Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
human374
tag
Most egy Suzuki Ignisem van, a családban volt még pár másik Suziki, Opel Astra... de most szeretnék egy olyan autót amivel azon kívül, hogy elvisz A-ból B-be élvezni is lehessen a vezetést. Nem kell nagyon izmos gép, nem is tudnám túlzottan kihasználni, csak nem akarom hogy pl az előzés egy szenvedés legyen.
Ennyi pénzből nem támasztok nagy igényeket, de ha van lehetőség egy sportosabb kivitelre az jó lenne.Nem értek a kocsikhoz (gondolom ez lejött ), ezért nem is szívesen baszkódnék vele, ha nem muszáj. Inkább a megbízhatóság felé billenjen a mérleg.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
-
BigBlackDog
veterán
válasz batai15 #155102 üzenetére
Swift Sportból 1.5M Hufért szép darab nem nagyon lesz véleményem szerint, 2M Huf körül már esélyesebb, de nem túl nagy a választék belőle. De tény, hogy sok gond valószínűleg azzal sem lenne (+ sportos, jó !kis!autó). Persze saját tapasztalatom nincs...
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #155103 üzenetére
Jó kocsik ezek kevés hiba lehetőséggel.
Valóban a gond az hogy alig van belőle hahun. -
senior tag
Sziasztok,
kocsit szeretnék venni 1 millió összeghatárig, és a FIAT Grande Punto 1.4 8V 2006-os évjáratból nagyon szimpatikus.
Előtte Skoda Fabia és Ford Fiesta-kat nézegettem, hasonló évjáratból.
Melyikre érdemes komolyabban rámenni?Köszi,
MZ -
nagyúr
válasz footy #155110 üzenetére
Grande előttiek se vészesen macerásak, a rozsda a legnagyobb baj velük, illetve a szervóban meghal egy érzékelő amit 60-80k cserélni. Kikerülhetetlen, csak idő kérdése. Ezen kívül légzsák kontakt hiba jellemző még.
(#155110) footy
Most cseréltük a panda-ban, ugyan az mint a punto, azt hiszem valami szög-elfordulás vagy mi a fene szenzor, bazi ilyesztő mert random bekattan miatta a kormány és elkezdi magától tekerni, izomból alig lehet visszafogni...[ Szerkesztve ]
-
válasz mZoleee #155105 üzenetére
Fiat topicjában leírtam minden ismeretem, tapasztalatomat. Igaz az 1.3-MJet .
Jelenlegi Fiat Albea is ez az 1.4 8V motor van. Szalonból hoztuk semmi nyűgje, baja nincs ezeknek a motoroknak.
Bármi kérdésed van , nyugodtan írj.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
senior tag
válasz Luck Dragon #155112 üzenetére
megragadtam a lehetőséget!
-
psg5
veterán
Sziasztok!
Igaz hogy az új Corollák, nem igazán újak, mert már kb 4 évesek csak mindig ráncfelvarrás van és nemsokára jön egy teljesen új és ráfázok ha most veszem, mert azért akciós, hogy kiszórják a régi konstrukciót?
Ezt mondta a Hondás csóka, amikor mertem hivatkozni a Toyota kedvezményeire és jobb hitelkonstrukciójára.Azt látom, hogy elvileg 2013 volt az utolsó ugrás, de így akkor lehet tényleg merőben új jön ki rövid időn belül?
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
Jaded
senior tag
Napi “mini szopóroller”: Megane 2 izzócsere..ti megmondtátok egyet sajnos ígysem tudtam..
Renault Megane IV Limited
-
nesa
veterán
válasz #46372352 #155108 üzenetére
Kollégámnak én csináltam meg a punto szervot 2db siemens márkájú relé vagy mágneskapcsoló ki hogy nevezi szorul cserére, azt hiszem 330ft /db kicseréltem és frankó lett. de csak a csíklámpásokat érinti ez a hiba FL utániakat nem.
A kormány alatt van a motor, 3 csavar fogja, motor fedelet le aztán a nyaklapot ki kell forrasztani és utána cserélhető a 2db mágneskapcsoló.
[ Szerkesztve ]
-
Nordschleife
csendes tag
Üdv minden fórumozónak!
A 2. generációs(GH kódjelű) Mazda 6-osok ráncfelvarrás után(2010-2012) kaptak közvetlen befecskendezésű szívó benzinmotort(2.0 DISI 155 Le) Kérdésem hogy ezek mennyire problémásak, hiszen ez akkor ha jól tudom új fejlesztése volt a Mazdának. Ezek a 6-osok mennyivel jobbak rozsda terén mint az első generációsok? Milyen típushibákról vagy negatívumokról tudtok?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Nordschleife #155122 üzenetére
Sajnos azok is rohadnak.
-
kelly416
veterán
Rodius vagy MPV? Szemem nekem is van, ettől a megközelítéstől tekintsünk el. Kell a hely, főleg az ülőhely. Nem egyszer kellett volna már 6-7-en beülni az autóba. Városban relatíve keveset, nagyobbacska távokra többet lenne használva, rokonlátogatások, nyaralások minimum 2 gyerekkel (és mi ketten Párommal), meg néha 1-2 felnőttel kiegészülve, és még a cuccok is...
A kor, klíma, felszereltség a Rodius mellett szól, az ár és az "egyszerű, mint a faék" meg az MPV mellett. Mazdám van jelenleg is, nagyjából sejtem, mit várhatok az MPV-től, rozsda, egy-két kis hiba, de megbízható üzem. A Rodius viszont majdhogynem csukott könyv. Nem sok irodalmat találni róla, ami a mindennapokra is kitér és gyakorlati tapasztalatokon alapul, nem csak pár napos használat után. -
alázógyík
őstag
Kellene egy kis segítség, hátha tudtok tippeket adni.
A családban kinéztünk egy jónak tűnő, 4,5 éves autót. 1. tulajos, Mo.-i forgalomba helyezésű.
Ugye új autóra mindig 4 év műszakit adnak.
Na már most ezt 2,5 évesen elvitték műszakira. Vajon miért?
Vonóhorog nincs rajta, nem is volt.Milyen történés, akármi indok lehet ilyenre? Lehet valami gubanc vele?
-
alázógyík
őstag
válasz focvis #155130 üzenetére
Csak 1x vitték műszakira, így a "Taxi mód" kizárva.
Biztos hogy itthoni, első üzembe helyezésű, mert a márka kereskedés adta el, 2013-ban.
Komolyabb baleset nyomait nem látni, rétegvastagsága is rendben.A közúti ellenőrzésen való megbukás akár lehetne is, de ennyire új autónál?
Oktató autónak kicsit nagy lenne, egy benzines kombi, szvsz. -
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #155134 üzenetére
De.
-
tabaga
tag
válasz alázógyík #155129 üzenetére
Azt hiszem ha ekkor viszed el a kocsit, akkor megkapja megint 4 évre a műszakit, és legközelebb csak 6,5 évesen kell vinni, nyersz vele fél évet, plusz 2,5 évesen kisebb valószínűséggel kell bármit is javítani műszakira, mint 4 évesen, amikor már csak 2 évre kapja.
-
veterán
válasz szőröscica #155134 üzenetére
Természetesen kell, viszont az eredeti kérdésben ez szerepelt: "Vonóhorog nincs rajta, nem is volt."
-
Richard!
addikt
-
Nordschleife
csendes tag
válasz Nordschleife #155122 üzenetére
Erre esetleg valami bővebb azon túl, h ezek is rozsdásodnak?
-
-
w333
félisten
Sziasztok ... Opel Vectra eladva, sajnos anyám kicsit összetörte az elejét !
Na most keresek neki valami kisebb autót (4 vagy 5 ajtós) amivel könnyen lehet parkolni, kevés a fogyasztása + megbízható és lehetőleg 2000 + évjárat legyen, 90% városban fogja használni, extraként 2 elektromos ablak és 2 légzsák
A keret átíráson kívül kb. 250-300k (1 hónapon belül jó lenne megvenni)
Akiket eddig néztem, Punto 2 motor 1.2 (60Le) vagy Clio 1.2i esetleg más valami ?
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz focvis #155145 üzenetére
A Matiz túl pici ... B Corsa nem rohad ? Stift lenne a jó de nem tetszik neki !
Punto nem ajánlott ? 2000 év, 5 ajtó, 1.2 (60Le) Klíma
Annyira nem vagyok oda érte, de ár/érték arányban bármit nézek ez köszön vissza
Pontosabban ilyenre gondolok !
Szerk.
Vagy esetleg mik jöhetnek még szóba ami ilyen áron jó lehet ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
w333
félisten
Köszi akkor valahogy rábeszélem egy 5 ajtós Swift -re !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Peugeot, Citroën topik
- Autós topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Wuthering Waves
- Monitorkalibráló eszközök
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vigneau interaktív lokálblogja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen