- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
outsiders
aktív tag
válasz grizlisandor #155547 üzenetére
Szia, nekem 2006-os subaru forester van, 190 centi 100 kiló körüli vagyok hosszú végtagokkal. Nagyon kényelmesen el lehet benne férni, bazinagy a fejtér is. Mögötted nagyobb ember már nem fog elférni, de elöl nagyon kényelmes és tágas.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
grizlisandor
addikt
válasz mdani01 #155548 üzenetére
A Zafira nem tetszik, B Zafira szimpatikus az autó, de szkeptikus vagyok vele.(ismerősi beszámolók miatt)
(#155549) molnarpeter:
Caddy nem rossz, csak ritka a jó felszereltség + a Touran csinosabb.
SUV témát nem igazán vágom, régen cimbora apjának volt egy Captivája, ami talán szimpatikus.
Vállalható a Captiva?(#155550) Gergőke88:
Cmaxot próbáltam, de nem jött be, szűkösnek éreztem.
Smax meg hatalmas, mint a Sharan nekem.(#155552) outsiders:
Meglesem, köszi!
Nem taxit akarok venni, meg családban/ismerősi körben csak én vagyok túlméretezve. -
válasz LuckyL #155551 üzenetére
Na de ha a 4-5 úttal ki tudod szűrni a tuti szopómalacot, akkor nem éri meg? Azért egy 2-300k-s kocsinál is lehet olyan h összecsuklik annyira rohadt , vagy már krákog a váltó meg ilyenek.
Persze mindenkinek amit érez, én megmaradok az óvatos de költségesebb megoldásnál. Teddy-t Szeged Pozsony távon 3 oda-vissza úttal hoztam el[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ati888
senior tag
Hello!
Vannak tapasztalatok, hogy a mobile.de-n a kereskedőknél kb mennyit lehet alkudni? 15000 eurós autóról van szó.
Köszi
Ati
-
-
Tigi
őstag
válasz MunezXBK #155562 üzenetére
Mivel eléggé parázok a polírozástól ezért elsőre megpróbálom kézzel.
Nem tudom pontosan, hogy milyen gép, de holnap megnézem, biztos nem egy profi cucc.forceberg:
Adok neki egy esélyt.Amire még gondoltam, hogy a melóhelyen használunk Reflow kemence tisztítókat, és lehet megpróbálom azt is.
[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
-
batai15
félisten
sziasztok! jelenleg egy 206 sw-m van 1.4 hdi amit itteni ajánlás alapján vettem egy éve.
Adatok:
334ezer km, fehér presence felszeretlség .
Amit kapott : vezérlés, olaj csere normálisan elvégezve mindíg( gyári szűrő 18k) hátsó híd , porlasztó( bontott)
Acél felnik+ téli gumit kapott még.
Motorikusan kitűnő, pöcc indul olajat nem eszi 4.5 liter fogyasztás.
Most még futóművét ujíttatom fel, valamint kuplung már csúszik kicsit magasabb fordulaton, az cserés lesz .
váltózár, kp zár klíma bicskakulcs stb
Hibák: duda jelenleg nem megy, ill kuplung kellesz ami lényegesebb., valamint géptetőt kellesz fényezni a kavics felverődés miatt.
Szeretem nagyon, de egyik rokonom el akarja adni a b5-ös 1.8 4-es audiját, (automata) és mivel audi specialista,valamint ismerem a kocsit rá rabolnék mivel nem is árulja sokba, lpg van benne és az automata is fél éve lett felújítva.
Mit érhetne a peugeotom? Ez ilyen ritka ki nem hagyandó lehetőség lenne nekem. -
őstag
-
batai15
félisten
válasz LuckyL #155575 üzenetére
nincs benne kettőstömegű, egy szett 30k-
egyébként 2005 évjárat.
Szerintem nem elhasznált peugeot, csak volt rá költve .( saccper kb mióta nálam van amiket felsoroltam 230 k volt) Belső tér például elég szép a kormányon kívül nem látszik sehol a futás teljesítmény .
Egyébként végig vezetet szervíz könyves, (ami nálam is folytatódott)[ Szerkesztve ]
-
-
batai15
félisten
válasz Luck Dragon #155577 üzenetére
Pontosan!
-
batai15
félisten
Miért ne lehetne eladni? Akkor anno akik itt ajánlották hogy nem tűnik rossznak akkor végülis hülyeséget mondtak? Bírom mikor mindenki hangoztatja hogy állapotot nem kmet nézünk bezzeg mikor elakarja adni az ember akkor meg nem igaz? Érdekes..
Tehát ha rá költök 50-70 ezert és így lesz kb 900 ezerbe és így menne el 500 ért akkor majd 400 ezer nem túlzás erősen mint bukás?
Nem hibátlan a kocsi de azért lett rá pénz szánva...[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz batai15 #155580 üzenetére
Bármennyire és hangoztatva van, hogy az állapot a fontos, nem futás, szvsz legtöbb embernél ez a két dolog "és" kapcsolattal csapódik le. Tehát a futás mellett már állapotot is fognak nézni. Nehéz elvonatkoztatni attól saját tapasztalatom szerint, hogy a 300-400-500e km milyen sok és mi mindent kaphatott ez idő alatt az autó.
Mennyi idő (hány hónap) alatt lenne 400 bukó? Inkább hónapokra leosztva lehet reális képet kapni.
-
válasz batai15 #155580 üzenetére
Békülj meg a gondolattal, hogy a magyar használt autó vásárló hülye. Még aki felismeri is a műszaki állapot fontosságát, képes magát szemen köpni ha a reménye megszólítja.
A másik véglet meg akik bármit amibe nem ők fingottak először, egyszerűen telibe szaroznak.Nem fogod gyorsan értékében eladni. Hirdetni kell és megvárni a gazdáját.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz batai15 #155580 üzenetére
mikor elakarja adni az ember akkor meg nem igaz
Pontosan, ha el tudod passzolni "hozzáértőnek", akkor király, minden más esetben sajnos nem azt kell nézned itt mit hangoztatnak az emberek, hanem a potenciális vevők meg az átlaguserek mit néznek.
[link] 17 darab van 300e km fölött a 635 eladó 206-osból (nyilván rengetegben van több is, de nincs odaírva, tekerve van stb.) nézd meg a 17-ből mennyi van 500e forint fölött hirdetve .. hidd el, az átlag paraszt ezt nézi.
Igen, a ráköltés se jön vissza, valóban nagy lesz a bukó, nem kell eladni[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #155581 üzenetére
Irtam hogy most van nálam egy éve. 550 volt a kocsi plusz ugye amit rá költöttem.
Az autó nincs rossz állapotban kuplung is csak idő hiány miatt nem lehet meg csinálva még.
Klíma minden tökéletesen működik a dudanak csak egy vezeték van még szakadva. Ezt már magam ki kerestem a hibát de sok óra meló havonta, és mindjárt nem olyan egyszerű.
Szerintem a kocsit nagyon jól fogyaszt kényelmes stb de ez az audi kell. Tavaly még nem akarták eladni ha így lett volna akkor meg veszem.
Ritka az ilyen kocsi mint ez az audi ezért nem akarom kihagyni de az 500 ezer ár elég soványnak hangzik...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz batai15 #155580 üzenetére
Egy átlagos típusú, idősebb autót megvenni és normális állapotba hozni igazából akkor érdemes, ha huzamosabb ideig tervezed használni. Esetedben mondjuk 4-5 év alatt biztos megérült volna a beruházás számszaki és ideológiai nézőpontból is. Ha megveszel egy kocsit, kipofozod, és relatíve gyorsan eladod, akkor az erre fordított összegeket sajnos soha senki nem fogja neked megfizetni. Természetesen értem, hogy most jött egy lehetőség, amit jó lenne kihasználni, de ez sajnos azzal jár, hogy pénzügyileg 200-250k-t be kell nyelned. Persze lehet, hogy ennyivel olcsóbban jutsz a jó állapotú Audihoz, és akkor szegről-végről pénzednél is lehetsz.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-v-
addikt
válasz batai15 #155584 üzenetére
550 volt a kocsi plusz ugye amit rá költöttem
Na, hát 550 volt most eladod 500-ért akkor annyi a bukó. Minden más amit ráköltöttél az az autó üzemeltetése, a legritkább esetben tudsz bármilyen szervizelésből vagy cseréből bármit is érvényesíteni az eladáskor, ez ilyen. Ez a valós költsége mennyiért is autózunk, ez van, amit ráköltesz az kuka az a pénz, egyedül ha a végig ki van fizetve elv alapján el is használod, amit kicseréltettél, akkor tudod a hasznodat növelni itt ..
-
batai15
félisten
válasz Jorus #155586 üzenetére
Valóban nem terveztem hogy el kellene adni kb 4 évre terveztem csak ne lenne ez a kocsi..
Nagy vágyam egy automata értelmes motorral rendelkező kocsi. Meg fejelve az ismert elő élettel és szervizel kell. Ennél közelebb sose fogok kerülni ehez a vágyamhoz úgy hogy ne fájjon a fenntartás.
Mindegy nem vergődni akarok de reméltem 600 körül érne valamit..[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz batai15 #155584 üzenetére
Ha 500at kapsz érte már összeteheted a két kezed.
Én 1 éve vettem egy dízel Focust valamivel 1m felett, rálocsoltam fél millát, mert nem tudom elviselni ha valami hibája van az autónak. Most örültem, hogy elvitték kerek 1 milláért. Soha nem fog visszajönni az a pénz amit alkatrészre költesz, ez egy ilyen játék.
-
válasz batai15 #155590 üzenetére
Akkor meg nem megadni magad, hanem dolgozni érte. Én az utolsó 3 autómból, 1 kivételével minden esetben milliós mínuszban szálltam ki. Aki abba akar megőszülni és beleőrülni h ezt számolgassa tegye, Te csak dolgozz keményebben és légy türelmesebb : össze fog jönni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #155591 üzenetére
Pontosan. Az autó egy luxustermék, feltéve ha valaki nem a munkájával kapcsolatban használja egyetlen elérhető eszközként. Emiatt szinte kivétel nélkül mindig hatalmasat bukik rajta az ember. Kivételt általában némelyik OT-s autó képezhet, de azoknál is általában sokkal nagyobb a veszteség, mint a nyereség.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rbalint88
addikt
válasz batai15 #155572 üzenetére
visszatérve az alapkérdésre, én nem ülnék át az audiba, bármit is mond róla az ember, meg akármekkora szakértő. a pözsóhoz képest 2x fogyasztás és 2x egyéb üzemeltetési költség, plusz drágább lenne és sokat buknál a pözsin is. ezt hívják úgy, hogy rossz időzítés.bármennyire is fáj most, engedd el ezt a lehetőséget.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LuckyL #155575 üzenetére
1.4 egytömegű.
Ár alsó harmada reális. Ha otthon ki tudod cserélni a kuplungot, tegyél bele egy új tárcsát legalább, kavicsot ködölni elég pár ezres, meg készítsd fel rendesen eladásra, teljes tisztítás, stb. Hibátlan autót keres mindenki (látszólag legalábbis ), ne legyenek irreális elvárások ilyen futás mellett
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz batai15 #155595 üzenetére
Csak az olajszűrő volt a Pözsihez 18ezer?
Aranyból volt vagy arab kisgyerek kézzel szűri át teafilteren menet közben?
1000-3000 Ft-ig találtam hozzá szűrőt gyors keresés után, ami bőven vállalható kategória.
Jó minőségű olaj is megáll hozzá 7-8 ezerből, plusz pollen és levegőszűrő, na ha azokból is jobb márkákat nézegetsz, esetleg aktívszeneset, akkor az egész pakk lehet, hogy 18 környéke lesz.Üdv, Balázs
-
batai15
félisten
válasz gooool #155596 üzenetére
Hidd el drága volt.. Gázolaj szűrő.. Mer ilyen hülye műanyag házba van szenzorral együtt.. 9k a legolcsóbb de az meg nem gyári.. Kedvezménnyel 30 adtam a szerelőnek alkatrésze....
Fék szett brembo tárcsa meg betét kb 40 lenne...
Nem olyan olcsó mint aminek gondolná az ember...
Nem keverhető az olyan szűrővel ami csak egy filter. Itt cserénél légteleníteni stb kell.
Az említett audin pár ezer kmel lett cserélve fék tárcsa és betét, vezérlés etc. Mondom rokonom tudom. Vita téma is a feleségével hogy el legyen e adva mer a csaj nem akarja eladni. Mire a pugeot is fullra rendbe teszem hogy patika legyen 450 kb vége(azokkal amiket eddig viszont úgy meg szvsz nem lenne ennyire jó állapotú 206 sw szerintem)[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz batai15 #155598 üzenetére
Ja, hogy gazolajszuro...az mas teszta azert, igy mar ertem a dolgot.
A fek szett megint erdekes, mert nekem a kettes Lagunara az elso fekszett (TRW) megallt 35 kornyeken, pedig arra hutott 30 centis malomkerekek kellenek.
Az Audi meg mindig egy premium auto, az is marad, ennek megfelelo koltsegekkel, ahogy masok is irtak mar itt.
Az 1,8 benzinnel szerintem elegge nem fog menni, am fogyasztani azt fog, meg ha gazos is es olcsobb lesz uzemeltetni.
Na meg nem egy mai konstrukcio, nekem az ilyen negyes Golfok es B5 Passat alapu A4-ektol mar a hatamon felall a szor, mert annyira kommersz es unalmas.
Az meg megint az en kattom, hogy rokontol nem veszek autot, mert ha valami baja lesz, csak megy a kopkodes.Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- alza vélemények - tapasztalatok
- iPad topik
- iPhone topik
- Ukrajnai háború
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Autós topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest