban hozzá kell nyúlni az a mostani előirányzott teljes vásárlás kb 80-90%-a lehet, típustól függően.
Olyan válaszra ne várj, hogy ez meg ez a típus tuti nem fog meghalni - ez egyszerűen megjósolhatatlan.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz molnarpeter #156825 üzenetére
Én nem fogadnék nagyobb összegben rá. VAG vonalon is lehet mutogatni olyat ami elment hasonló km-t. Itt jön be a júzer FAKtor, ami egy használt autónál valódi ismeretlen. Felőlem lehet ezt is a sohasenemelromlójapán ködébe csomagolni és bízni az ufókban/kemtrélben/jobbanélünkben csak utána kéretik ezzel a döntéssel együtt élni.
Tényleg csak halkan jegyzem meg h egy internetes barátom segítségével rákerestem és végtelen hiba és panasz van a prius váltóra is.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #156826 üzenetére
Annyival egyszerűbb technika viszont, hogy ha baja is lenne, bontottan kapni olyan összegért komplettet, amiért egy hagyományos automatában max olajat cserélnek párszor Nem szent és sérthetetlen JazzTDI, de automatából még a legolcsóbb kompromisszum szerintem, kivétel villanyautók.
-
gyenesmartin
őstag
válasz molnarpeter #156827 üzenetére
A JAZZ már majdnem S60 ár.
Ha esetleg lehetne manuális is akkor mi lenne ennyiért? Én amiket néztem és még tetszene is az Astra H. -
TayRol
veterán
Üdv!
Kérdés, érdekelnek a vélemények.
A keret 6M, új kombi, benzines, legalább 1.4-es motor és 140 lóerő. Ami feltétel, az az automata váltó, illetve az android auto, plusz legalább 500 literes csomagtér.
Egy nagyon jól felszerelt 1.4 tsi dsg 150 lovas golf variant comfortline + pár extra most a legjobb ajánlatom szalonból, 6.1M. Eddig ez a befutó, mindenkinek tetszik.Van valami, ami ajánlottabb? Nem muszáj automata, de ha vw csoport akkor a dsg-hez ragaszkodom. Ám pl. a K Astra csak manuálissal kellene, ott ami szimpi, az 6.4M, automata nélkül, de sokkal jobb felszereltséggel (kb full extra).
Focus belseje nem tetszik, Auris kicsi, Pug kicsi, Octavia meg ugyan azzal a felszereltséggel 0.5M-val drágább.
Legjobban egy 2-3 éves Mazda 6 kellene, de az 7M körül van. Avensis puritán, ezért az árért a Mondeo és társai sem jöhetnek szóba. Ja, Renaultok 1.2-es motorja sem begyere.
Valami tipp/tanács?
Ja, a Golf most kb 8 hetes szállítással lenne, március közepi átvétel is fontos, legkésőbb addigra kellene.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz molnarpeter #156830 üzenetére
7.8M-ból lett 6.1. A többinél is rendesen dolgoztam.
Ha lenne nálatok benzines Mondeo hoznék egyet.
Elektromosan behajtható tükrök, tolatóradar, el. ablak. nappali menetfény, android auto, kb ennyi a min.felszereltség. Ennyiért ezen a szinten a többi extra már megfelel.
Ja, a legjobb egy Leon ST lenne, de a 6.7-ből semmit nem engednek, pedig 6.2-t adnék érte, és az már az üvegtetős full-full.
[ Szerkesztve ]
-
-
TayRol
veterán
-
Mauzes
őstag
válasz Mauzes #156436 üzenetére
Sziasztok!
Én voltam az, aki nemrég 3,5 millió körül (max. 4 millió) keresett nagyobb méretű és viszonylag újszerű kombit automata váltóval. Akkor a Citroen C5, Ford Mondeo, Peugeot 508, Skoda Octavia, Hyundai i40 merült fel, amiből vannak 3-4 éves jó felszereltségű példányok ebben az árkategóriában, nagyjából 100e km környékén. Ezek közül többen a HDi motoros franciákat ajánlották, de volt Mondeo és Octavia tipp is.
Na most az újabb kérdésem kicsit általános lesz, de a bónusz helyzetem úgy alakul, hogy vagy most veszek egy autót 3,5-4 millió között (mondjuk a fentiekből választva) vagy pedig 2-3 hónap múlva ezt ki tudom egészíteni és nagyjából 5,5-6 millió között nézelődöm.
Tudtok-e ajánlani pár típust ugyanerre a felhasználási célra, amelyek ebben a magasabb összegben már bejöhetnek a képbe és egyben minőségi ugrást is jelentenének a fentiekhez képest? Az ár/érték arány elég hangsúlyos, mert mivel a fentiekből nagy értékvesztés után tényleg jó áron kaphatók jó példányok, így tényleg csak akkor érdemes a +2 milliós kiadást megfontolni, ha az valamilyen szempontból nagy pluszt tud hozni.
Előre is köszi az ötleteket, véleményeket.
-
theuprising
tag
válasz Mauzes #156837 üzenetére
Taxis haverom most vett 2015-ös kombi Passatot DSG automata váltóval 5,5M-ért egyik legmagasabb felszereltséggel. Mondjuk nem az en világom a dízel, sőt a DSG-től is távol tartom magam, de ültem benne & vezettem is, igazi prémium érzés volt, mintha Audiban lennék, nagyon bejött.
Részletesebben: 2.0 CR TDI VW Passat DSG, 150 LE, 2015-ös.De ha ennyi (lesz) a keret, ott már sok-sok kapu kinyílik, nem csak ez a Passat amit említettem, a kollegák itt biztos mondanak még sok hasonlót, ez csak egy jó példa volt, hogy bizony itt már lesz miből válogatni
-
válasz Mauzes #156837 üzenetére
Mindenképpen fontold meg a csak benzines vonalat, mert terjed a dízel ellenesség. Az általad említett +2 millió érzetben nem biztos h szubjektíve ugyan olyan érzést ad másnak mint neked. Érdemes lenne végigülnöd az autókat.
A 6 milliós értékhatár általánosan nagyon tág. Változott bármit azóta az elvárásod?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
wowpegazus
tag
Sziasztok!
Autó vásárlásán gondolkodom, és szeretném a segítségeteket kérni.
Felhasználás: Budapest belterület napi ~ 30km, havi 1-2 autópálya (max. 200 - 200 km/út).
Igények:
Normál méretű csomagtér (babakocsi, és gyerek köcölék elférjen, de nem kell kombi), parkolóradar/ha belefér tolatókamera/ valami jobbféle világítás, benzines motor, legalább 110 lóerő, klíma, manuális váltó. Max. 5 éves kocsi, ami nincs agyonhajtva.Nagyon tetszenek a suv-ok, de igencsak zsebbenyúlósak.
Hitelre venném az autót, olyan max. 3.000.000,- Ft körül szánnék rá.
Előre is köszi!
-
őstag
válasz TayRol #156835 üzenetére
Ma voltam egy Kia kereskedésben, az új Ceed 2018 őszén jön, áprilisban leáll a mostani gyártása, szóval ez már nagyon kifutó széria, szerintem sem nyerő.
Múlt héten i30-ban ültem, nagyon korrekt kocsi, mindenképpen menjél el egy Hyundai kereskedésbe és próbáld ki. Ennél a koreai konszernnél (Hyundai/Kia) volt talán legelőször Apple/Android támogatás, még a legkisebb modell Rioban vagy i20-ban is elérhető.
A benzines 1.4 T-GDI motor az i30-ban pont 140 LE, adnak 5 év kilométer korlátozás nélküli garanciát, a mai Rio árajánlatomból kiindulva 500e forintot még a listaáron felül azért ki lehet harcolni, puha a műszerfal teteje.. mi kell még?
Jó, én mondjuk kicsit elfogult vagyok, mivel se VW konszern, se francia, se olasz nem jöhet szóba, maradnak a svédek, japánok, koreaiak.
Szintén nézegettem az Aurist, de mivel nem támogatott a Toyotánál/Lexusnál az Android Auto és még csak kilátásban sincs, ezért nálam alapból kiesnek, bármilyen jó is a HSD konstrukciójuk.
"Less but better" - Dieter Rams
-
hülyegyerek
addikt
válasz lali81 #156820 üzenetére
Puntom volt 3 évig, igaz még az mk2. Fityingekért vettük (380) 11 évesen, kb. ugyanennyiből kicseréltünk minden kopóalkatrészt (fékek, szelepfedél-tömítés, akksi, kuplung, lengéscsillapítók, vezérlés), aztán 3 évig úgy használtuk, hogy csak a generátort kellett felújítani egyszer. Azért nincs már meg, mert feleségem kolleganője felborult vele, és tgk lett (mármint az autó, nem a sofőr - neki semmi baja nem lett). Imádtuk a Punyeszt.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
TayRol
veterán
válasz xEon1337 #156841 üzenetére
Köszi az infókat, ma lesz egy kis időm, el is megyek.
Auris Hybrid nekem is jó volna, de mint írtam kicsi a hátsó tér (elől sem extra), illetve nagyon buta a központi egysége. Ez a saját mobilnetet használó forgalom-figyelés nem a legmenőbb cucc.
Skoda-fan voltam mindig is, de a Golf aláígért, így kiesett, pedig egységnyi árért azt gondoltam a legjobbnak.
-
Declare
őstag
válasz TayRol #156845 üzenetére
Milyen okok miatt veszel uj autot? (marmint ha nem secret persze ) Kenyelem + gari? Mondjuk automataval egy fokkal ertehtöbb....csak nekem ez az uj auto vasarlas olyan szintü penzkidobas, hogy jujj.
En is voltam a VW nel is, meg az opelnel is egy fel eve, ugyancsak golf es K astra nezöben. Mondjuk nekem dizel volt anno a keresesi kriterium, komfort ülessel es leddel es hat mindket helyen ilyen 10 millios ajanlat lett a vege a beszelgetesnek, amin hangosan felkacaktam es ujra kihuztam az uj auto vasarlast a "megfontolando" nevü listamrol
Ezt most ne vedd ilyen piszkalodos, vagy hasonlo hsznek, csak tenyleg kivancsi vagyok a szempontjaidra.
-
TayRol
veterán
válasz Declare #156847 üzenetére
Gari leginkább, az a legfőbb indok. Legjobb egy 1 éves dsg-s kocsi lenne, de jobb árakat kaptam az új kocsira mint amik a hahu-n fent vannak az említett korú vw csoportos példányoknál.
10M az nem, annyit nem, nálam 6 a limit, ha ebbe nem fér bele új darab, akkor nem lesz. Az értékvesztéssel és egyéb finomsággal tisztában vagyok.De ha van valami jó ajánlat a fenti kritériumokkal 1 éves körüli autónál 5M körül, szívesen veszem.
Qru: a terv ez lenne. nem tudom, hogy az olajos vagy a száraz dsg rosszabb-e, új kocsinál nem akarok foglalkozni vele. Használtban meg csak garival merném megvenni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz TayRol #156848 üzenetére
Hat 0-1 evesnel nagy csodat nem lehet tenni szvsz. Ha ugy all a kereskedes siman kaphatsz valami tuti ajanlatot egy uj autora. En magamnak 3 ev körülit neznek, ha neznek. Nalam viszont az automata nincs a kívansag listan es nem is ismerem a konstrukciokat. Azt tudom, hogy a BMW a 7 es automatajarol mindenhol rettentö jokat irnak, mind funkcionalitas, mind elettartam szempontjabol.
Az a vonal, amit neztel a K astra vs Golf nem rossz, ez az uj golf meg nagyon klassz is szvsz, szoval hajra. Az Astra olcsobb picit, AGR ülese mindent ver a kategoriaban, meg a LED lampaja is....de a golf kicsit komolyabb es nagyon tetszetös auto....szvsz
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest